Suuri johtajamme oli saanut nerokkaan idean lähettää kaikki mielipidevangit Amerikkaan, mutta hän lisäsi soppaan oman mausteensa, meidät! Hän lähetti myös paatuneimmat rikolliset Amerikkaan mielipidevankien joukossa, tästä syystä minä ja Manny seisoimme täyteen lastatun laivan kannella, suuntaamme Miami!
Kun saavuimme Miamiin, meidät majoitettiin Freedomtowiin, FBI oli saanut vihiä, että 125 000 kunnollisen Kuubalaisen joukossa matkusti myös rikollisia. Alkoi armoton kuulustelu, pitkään näytti siltä, ettemme pääse Amerikkaan, mutta sitten Alonzo Grauhghero niminen senaattori lähestyi minua.
Grauhghero oli Kuubalainen, joka oli asunut Amerikassa jo parikymmentä vuotta! Grauhghero kertoi minulle tarinan Kuubasta, joka sijoittui 50 - luvun alkuun. Hän kertoi, että oli elänyt Havannassa poikaystävänsä Bladuchellon kanssa kaikki oli ollut hyvin kunnes El Kentaurin isä tuli valtaan. Hän oli vanginnut Grauhgheron ja hänen poikaystävänsä Bladuchellon, Grauhghero oli päässyt karkuun ja turvaan Amerikkaan, mutta Bladuchello oli surmattu. Grauhghero sanoi minulle -"Tony tapa hänen poikansa El Kentauri, niin hoidan teidät maahan." Olin hämmästynyt, en tiennyt että El Kentauri oli myös lähetetty Miamiin. Vastasin -"Ok, meillä on diili." Ja Grauhghero käveli pois pinkissä puvussaan.
Tiesin että El Kentauri oli iskenyt silmänsä Manny Rytmirumbaan, niinpä selitin Mannylle juoneni. Istuimme sängyillämme parakissa, polttelin röökiä yläpunkassa ja Manny makoili alapunkassa lukien muotilehteä." Sanoin -"Manny sinun on tehtävä eräs ikävä asia, jotta pääsemme tähän maahan." Manny kysyi -"Mikä asia?" Vastasin -"Sinun on surmattava El Kentauri." Manny vastasi -"Sopii." Kysyin -"Mitä vittua Manny, puhumme kuitenkin ihmisen tappamisesta, voisit suhtautua asiaan vähän vakavammin." Manny kurkkasi yläpunkkaani ja katsoi minua vakavasti sanoen -"Sillä kundilla ei ole tyylitajua." Sitten Manny heitti minulle lukemansa muotilehden ja kysyi-"Näyttäisinkö hyvältä sivun 15 seeprahameessa?" Puhalsin röökistäni savua kohti katon lamppua ja ajattelin miten Amerikka oli lyhyessä ajassa turmellut Mannyn.
Viikkoa myöhemmin kuulin, että El Kentauri oli kuristettu sukkahousuilla. Me saimme Green Gardit jä lähdimme Miamiin.
Arpinaama ( osa-3)
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854