Kykenevätkö miehet rakastamaan?

moonshade

Kykeneekö mies välittämään ja rakastamaan kumppaniaan ja asettamaan joskus toisen tarpeet omiensa edelle?

Tai tiedän kyllä, että kykenee. Tunnen pari sellaista. Mutta se on todella vähän kaikista miehistä, jotka olen elämäni aikana tuntenut.

Missä piileksivät kaikki suloiset miehet vai ovatko jo varattuja?

77

799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinensinkkuu

      Tällä palstalla on tehty hyvin selväksi että ei. Miehiä kiinnostavat ainoastaan 16-22v tytöntylleröt panomielessä, sen jälkeen nainen on arvotonta jätettä. Siinä on miesten rakkaus. Onneksi en itse ole koskaan miestä riesakseni ottanutkaan, olen kuunnellut sukuni naisia jotka varoittivat minua. Heille kaikille jäi pelkkä piian asema ja mies oli vain "yksi lapsista", jota piti lasten lisäksi palvella. Olen niin onnellinen nainen kun en ole miestä riesakseni ottanut. Jos lapsen joskus haluan, siihen ei miestä enää onneksi tarvita.

      • empatia.peikko

        Taitaa olla molempi parempi, eli et ihan miltään empaattiselta ihanuudelta kuulosta itsekään, joten parempi ettei ketään sinusta poikkeava mies joudu ansaasi. Luultavasti et muuta tekisi kuin rikkoisit hänet ja vieläpä ehkä jopa nauttisit siitä.


      • onnellinensinkkuu
        empatia.peikko kirjoitti:

        Taitaa olla molempi parempi, eli et ihan miltään empaattiselta ihanuudelta kuulosta itsekään, joten parempi ettei ketään sinusta poikkeava mies joudu ansaasi. Luultavasti et muuta tekisi kuin rikkoisit hänet ja vieläpä ehkä jopa nauttisit siitä.

        Miten sinä teit tuosta tekstistäni analyysin, etten ole empaattinen? Olen kasvanut perheessä jossa miesten ei tarvinut tehdä MITÄÄN. Ei niin yhtiskä mitään. Istua vaan sohvalla kaljaa litkimässä tupakkia tai mitälie poltellen. Ja kaikilla naispuolisilla sukulaisillani oli sama juttu. Se oli ihan normaalia vielä 70-80-luvulla.
        Siihen ne Uuno Turhapuro-leffatkin perustuvat. Muistan miten lapsena nauroin niille leffoille ja ihmettelin miksei mun äiti ja täti nauranut ollenkaan. No ei tietenkään heitä naurattanut koska heille se oli todellisuutta. Mutta tajusin sen vasta isompana.


      • empatia.peikko
        onnellinensinkkuu kirjoitti:

        Miten sinä teit tuosta tekstistäni analyysin, etten ole empaattinen? Olen kasvanut perheessä jossa miesten ei tarvinut tehdä MITÄÄN. Ei niin yhtiskä mitään. Istua vaan sohvalla kaljaa litkimässä tupakkia tai mitälie poltellen. Ja kaikilla naispuolisilla sukulaisillani oli sama juttu. Se oli ihan normaalia vielä 70-80-luvulla.
        Siihen ne Uuno Turhapuro-leffatkin perustuvat. Muistan miten lapsena nauroin niille leffoille ja ihmettelin miksei mun äiti ja täti nauranut ollenkaan. No ei tietenkään heitä naurattanut koska heille se oli todellisuutta. Mutta tajusin sen vasta isompana.

        Lue tekstisi uudestaan ja kysy sitten..lue myös tuo sinun uuno kommenttisi ja kerro sitten olisiko sinusta mihinkään hyvään vai onko se niin, että tuo kaikki on niin syvällä sinussa, ettet näkisi metsää puilta, eli sitä helmeä ja jos vahingossa sellaisen saisit, niin tuhoaisit senkin aarteen ihan vain siksi, koska sinulla on niin vahvasti asenteesi juurtunut sinuun, ettei se voisi olla vaikuttamatta ja kostaisit/siirtäisit jotain menneitä traumojasi häneen? Sen kuvan tekstistäsi saa, että itse pysyisin kaukana.


      • onnellinensinkkuu
        empatia.peikko kirjoitti:

        Lue tekstisi uudestaan ja kysy sitten..lue myös tuo sinun uuno kommenttisi ja kerro sitten olisiko sinusta mihinkään hyvään vai onko se niin, että tuo kaikki on niin syvällä sinussa, ettet näkisi metsää puilta, eli sitä helmeä ja jos vahingossa sellaisen saisit, niin tuhoaisit senkin aarteen ihan vain siksi, koska sinulla on niin vahvasti asenteesi juurtunut sinuun, ettei se voisi olla vaikuttamatta ja kostaisit/siirtäisit jotain menneitä traumojasi häneen? Sen kuvan tekstistäsi saa, että itse pysyisin kaukana.

        Minä en ole mikään potentiaalinen uhka sinulle enkä kellekään muullekaan. Koska sanoinhan jo, etten ole ketään ottamassakaan. Mitä epäempaattista siinä on, että pysyn yksikseni, en minä silloin ketään loukkaa?


      • empatia.peikko
        onnellinensinkkuu kirjoitti:

        Minä en ole mikään potentiaalinen uhka sinulle enkä kellekään muullekaan. Koska sanoinhan jo, etten ole ketään ottamassakaan. Mitä epäempaattista siinä on, että pysyn yksikseni, en minä silloin ketään loukkaa?

        Siinä ei olekaan, enhän minä niin sanonutkaan vai sanoinko? Huomasin vain heti ensimmäisestä viestistäsi, että joko on käsittelemättömiä traumoja tai sitten on jotain niin syvällä sinussa, ettet välttämättä pysty itsekään antamaan sitä mitä hyvä suhde vaatii. Voi jopa olla niin, että itse aiheutat suhteeseen paljon säröjä jopa huomaamattasi, varsinkin jos et asiaa itse tajua ja osaa käsitellä sitä itseksesi ja mahdollisen kumppanin kanssa.


      • 213213213
        empatia.peikko kirjoitti:

        Siinä ei olekaan, enhän minä niin sanonutkaan vai sanoinko? Huomasin vain heti ensimmäisestä viestistäsi, että joko on käsittelemättömiä traumoja tai sitten on jotain niin syvällä sinussa, ettet välttämättä pysty itsekään antamaan sitä mitä hyvä suhde vaatii. Voi jopa olla niin, että itse aiheutat suhteeseen paljon säröjä jopa huomaamattasi, varsinkin jos et asiaa itse tajua ja osaa käsitellä sitä itseksesi ja mahdollisen kumppanin kanssa.

        Mulkku-


      • kurpparaivohälytys
        empatia.peikko kirjoitti:

        Siinä ei olekaan, enhän minä niin sanonutkaan vai sanoinko? Huomasin vain heti ensimmäisestä viestistäsi, että joko on käsittelemättömiä traumoja tai sitten on jotain niin syvällä sinussa, ettet välttämättä pysty itsekään antamaan sitä mitä hyvä suhde vaatii. Voi jopa olla niin, että itse aiheutat suhteeseen paljon säröjä jopa huomaamattasi, varsinkin jos et asiaa itse tajua ja osaa käsitellä sitä itseksesi ja mahdollisen kumppanin kanssa.

        "tai sitten on jotain niin syvällä sinussa"
        Kurpparaivoa? :D


      • tappi.peikko
        213213213 kirjoitti:

        Mulkku-

        miksi minun viestini on poistettu sääntöjen vastaisena?..vastasin siihen vain "..start..peace...end.."..ihme touhua?


    • Miehet on tunteettomia psykopaatteja, jotka ajattelevat vain pillua. Kaikki, mitä miehet tekevät, on vain kulisseja/esityksiä, joilla voi saada pillua. Miehet, jotka väittävät jotain muuta, ei tiedä itseään.

      • lisäys viimeiseen lauseeseen: ,tai valehtelevat.


      • 089uijk

        Kerrot vain itsestäsi jos olet mies olet luultavasti enemmän tai vähemmän narsu ja myös psyko niin kuin kerroit. Jos itse olet paska niin älä kuvittele psyko mielessäsi että kaikki muut ovat.


      • Naiset ovat niin kuin miehet. Jos sä olet mies tai nainen, niin... heti aloit puolustamaan, että et ole psykonarsu, ja yrität näyttää hyvältä, samalla kun tunget toisia alas. Jos taas et olisi mies etkä nainen, niin sun vastaus olisi ollut jotain ihan muuta.


      • 9y8uj
        TwinBeast kirjoitti:

        Naiset ovat niin kuin miehet. Jos sä olet mies tai nainen, niin... heti aloit puolustamaan, että et ole psykonarsu, ja yrität näyttää hyvältä, samalla kun tunget toisia alas. Jos taas et olisi mies etkä nainen, niin sun vastaus olisi ollut jotain ihan muuta.

        "Miehet on tunteettomia psykopaatteja, jotka ajattelevat vain pillua. Kaikki, mitä miehet tekevät, on vain kulisseja/esityksiä, joilla voi saada pillua. Miehet, jotka väittävät jotain muuta, ei tiedä itseään."

        Sinähän kerroit millainen olet...ei tarvinnut päätellä, mutta älä kuvittele olevasi "miehet"...olet vain yksi yksilö ja kaikki eivät ole sinä.

        Opiskele netistä persoonallisuus ja luonnetyypit...sinun kommenttisi on jo itsessään tuhoon tuomittu, koska kaikki tieto kumoaa sen, että väitteesi pitäisi paikkansa, eli ainoa oikea tieto sen, mitä kerroit itsesi olevan.


      • En mä ole kertonut olevani mitään. Eli ainoa oikea tieto on: ei mitään, nolla, nada, zero, zip, nothing, mu.


      • 9uijölk
        TwinBeast kirjoitti:

        En mä ole kertonut olevani mitään. Eli ainoa oikea tieto on: ei mitään, nolla, nada, zero, zip, nothing, mu.

        Oletko sitten nainen vai joku alien, jos olet mies niin itsestäsihän sinä silloin kerroit?..no kuvailemasi kaltainen yksilö ei mitään tunnustaisi ja käyttäytyy juuri noin, joten ei yllätä, kun kaikki menee kuvailemallasi tavalla.


      • Mietipä sitä, ehkä sen joskus keksit, vielä et ole...


      • kurpparaivohälytys
        TwinBeast kirjoitti:

        Mietipä sitä, ehkä sen joskus keksit, vielä et ole...

        Klassinen esimerkki psykologisesta projektiosta. :D


      • Hyvä juttu, kannattaa opetella näkemään sellaisten läpi todellisuus :)


      • Renaissance
        TwinBeast kirjoitti:

        Naiset ovat niin kuin miehet. Jos sä olet mies tai nainen, niin... heti aloit puolustamaan, että et ole psykonarsu, ja yrität näyttää hyvältä, samalla kun tunget toisia alas. Jos taas et olisi mies etkä nainen, niin sun vastaus olisi ollut jotain ihan muuta.

        Rasisti...


    • paska.juttu

      Kyllä, mutta nainen ei koskaan kykene rakastamaan ja kunnioittamaan sellaista miestä. Nainen haluaa ja himoitsee vain psykopaatteja. Sellainen on luonto. Eikä universumilla ole moraalia. Luonto ei välitä siitä mikä on oikein, vaan mikä on tehokasta, ja tehokkainta on, että naiset rakastavat psykopaatteja.

      • buhahahahaaaa

        Ja miehetkö valitsevat aina ne siveimmät sipulit ja jaloluontoisimmat naiset? Haaaahhahhaaaa! Itse juoksette niiden suosituimpien koko kylän kyntämien lorttojen perässä ja sitten itkette kun emäntä vei sydämen ja rahat. Voi voi kun se liha on niin heikko..


      • empatia.peikko
        buhahahahaaaa kirjoitti:

        Ja miehetkö valitsevat aina ne siveimmät sipulit ja jaloluontoisimmat naiset? Haaaahhahhaaaa! Itse juoksette niiden suosituimpien koko kylän kyntämien lorttojen perässä ja sitten itkette kun emäntä vei sydämen ja rahat. Voi voi kun se liha on niin heikko..

        Kuulostatpa empaattiselta. Olet varmaan oikea helmi ja varsin ihana nainen tai sitten et.


      • räjähdä..puskaasi
        empatia.peikko kirjoitti:

        Kuulostatpa empaattiselta. Olet varmaan oikea helmi ja varsin ihana nainen tai sitten et.

        olet epäempaattinen naristi peikko..


      • narsissi.peikko
        räjähdä..puskaasi kirjoitti:

        olet epäempaattinen naristi peikko..

        ..mikä sinä sitten olet..luitko edes viestin mihin kommentoin?..taitaa sulla olla puskan sisällä vikaa eikä mulla..


    • Eräkettu

      Kykenevätkö naiset rakastamaan?

      Kyllä mulle se naikkonen on tärkeä vaikka hänen pärstänsä ei niin muodikkaan kauniilta näytäkkään.

      • Kyllä mun kokemusten mukaan naiset kykenee rakastamaan. Itse ainakin. Ja moni muu tuntemani nainen. Ystäväpiirini ja myös oma eroni ovat johtuneet siitä, ettei mies pysty antamaan mitään, mutta vaatii kaiken.


      • EriMaailma

        Niin. Kyllä miehet kykenevät. Naisista en tiedä. Minulla samankaltainen kokemus päinvastoin. Naiset tahtovat sosiaalista asemaa, rahaa, seksiä, hyväksyntää, huomionosoituksia ties mitä. Rakkautta en ole nähnyt, ehkä vilaukselta joskus.


      • Eräkettu
        moonshade kirjoitti:

        Kyllä mun kokemusten mukaan naiset kykenee rakastamaan. Itse ainakin. Ja moni muu tuntemani nainen. Ystäväpiirini ja myös oma eroni ovat johtuneet siitä, ettei mies pysty antamaan mitään, mutta vaatii kaiken.

        No se rakastetuksi olon tunteen puute on molemmin puoleista.
        Kun met vain tavattais toisemme.


      • särkisyrän
        moonshade kirjoitti:

        Kyllä mun kokemusten mukaan naiset kykenee rakastamaan. Itse ainakin. Ja moni muu tuntemani nainen. Ystäväpiirini ja myös oma eroni ovat johtuneet siitä, ettei mies pysty antamaan mitään, mutta vaatii kaiken.

        Samoin se mulla on mennyt. Olen antanut parisuhteissani kaiken, koko sydämeni. Ja miehiltä tulee kyllä sitä tekstiä joo, että oot rakas ja ainoa, mutta sitten niitä kummasti löytyy muitakin naisia joille on sanottu samat sanat ja sepitelty samat lorut ja runot. Nainen ei tee mitään monella miehellä, ellei oo joku ihan nymfo lortto. Harva nainen on nymfo. Mutta miehillä on KAIKILLA aina ovi raollaan uusille naisille, koska miehen biologinen tehtävä on siittää mahdollisimman moni, sehän on se mitä tälläkin palstalla aina hoetaan. Sitä että nainen on se joka antaa ja mies saa. Ja se vain pahenee iän myötä kun nainen rupsahtaa. Joten ei voi kuin todeta, että naisten on parempi pysytellä sinkkuna.


      • oue83u0f9
        särkisyrän kirjoitti:

        Samoin se mulla on mennyt. Olen antanut parisuhteissani kaiken, koko sydämeni. Ja miehiltä tulee kyllä sitä tekstiä joo, että oot rakas ja ainoa, mutta sitten niitä kummasti löytyy muitakin naisia joille on sanottu samat sanat ja sepitelty samat lorut ja runot. Nainen ei tee mitään monella miehellä, ellei oo joku ihan nymfo lortto. Harva nainen on nymfo. Mutta miehillä on KAIKILLA aina ovi raollaan uusille naisille, koska miehen biologinen tehtävä on siittää mahdollisimman moni, sehän on se mitä tälläkin palstalla aina hoetaan. Sitä että nainen on se joka antaa ja mies saa. Ja se vain pahenee iän myötä kun nainen rupsahtaa. Joten ei voi kuin todeta, että naisten on parempi pysytellä sinkkuna.

        Itse olet huonot miehet valinnut ja totuus on se, että molemmissa sukupuolissa on ihan yhtä paljon huonoja ja hyviä persoonia.


      • särkisyrän
        oue83u0f9 kirjoitti:

        Itse olet huonot miehet valinnut ja totuus on se, että molemmissa sukupuolissa on ihan yhtä paljon huonoja ja hyviä persoonia.

        Kyllä minä ihan kunnollisen oloisia tavallisia jannuja olen valinnut, meillä oli yhteisiä ystäviäkin joidenka kautta tavattiin. Jotenkin sitä ajattelee, että tuon on oltava kunnollinen kun on yhteisiä kamujakin. Mutta ei sitä vaan näköjään voi koskaan tietää..
        Ja kun tarpeeks monta samanlaista tulee vastaan ja aina sama lopputulos niin... kuinka paljon ihminen voi kestää? Ei mulla ainakaan nuppi kestä kahlata läpi 50 miestä, että löytyy se yks hyvä. En kertakaikkiaan kestä käydä sellasta prosessia läpi! Mitä ihmisestä jää enää jäljelle sen jälkeen? Joku kovaksi keitetty tunteeton gimma. Paljon helpompi kun on yksin vaan. Ei mene ainakaan itse ihan pilalle.


      • 98yikj
        särkisyrän kirjoitti:

        Kyllä minä ihan kunnollisen oloisia tavallisia jannuja olen valinnut, meillä oli yhteisiä ystäviäkin joidenka kautta tavattiin. Jotenkin sitä ajattelee, että tuon on oltava kunnollinen kun on yhteisiä kamujakin. Mutta ei sitä vaan näköjään voi koskaan tietää..
        Ja kun tarpeeks monta samanlaista tulee vastaan ja aina sama lopputulos niin... kuinka paljon ihminen voi kestää? Ei mulla ainakaan nuppi kestä kahlata läpi 50 miestä, että löytyy se yks hyvä. En kertakaikkiaan kestä käydä sellasta prosessia läpi! Mitä ihmisestä jää enää jäljelle sen jälkeen? Joku kovaksi keitetty tunteeton gimma. Paljon helpompi kun on yksin vaan. Ei mene ainakaan itse ihan pilalle.

        "Paljon helpompi kun on yksin vaan. Ei mene ainakaan itse ihan pilalle."

        Luit ajatukseni ja olen mies..tosin pienen pienen pienen mahdollisuuden annan, mutta silloinkin sen pitää olla jotain, jota en usko olevan edes olemassa, mutta sen verran pidän silmät auki ja tarkkailen, että se pikkuriikkinen mahdollisuus on, mutta en kuitenkaan kahlaa itsekään yhtään mitään läpi vaan minulla on omat keinoni ja tapani, miten sellaisen tunnistan jos sellainen oikeasti olemassa on.....ei tarvitse kahlata mitään kun rauhassa tarkkailee, eikä anna ihastumisen tunteen hämätä itseään vaan seuraa miten toinen oikeasti käyttäytyy ja millainen hän oikeasti on, eikä tarvitse edes sänky puuhia harrastaa silloin kun prosessi etenee, eli kerätä niitä irtosuhteita tai olla heti hyppäämässä sänky puuhiin..


      • ATM-automaatti
        särkisyrän kirjoitti:

        Kyllä minä ihan kunnollisen oloisia tavallisia jannuja olen valinnut, meillä oli yhteisiä ystäviäkin joidenka kautta tavattiin. Jotenkin sitä ajattelee, että tuon on oltava kunnollinen kun on yhteisiä kamujakin. Mutta ei sitä vaan näköjään voi koskaan tietää..
        Ja kun tarpeeks monta samanlaista tulee vastaan ja aina sama lopputulos niin... kuinka paljon ihminen voi kestää? Ei mulla ainakaan nuppi kestä kahlata läpi 50 miestä, että löytyy se yks hyvä. En kertakaikkiaan kestä käydä sellasta prosessia läpi! Mitä ihmisestä jää enää jäljelle sen jälkeen? Joku kovaksi keitetty tunteeton gimma. Paljon helpompi kun on yksin vaan. Ei mene ainakaan itse ihan pilalle.

        Ihan turhaa selitellä.

        Kaikki nuoret naiset haluavat samoja itsevarmoja, komeita ja suosittuja narsistipelimiehiä joita sitten selitellään kunnollisen oloisiksi.

        Joka kerta kun nainen selittää millaisia MIEHET ovat, se kuvaus osuu just niihin pelimiehiin joilla on aina ovi raollaan uudelle naiselle.


      • ATM-automaatti
        särkisyrän kirjoitti:

        Samoin se mulla on mennyt. Olen antanut parisuhteissani kaiken, koko sydämeni. Ja miehiltä tulee kyllä sitä tekstiä joo, että oot rakas ja ainoa, mutta sitten niitä kummasti löytyy muitakin naisia joille on sanottu samat sanat ja sepitelty samat lorut ja runot. Nainen ei tee mitään monella miehellä, ellei oo joku ihan nymfo lortto. Harva nainen on nymfo. Mutta miehillä on KAIKILLA aina ovi raollaan uusille naisille, koska miehen biologinen tehtävä on siittää mahdollisimman moni, sehän on se mitä tälläkin palstalla aina hoetaan. Sitä että nainen on se joka antaa ja mies saa. Ja se vain pahenee iän myötä kun nainen rupsahtaa. Joten ei voi kuin todeta, että naisten on parempi pysytellä sinkkuna.

        No just sehän niissä itsekkäissä miehissä sytyttää, kun ne on niin mahtavia että sä annat niille kaiken.

        Etkö tiennyt että rakkaus syntyy siitä mitä sä teet sille toiselle eikä siitä mitä sulle tehdään? Lue asiasta jos et tiennyt.

        Mies joka tekee niin kuin nainen haluaa eli hellii ja hemmottelee, on heikko vässykkä jonka kanssa "ei ole sitä kemiaa".

        Omaa tyhmyyttä.


    • 24tgd

      "Kykenevätkö miehet rakastamaan?"

      Kuinka moni nainen pystyy oikeasti rakastamaan, siis syvästi rakastamaan ja sitoutumaan?

      "Kykeneekö mies välittämään ja rakastamaan kumppaniaan ja asettamaan joskus toisen tarpeet omiensa edelle?"

      Määrittele "joskus" ja millä tavalla tämä tapahtuu tasapuolisesti, eikä niin että toisella on toiset säännöt kuin toisella?

      "Missä piileksivät kaikki suloiset miehet vai ovatko jo varattuja?"

      Missä piileksivät vastaavat naiset?..molemmissa sukupuolissa on yhtä paljon huonoja ja hyviä persoonia, sekä kaikkea tältä väliltä..

      Sekalainen porukka on siellä täällä, hyvissä/huonoissa suhteissa, vapaana vaihtelevissa olo ja mielentiloissa..

      Aloituksesi sai niskakarvat pystyyn siitä syystä, että siitä saa taas sellaisen käsityksen, että naiset olisivat sen parempia, kuin miehetkään, joka ei pidä paikkaansa........naiset ovat rikkoneet monia miehiä, niin kuin miehet naisiakin ja kaikkea muutakin molemmat sukupuolet ovat tehneet toisilleen yhtälailla..

      Tulee taas mieleen jonkin asteen häpäisy teksti mieleen aloituksesta ja naisten nostaminen jalustalle kollektiivisenä ryhmänä.

      Olin/olen tuota, mutta se taas millaiseen naiseen henkilökohtaisesti enää uskallan tai pystyn sitoutumaan on juuri tietynlainen, eikä niitä ole kuin harvassa, jos sielläkään.

      Yksi todella paha yksilö saa pysyvät muisti jäljet siitä mitä ja millaista täytyy vältellä, sekä tuttujen ja muiden suhteita ja myös naisten yleistä käytöstä seuraamalla huomaa paljon enemmän huonoja piirteitä, kuin hyviä...

      Tämä nyt vaan on valitettvan totta ja totuus..

      • Et siis vastannut mihinkään kysymykseen. =D
        Moni tuntemani nainen pystyy syvästi ja aidosti rakastamaan ja sitoutumaan toiseen.
        Siis hyvässä parisuhteessa odotan, että kumpikin osapuoli tekee asioita toisen hyväksi. Kuten vaikka laittaa ruokaa toiselle, ilahduttaa toista pienillä lahjoilla silloin tällöin, hieroo hartioita ja jalkoja, kuuntelee toista, jakaa ilot ja surut. Kuinka moni mies pystyy tähän? Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla.

        En halunnut nostaa naisia mitenkään jalustalle. Olen kuullut, että meitäkin löytyy moneen junaan ja olen raivoissani tyhmille naisille, jotka ovat rikkoneet monet hyvät miehet.


      • 9u8ih
        moonshade kirjoitti:

        Et siis vastannut mihinkään kysymykseen. =D
        Moni tuntemani nainen pystyy syvästi ja aidosti rakastamaan ja sitoutumaan toiseen.
        Siis hyvässä parisuhteessa odotan, että kumpikin osapuoli tekee asioita toisen hyväksi. Kuten vaikka laittaa ruokaa toiselle, ilahduttaa toista pienillä lahjoilla silloin tällöin, hieroo hartioita ja jalkoja, kuuntelee toista, jakaa ilot ja surut. Kuinka moni mies pystyy tähän? Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla.

        En halunnut nostaa naisia mitenkään jalustalle. Olen kuullut, että meitäkin löytyy moneen junaan ja olen raivoissani tyhmille naisille, jotka ovat rikkoneet monet hyvät miehet.

        Vastasinhan, mutta ei minulla ole sinulle antaa vastuksia, kuinka paljon heitä on ja missä he juuri nyt vipeltävät. Jos olisin niin guru, niin luultavasti tietäisin myös missä vipeltää ne todelliset helmet naisista ja myös tunnistaisin heidät hetkessä. Vastasin että heitä on enemmänkin, koska en minä nyt millään ainut voi olla, vaikka ehkä ihan näin pöljää ei joka kulman takana vastaan tulekaan =D

        Nuo luettelemasi asiat toimivat silloin, kun se on edes suunnilleen vastavuoroista..tietenkin on otettava huomioon toisen kulloinenkin olotila, mutta kuitenkin..ei se niinkään voi mennä, että toinen käyttää toista ihan hyväkseen ja itse laskelmoi ja maksimoi etunsa...

        " Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla."

        Minä tein sinisilmäisenä, naivina ja tyhmänä....siperia kyllä opettaa, joskus jopa liiankin rankasti..

        Nyt en kyllä jaksa jaaritella näitä fiiliksiä..ehkä joskus myöhemmin..


      • ATM-automaatti
        moonshade kirjoitti:

        Et siis vastannut mihinkään kysymykseen. =D
        Moni tuntemani nainen pystyy syvästi ja aidosti rakastamaan ja sitoutumaan toiseen.
        Siis hyvässä parisuhteessa odotan, että kumpikin osapuoli tekee asioita toisen hyväksi. Kuten vaikka laittaa ruokaa toiselle, ilahduttaa toista pienillä lahjoilla silloin tällöin, hieroo hartioita ja jalkoja, kuuntelee toista, jakaa ilot ja surut. Kuinka moni mies pystyy tähän? Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla.

        En halunnut nostaa naisia mitenkään jalustalle. Olen kuullut, että meitäkin löytyy moneen junaan ja olen raivoissani tyhmille naisille, jotka ovat rikkoneet monet hyvät miehet.

        Monikin.

        Vaikka ne miehet jotka haluaa olla hyviä naisille, ja just siksi ei sytytä naisia koska eihän sellainen mies ole saalis. Naiset kun haluaa sen itsevarman miehen jonka ei tarvitse tehdä mitään naisen hyväksi.


      • moonshade kirjoitti:

        Et siis vastannut mihinkään kysymykseen. =D
        Moni tuntemani nainen pystyy syvästi ja aidosti rakastamaan ja sitoutumaan toiseen.
        Siis hyvässä parisuhteessa odotan, että kumpikin osapuoli tekee asioita toisen hyväksi. Kuten vaikka laittaa ruokaa toiselle, ilahduttaa toista pienillä lahjoilla silloin tällöin, hieroo hartioita ja jalkoja, kuuntelee toista, jakaa ilot ja surut. Kuinka moni mies pystyy tähän? Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla.

        En halunnut nostaa naisia mitenkään jalustalle. Olen kuullut, että meitäkin löytyy moneen junaan ja olen raivoissani tyhmille naisille, jotka ovat rikkoneet monet hyvät miehet.

        "Siis hyvässä parisuhteessa odotan, että kumpikin osapuoli tekee asioita toisen hyväksi. Kuten vaikka laittaa ruokaa toiselle, ilahduttaa toista pienillä lahjoilla silloin tällöin, hieroo hartioita ja jalkoja, kuuntelee toista, jakaa ilot ja surut. Kuinka moni mies pystyy tähän? Ilman että miettii, mitä hyötyä siitä hänelle saattaa olla."
        Oma kokemukseni on, että kyllä pystyvät. Eivät tietenkään kaikki, mutta en usko, että oma mieheni on sentään ainoa lajiaan. Luulenpa, että tälläkin palstalla on paljon miehiä, jotka haluaisivat tasavertaisen suhteen ja hemmottelisivat naisensa miltei piloille, jos mieleisensä löytäisivät (ja vastavuoroisesti naiset hemmoittelisivat heitä takaisin).
        Tietysti jokaisella ihmisellä on joitain ominaisia tapoja osoittaa rakkauttaan, eikä kaikille tule mieleen esimerkiksi lahjoa kumppaniaan about ikinä. Silti se rakkaus on aitoa ja syvää. Toivon, että suloinen mies osuisi kohdallesi ja että suloisille miehille löytyisi myös suloiset kumppanit.
        Niin, ja löytyyhän noita vähemmän suloisia yksilöitä niin miehistä kuin naisistakin. Moni nainen on miehen traumatisoima (usein jo kaaaaukana historiassa, ei pelkästään edellisissä suhteissa), samoin kuin mies naisen, jolloin luottamuksen rakentaminen vastakkaiseen sukupuoleen on vaikeaa. Omakaan taustani ei ole ihan loistokas, joten töitä on täytynyt ja täytyy paiskia, että ei myrkytä omaa suhdettaan menneisyyden asioilla. Onneksi hyvä keskusteluyhteys kumppaniin auttaa, eikä kukaan ole suoraan taustansa vuoksi "menetetty tapaus". Itsetuntemus on hyvän parisuhteen — ja ylipäätään elämän — a ja o niin miehillä kuin naisillakin.


    • Arskaaaaa

      Tutkimusten mukaan miehet ovat jopa naisia empaattisempia ja tunteellisempia. Toki yksilöllistä, mutta mies kykenee rakastamaan siinä missä nainenkin. Ihan tätä foorumia joskus seuranneena huomaan, että tämä on täynnä todella epäkypsiä miehiä, liekö vielä ihan poikia jutuista päätellen. Onnea etsintään.

      • onnellinensinkkuu

        Tietyllä tapaa miehet on empaattisempia, ainakin toisiaan kohtaan, myönnän sen. Miehet ovat esim. työkavereina ja muutenkin ystävinä paljon reilumpia ku ämmät. Mutta näissä parisuhdejutuisaa sitten asia onkin ihan toisin. Jostain syystä.


      • Niin, olen tehnyt saman huomion. Ehken löydä kumppania ainakaan täältä.


      • Arskaaaaa

        Harvoin käyn muuten itse täällä, juuri sentakia koska jutut on niin keskenkasvuisia. Ja mielipiteet on jyrkkiä ja ehdottomia kuin murrosikäisillä. Joten en sitten tiedä onko tämä foorumi lähinnä teinien ja lasten paikka. Siltä jutut ainakin minusta tuntuu.


      • kurpparaivohälytys
        Arskaaaaa kirjoitti:

        Harvoin käyn muuten itse täällä, juuri sentakia koska jutut on niin keskenkasvuisia. Ja mielipiteet on jyrkkiä ja ehdottomia kuin murrosikäisillä. Joten en sitten tiedä onko tämä foorumi lähinnä teinien ja lasten paikka. Siltä jutut ainakin minusta tuntuu.

        On täällä joillakin ihan täyskasvuisiakin juttuja, kuten esim. minulla.


      • 914
        Arskaaaaa kirjoitti:

        Harvoin käyn muuten itse täällä, juuri sentakia koska jutut on niin keskenkasvuisia. Ja mielipiteet on jyrkkiä ja ehdottomia kuin murrosikäisillä. Joten en sitten tiedä onko tämä foorumi lähinnä teinien ja lasten paikka. Siltä jutut ainakin minusta tuntuu.

        Keskenkasvuisia ovat jutut, mutta niiden esittäjät ovat kolmenkympin molemmin puolin olevia "miehiä". Yllättävän moni noista keskenkasvuisia juttuja kirjoittavista ovat jo täyttäneet 30v. Osa on jopa vielä vanhempia, siis ihan keski-ikäisiä setäihmisiä.


      • kurpparaivohälytys
        914 kirjoitti:

        Keskenkasvuisia ovat jutut, mutta niiden esittäjät ovat kolmenkympin molemmin puolin olevia "miehiä". Yllättävän moni noista keskenkasvuisia juttuja kirjoittavista ovat jo täyttäneet 30v. Osa on jopa vielä vanhempia, siis ihan keski-ikäisiä setäihmisiä.

        Osus ja uppos! =D


    • Fsdfksdkdfklsfsfd

      Kykenee, joskus. Jos sitä oikeasti tarvitaan syystä tai toisesta.

      Itse olen yleensä täysin itsekäs vittupää, mutta vain yleensä.

    • Kykenevät

      Minusta tuntuu, että enemmän ne naiset etsivät parempaa kuin miehet. Eikä sellaisessa tilanteessa voi puhua rakkaudesta. Olen ollut molemmilla puolilla, valitettavasti. Itse etsin rakkautta, vaikka en pidä sitä kovinkaan todennäköisenä.

      Olen rakastanut ja tehnyt toisen puolesta mitä tahansa. En saanut takaisin mitään, positiivista, vaikka luulottelinkin pitkään saavani edes vähän.

    • Käsiotsalla

      Kysy peililtä.

    • Kyllä pystyvät.

      Kaikki tällaiset tapaamani ovat olleet varattuja.

      En silti sano ettei voisi joku sinkkunakin kuljeksia, mutta ei ole tullut vastaan...

      • 12121212

        Pitääkö taas suomentaa?

        Kaikki tapaamasi komeat, rohkeat, maskuliiniset, itsevarmat ja määrätietoiset rakastamiseen kykenevät miehet ovat olleet varattuja.


      • kurpparaivohälytys
        12121212 kirjoitti:

        Pitääkö taas suomentaa?

        Kaikki tapaamasi komeat, rohkeat, maskuliiniset, itsevarmat ja määrätietoiset rakastamiseen kykenevät miehet ovat olleet varattuja.

        Oikein suomennettu. :D


      • ATM-pelkuri
        12121212 kirjoitti:

        Pitääkö taas suomentaa?

        Kaikki tapaamasi komeat, rohkeat, maskuliiniset, itsevarmat ja määrätietoiset rakastamiseen kykenevät miehet ovat olleet varattuja.

        Se, että uros on ruma, pelkuri, feminiininen, epävarma ja heikko, ei tee hänestä automaattisesti rakastamaan kykenevää parisuhdevaliota. Nuo ominaisuudet tekevät hänestä parhaimmassa tapauksessa puntissa roikkuvan avuttoman pikkulapsen ja pahimmassa tapauksessa itsetuhoisen mt-potilaan.


      • musta.valkoinen.peikko
        ATM-pelkuri kirjoitti:

        Se, että uros on ruma, pelkuri, feminiininen, epävarma ja heikko, ei tee hänestä automaattisesti rakastamaan kykenevää parisuhdevaliota. Nuo ominaisuudet tekevät hänestä parhaimmassa tapauksessa puntissa roikkuvan avuttoman pikkulapsen ja pahimmassa tapauksessa itsetuhoisen mt-potilaan.

        ..totta turiset..mutta teidän kahden esimerkkien väliin mahtuu lukuisia muitakin vaihtoehtoja..eli ei ole vain mustaa ja valkoista vaan myös lukemattomia sävyjä..


      • 1323
        ATM-pelkuri kirjoitti:

        Se, että uros on ruma, pelkuri, feminiininen, epävarma ja heikko, ei tee hänestä automaattisesti rakastamaan kykenevää parisuhdevaliota. Nuo ominaisuudet tekevät hänestä parhaimmassa tapauksessa puntissa roikkuvan avuttoman pikkulapsen ja pahimmassa tapauksessa itsetuhoisen mt-potilaan.

        Olipa hyvin sanottu! Täyttä totta joka sana.


      • atännä
        ATM-pelkuri kirjoitti:

        Se, että uros on ruma, pelkuri, feminiininen, epävarma ja heikko, ei tee hänestä automaattisesti rakastamaan kykenevää parisuhdevaliota. Nuo ominaisuudet tekevät hänestä parhaimmassa tapauksessa puntissa roikkuvan avuttoman pikkulapsen ja pahimmassa tapauksessa itsetuhoisen mt-potilaan.

        Niin.


    • "[...] välittämään ja rakastamaan kumppaniaan ja asettamaan joskus toisen tarpeet omiensa edelle?"

      Eiköhän tällaisia tapauksia löydy sieltä sun täältä ja molemmista sukupuolista. Huvittavaa tuossa oli huomata painotus "joskus". :) Eli käytännössä jos satunnaisesti ja hetkellisesti näitä osoittaa, niin tyydyttää sinun esittämäsi toiveet.

      Olettaisin tosin aika usean olevan varovainen jakamaan näitä valittämistä, rakkautta ja toisen tarpeiden huomioimista, sillä mikäli kerran on huomannut näitä käytettävän häikäilemättömästi hyväksi tämä tekee ihmisestä aran luottamaan uudemman kerran toiseen.

    • Jättikö jännämies sinut taas?

      • disappointed

        Oikea päätelmä.
        Ensin naiset valkkaamalla valitsee pelkästään jännä/pelimiehiä ja sitten valittavat miten kyseiset miehet ei kykene rakastamaan.. huoh
        Rakastavat miehet sitten on teille näkymättömiä.


      • Rakastavien miesten esitys on lattea,
        aina vaan pitäs saada kerma kahvia.


    • Tätä.mieltä

      Naisissa kiinnostaa vain seksi, muuten eivät kiinnosta sillä niin harvan naisen kanssa voi keskustella järkevästi. Suurin osa naisista on tyhmiä lehmiä. Onneksi tyhmä nainen voi olla hyvä sängyssä.

      • 834

        Vastasit aloittajankysymykseen: miehet eivät kykene rakastamaan.


      • maximusstupido
        834 kirjoitti:

        Vastasit aloittajankysymykseen: miehet eivät kykene rakastamaan.

        ja sinä paljastit mikä ja mitä sinä olet..


    • rakastamaankin

      Kyllä mies kykenee rakastamaan, mutta ei lukemaan naisen ajatuksia ikä puhumaan niinkuin sanat olisi rakkautta. Aikuiset tosimiehet on varattuja, haittaako se? Uusia on kasvamassa, mutta vähemmän kuin ennen. Mies voi rakastaa montaa kumppaniaan.

    • Eräkettu

      Kyllä rakastetaan eikä tarvi olla laiha malli että on seksuaalisesti viehättävä..

      Semmonen normi pullukka naaras on niin syötävän näkönen.

      • 818

        Taidat sekoittaa rakastamisen himoitsemiseen.


      • 549876
        818 kirjoitti:

        Taidat sekoittaa rakastamisen himoitsemiseen.

        Vähän sama juttu joillakin naisilla kuin joillakin miehillä ja sen lisäksi vielä jotkut sekoittavat rakkauden resurssien himoon.


      • Eräkettu
        818 kirjoitti:

        Taidat sekoittaa rakastamisen himoitsemiseen.

        Ei voi rakastua jos se eukko ei ole miellyttävän näkönen..


    • Luulisin, että suurin osa miehistä kykenee rakastamaan ja tarvittaessa asettamaan toisen tarpeita etusijalle. Kun vain on löytänyt rinnalleen sen ihmisen, joka saa rakkauden ja välittämisen tunteet porisemaan rintapieluksessa vahvasti. :)

      Varmaan sanoisin toisin, jos en olisi joskus päässyt näkemään ja kokemaan miten syvää miehen rakkaus ja välittäminen voi olla. Miehet ja naiset näyttää tunteitaan joskus toisistaan poikkeavin tavoin ja yksilöstäkin riippuen erilailla. Mutta kyllä se miehen rakkaus osaa olla voimakasta ja saa miehenkin tunteistaan ihan pakahtuneeksi.

      On väärin uskoa ja olettaa, että kaikki hyvät ja rakastamaan kykenevät miehet olisi varattuja. Kaikki ei vain ole osunnut samalle polulle sen naisen kanssa joka sen rakkauden sinne sydämeen saa roihuamaan. :)

      Ne väärät naiset helposti taas syö sitä uskoa siihen, että sellaista edes olisi olemassa jota voisi todella rakastaa joka solullaan.

    • Truth_over_lie

      Toi on aika itsekriittinen ja gynosentrinen viesti, jos katot tuota objektiivisesti. Eli sulle rakastaminen on kun mies uhraa itsensä ja se on ok. Pistää oman terveydensä sinun edelle ja on valmis kuolemaan naisensa takua. Olisitpa nähnyt ja löytänyt minut aikaisemmin nuorempana olisin ollut seinänä edessäsi.
      Mutta kiitos luojan näin ei käynyt. Olin kuin martyyri naisten suhteen nuorempana, kunnon valkoritari. Hyvä että heräsin siitä kauhusta ja opin että se on paskin parittelustrategia koskaan.

      • 1323

        Ei siis mitään rakkaudentunteita, vain pelkkää parittelustrategiaa.


    • atännä

      Totta kai, siinä missä naisetkin. En minä ainakaan ole seurustellut toisenlaisten kanssa.

    • Naiset ovat vissiin jotain rakastamisen erityisasiantuntijoita. Heillä on siis oikeus määritellä rakastaminen kulloisenkin tilanteen mukaan niin, että naiset kyllä pystyvät ja haluavat rakastaa, mutta miehet eivät.

      Mutta kenen nilkkaan moinen sitten mahtaa käydä?

      • Ei naisten Rakkautta ole ainakaan sen enempää kuin miehienkään....50/50.....perustuu Mutuun Joka on sekoitettuna Diplomatiaan.... ;P


    • Eräkettu

      Vaikea rakastaa sellasta naista jota kaikki nussinu...

      Ja sitten se yrittää asettua meikäläisen kämppään kun ei se halua jotain mutua ja värikkäitä lapsia...


      Itse haluan sellasen erittäin vähän käytetyn eukon eikä sellasia oikein yli 3-kymppisistä löydy..

    • Eräkettu

      Naisilla saa olla vaatimuksia mutta kun miehillä on vaatimukset niin heti rupeaa emakot vinkumaan...

      Ei siinä voi mitään rakkautta syntyä jos ei se naaras miellytä silmää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe