antaisitko kumppanillesi luvan

entä.sinä

käydä baareissa ja ravintoloissa tansseissa yms tuli vaan mieleen kun iltalehdessä luki taksikuski raiskannut itse en antaisi lupaa

63

673

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvaaikuiseksi

      kannaattaa yrittää pikkuhiljaa siirtyä aikuisten ajatusmaailmaan. lapset tarttee aikuisen luvan tehdä jotain, aikuiset ei. ihmiset on yhdessä vapaaehtoiseti ei pakolla. siksi säkin raukka olet jäänyt yksin, kun olet tuollainen kehittymätön ihminen.

      • hieno.juttu

        eli annat luvan lähteä


      • itse.saa.valita

        niin ei kanssani pakko ole olla tietysti saa itse tehdä valinnan joko viihteelle tai kotiin estä en valita saa ihan itse mutta jos lähtee niin ero tulee heti


    • Vaikeaa antaa lupa, kun sitä ei kysytä. Ei puolin eikä toisin. Menot ovat ilmoitusasia, vaikka niistä toki voidaan keskustella ja sovitella yhteen.

    • Ex------------PUA

      Minun 20v säätöni on käynyt viihteellä vain pari kertaa meidän säätämisaikana.

      Toisellakin kerralla se kävi kaverinsa kanssa yhdellä sidukalla, joten kerran se on vain käynyt.

      Se on hyvä merkki se.

      Minä taas aikalailla useammin. :D

      Nainen joka käy viihteellä on hypergami, joka etsii "uutta oksaa", näin ollen sen pitääkin olla luvallista.

      • NAWALT

        Kuinka monen miehen käyttämä sinun säätösi on?


    • ryppis

      En antaisi kumppanilleni lupaa käyttää taksia. Vaarallista.

    • että.silleen

      Täytän kohta 28 vuotta olen siis täysi-ikäinen, kenenkä luvan minä tarvitsen mennäkseni ulos? Jos parisuhteessa olisin niin mieskin olisi täysi-ikäinen ja päättäisi ihan omin avuin menemisistään, sillä oletuksella; ett palaa kotiin ennen aamulehden jakoa.
      Mukava olisi kuitenkin tietää hänenkin suunnitelmistaan hiukan etukäteen... joten informaation pitäisi toimia molempiin suuntiin näistä aikaa vievistä omista menoistaan.
      Toki olettaisin meillä olevan myös yhteisiä menoja, joista sovimme keskenämme.
      Ei toista aikuista ihmistä voi rajoittaa liikkumasta, tai tapaamasta muita ihmisiä... ei sellainen suhde ole kestävä jos luottamuspohja puuttuu.

      Tiedän... ett mulla oli aivan toisenlaiset ajatukset pari vuotta sitten: silloin vannoin mielessäni etten luottaisi yhteenkään mieheen enää koskaan! Siinä mielentilassa... täydessä paniikissa mulla oli muitakin yhtä epärelevantteja mielipiteitä. Aika parantaa mielen haavat... ja silloin pystyy taas ajattelemaan asioita monelta kantilta.

      • biisi.peikko

      • että.silleen
        biisi.peikko kirjoitti:

        Mitäs jos ei palaa ennen aamulehteä..sanoitko, että mitähän v.....? ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=EU7PsWbmN3k&nohtml5=False

        Miettisit ehkä sitä viikon verran... jos sulla on pitkät piuhat! Eihän se mulla olis mitään selitettävää... eikä muutakaan puheen aihetta. Kyllä se asian selvittely lähtisi sun aloitteestasi.
        Kiva ett ollaan vielä puheväleissä! Anteeksi.
        Se oli muuten pelkkä toteamus multa, unohda koko välikohtaus...kaikki hyvin?


      • biisi.peikko
        että.silleen kirjoitti:

        Miettisit ehkä sitä viikon verran... jos sulla on pitkät piuhat! Eihän se mulla olis mitään selitettävää... eikä muutakaan puheen aihetta. Kyllä se asian selvittely lähtisi sun aloitteestasi.
        Kiva ett ollaan vielä puheväleissä! Anteeksi.
        Se oli muuten pelkkä toteamus multa, unohda koko välikohtaus...kaikki hyvin?

        Keneksi mahdat mua luulla..ei ole tarkoitus sua hämätä..kiusata tai mitään muutakaan..mut musta tuntuu että touhuni saa sinut hämilleen..tulee hieman paha olo sun puolestasi..kerro keneksi mua luulet niin vastalahjaksi paljastan ketä on täällä puskassa piilossa..


      • että.silleen

        MGTOW


      • miksi.monesti.erotaan
        että.silleen kirjoitti:

        Miettisit ehkä sitä viikon verran... jos sulla on pitkät piuhat! Eihän se mulla olis mitään selitettävää... eikä muutakaan puheen aihetta. Kyllä se asian selvittely lähtisi sun aloitteestasi.
        Kiva ett ollaan vielä puheväleissä! Anteeksi.
        Se oli muuten pelkkä toteamus multa, unohda koko välikohtaus...kaikki hyvin?

        ei siinä iästä ole kyse eikä luottamuksen puutteesta eikös ne erot tuosta äkkiä yleensä ala kun vahingossa löytääkin uuden tai pettää no yleensä se on huono merkki kun toinen menee viihteelle kaljaveikot ja baari ihmiset on eri ehkä en osaa selittää mitä ajan takaa ja kyllä minusta kunnon suhteesssa kysytään aina kumppanin lupa koska itsekkin huolestuu jos rakkain ei tiedä missä itse on ja niin ainakin hyvissä onnellisissa suhteissa olevat tekee ja aivan sama kumpi osapuoli kyseessä ja jos kumppani ei pidä eikä anna lupaa niin kumppanin luokse ja jos itsekkään ei haluaisi kavereiden vouhotuksiin lähteä niin sanoo täytyy mennä syömään tai kumppanilla on joku meno yms vale jota kaikki ymmärtää eikä ketään kumppani halua että rakas alkoholisoituu tai anna lupaa mennä baariin jossa on erisukupuolta olevia


      • kaikki.on.aina.hyvin
        että.silleen kirjoitti:

        MGTOW

        *lurps* ;P..no arvasithan sinä..olit eilen vähän hämilläsi ja tuli jo eilen hieman paha olo kun tuntui, että sulla menee pasmat sekaisin mun touhujen kanssa ja niin sulla aikuisten oikeesti taisi mennäkin..eikä sulla ole mitään syytä pyytää taaskaan anteeksi..et ole tehnyt mitään sellaista etkä myöskään sanonut..mitään välikohtausta ei ole ollut vaan pientä jekkuilua ja hippaleikkiä enkä minä kokenut että olisit sanonut missään vaiheessa mitään aiheetta..pulla juttukin oli vain vitsailua minun osaltani mut sen verran se meni ehkä yli minun puoleltani että hämmennyit ja luulit sanoneesi jotain pahasti minulle vaikka et tehnyt yhtään mitään jälleen kerran..Pahoittelut Minun Puoleltani ja Anteeksi Pyyntö Kujeilustani..


      • kivaa.20e.taskussa

        sama toisten päin ei se kovin kivaa olisi toinen sanoo pe lähdet yökerhoon ja äläkä tuu ennen klo la 15.00 kotiin ja peseytymään ja taas lähdet ja tuut vasta takaisin maanantaina illalla ero kyllä tulee


      • että.silleen
        kaikki.on.aina.hyvin kirjoitti:

        *lurps* ;P..no arvasithan sinä..olit eilen vähän hämilläsi ja tuli jo eilen hieman paha olo kun tuntui, että sulla menee pasmat sekaisin mun touhujen kanssa ja niin sulla aikuisten oikeesti taisi mennäkin..eikä sulla ole mitään syytä pyytää taaskaan anteeksi..et ole tehnyt mitään sellaista etkä myöskään sanonut..mitään välikohtausta ei ole ollut vaan pientä jekkuilua ja hippaleikkiä enkä minä kokenut että olisit sanonut missään vaiheessa mitään aiheetta..pulla juttukin oli vain vitsailua minun osaltani mut sen verran se meni ehkä yli minun puoleltani että hämmennyit ja luulit sanoneesi jotain pahasti minulle vaikka et tehnyt yhtään mitään jälleen kerran..Pahoittelut Minun Puoleltani ja Anteeksi Pyyntö Kujeilustani..

        Mulla näes on pitkät piuhat ja kestää jonkin aikaa yhdistellä asioita... mut pikkuhijaa on tarvittavat palikat koossa. Löysin sunt jo eilen, mutt luulin sun vaihtaneen nikkeä, ollaksesi piilossa multa. En minä sentään jahtiin rupea... jos toinen puskiin piiloutuu.

        Niitä tiettyjä pirhanan sämpylöitä nyt nimitettiin niin ja yhä edelleen niistä käytetään samaa nimikettä. Joten mulle ei tullut mieleenkään ett toisille saattaisivat jotain mielikuvia tuoda mieleen. XD
        Asiasta toiseen: se aamiainen oli hyvin kaupaksi menevää sorttia ja niitä sämpyliä tullaan tekemään jatkossakin, vellin kera syötäväksi.
        Tänään oli porkkana/purjo/peruna sosekeitton kanssa kolmioleipiä: munavoi välissä ja päällä: majoneesiympyrässä 3 katkaravun palasta kruununa.
        Näyttivät hyviltä ja maistuivat; myös niile joilla ei ns. ruokahalua ole.
        Ne houkuttelevat syömään jo herkullisella ulkonäöllään. Niissä on vaan hiukan enemmän vaivaa nähty, eivät ne kalliimmiksi ole tulleet kuin makkaraleivätkään tulevat!


      • naamioitunut.peikko
        että.silleen kirjoitti:

        Mulla näes on pitkät piuhat ja kestää jonkin aikaa yhdistellä asioita... mut pikkuhijaa on tarvittavat palikat koossa. Löysin sunt jo eilen, mutt luulin sun vaihtaneen nikkeä, ollaksesi piilossa multa. En minä sentään jahtiin rupea... jos toinen puskiin piiloutuu.

        Niitä tiettyjä pirhanan sämpylöitä nyt nimitettiin niin ja yhä edelleen niistä käytetään samaa nimikettä. Joten mulle ei tullut mieleenkään ett toisille saattaisivat jotain mielikuvia tuoda mieleen. XD
        Asiasta toiseen: se aamiainen oli hyvin kaupaksi menevää sorttia ja niitä sämpyliä tullaan tekemään jatkossakin, vellin kera syötäväksi.
        Tänään oli porkkana/purjo/peruna sosekeitton kanssa kolmioleipiä: munavoi välissä ja päällä: majoneesiympyrässä 3 katkaravun palasta kruununa.
        Näyttivät hyviltä ja maistuivat; myös niile joilla ei ns. ruokahalua ole.
        Ne houkuttelevat syömään jo herkullisella ulkonäöllään. Niissä on vaan hiukan enemmän vaivaa nähty, eivät ne kalliimmiksi ole tulleet kuin makkaraleivätkään tulevat!

        En minä nyt sinänsä ole sen enempää vaihtanut nickeä, kunhan testailen ja kujeilen, kun en ole oikeastaan yhtään saanut kujeilla ja peikkoilla.

        Tässä on omat puolensa ja saa käyttää luovuutta vapaammin ja kujeilla hauskemmin..ehkä...mut päätin nyt testailla siipiäni peikko maassa....lentäen vapaana kuin taivaan linnut.. ;P

        Tuo onkin tosi hyvä kuulla, että ruokahaluttomatkin syövät paremmin..sulla on siellä oikea tunnelma (tuoksut, ilmapiiri jne.) ja ruoka ei ole niin laitoskeittiömäistä.....tuohan on sulle tosi hyvä palkinto, kun huomaat että asukkaat viihtyvät ja tykkäävät, varsinkin kun tietää sun luonteesi, niin varmasti tulee hyvä mieli kun asukkaat voivat hyvin..

        Tulee mieleen Uuno Turhapuron This Is My Life elokuva..siinähän on se paremman väen luksus asuntola.. ;P

        Kyllä niiden kelpaa....hmmmm....pitäisköhän mun tehdä Uunot, eli hommata kostyymit ja livahtaa aina ruoka aikana paikalle.. ;D


      • että.silleen
        naamioitunut.peikko kirjoitti:

        En minä nyt sinänsä ole sen enempää vaihtanut nickeä, kunhan testailen ja kujeilen, kun en ole oikeastaan yhtään saanut kujeilla ja peikkoilla.

        Tässä on omat puolensa ja saa käyttää luovuutta vapaammin ja kujeilla hauskemmin..ehkä...mut päätin nyt testailla siipiäni peikko maassa....lentäen vapaana kuin taivaan linnut.. ;P

        Tuo onkin tosi hyvä kuulla, että ruokahaluttomatkin syövät paremmin..sulla on siellä oikea tunnelma (tuoksut, ilmapiiri jne.) ja ruoka ei ole niin laitoskeittiömäistä.....tuohan on sulle tosi hyvä palkinto, kun huomaat että asukkaat viihtyvät ja tykkäävät, varsinkin kun tietää sun luonteesi, niin varmasti tulee hyvä mieli kun asukkaat voivat hyvin..

        Tulee mieleen Uuno Turhapuron This Is My Life elokuva..siinähän on se paremman väen luksus asuntola.. ;P

        Kyllä niiden kelpaa....hmmmm....pitäisköhän mun tehdä Uunot, eli hommata kostyymit ja livahtaa aina ruoka aikana paikalle.. ;D

        "En minä nyt sinänsä ole sen enempää vaihtanut nickeä,"...enkä palstaa!
        -Minä olen myöntänyt kirjoitus vaikeuteni, ja luetun ymmärtämises menee aina aikansa. Puheesta minä pytyn nappaammaan olennaisen tiedon ihan samoin kuin muutkin ihmiset.

        "..pitäisköhän mun tehdä Uunot, eli hommata kostyymit ja livahtaa aina ruoka aikana paikalle.. ;D"

        -Jos ett kerro kelleen... niin mä teen sitä aika usein, kun en viitsi yksistään itselleni ruokaa tehdä. Usein myös korjaan lounaalta ylijääneestä salaatista ½litran rasiallisen itselleni iltapalaksi. Seuraavana päivänä se olis kuitenkin jo nuutunutta!
        -Aina leipoessani alakerrassa, yks sämpylä tai korvapuusti kulkeutuu yläkertaan.
        Luontaisetu, tai vastine muuten ilmaisesta ylityöstäni.

        -Tein äsken suurta kinkku/suolakurkku/tuorejuusto voileipäkakkua huomen illaksi.
        peitin sen kelmulla laitoin jääkaappiin yöksi maustumaan päällystän sen koristeelliseksi vasta vähän ennen tarjoilua. Muna/katkarapu/lohi kakun teen huomen aamulla, systeri lupautui tekeen täytekakun ja suvun keskeiset pippalot pidetään systerin luona.


      • että.silleen kirjoitti:

        "En minä nyt sinänsä ole sen enempää vaihtanut nickeä,"...enkä palstaa!
        -Minä olen myöntänyt kirjoitus vaikeuteni, ja luetun ymmärtämises menee aina aikansa. Puheesta minä pytyn nappaammaan olennaisen tiedon ihan samoin kuin muutkin ihmiset.

        "..pitäisköhän mun tehdä Uunot, eli hommata kostyymit ja livahtaa aina ruoka aikana paikalle.. ;D"

        -Jos ett kerro kelleen... niin mä teen sitä aika usein, kun en viitsi yksistään itselleni ruokaa tehdä. Usein myös korjaan lounaalta ylijääneestä salaatista ½litran rasiallisen itselleni iltapalaksi. Seuraavana päivänä se olis kuitenkin jo nuutunutta!
        -Aina leipoessani alakerrassa, yks sämpylä tai korvapuusti kulkeutuu yläkertaan.
        Luontaisetu, tai vastine muuten ilmaisesta ylityöstäni.

        -Tein äsken suurta kinkku/suolakurkku/tuorejuusto voileipäkakkua huomen illaksi.
        peitin sen kelmulla laitoin jääkaappiin yöksi maustumaan päällystän sen koristeelliseksi vasta vähän ennen tarjoilua. Muna/katkarapu/lohi kakun teen huomen aamulla, systeri lupautui tekeen täytekakun ja suvun keskeiset pippalot pidetään systerin luona.

        Jeps, älä huolehdi kyllä minä muistan, mutta välillä kun meno menee hulvattomaksi, niin voin unohtaakin - Varsinkin, kun kirjoittelet ja osallistut niin hyvin, että sen monesti unohtaa kokonaan....sano vaan, jos kirjoitan joskus epäselvästi ja haluaisit johonkin tarkennusta..

        En usko, että monikaan edes pystyy ymmärtämään millainen sisupussi olet ja kuinka paljon enemmän joudut tsemppaamaan....en pysty minäkään..

        Kyllä sinä olet tuon luontaisetusi ansainnut, jos sitä nyt edes siksi voi kutsua, eli en näe tuossa mitään ongelmaa, eikä sinun noin pienistä asioista kuulu ainakaan huonoa omaatuntoa tuntea..

        Uskoisin, että olet paljon rehellisempi, kuin moni muu yrittäjä ja ainoa huono asia siinä on se, että joissain tapauksissa voi antaa muille liikaa "etumatkaa", jos suurin osa ei samoin toimi, kuin itse toimii, jolloin yrittäminen voi jopa käydä mahdottomaksi, kun tekee kaiken niin kuin kuuluu. Riippuu paljon minkälainen yritys on, sekä millä alalla toimii..

        Vaikka tottakai ainakin tietynlaiset yksilöt haluaisivat tehdä asiat, niin kuin ne kuuluu ja niin hyvin kuin pystyy, ettei tarvitsisi potea huonoa omatuntoa tai syyllisyyttä, mutta varsinkin noiden luontasietujen kohdalla yms. ei kannata kauheasti tuntea syyllisyyttä, koska suurin osa niin toimii ja luultavasti niin rankasti monikin, että ei edes uskoisi.....eri asia on sitten se, että kuinka hyvin työn tekee ja vaikka moni ei teekään niin kauhean hyvin ja mottona on.. "ei se kotiin asti näy", niin kaikki eivät siihen pysty, joka sitten sekin voi olla firman tuho tai firman onni, riippuu taas monesta asiasta....

        Siksipä joillakin voi olla vaikea lähteä yrittäjäksi, kun monesti pitäisi olla enemmän tai vähemmän koijari luonne, että pärjää muita koijareita vastaan kilpailussa....

        Taas te herkuttelette....ei kai Myyn synttärit ole kysymyksessä....? ;P

        Ps. Sun mieliksi tulin hetkeksi pois varjoista... ;D...mut taidan mennä kohta taas takas puskaan... ;P


      • että.silleen

        "ei kai?"
        Jep, niitä vietetään nyt jo huomenna...kun se päivä sopis kaikille parhaiten. Kun emo ja Pehtoori ovat lähteneet systerin luonta niin vanhin veljeni vaimonsa kanssa hakee Faijan systerin luo juhlimaan myös. Sopii toivoa ettei asia tule mitenkään puheeksi...
        Kotimatkan takaisin päin Faija tekee minun matkassani.
        Päätettiin juhlia näin, kun ei ole mitään syytä järjestää mitään kohtausta/kahnausta juhliin.

        Kiitos kun kävit tapaamassa mua näin... yllättäin.

        Hyvää yötä, puskiisi!

        Mun tunnusbiisini nykyään...
        https://www.youtube.com/watch?v=QL1MgxaVD8w


      • muzak.peikko
        että.silleen kirjoitti:

        "ei kai?"
        Jep, niitä vietetään nyt jo huomenna...kun se päivä sopis kaikille parhaiten. Kun emo ja Pehtoori ovat lähteneet systerin luonta niin vanhin veljeni vaimonsa kanssa hakee Faijan systerin luo juhlimaan myös. Sopii toivoa ettei asia tule mitenkään puheeksi...
        Kotimatkan takaisin päin Faija tekee minun matkassani.
        Päätettiin juhlia näin, kun ei ole mitään syytä järjestää mitään kohtausta/kahnausta juhliin.

        Kiitos kun kävit tapaamassa mua näin... yllättäin.

        Hyvää yötä, puskiisi!

        Mun tunnusbiisini nykyään...
        https://www.youtube.com/watch?v=QL1MgxaVD8w

        ....laitan saman....tää on vaan niin hyvä... ;P

        https://www.youtube.com/watch?v=qPuFgJXyXBY


    • Ottaisit eron, jos kumppanisi kävisi baarissa, et ole tosissasi?

    • Miksi naiset ei kulje fillarilla baarista kotiin?

      • Kyllä minä toisinaan kuljen, mutta on siinäkin omat hankaluutensa. Talvella on kylmää ja liukasta ja usein sataakin.. meikin valuu ja tukka liiskana, ei hyvä. Kesällä taas on pelkona, että pyörä pöllitään ja joutuu lopulta kuitenkin kävelemään.. ja hankkimaan uuden fillarin. Sitä paitsi, tankojuoppoilu ei ole täysin riskitöntä minään vuodenaikana. Lisäksi seuraan liimaantuja saattavat liikkua myös polkupyörällä. Itselle on ainakin käynyt niin, että fillarilla on poljettu vieressä ja seurattu puoliväkisin kotiovelle saakka.


    • Ikis__M

      Toki lupa olisi pyytämättäkin jos tulisi vaikka joku kaveriensa kanssa tapaaminen mutta jos sitä alvariinsa kiinnostaisi enemmän muiden kuin minun seura niin tuskinpa sitä juttua kannattaisi jatkaa sen enempää tai ainakaan olla kovin vakavissaan sen suhteen. Pitkässä juoksussa varmaan jos jommalla kummalla on kovasti viihdepainotteisia menoja muualla käy varmaan kuin Terolle tuolla:

      http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016040421365062_ir.shtml

      Tarkemmin ajatellen ei varmaan huvittaisi olla yhtenä puolana jossain panorinkelissä, erottaisiin varmaan ystävinä aika piankin.

      • että.silleen

        Paavolle terkkuja, eihän yksikään nainen ole luotetava. Asia kun on pläkkiselvää pässinlihaa, naisen kanssa voi vietää hauskaa mutt ei koskaan asua samassa osoitteessa. Niinhän mä vastasin sulle jo... siitä sinkkuverosta kun juteltiin!


      • Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

        Paavolle terkkuja, eihän yksikään nainen ole luotetava. Asia kun on pläkkiselvää pässinlihaa, naisen kanssa voi vietää hauskaa mutt ei koskaan asua samassa osoitteessa. Niinhän mä vastasin sulle jo... siitä sinkkuverosta kun juteltiin!

        Nyt olen vähän ulalla, kuka Paavo? En nyt tuota sinkkuveroasiaakaan muista mutta joo, voi joskus olla parempi pitää eri osoitteet ainakin niin kauan että näkee haluaako kumpikin tosissaan yhteen ja ilmeistä lienee että jos jompaakumpaa huvit vetää enemmän kuin se toinen niin suottapa niitä lusikoitakaan alkaa samaan laatikkoon roudaamaan.


      • väärän.kanssa.ei
        Ikis__M kirjoitti:

        Nyt olen vähän ulalla, kuka Paavo? En nyt tuota sinkkuveroasiaakaan muista mutta joo, voi joskus olla parempi pitää eri osoitteet ainakin niin kauan että näkee haluaako kumpikin tosissaan yhteen ja ilmeistä lienee että jos jompaakumpaa huvit vetää enemmän kuin se toinen niin suottapa niitä lusikoitakaan alkaa samaan laatikkoon roudaamaan.

        tarkoitin että kun asutaan jo yhdessä niin seurustelu vaiheessa on eri juttu jos silloin käy baareissa niin hyvä että selviäisi heti kai sitä ero tulisi silloinkin kun tietää siellä se etsii uutta ja jos uutta ei löydy niin tapailee taas niin ei semmoistakaan kovin kauan jaksa katsella vaan erotaan ja etsitään sitä oikeaa


      • että.silleen
        väärän.kanssa.ei kirjoitti:

        tarkoitin että kun asutaan jo yhdessä niin seurustelu vaiheessa on eri juttu jos silloin käy baareissa niin hyvä että selviäisi heti kai sitä ero tulisi silloinkin kun tietää siellä se etsii uutta ja jos uutta ei löydy niin tapailee taas niin ei semmoistakaan kovin kauan jaksa katsella vaan erotaan ja etsitään sitä oikeaa

        Oletkos koskaan tykännyt tanssimisesta? En minä käy miehiä baareissa katselemassa tai viinaksia klittaamassa, niiden selvempien tanssitaitoisten kanssa haluan VAIN tanssia. Katsos kun satun pitämään ihan oikeesti tanssimisesta ja parasta olisi jos se parinikin tanssisi ja olisi AINA mukanani tansseissa.
        Ne tanssitaitoiset miehetkin kun usein myös hakevat yhden yön seuraa... ja pakit on joidenkin miesten vaikea niellä, ainakin loppuillasta jos ovat pienessä sievässä.

        Ennen kuljin porukassa tansseissa, porukka on harvennut ...ovat pariutuneet kun ikää on tullut... mun sisarukset ovat aviossa ja lapsia. Yks toisensa jälkeen on poistunut porukasta...alan olla pian niitä vanhempia ryhmässämme. =((
        Eikä lastentarha tädin osa jaksa oikein kiinnostaa, olen liian vanha ymmärtääkseni 2-kymppisiä tai oikeastaan heidän päättömiä juttujaan... eivät jaksa kiinnostaa.


      • tanssitko.vaaka.mamboa
        että.silleen kirjoitti:

        Oletkos koskaan tykännyt tanssimisesta? En minä käy miehiä baareissa katselemassa tai viinaksia klittaamassa, niiden selvempien tanssitaitoisten kanssa haluan VAIN tanssia. Katsos kun satun pitämään ihan oikeesti tanssimisesta ja parasta olisi jos se parinikin tanssisi ja olisi AINA mukanani tansseissa.
        Ne tanssitaitoiset miehetkin kun usein myös hakevat yhden yön seuraa... ja pakit on joidenkin miesten vaikea niellä, ainakin loppuillasta jos ovat pienessä sievässä.

        Ennen kuljin porukassa tansseissa, porukka on harvennut ...ovat pariutuneet kun ikää on tullut... mun sisarukset ovat aviossa ja lapsia. Yks toisensa jälkeen on poistunut porukasta...alan olla pian niitä vanhempia ryhmässämme. =((
        Eikä lastentarha tädin osa jaksa oikein kiinnostaa, olen liian vanha ymmärtääkseni 2-kymppisiä tai oikeastaan heidän päättömiä juttujaan... eivät jaksa kiinnostaa.

        ota ystävistäsi mallia ja siskoistasi kun löysi kumppanin niin tanssit jää jos heistäkin joku lähtee tansseihin niin ero tulee pian ja ehket hevillä löydä miestä hyvä kun sanot sen heti niin mies voi etsiä toista naista kun näkee ettei teistä tule mitään mene johonkin tanssisalille ehkä löydät sieltä tanssikaverin ja jos et minua usko niin kysys siskoiltasi ja ystäviltäsi kuuluuko heidän käydä tansseissa yksin vai haluaako he olla miehensä kanssa


      • että.silleen
        tanssitko.vaaka.mamboa kirjoitti:

        ota ystävistäsi mallia ja siskoistasi kun löysi kumppanin niin tanssit jää jos heistäkin joku lähtee tansseihin niin ero tulee pian ja ehket hevillä löydä miestä hyvä kun sanot sen heti niin mies voi etsiä toista naista kun näkee ettei teistä tule mitään mene johonkin tanssisalille ehkä löydät sieltä tanssikaverin ja jos et minua usko niin kysys siskoiltasi ja ystäviltäsi kuuluuko heidän käydä tansseissa yksin vai haluaako he olla miehensä kanssa

        Ole vaikka mamba, mä olen sitt kobra! (myrkkytarhakäärmeitä molemmat)
        Mamba pysyy usein vaakatasossa luikerrellen, erotuksesksi siitä Kobra "tansii" huojuen aina pää pystyssä! Joten tavoissa on eroa.
        Enkä mä ota ystävistäni mallia, olis uskoakseni huono idis.
        " Mun sisarukset ovat aviossa ja lapsiakin on"
        -Mulla on siis siskoja ja veljiä, ja välillä olen ollut juuri heidän kanssaan tanssimassa, joku siskoista/veljistä huolehtii silloin puolisonsa kanssa muksulaumasta, tavat ovat meillä sellaiset. Joskus se lapsenpiika taas olen minä.
        -Uskoisin että pettäminen johtuu myös paljon ihmisen henkisestä moraalista... miten vahva se on! Mitäpä mieltä olet siitä? Itse henkilökohtaisesti!

        Niin enkä minä suostuisi tanssimaan mitään Lambadaa täysin vieraan sylissä, kun en varmaan edes oman puolisoni kanssa julkisesti, jos sellainen mulla olisi!


    • enkäyollenkaan

      Ei kiinnosta baarit eikä tanssipaikat.

    • Eräkettu

      Riippuu kumppanista...

      Joskus sitä haluaa että se kumppani jättää sut rauhaan... Seksuaalisesti ja muutenkin...

    • rehevät_suosiossa

      Kyllä vaimoni käy baareissa joko yksin tai kaveriporukassa...ja onpa joskus joku mies saattanut kotiinkin. Varmaan monet miehet haluaisi vaimoani...suht isotissinen ja kurvikas nainen, muotoja siis löytyy.

    • mustakukkanen

      Miksi varatun pitäs mennä yksin viihteelle?

      Lähtökohtaisesti vähän outo juttu, mitä sieltä kapakasta oikein hakee?

      Kavereiden kanssa toki voi mennä joskus vähän iltaa viettämään ja silloinkin viimeistään klo 24 kotona.

      Niin minäkin aina tein 20 vuoden avioliiton aikana.

      Itse en edes pystyisi lähtemään yksin viihteelle. Mitä helvettiä varattu ihminen tekee yksin kapakassa?

      Jotain huomiohakuisuutta sen täytyy olla. Ihmisen kannattaa hankkia itselleen tervehenkisiä harrastuksia jonkun kapakan sijaan.

      JA nyt sieltä tulee jotain mustasukkasuus sontaa.

      • täyttä.asiaa

        puhut vähän mutta asiaa noin se asia on niin jos itse haluaisin viihteelle ja kumppanini ei niin en minäkään haluaisi enään viihteelle asiaa sanot


      • jammaava.peikko

        huomionhakuisuutta..hyväksyntää..tunteita yms. yleensä sama kaava toistuu myös monissa muissa harrasteissa ja paikoissa joissa on vastaava ympäristö..olen nähnyt monien suhteiden kaatuvan tähän jos toinen on tälläinen tai yht`äkkiä käytös muuttuu tälläiseksi eikä syyttä vaan toinen oikeasti tekee juuri sitä miltä se näyttää..jotkut parit harrastavat molemmat tätä ja joissakin pareissa toinen ei välitä tai sitten ei ymmärrä..voi olla myös ihan sovittua seukkailijoiden kesken jolloin asiassa ei ole mitään väärää..kuten ei ole myöskään silloin jos molemmat tekevät samaa asiaa toisiltaan salassa..


    • Eräkettu

      No sillai halutun vaimokkeen paneminen pitkin kyliä rupeais sylettään..

      Kyllä siinä rupeaa tavoitteleen haulikkoa jos joku toinen äijä painaa sun naista...

      Kenet siinä pitäs ampua kun eihän se sälli tiedä että se panopuu on jonku toisen nainen...

    • Ainakin itse oon tässä pitkän sinkkuelämäni aikana jo nähny nämä juottolat, joten en nää, et miks parisuhteessa olevilla olis sinne mitään asiaa. Eriasia jos mennään yhessä katsoon jotain keikkaa esim.

    • flowersreally

      Onhan se ihan saatanallista.

      Liftaat jossain maailman ghettossa ilman huolen häivää. Palattuasi, isolla kirkolla randomi taksikuski toteaa "tiedän missä asut" ennen kuin ehdit edes sanoa määränpäätä.

      Ja suurin osa, ne kuolee kotiinsa.

    • palstailija

      Jos olisi lihava kumppani antaisin juosta juoksujaan, jos se siitä laihtuisi ...muutenkaan ei voi ketään pidätellä. Jos yrität vakavaa suhdetta ja tilanne on se, että odotat kotona ja mietit mitä toinen on tekemässä yömyöhällä, niin se on jo tuhoon tuomittu suhde.

    • atännä

      Ei omiin menoihin lupia tarvitse kysellä, niistä ilmoitetaan ja sovitaan. Jos elämäntavat ovat liian erilaiset, tuskin parisuhdettakaan sellaisen ihmisen kanssa syntyisi. Ja jos ei ole luottamusta toiseen, ei voi olla suhdettakaan.

      • että.silleen

        Kiitos!
        Sinä ainakin taidat ajatella asioista samoin kuin minäkin, ainakin tässä asiassa.
        Ei toista ihmistä pysty edes vahtimaan jos toinen on mennäkseen. Ja se ainainen kyttääminen polttaisi kyllä pian sen suhteen pohjaan, reijän.

        Kyllähän toisen tekemä petos polttaa ja kirvelee mielessä pitkään, ei sitä osaa kuvailla miten paljon.. aikaa..sen haavan arpeutumiseen menee kauan.
        Erosta selviäis nopeammin jos siihen ei liittyisi sitä petetyksi tulemisen arvottomuuden tunnetta... riittämättömyyttään. Se kirveltää kauan ja varmasti hankaloittaa uuden suhteen luomista...se luottamus kun on kerran romutettu, joskin toisen ihmisen toimesta, mutt kokemus on kuitenkin muistissa. Valitettavasti.


      • Hyhhyi.saatana

        Vai ilmoitusasia. Eipä mikään ihme että ätännän letukkakin sinkkuna on kun noita sinun juttuja lukee. Ja kyllä se parempi onkin että jatkat yksin oloa ettei vain joku viaton kiltti mies joudu tuollaisen narsistihuoran hampaisiin.


    • 572

      En halua naista, joka hilluu baareissa ja käyttää taksia.

    • Palstakurppa

      Tässä iässä ja tällä elämänkokemuksella en todellakaan kysele enää yhdeltäkään mieheltä lupaa menoihini. Joko sietää tai on sietämättä, mutta se on miehen ongelma - ei mun. Mustasukkaiset tapaukset ei mun kanssa viihdy ja tunne on molemminpuolinen. Sitä paitsi pettämiseen ei tarvita baareja, koska sen pystyy hoitamaan kätevästi erilaisten töiden ja harrastusten verukkeella, tämäkin on nähty. Itse asiassa konkarit hoitaakin asian noin, ja esittää kotona sitten _niin kunnollista_, kun ei edes baareissa käy.

      • voi.jessus

        sanotko nyt että olet pettäjä sinkkuna pysytkin tuolla mielipiteelläsi


      • Palstakurppa
        voi.jessus kirjoitti:

        sanotko nyt että olet pettäjä sinkkuna pysytkin tuolla mielipiteelläsi

        En sano.


    • Täh, on ihan normaalia ja tervettä käydä parisuhteessa ollessa välillä kavereiden tai vaikka työporukan kanssa viihteellä. Ei siihen mitään lupaa tarvitse pyytää, mutta yhdessä sovitaan, miten sopii yhteisiin menoihin ja aikatauluihin. Ei ole tervettä luopua kokonaan omasta elämästä ja ystävistä parisuhteen vuoksi.

      • kotiin.ja.äkkiä

        mihin aikatauluihin mies sanoo et mene tulet kotiin ja mennään ajoissa nukkumaan ja kysyy onko aamukastamiset hankittu voithan esim kotonakin juoda 2 plo viinaa ja kutsua kaverisi kotiinne jos niin viinaa tekee mieli mutta voi olla että mies kaataa ne altaasta alas ja juotte kahvia ja silti ajoissa nukkumaan ja suunnittelette mitä huomenna yhdessä tekisitte


      • kotiin.ja.äkkiä kirjoitti:

        mihin aikatauluihin mies sanoo et mene tulet kotiin ja mennään ajoissa nukkumaan ja kysyy onko aamukastamiset hankittu voithan esim kotonakin juoda 2 plo viinaa ja kutsua kaverisi kotiinne jos niin viinaa tekee mieli mutta voi olla että mies kaataa ne altaasta alas ja juotte kahvia ja silti ajoissa nukkumaan ja suunnittelette mitä huomenna yhdessä tekisitte

        Viinaa voi tosiaan juoda kotonakin, mutta seurastahan baarin menemisessä on enemmänkin kyse. Voihan toki kutsua vieraita, mutta sitten pitää siivota ja hankkia tarjottavaa.. helpompaa on nähdä jossain muualla. Kumppani ei edes välttämättä halua muutenkaan istua kaakattavan kanalauman kanssa iltaa ja keskustella kengistä ja kuukautisista.. tai kuunnella työjuttuja. Joskus voi myös olla kavereita joista toinen ei tykkää, niin ei niiden kanssa sitten yhdessä hengailla tai kotiin kutsuta.


      • kotiin.käskettiin
        PikkuLikka kirjoitti:

        Viinaa voi tosiaan juoda kotonakin, mutta seurastahan baarin menemisessä on enemmänkin kyse. Voihan toki kutsua vieraita, mutta sitten pitää siivota ja hankkia tarjottavaa.. helpompaa on nähdä jossain muualla. Kumppani ei edes välttämättä halua muutenkaan istua kaakattavan kanalauman kanssa iltaa ja keskustella kengistä ja kuukautisista.. tai kuunnella työjuttuja. Joskus voi myös olla kavereita joista toinen ei tykkää, niin ei niiden kanssa sitten yhdessä hengailla tai kotiin kutsuta.

        sesl seli juttua oikeasti miksi täytyy päästä baariin mitä jos ystävät ei halua baariin niin menetkö yksin niin miksi baariin on päästävä ja mies sanoo kotiin


      • kotiin.käskettiin kirjoitti:

        sesl seli juttua oikeasti miksi täytyy päästä baariin mitä jos ystävät ei halua baariin niin menetkö yksin niin miksi baariin on päästävä ja mies sanoo kotiin

        En minä nyt yksin baarin lähde, kavereiden kanssa ainoastaan. Ei ole mies ikinä käskenyt kotiin, mutta kerran suuttui, kun tulin vasta viideltä ja komensi sohvalle nukkumaan.


      • vaatii.hyvän.yön.suukon
        PikkuLikka kirjoitti:

        En minä nyt yksin baarin lähde, kavereiden kanssa ainoastaan. Ei ole mies ikinä käskenyt kotiin, mutta kerran suuttui, kun tulin vasta viideltä ja komensi sohvalle nukkumaan.

        mutta nyt sanoo ja sanoo tästä eteen päin loppuu baareilut mitä haluaisit syödä iltapalaksi ja jos ystäväsi menee baareihin niin antaa niiden mennä mutta sinä et mene


      • vaatii.hyvän.yön.suukon kirjoitti:

        mutta nyt sanoo ja sanoo tästä eteen päin loppuu baareilut mitä haluaisit syödä iltapalaksi ja jos ystäväsi menee baareihin niin antaa niiden mennä mutta sinä et mene

        Ei... Pitääkö mun muka jatkossa olla vaan yksin kotona? :`(


      • yhdessä.nukkumaan
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ei... Pitääkö mun muka jatkossa olla vaan yksin kotona? :`(

        ei tietenkään onhan miehesi kotona myöskin


      • yhdessä.nukkumaan kirjoitti:

        ei tietenkään onhan miehesi kotona myöskin

        Ei täällä näy olevan ketään miestä. :/


      • sitten.kivempaa
        PikkuLikka kirjoitti:

        Ei täällä näy olevan ketään miestä. :/

        niin sitten kun on toivon että löydät sen herra oikean pian


    • luvanko

      Miksi baareissa ja ravintoloissa tansseissa yms käyminen olisi luvanvaraista? Ei siihen lupaa tarvita joten ei ole mitään luvan antamista (eikä saamista). Jokainen saa tehdä omalle elämälleen mitä haluaa ja vastaa seurauksista.

    • Mies30v_v30Mies

      Tietysti, ketään ole kahlehtimassa

      Ja sitä paitsi naiset ovat aika kiimaisia tullessaan baarista. Ei kauan oven sulkeutumisesta tarvitse odottaa kun muna on jo huulessa.

    • tottakaisiis

      Tietysti antaisisin luvan käydä baarissa ilman minuakin, kyllä suhteessa pitää sen verran luottamusta olla ettei sieltä baarista olla sitten iskemässä muita. Baarissa saa käydä kavereiden kanssa molemmat niin kuin ennen suhdettakin, mutta välillä myös vietettäsiin aikaa ihan kahdestaankin.

    • Idiootteja.kaikki

      Vittu kyllä se on nähty mitä hyvää siitä saa kun luottamusta antaa. Ei ikinä se ole hyväksyttävää että kumppani juoksee kyselemättä juoksujaan ja itse nielaiset koko homman.. Ihan vitun sairas ajatuskin. Näitä tosielämän Teroja kun löytyy joka paikasta.

    • Uhh... en jää kotiin.. lähden tanssii. Jos joku toinen tulee yrittää iskemään mua tai mun kumppania tanssiessa/jne, niin mä potkin sellasen kauemmas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe