Naisen on pettäny minua useiden vuosien ajan ja nyt jäi kiinni siitä. Auttaakaa mitä tehdä?
Sellanen pieni lisäys vain- A mulla ei ole naista, -B eikä tuu oleen:)..olen sinkku ja nautin vapaudestani ja otan siitä kaiken irti.
Vaihdan naista joka viikonloppu, ei kerkee kyllästyyn ja annan aina tekastun numeron:)
Naisenin petti minua!
4
342
Vastaukset
- eimitään_
jos on lapset
- moniaon
Olisit valinnut paremmin naisesi.Mitä varten otit monen suosiman ja näköjään testaamankin ämmän.Koeta kestää ja opi etsimään sopivampi kumppani itsellesi.
- Älähuijaaitseäsi
Ehkä tuo elämä ja elämäntyyli voi aikansa kiehtoa. Luultavasti tulee se päivä kun huomaat että tuo on pintaliitoa eikä tee sinua pidemmän päälle onnelliseksi. Taidat olla vielä aika nuori, vanhenet koko ajan ja tulee hetki kun sitä eri seuraa ei enää riitä joka viikonlopuksi. Ja miksi sun pitää antaa takaistu numero, jos sussa on tarpeeksi munaa niin sitten et anna mitään numeroa. Life is simply.
- seevaan
pillu petti, nainen rakastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406