Sain pyynnöstä nähtäväkseni Suomen AAsiakastiedon antaman luottotietorapostin, 2 sivua. Mistään ei vinut päätellä, että 2-sivu kuului yhteen 1-sivun kanssa.
Vuokralaisehdokas voi siis yhdistää oman etusivunsa ja jonku moiteettoman kansalaisen 2- sivun yhteen nippuun ja näyttää sitä omanaan.
Tuntuu jotenkin epäluotettavalta raportilta. Olen anatnut palautetta Oikotielle, mutta ei kuuemma kuulu heille, ja itse Asiakastiedollekin, mutta eivät muuta eivätkä tietysikään vastaa eivätkä kerro miksi porsaanreikä sallitaan.
Onko luottotietoraportti oikea?
Pietroh1
3
266
Vastaukset
Asia on erittäin helppo, jos luottohäiriöitä näkyy henkilön nimin, ellei ole, niin näkyy pelkkä sotu.
Jos nyt noin pahasti pelkäät vilunkia, niin laita asunto myyntiin tai hanki itse vuokralaisehdokkaan luottotedot!- lkvlkvlkvlkvlkv
Järkevää kyseenalaistamista. Voi olla kuhetus! Ota oma raportti.
- Haatajapena
Ulosottorekisteri on paljooon parempi ja maksaa vähemmän 6e vain netistä otettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416