Vieläkö on elossa? Ammattikiusaaja kyseessä.
Vastaukset 13
- OKOKOKOKOK
Voi voi mikä sinnuu noi ahistaa,piestä irti jo,sitä tikulla silimään joka vanhoi muisteloo
- kiähkiäh
on se elossa, vaimohan sitä elättää
- Noeivarmasti
Älä valehtele...
- kihikihi
Porin pukki ei tunnista valhetta totuudesta. Omahyväinen, kun on.
- minaitse1965
Mitäs paskaa täällä taas jauhtaan ??Hankkikaa nyt jumalauta oma elämä..Mä elätän ihan itse itseni..ok...
Te vaan täällä jauhatte paskaa päivästä toiseen,toimettomat luuserit..
- purinpokki
Porissa asuu onnellisia ihmisiä. Ja onnettomia
- KATEELLISETJUORUAKAT
VOI VITTU ON KYLLÄ,NIITÄ KATEELIUSIA JA ???JUU PANIHANHAN SE SATOJA MUIJIA ::MUTTA SILTI SIITÄ ON JO 5 VUOTTA::ET HALOO
- viakraakehii
Eikö sillä seiso enään vai?
- buhahhaahhaa
Jos sillä on vaan tekninen vika
- buhahhaahaa
Molemissa päissä
- varsinainenheppimies
Ammatti nussija tämä mies !!
- vaihtoonvaan
Ammattinussija, mutta ei hyvä sellainen. Ei osaa hommiaan siksi pitää vaihtaa naista, kun toista kertaa kukaan ei sille anna.
- VAIKEAUSKOA
On entisiä avovaimoja, jotka vielä haikailevat perään ja sitten tapailee samaan aikaan 2-3 naista.Pitää näihin jokaiseen yhteyttä. Panee kaikkia vuorotellen joten ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581616Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 45462