No sehän on se räväkkyys ja tehokkuus mitä mies osoittaa kaikissa toimissaan. Jännä mies ei jää nurkkaan nyhjäämään jos tuntee tulleensa kaltoin kohdelluksi vaan tekee jotain asioiden eteen:
http://www.ksml.fi/kotimaa/Mies-suuttui-kun-hänet-poistettiin-ravintolasta-–-ammuskeli-kadulla/755336?pwbi=ea1c9d3422066aacf8d20975117a498e
Mitä olisi surkea ätmi tehnyt tuossa tilanteessa? Kirjoittanut sinkut-palstalle "Nyyh nyyh minut heitettiin ulos baarista!" kun taas toimelias jännämies laittoi tykin laulamaan "Palvelua s...na, en oo liian kännissä!". pimpit läpättää ympäri Kauhavaa ja naapurikunnissakin kun juttu niihin ehtii, naisten puhelimet käy kuumana "Kuka se oikein oli?"
Mikä erottaa jännän miehen ja surkean ätmin?
Ikis__M
2
86
Vastaukset
- atm32.on.kivaa
atm32 sen tietää kysykää häneltä naiset tekee hänelle alotteita ja ehdotuksia kuten joku päivikin yökerhon kaunein ja halutuin nainen
Kyl toi mies aika surkeelta kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974