korkokengillä autoa ajamaan ?

mies924

Kertokaas omia kokemuksianne korkokengillä ajamisesta?
Itse olen ajanut koroilla viimeiset viisi vuotta melkein päivittäin 8-12 cm koroilla.
Tykkäättekö käyttää korkoja ajaessa vai miten teette

141

3764

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies924

      Koroilla on helppoa ajaa kun vähän aikaa opettelee itse kun aloitin 19 vuotiaana ajamaan koroilla niin aloitin 8 cm koroilla. Nykyään ajan 10-12 cm koroilla

    • mies924

      Onko kellään mitään mielipiteitä ?

    • iiis

      Koroilla on todella hyvä ajaa eikun ajatkat vaan

      • mies924

        Koroilla on hyvä ajaa ja aijon jatkaa :) olen huomannut että piikki korot on tolppa tai kiilakorkoihin verrattuna paljon paremmat ja nopeempi refleksi


    • Korkkarinainen83

      Olen kävellyt piikkikoroilla 15-vuotiaasta asti ja heti ajokortin saatuani käyttänyt myös korkokenkiä ajaessani, se onnistuu aivan luontevasti, inssikin meni läpi 8cm korkkareilla, ajoopettajallani tuntui olevan enemmän katse korkokengissäni kuin tiessä, hih :)

      • mies924

        Inssi ei tainut keskittyä sun ajamiseen paljoo :D koroilla on kyllä ihme vaikutus on ne sit jalassa kaupungilla tai autossa niin aina ne kiinostaa :D


    • Ei ole mitään ongelmaa ajaa 8-12cm piikkikoroilla,mulla tosin tällä hetkellä automaatti-vaihteinen auto :)

      • mies924

        Piikki korot on parhaimmat moni väittää että refleksit kärsii kun ajaa koroilla ite en ainakaan ole huomannut että huononisi. Ennemminkin itellä tennarit tuntuu välillä vaarallisimmilta kuin 10cm piikkikorolla olevat nahkasaappaat


      • korkkarifani

        Onko muuten pukeutuminen millainen,piikkikorkosaappaisiin sopiva?


      • mies924

        Ite tykkään käyttää farkkuja aika paljon ja nahka housuja ja toppeja ja normi paitoja aika rennosti ja tilanteen mukaan . Mekot ja hameet on todella hyvät baariin ja juhliin piikkikorko saappailla.

        Tilanteen mukaan kannattaa mennä


      • korkkarifani

        Farkut etenkin kun lahkeet varren sisällä näyttää tosi hyviltä piikkikorkosaappaiden kanssa ja sopivan rennolta mutta ei kuitenkaan liian. Millaiset saappaat muuten?
        Itseäni eniten kiinnostaa ohuehkolla pohjalla,max.1cm,siro/kapeakärkiset,ei niinkään mitkää platformit ja pyöreäkärkiset.


      • mies924

        Itellä on 10cm piikkikorolla olevia saappaitta niin reisi pitusia kun lyhyemmällä varrella. Tykkään että pohjassa on vähän platformia noin 2-5 cm pyöreä kärkisiä enimmäkseen


      • mies924

        Itseään miellyttävä ja rento luukki korkokenkien kanssa niin autossa kuin kävellessä on kaikista mukavin


      • Fiilinkejä

        Minulla on tällaiset nilkkurit, kokoa 45. Ovat mukavat jalassa ja helppo kävellä vaikka tuntikausia, kun nauhat on sopivasti tiukattu. Autolla ajaminenkin onnistuu, vaikka olen vasta vähän autoillut niillä. Voitteko muutkin laittaa kuvia korkkareistanne?


    • Fiilinkejä
      • Fiilinkejä

        Yhden kuvan liittäminen ei nyt näytä onnistuvan, siis ylärivin ensimmäinen kenkä.


      • mies924

        Tän tyyliset olleet käytössä kohta vuoden hyvät kävellä ja ajaa autoa
        https://m.zalando.fi/anna-field-korolliset-saappaat-black-an611ma0n-q11.html


      • mies924

      • korkkarifani

        Molemmat upeita;)! Kyllä korkosaappaat vaan on niin hyvännäköisiä...Voisko sun kanssa jutella kahdestaan?


      • mies924

        Saappaat on kyllä todella hyvät ja tukevat itse tykkään kävellä ja ajaa autoa saappailla todella tukevat painaa auton polkimia


      • korkkarifani

        On varmasti kivat polkimilla ja hyvät pumpata niitä..Onko vielä paljon muita saappaita/nilkkureita piikkikorolla? Millaista tuo arkikäyttö sinulla on?


    • mies924

      Kahdet erilaiset saappaat löytyy noiden lisäksi ja yhdet avokkaat ja yhdet nilkkurit ja kiilatennarit koroltaan 8-12 cm

      Arki käyttö ainakun oon vapaalla niin korot on käytössä talvisin saappaat jatkuvasti käytössä myös baarissa ja kesäisin avokkaat ja kiilatennarit käytössä

    • korkkarifani

      Onko tiedossa vappuajelua piikkikoroissa?

      • mies924

        On kyllä


      • korkkarifani

        Hyvä;). Millaista vois olla tiedossa?


      • mies924

        Tänään tanssimaan tyttö ystävän kanssa avokkaat jalassa ja oon kuskina samalla ja huomenna kuskiksi ja varmaan reisisaappaat jalassa 10 cm korot molemmissa


      • korkkarifani

        Onko teillä samanlaisia saappaita käytössä? Miten meni vappuajelut piikkikoroissa?


      • mies924

        On meillä yhdet saman laiset hyvin meni ei väsyneet jalat yhtään vaikka ajoin kahteen päivään 300 km


    • Vapun aikoihin tuli ajeltua korkosandaaleissa liki 400 kilsaa.
      Pari kertaa huoltamolla kahvilla käyntiä matkalla. Ei kukaan kommentoinut, vaikka näkikin minun korkkarini.
      Kuvan linkitys tänne on vaan minulle utopiaa! Neuvokaa.

      • mies924

        Kuulostaa todella hyvältä että ketään ei mollannut sinua

        Jos kuva on netissä niin kopioi sivun linkki ja liitä se tähän kirjotus kohtaan


      • 3lm0

        Todella upeat on! Jatka samaan malliin :)


      • korkkarifani

        Vautsi! Ompa hyvännäköiset ja jos vielä hyvät jalassakin ;). Joko olet autoillut niiden kanssa?


      • mies924

        Todella makeet avokkaat varmasti hyvät kävellä ja ajaa. Oon ajatellut hommata jotkut todella korkeet sandaalit kesäksi joko kiilakorolla tai piikki mutta korkoa pitää olla paljon . Olisko ehdotuksia :)


      • mies924 kirjoitti:

        Todella makeet avokkaat varmasti hyvät kävellä ja ajaa. Oon ajatellut hommata jotkut todella korkeet sandaalit kesäksi joko kiilakorolla tai piikki mutta korkoa pitää olla paljon . Olisko ehdotuksia :)

        Katso linkki 8.5.2016 niin siinä on hiukan mallia sandaaleista.
        Minulla olisi omiakin kuvia, mutta en osaa linkittää niitä ja suoraan ei voi kuvia liittää.


      • mies924

        Hyvältä näyttää noukin sandaalit itse etin kyseisellä korolla olevia sandaaleja mutta pitää olla platformia ainakin 6cm


    • Tilasin eilen lisää kahdet korkosandaalit. Valkoiset ja punaiset.
      Korkoa 10cm. Koko 42, toivottavasti mahtuu jalkaan!

      • korkkarifani

        Multa löytyy reisisaappaat.Tiukat mun 43-44 jalkaan mutta menee just ja just ,olisko kellään tarvetta?


      • korkkarifani kirjoitti:

        Multa löytyy reisisaappaat.Tiukat mun 43-44 jalkaan mutta menee just ja just ,olisko kellään tarvetta?

        Lähetä kuvia yv:nä ja hintpyyntö myös niin katsotaan.


      • mirs924
        korkkarifani kirjoitti:

        Multa löytyy reisisaappaat.Tiukat mun 43-44 jalkaan mutta menee just ja just ,olisko kellään tarvetta?

        Olisin myös kiinostunut jos eivät ole vielä menneet


    • korkkarifani

      Vielä on ,en sen paremmin vielä kaupitellut.Ovat siis aitoa nahkalakeria ei muovia.Englantilaiset.Jos yhteyttä otatte rooperska at luukku. com

      • korkkarifani

        Saappaat vielä...ottakaa yhteyttä!


    • Anssssii

      mies924 taitaa kirjotella ainoastaan täällä korkokengistä mies924 nickillä ja muilla. No kirjottaa vaan. Olis mukava saada nais näkökulmaa korkkareihin! :)

      • sri

        Olen mies924 kanssa samaa mieltä koroilla on helppo ajaa ja mukava oon ajanut 10 eri koroilla ilman kolarointia


      • Mies942

        Kiva kuulla että muutkin uskaltaa ajaa autoa koroilla :)


    • marika-martti

      Olen keski-ikäinen hemmo. Olen käyttänyt korkeakorkoisia kenkiä lähes 20v. ajoaikana- ei mitään ongelmaa. Korot on ollut vähintään 10cm. Joskus myös 16cm korkosaappaat. Kaikkien parhaat on piikkikorot korokepohjin ja mieluiten terävät kärjet. Virkavaltakin on pari kertaa pysäyttänyt, kun oli korkeat korot jalassa: He vain kehotti minun jatkavan seikkailujani.

    • ljsljslfjsfljsf

      Mitä järkeä tuossa kysymyksessä oikein oli...siis voiko ajaa korkokengillä, no senkus ajatte..mutta ihmettelen sitä, että miksi pitää ajaa korkokengillä, kun autossa voisi olla vaikka ne autolla ajamiseen sopivat kengät, aika helppoa vaihtaa, vai mitä...vai katsooko joku, että joku ajaa niillä korkkareilla...mahtaa niiden korkokengien kannat olla kuluneita...

    • puurotjavellit

      Onhan tuossakin pointtia mutta ei varmaan lämmitä kysyjää...Tottakai ne kannat(korot) kuluu jos matolla hiekkaa paljon..Menee puurot ja vellit sekaisin,mielestäni korko ja kanta on eri asia.Korottomissa kengissä tosiaan kanta kuluu kun hieroo lattiaa ja korkokengissä se korko voi kulua...Toisaalta se korko suojaa kengän kantaa kun se pitää kannan irti lattiasta...Ainakin itse pystyn polkemaan polkimia vaikka korkoa 10 cm eikä se mitenkään vähennä turvallista ajamista.Jos sellaiselle henkilölle laitetaan ne 10 cm korot joka ei ole koskaan käyttänyt sellaisia,ei hän pysty niillä polkemaan polkimia hyvin kuten ei kävelystäkään tule mitään. Eli me jotka hallitaan korot ,voidaan ajaa autoa turvallisesti ja ne jotka ei osaa käyttää korkoja polkee sitten pedaaleja tennareilla..Itse jos lähtisin nyt tennareissa ajamaan se olisi paljon vaarallisempaa kuin koroilla.Noin 10 cm piikkikorot omiin jalkoihin parhaat ajokengät,piste.

      • Mies924

        Samaa mieltä itekkin ajanut niin paljon koroilla jo että tennarit tuntuu vaaralliselta. Koroilla on luonollisempaa ajaa kun lenkkareilla.


    • Mies924
    • mies924

      Viikon lopun aikana tuli ajettu noin 1200km 10cm piikkikorot jalassa jalat ei väsyneet yhtään eikä kengät kärsineet yhtään polkimien painamisesta. Korkokengät mitä mahtavimmat ajokengät myös miehille

    • Mies924

      Miten teillä on lähtenyt talven ajelut saappailla ja nilkkureilla itellä todella hyvin korot on vaan niin parhaat ajo kengät

      • korotpedaaleilla

        Miss voitas jutella paremmin korkkareista ja ajamisesta? Jos sulla joku osoite nii laita jos voit...


      • Mies924

        Ei valitettavasti ole mitään sellasta osoitetta mitä tänne uskaltaisi laittaa
        Millasilla koroilla sinä tykkäät ajella


      • korotpedaaleilla

        avasin tollasen luukkuun korotpedaaleilla at luukku.com


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        avasin tollasen luukkuun korotpedaaleilla at luukku.com

        Itse tykkään jutella näin että kaikki näkee siinä saa mukavasti uutta näkö kulmaa ja ennen kaikkea löytää uusia miehiä ketkä käyttää korkoja ajaessa ja toki myös arjessa. :) toki naiset myös ketokaa näkökulmia miltä teistä tutuu ajaa todeilla makakeilla koroilla


      • korotpedaaleilla

        No toivotaan että joku haluaa jutella privaatimminkin ja piikkikorothan ne parhaan(ainoat oikeat)..


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        No toivotaan että joku haluaa jutella privaatimminkin ja piikkikorothan ne parhaan(ainoat oikeat)..

        Totta piikkikorot on parhaimat melkein kaikki korot itellä on piikki korkoja 8-12cm ootko enempi saapas vai avokas käyttäjiä


      • korotpedaaleilla

        Saapas ja nilkkuri vähempi avokas...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Saapas ja nilkkuri vähempi avokas...

        Sama saappaita on monet parit niin mukavat kävellä talvella kun saa pitkä vartiset saappaat jalkaan ja korkeella korolla ei tuu vilu jalkoihin


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Saapas ja nilkkuri vähempi avokas...

        Ajeletko paljonkin koroilla ? Entä minkä korkusia korkoja suosit


      • korotpedaaleilla

        No tulihan tuossa syksypimeillä vähän kurvailtua... Korkeutta jotain yleensä 8 - 10 cm ajaan pystyn korkeimmillakin mutta tuo kävely sitten hankalampaa..ainakin toistaiseksi...


      • korotpedaaleilla

        Millaista muuten korkojen käyttö vai pelkkää ajelua? Käytkö muuten esim. kävelyllä tms ?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Millaista muuten korkojen käyttö vai pelkkää ajelua? Käytkö muuten esim. kävelyllä tms ?

        Käytän iha arjessa 5-11 cm korkoja ja pukeudun muutenkin naisellisesti kun on koroilla liikenteessä käytän korkoja melkein päivittäin eniten saappaita ja välillä avokkaita esim baarissa ja kesäisin.


      • korotpedaaleilla

        Pukeudutko siis ihan naiseksi ettei huomaa helpolla mieheksi? Millaista se ajaminen ,käytkö ajelulla ihan korkojen käytön vuoksi? Vai haluatko myös "esitellä" niitä muille?Eli saatko siitä jotain kun toiset huomaa korkosi?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Pukeudutko siis ihan naiseksi ettei huomaa helpolla mieheksi? Millaista se ajaminen ,käytkö ajelulla ihan korkojen käytön vuoksi? Vai haluatko myös "esitellä" niitä muille?Eli saatko siitä jotain kun toiset huomaa korkosi?

        Välillä pukeudun ihan naiseksi meikit ja kaikki mut sit välillä ihan vaan vaikka nahkahousut ja korot. Ajan koroilla ainakun vaan haluan eli usein en aristele korkojen käyttä.

        En oikeistaan hae toisten huomiota olen tehnyt tästä itelle harrastuksen joten en paljoa kuuntele jos joku huutaa tekana jotain rumaa.


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Pukeudutko siis ihan naiseksi ettei huomaa helpolla mieheksi? Millaista se ajaminen ,käytkö ajelulla ihan korkojen käytön vuoksi? Vai haluatko myös "esitellä" niitä muille?Eli saatko siitä jotain kun toiset huomaa korkosi?

        Ootko ite käyttänyt naisten vaatteita?


      • korotpedaaleilla

        En ole. Mulla vaan se juttu kun pitää saappaita jalassa enkä halua että muut näkee..paitsi korkojen jäljet jossain esim. puistossa...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        En ole. Mulla vaan se juttu kun pitää saappaita jalassa enkä halua että muut näkee..paitsi korkojen jäljet jossain esim. puistossa...

        Kyllä itsekin pidän paljon lahkeita varsien päällä mutta kyllä kun on tiukat housut niin ei sen parempaa kun vetää pitkä vartiset saappaat jalkaan ja mennä kävelee ja vaikka kauppaan todella mukavaa. Viimeksi menin naiseksi pukeutuneena illalla helsinkiin kävelee ja syömään nahka housut tiukka toppi nahkatakki peruukki ja meikkiä ajoin eka keskustaan ja tulin takasin kolmen tunnin päästä todella kivaa. Niin kuin sanoin tää on mulle harrastus otan irtioton arjesta pukeutumalla täysin mut korkoja käytän ainakun voin


      • korotpedaaleilla

        Harrastatko tuota yksin? Itse jos on mahdollista että joku näkee niin lahkeet saappaiden päällä ei näy mutta kuuluu korot...Nyt syksyllä pidin paljon juuri lahkeita tiukoissa farkuissa varsien sisällä,näkyy upeat saappaat paremmin tai ei pimeässä näy mutta kun itse tietää...Et voi laittaa postia ,olis pari juttua joita haluisin kahden kysyä?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Harrastatko tuota yksin? Itse jos on mahdollista että joku näkee niin lahkeet saappaiden päällä ei näy mutta kuuluu korot...Nyt syksyllä pidin paljon juuri lahkeita tiukoissa farkuissa varsien sisällä,näkyy upeat saappaat paremmin tai ei pimeässä näy mutta kun itse tietää...Et voi laittaa postia ,olis pari juttua joita haluisin kahden kysyä?

        Tyttö ystäväni kanssa harrastan hän kannustaa muo käyttämään mutta muuten yksin ihan paljon yksin käytän. Kysy vaan rohkeesti?
        Ootko kuvan harrastanut korkojen käyttöä


      • korotpedaaleilla

        Ehkä 10 vuotta,noin.Entä sinä? Sullahan sitten kivasti jos oman tyttöystävän kanssa käytät ja varmaan hänkin käyttää? Mulla liityy tuohon sellainen sivujuttu että haluun liata ne kävelyreissuilla ja sitt kotona puhdistelen ne taas kuntoon seuraavalle kertaa.


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Ehkä 10 vuotta,noin.Entä sinä? Sullahan sitten kivasti jos oman tyttöystävän kanssa käytät ja varmaan hänkin käyttää? Mulla liityy tuohon sellainen sivujuttu että haluun liata ne kävelyreissuilla ja sitt kotona puhdistelen ne taas kuntoon seuraavalle kertaa.

        7vuotta oon käyttänyt tyttö ystäväniystäväni käyttää päivittäin 10 cm korkoja
        Ite en halua likastaa yhtään tykkään näyttää hyvältä kun astun autosta ylös suoristaa mekon ja lähtee shoppailee tai kävelee
        Monet korot sulta löytyy itellä on noin 15paria


      • korotpedaaleilla

        Nyt vois olla 5 tai 6 paria..Joo tiedän ettei niitä kukaan haluu liata kun mä :(.. sehän se normaali kuvio. Mutta en tiedä mikä siinä on kun haluun siten? Ensin vähän korot uppoaa kun jätän kivoja jälkiä muille jne.Ja kiva kiillottaa ne taas kuntoon.Eikö teillä kummallakaan ole koskaan mennyt likaiseksi yhtään?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Nyt vois olla 5 tai 6 paria..Joo tiedän ettei niitä kukaan haluu liata kun mä :(.. sehän se normaali kuvio. Mutta en tiedä mikä siinä on kun haluun siten? Ensin vähän korot uppoaa kun jätän kivoja jälkiä muille jne.Ja kiva kiillottaa ne taas kuntoon.Eikö teillä kummallakaan ole koskaan mennyt likaiseksi yhtään?

        Välillä menee likaiseksi mut ei koskaan ihaan täysin mutaan.
        Ootko tehnyt pitkiäkin ajo reissuja koroilla? kuinka korkeilla koroilla ajat eniten


      • Mies924
        Mies924 kirjoitti:

        Välillä menee likaiseksi mut ei koskaan ihaan täysin mutaan.
        Ootko tehnyt pitkiäkin ajo reissuja koroilla? kuinka korkeilla koroilla ajat eniten

        Ite ajelen eniten 8-10cm koroilla ja pisin reissu on jotain 700 kilsaa koroilla.


      • korotpedaaleilla
        Mies924 kirjoitti:

        Ite ajelen eniten 8-10cm koroilla ja pisin reissu on jotain 700 kilsaa koroilla.

        Miten likaisiksi on pahimmillaan teillä jommallakummalla mennyt? Vai yhdessä? Millainen tilanne oli? Saman korkuiset ovat mutta en ihan noin paljoa,ehkä pisin 200 km tai 4 - 5 tuntia...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Miten likaisiksi on pahimmillaan teillä jommallakummalla mennyt? Vai yhdessä? Millainen tilanne oli? Saman korkuiset ovat mutta en ihan noin paljoa,ehkä pisin 200 km tai 4 - 5 tuntia...

        No kerran itellä kun nousin autosta korko upposi syvälle mutaan muuten ei sitä laukaisemaksi. Uskaltaisitko pukeutua ihan naiseksi vai millä mielellä teet tätä? Ite harrastus pohjalta


      • Mies924
        Mies924 kirjoitti:

        No kerran itellä kun nousin autosta korko upposi syvälle mutaan muuten ei sitä laukaisemaksi. Uskaltaisitko pukeutua ihan naiseksi vai millä mielellä teet tätä? Ite harrastus pohjalta

        Ootko lukenut tota kristiinamies blogia todella hyvää tekstiä.
        Tykkään lukea hänen blogiaa.


      • korotpedaaleilla
        Mies924 kirjoitti:

        Ootko lukenut tota kristiinamies blogia todella hyvää tekstiä.
        Tykkään lukea hänen blogiaa.

        Juuri sellainen tilanne kiva;).Miten syvälle meni ,kerran? No varmaan harrastusmielellä mutta ei tällaisesta karusta ukosta saa naisellista...Oonhan tuota lukenut,ihan kiva kun toiset noin rohkeita...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Juuri sellainen tilanne kiva;).Miten syvälle meni ,kerran? No varmaan harrastusmielellä mutta ei tällaisesta karusta ukosta saa naisellista...Oonhan tuota lukenut,ihan kiva kun toiset noin rohkeita...

        No siis kylseainakin puolet 10 cm korosta meni. Todellakin toi blogin pitäjä on rohkee, mut todella kiva että joku uskaltaa pitää blogia aiheesta mitä moni vieroksuu vaikka tuntuu että miesten keskuudessa naisten vaatteiden ja korkokenkien käyttö vaan lisääntyy


      • korotpedaaleilla

        Niin voi se olla niinkin tai sitten se jotenkin tullut enemmän esille. Ja eikös korkokengät aikojen alussa ollut miesten kenkiä?
        Helposti piikkikorosta puolet uppoaa,menikö molemmat vai vaan toinen kerran? Entäs muuten likaantuminen ,pölyä ja muuta sellaista?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Niin voi se olla niinkin tai sitten se jotenkin tullut enemmän esille. Ja eikös korkokengät aikojen alussa ollut miesten kenkiä?
        Helposti piikkikorosta puolet uppoaa,menikö molemmat vai vaan toinen kerran? Entäs muuten likaantuminen ,pölyä ja muuta sellaista?

        Kyllä hän ne on olleet eka miesten kenkiä. Ei uponnut kuin toinen kun nousin autosta ja en huomannut että oli mutaa alla. Polyä kyllä välillä kertyy juhla kenkiin kun ei ole ehtinyt käyttää.

        Millaisilla koroilla susta on helpoin ajella ja käydä vaikka kaupassa samalla?


      • korotpedaaleilla

        Piikkikorot 8 - 10 cm parhaat tai oikeastaa muita ei olekaan ;). Auton olen muutamia kertoja tankannut mutta kauppaan en kyllä uskalla mennä kopistelemaan vaikka korot olisikin piilossa lahkeiden alla.


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Piikkikorot 8 - 10 cm parhaat tai oikeastaa muita ei olekaan ;). Auton olen muutamia kertoja tankannut mutta kauppaan en kyllä uskalla mennä kopistelemaan vaikka korot olisikin piilossa lahkeiden alla.

        Ite kävin just kaupassa 10 cm piiikkikorko saappaat jalassa ja lahje oli varen sisällä oli siisti tunne kun tuli katseita paljon varsinkin kun lähdin autolla parkki hallista :)


      • korotpedaaleilla

        En uskaltaisi :(. Olitko muuten pukeutunut naiseksi? Sun mielestä kanssa sellaiset korot hyvät polkimilla?


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        En uskaltaisi :(. Olitko muuten pukeutunut naiseksi? Sun mielestä kanssa sellaiset korot hyvät polkimilla?

        En ollut kokonaan pukeutunut naiseksi kyllä 10 cm piikkikorot on ihan hyvät mut kyllä pystyn ihan hyvin kiiloilla ja tolppakoroillakin ajamaan :)


      • korotpedaaleilla

        Sellaisia en ole testannut kun en pidä niistä.Mutta varmaan onnistuu niilläkin opettelun jälkeen.Ajattelisin että kiiloilla jos ne kaartuu ns.alle tolpat voi olla hankalemmat.


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Sellaisia en ole testannut kun en pidä niistä.Mutta varmaan onnistuu niilläkin opettelun jälkeen.Ajattelisin että kiiloilla jos ne kaartuu ns.alle tolpat voi olla hankalemmat.

        Helppoa kiiloilla ja tolpilla on ajaa kesällä käytän paljon 8-10 cm korolla olevia avokkaita


      • korotpedaaleilla

        Joskus kokeilin tolppia mutta mun mielestä kömpelöt ja ei mun makuun muutenkaan...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Joskus kokeilin tolppia mutta mun mielestä kömpelöt ja ei mun makuun muutenkaan...

        Mitä mieltä oot muuten siihen että miehet käyttää korkokenkiä?


      • korotpedaaleilla

        Ei mua haittaa ainakaan mitenkään. Ja kun itsekin käytän ,tosin en julkisesti. Sehän on hienoa että löytyy niinkin rohkeita...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Ei mua haittaa ainakaan mitenkään. Ja kun itsekin käytän ,tosin en julkisesti. Sehän on hienoa että löytyy niinkin rohkeita...

        Mitenköhän saisi ihmisten päät kääntymään siihen ettäkaton miehetkin voi käyttää korkoja niin arjessa kuin autoa ajaessa


      • korotpedaaleilla

        Pitääkö ne saada kääntymään? Jos haluaa käyttää korkoja niin käyttää vaan ajattelematta muista.Onhan se vähän epäreilua,naiset saa pukeutua kuin miehet mutta jos mies pukeutuu kuin naiset ,sitä katsotaan kieroon...


      • Mies924
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Pitääkö ne saada kääntymään? Jos haluaa käyttää korkoja niin käyttää vaan ajattelematta muista.Onhan se vähän epäreilua,naiset saa pukeutua kuin miehet mutta jos mies pukeutuu kuin naiset ,sitä katsotaan kieroon...

        Niin totta kyllä kenkäyttää niin käyttää ja jos ei toisille sovi se että käytetään niin olkoon kateellisia etteivät uskalla :)


    • Kristiinamies
      • korotpedaaleilla

        Kunnon piikkarit polkemassa;). Näkispä joskun kunnon mutakorot polkemassa...


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Kunnon piikkarit polkemassa;). Näkispä joskun kunnon mutakorot polkemassa...

        Voin harkita jos tekisin sellasen videon ;) Seuraa blogia videoita tulossa lisää


      • korotpedaaleilla

        Ihan varmaan seuraan,näytti tosi hyvältä;). Onko piikkarisi olleet koskaan mutaisena? Jos on niin millaisessa tilanteessa/paikassa?


      • korotpedaaleilla
        Kristiinamies kirjoitti:

        Voin harkita jos tekisin sellasen videon ;) Seuraa blogia videoita tulossa lisää

        Vielä..voisin sponnsata mutavideoon saappaat ja vaikka apuna kuvaamisessa..siis kaveripohjalta ;).


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Vielä..voisin sponnsata mutavideoon saappaat ja vaikka apuna kuvaamisessa..siis kaveripohjalta ;).

        Millasia saappaita haluisit nähdä ? Tai sponssata?


      • Kristiinamies
        Kristiinamies kirjoitti:

        Millasia saappaita haluisit nähdä ? Tai sponssata?

        Blogissa voi myös ehdotella millasta materiaali haluu nähdä :)


      • korotpedaaleilla
        Kristiinamies kirjoitti:

        Millasia saappaita haluisit nähdä ? Tai sponssata?

        Piikkikorkoisia mutaisena ja samanlaisia sponssata,piikkareita =). Mitens toi mitä aiemmin kyselin?


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Piikkikorkoisia mutaisena ja samanlaisia sponssata,piikkareita =). Mitens toi mitä aiemmin kyselin?

        Ei ne sen mutaisenpia ole koskaan olleet mitä käytön jäljiltä ovat olleet kun olenkävellyt asvaltilla enimmäkseen. En oiken halua likastaa kenkiäni menevät äkkiä pilalle. :)


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Piikkikorkoisia mutaisena ja samanlaisia sponssata,piikkareita =). Mitens toi mitä aiemmin kyselin?

        Laitas kuvaa et millaset haluisit sponssata ? :)


      • korotpedaaleilla

        No esim. sellaiset millä pumppasit. Joo ,tiedän ettei niitä yleensä haluta liata mutta oletko joutunut korkoja putsaileen? Ja ainahan voi jotain vahingossa sattua ;)...korkojen uppoaminen huippua...


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        No esim. sellaiset millä pumppasit. Joo ,tiedän ettei niitä yleensä haluta liata mutta oletko joutunut korkoja putsaileen? Ja ainahan voi jotain vahingossa sattua ;)...korkojen uppoaminen huippua...

        Oon aina halunut reisisaappaat 15cm korolla ne olis jo jotain. Niillä vois keksiä kaikkea kivaa. :)


      • korotpedaaleilla

        Ohutpohjaisena vai?Ne voisit polkea mudassa ja sitt pumppailla?


      • Kristiinamies

        Aika ouhut juu


      • korotpedaaleilla

        Paremman näköisiä ohuella pohjalla kun älyttömällä platformilla...Millaista kivaa vois keksiä?


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Paremman näköisiä ohuella pohjalla kun älyttömällä platformilla...Millaista kivaa vois keksiä?

        Ite tykkään et on sellaset2-5cm pohjaa et on helppo kävellä pehmeesti :)
        Varmaan kävisin baareissa paljon ja ajaisin autolla todella paljon ja muutenkin pitäisin paljon. Mut ehkä voisin vähän sotkea vaikka jäisin autolla jumiin mutaan ja yrittäsin päästä sieltä pois kovasti kaasua pumppaisin ja vähän kävelsin mudassa :)


      • korotpedaaleilla

        Tuohan kuullosti tosi kivalta =). Voisit siis tehdä tollasen juuttumisjutun?
        Se olis parasta kun kävelisit katsomaan miten pahasti juutuit ja sitten mutasaappailla kovaa kaasutusta ja pumppausta ja auto irtoaisi...


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Tuohan kuullosti tosi kivalta =). Voisit siis tehdä tollasen juuttumisjutun?
        Se olis parasta kun kävelisit katsomaan miten pahasti juutuit ja sitten mutasaappailla kovaa kaasutusta ja pumppausta ja auto irtoaisi...

        Vois juu tehdä :D


      • korotpedaaleilla
        Kristiinamies kirjoitti:

        Vois juu tehdä :D

        Kiinnostaisi oikeesti?
        Saisiko olla kuvaamassa ja avustamassa;)? Ja saappaathan sponssaan...siihen...


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Kiinnostaisi oikeesti?
        Saisiko olla kuvaamassa ja avustamassa;)? Ja saappaathan sponssaan...siihen...

        Oikeesti voiskyllö tehdä :) tykkään kuvata. Yksin paljon laitas kuvaa millaset saappaat ne olis :)


      • korotpedaaleilla

        Kiva;). Olisko joku osoite johon vois kuvaa lähettää? Ja mikäs sulla kokona?


      • Kristiinamies
        korotpedaaleilla kirjoitti:

        Kiva;). Olisko joku osoite johon vois kuvaa lähettää? Ja mikäs sulla kokona?

        Mikä on sun s-posti jutellaan siellä lisää


      • korotpedaaleilla

        Saitko kun poistettiin? Nimimerkkini luukussa,mikä sulla se koko?


      • Kristiinamies
        Kristiinamies kirjoitti:

        Mikä on sun s-posti jutellaan siellä lisää

        En saanut ? Kokoni 41-42 riippuu kengänmalista


    • Koroilla_eläjä

      Ostin korottoman auton ja en ole katunut hankintaani päivääkään.

      • Mies924

        Ootko testannut ajaa koroilla autoja


    • Kristiinamies

      Tykkään käyttää ainoastaan korkoja kun ajan autolla tennarit tuntuu jotenkin todella oudoilta ajaa kun on ajanut paljon korkkareilla. 8-15cm korot on parhaimmat. Kuvia löytyy blogistani ylempää :)

    • korotpedaaleilla

      Oletteko eri henkilöitä Kristiinamies ja Mies 924?

      • Kristiinamies

        Juu itse löysin tänne blogini kautta :)


    • aäösloeuytb

      Vaimoni ainakin pystyy hyvin ajamaan 10 cm piikkikoroissa. Eilen ajoi mennen tullen anoppilaan Jouluaterialle noin 150 km. Hankalempaa oli haudoilla kiertely kynttilöitä viedessä kun maa oli kuraisen upottavaa..sain kotimatka ihailla hänen kuraisia korkosaappaita jotka tietysti puhdistin myöhemmin kotiin päästyämme ;)...

      • Mies924

        Saappaat on just parhaimmat ajokengät varsinkin 10cmkoroilla. Itekkin ajan paljon 10cm koroilla


      • aäösloueytb

        Mitäs kokoa sulla ne saappaat ja onko kanssa piikkikorot? Vaimolla kokona 36 joskus 37. Vähän eri asia kun sama korko vaikka numerossa 41. Ja pohjat aina normaalit ohuet..


      • Mies924
        aäösloueytb kirjoitti:

        Mitäs kokoa sulla ne saappaat ja onko kanssa piikkikorot? Vaimolla kokona 36 joskus 37. Vähän eri asia kun sama korko vaikka numerossa 41. Ja pohjat aina normaalit ohuet..

        Totta kyllä että vähän erilailla varmasti korkotuntuu 37 kengässä kuin 41_42 niin kuin itellä on itellä eniten piikkikorollisia 10-12 cm ilman platformmia. Mutta löytyy kenkiä missä on myös platformia yli 5cm mut sillon pelkkä korkokin on yli 15cm ja niilläkin pystyy hyvin ajamaan.


      • Tumpeloille

        Sitten ei tiedä ajamisesta mitään jos ne ovat hyvät.
        Sama homma jotkin turvakengät.


    • aäösloueytb

      Tiedossa uutenavuotena piikkikorkoja polkimilla.Saan nauttia vaimon saappasajosta ja toivottavasti joudun(saan)puhdistaa likaiset saappaat sen jälkeen...

      • Mies924

        Kuulostaa hyvältä oletko itse kokeillut korkokenkiä tai vaimosi saappaita salaa ?


      • aäösloueytd

        Ei oikein istu 37 saapas 44 jalkaan...muuten kyllä olen niiden kanssa touhunnut salaakin;)...Entä sinä?


    • Mies924

      Ite käytän päivittäin saappaita 10cm korolla 41-42 koon jalka.

      • aäösloueytd

        Sulla sitten hyvä kun tuo koko,löytyy helpolla. Mulla kun jalka 44 niin ei varmaan löytyiskään niin helposti jos olis tarve ja paremmat vaimon jaloissa katsella


      • Mies924
        aäösloueytd kirjoitti:

        Sulla sitten hyvä kun tuo koko,löytyy helpolla. Mulla kun jalka 44 niin ei varmaan löytyiskään niin helposti jos olis tarve ja paremmat vaimon jaloissa katsella

        Käytetään tyttö ystävän kanssakanssa yhdessä korkoja aikaja paljon. Häneltä sain innostuksen tähän :) enkä kyllä ole katunut hetkeäkään :D


    • Ei ongelmia ajamisessa, mutta kaasujalan korko ja kantapää vaan tahtoo naarmuuntua ruman näköiseksi, kun hiekkaa on aina jonkin verran matolla.

      • Mies924

        Itellä ei ole vielä yhdetkään korot kärsinneet ajamisesta. Vaikka monet siitä on kertoneet korkojenmenevän ihan pilalle


    • Anonyymi

      Monet kerrat korkokengillä ajanut ja ei minkään laista ongelmaa niin nopeissa tilanteissa kuin liikenne valoista lähdettäessä.

      Normaalisti ajan 8-10 cm koroilla melkein päivittäin ja jos juhlimaan mennään tai muuten vaan halun panostaa tyyliin 10-15 cm korot jalassa

    • Anonyymi

      Ihanat kesä kelit on tulleet, kesämekot ja avokkaat on kaivettu kaapista. Kesällä autoilu kuuluu asiaan ja tietysti korkkareilla mennään ja ajetaan. Haluaisin ihan oikean kesäauton. Joku kupla olisi kiva, se sopisi tyyliini.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe