Moi!
Naiset voisi kertoa tähän että mitkä puheenaiheet niitä kiinnostaa eniten jos joku jätkä tulee juttelemaan sulle(tuntematon). Ensin alkuun vissiin että "moi! Saanko liittyä seuraan?" ja sitte nää nimien vaihdot... Mutta mitäs sitten? Mulla aina tyssää tähän ku en oikeen uskalla alottaa mitään keskustelua koska en todellakaan tiedä mitkä puheenaiheet kiinnostavat naisia(vaikka olen seurustellut kyllä). Kertokaa naiset mitä haluaisitte jätkän suusta kuulla jos hän tulee juttelemaan sulle. Mieluiten 16-20vuotiaiden mielipiteitä.
Puheenaiheet?
8
3896
Vastaukset
- rf67ujf5t
Jos sallit, niin tässä yhden paljon kokeneen 44-vuotiaan miehen kommentti:
Nuorisolla on niin kauhea kiire joka asiassa ja hirveät paineet pariutumisrituaaleissaan. Mutta ottakaa rauhallisesti ja rennosti! Kyllä se oikea elämänkumppani löytyy kun ette turhaan hötkyile. Kaikkein parasta on kun olet ihan vaan oma itsesi! Silloin vastakkaisen sukupuolen edustajan on helpointa valita sinut, tai jättää valitsematta. Kaikkein älyttömintä on se, että joku yrittää esittää jotain muuta kuin on oikeasti. Jos olet tyhmä, niin se on ihan ok, kyllä joku tyhmä muija sinut huolii kuitenkin. Jos olet vähän fiksumpi, niin et varmaan edes vaivaa päätäsi koko asialla.
Ole siis ihan vaan oma itsesi, juttele vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa luonnollisesti, niin luonto hoitaa loput. Vaikka olenkin hieman huolissani nykyajan nuorten uroiden mielenterveyden ja älykkyyden suhteen, niin ehkäpä heillekin löytyy silti sopivia elämänkumppaneita.
Ja uskokaa minua kaiken kokenutta; ennen kuin alat tekemään lapsia, huolehdi siitä että olet todellakin hyvässä suhteessa oikean ihmisen kanssa, kuten myös koko maailman kanssa! Silloin lapsesikin ovat onnellisia ja kaikki hyvin. Ymmärtäkää todella iso vastuunne lapsienne suhteen ja eläkää sen mukaisesti! Unohtakaa teini-peeloilut mahdollisimman pian ja olkaa oikeita ihmisiä!- Juntti
Tässä on hyvä viesti. Kuunnelkaa tätä miestä.
- 25v mies
Selvitä aluksi toisen taustat, katso millä tyylillä hän keskustelee, onko älykäs, tyhmä, pinnallinen, jne jne.
Nuo asiat selviää kahden ensimmäisen minuutin aikana. Sitten menet sille samalla tasolle, millä toinen on. Sivistä itseäs, että pystyt puhumaan fiksujen ihmisten kanssa. Opettele oleen myös typerä, ja puhuun paskaa.
Kaikkein tärkeintä on puhua siitä mikä sitä naista kiinnostaa, ja olla samalla aaltopituudella. Mene juttuun mukaan, kysele hänestä, mutta elä puhu itsestäs ainakaan aluksi. Nainen päättää aika nopeesti jääkö hän seuraasi, joten sulla ei ole kovin kauaa aikaa tehdä sitä vaikutusta.
Elä opettele mitään iskurepliikkejä, ne on kaikki jo käytetty ja kuullostavat typeriltä. Sen sijaan opettele vaan luovimaan tilanteen mukaan. Sovella, improvisoi.
Tämä toimii minulla, ehkä muista koska nainen olisi viimeksi lähtenyt pöydästä pois kun siihen olen istunut. Ulkonäöstä se ei ole, vaikka olenkin ihan ok näköinen. Sen on sitä mitä suusta ulos päästät.- Joni
Voisitko kertoa jotakin esimerkkejä sun omista "alotteista"? Miten olet saanut jutun kulkemaan... Vaikka olen seurustellut yli vuoden(en seurustele enään) niin tämä kyseinen muija tuli iskemään minut eikä siinä paljoo puheenaiheita tarvinnut keksiä. Näitä kuitenkin on todella harvassa jotka miehiä yrittävät iskeä. Nyt olen ollut noin ½vuotta vapaa ja toipunut edellisestä mutta en osaa vieläkään puhua kunnolla... Kyllä mä parisuhteessa aina höpöttämistä keksin mutta jos pitää jonkun uuden ihmisen kanssa mennä juttelemaan ni luu menee kurkkuun aina.
- Jennnni
Joni kirjoitti:
Voisitko kertoa jotakin esimerkkejä sun omista "alotteista"? Miten olet saanut jutun kulkemaan... Vaikka olen seurustellut yli vuoden(en seurustele enään) niin tämä kyseinen muija tuli iskemään minut eikä siinä paljoo puheenaiheita tarvinnut keksiä. Näitä kuitenkin on todella harvassa jotka miehiä yrittävät iskeä. Nyt olen ollut noin ½vuotta vapaa ja toipunut edellisestä mutta en osaa vieläkään puhua kunnolla... Kyllä mä parisuhteessa aina höpöttämistä keksin mutta jos pitää jonkun uuden ihmisen kanssa mennä juttelemaan ni luu menee kurkkuun aina.
Voihan sitä puhuu mistä vaan, leffoista, opiskelusta/työstä, matkustamisesta, musiikista, ruoasta (ja tyttö-bonusvinkkinä: eläimet on oikeasti useimmille meille kiva aihe:) Hevoset ja koiranpennut, mistä vaan ikinä pystyt kehittelemään keskustelun siihen suuntaan.
Jokaisella on jotain kokemusta _jostain_ noista aiheista aivan varmasti. Ja keskustelu ei sitt tosiaan tarkoita miehen monologia asiasta ;) - Juntti
Joni kirjoitti:
"...jos pitää jonkun uuden ihmisen kanssa mennä juttelemaan ni luu menee kurkkuun aina."
Minkä ihmeen takia? Okei, älä vastaa. Tiedän jo litanian mitä suustasi tulee. "Et halua antaa huonoa vaikutelmaa." "Mietit, mitä toinen mahtaa ajatella sinusta."
Jos tuo on edes lähellä totuutta, sinusta huokuu epävarmuus ja sillä on turha lähteä edes liikkeelle. Kiinnitä kiveksesi ja lopeta tuo toisten ihannointi. Opi tietämään mitä SINÄ olet. Älä välitä siitä mitä muut ajattelevat, sillä SINÄ tiedät sen. Muilla ei ole mitään väliä.
Todennäköisesti nainen, jonka kanssa haluat jutella on aika yhdentekevä. Minulla ei ole paljoakaan ongelmia mennä juttelemaan kenenkään kanssa missään paikassa. Vähintään puolet naisista on varattuja tai torpedoivat minut alta aikayksikön, joten niiden kohdalla on turha stressata. Puolet niistä, joiden kanssa juttelee ovat tylsiä ihmisiä. Lopuista mielenkiintoisista vain harvoihin sitä edes ihastuu, joten todellinen aihe hermoiluun jää aika olemattomaksi.
- Silver
Minulle ei niinkään ole merkinnyt mitä mies sanoo tullessaan puheille. Elekieltä luen enemmän. Kunhan ei mitään mielettömyyksiä suustaan päästä. Itse turvaudun usein musiikista keskusteluun jos maku käy vähänkin yksiin. Puheet kiinnostavat sitten myöhemmin, jos ja kun halutaan tutustua paremmin.
- kuin
vanhalle hyvälle ystävälle :-) Ei tietty mitään inhorealistista.. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321