puuhanneet tänä sunnuntaina? Onko teillä sunnuntaitraditioita?
Mitäs ootte
25
393
Vastaukset
- vihatipunen
Istuin 4 tuntia bussissa..Se on ollut viime aikoina traditio. Nyt tosin matkustin toiseen suuntaan kuin yleensä sunnuntaina eli vähän poikkesin traditiosta.
- vähän.kyläilemään
jonkun miehen luonako onko viikonloppuisin aina eri mies vai kolahtiko ja pakko päästä miehen viereen pussailemaan
- vihatipunen
vähän.kyläilemään kirjoitti:
jonkun miehen luonako onko viikonloppuisin aina eri mies vai kolahtiko ja pakko päästä miehen viereen pussailemaan
Ei, vaan käyn perintöäni vaalimassa.
Oltu mummulassa ja ulkoiltu. Päivä oli mukava ja uuvuttavakin vähän, joten nassikka yksi nukkuu ja nassikka kaksi kujertelee isänsä kanssa unille käymässä. Kohta voisi kaatua itsekin nukkumaan. Traditiot taitaa olla hetki palstalla ja yöunien kesto 2h ja herätys 3h ja herätys, toki joka päivä ei vain sunnuntaisin. Sitten kohta onkin jo aamu. :)
Ei mitään varsinaisia traditiota ole syntynyt.
Tänään on tullut käytyä käppäilemässä kaupungilla kun on ollut hieno ilma. Kaupassa tuli käytyä sapuskaa ostelemassa ja partakoneen ostin. Kokeillä uutta sähköpartakonetta, josko tämä malli sopisi minun iholle. Kaikki aiemmat mallit ovat aiheuttaneet ihon ärsyyntymistä.
Tarkoituksena on käydä kohta lenkillä ja sitten suihkun jälkeen makaroonilaatikkoa naamariin ja Ghost in the Shell: SAC sarjan katsomista. Todennäköisesti myös pikkasen kämpän imurointia.Minä käytän hiustenleikkuukonetta, ei ärsytä ihoa, ja naiset pitävät sen jättämää pidempää sänkeä seksikkäänä
pujottelija kirjoitti:
Minä käytän hiustenleikkuukonetta, ei ärsytä ihoa, ja naiset pitävät sen jättämää pidempää sänkeä seksikkäänä
Ihan hyvä vinkki.
Itselläni tosin tuo lyhyt sänki kasvaa päivässä, joten parran mallin muutos on helppo tehdä.- epäiliä
pujottelija kirjoitti:
Minä käytän hiustenleikkuukonetta, ei ärsytä ihoa, ja naiset pitävät sen jättämää pidempää sänkeä seksikkäänä
Noinkohan vaan pitävät
epäiliä kirjoitti:
Noinkohan vaan pitävät
No juu, sen verran tarkennusta, että varmuudella 1 nainen on pitänyt
Pelasin the division pelii mutta en päässyt läpi kun jännämiehet ampui minua. Olin myös salilla ja laitin kenoo ja pitkävetoo joka meni väärin ja kävin kaupassa.
- pyhä.peikko
Peikkoillut, tehnyt ruokaa ja siivoillut....mitäs sinä olet tehnyt?
- flowersreally
Ulkona olin melkein koko päivän kun oli niin hieno keli. Lisäksi pessyt pyykkiä ja nyt vaan laiskottelen (surffailen ja kuuntelen musiikkia). Ei paljon paremmin vois sunnuntaita viettää.
- pyhä.peikko
flowersreally kirjoitti:
Ulkona olin melkein koko päivän kun oli niin hieno keli. Lisäksi pessyt pyykkiä ja nyt vaan laiskottelen (surffailen ja kuuntelen musiikkia). Ei paljon paremmin vois sunnuntaita viettää.
Mukava kuulla ja sun viestistäkin leijailee mukava fiilis, joten taidat miltein kehrätä kuin kissa.. =)
- flowersreally
pyhä.peikko kirjoitti:
Mukava kuulla ja sun viestistäkin leijailee mukava fiilis, joten taidat miltein kehrätä kuin kissa.. =)
Aurinkoista viikkoa
https://m.youtube.com/watch?v=IcDsqSC5Z-c - kehräävä.peikko
flowersreally kirjoitti:
Aurinkoista viikkoa
https://m.youtube.com/watch?v=IcDsqSC5Z-cSamoin sulle Aurinkoinen Kehrääjä.. =)
Sunnuntaina nukutaan pitkään, surffataan netissä, ulkoillaan, shoppaillaan, harrastetaan seksiä ja syödään roskaruokaa.
- atännä
Ei ole traditioita. Olin töissä, tein vähän kotitöitä, vedin parin tunnin treenin, kyläilin. Piti vaihtaa kesärenkaat, mutta kaksi kumia oli niin sileitä, että päätin jättää vaihdon rengasfirmalle. Menee samalla kun ostan uudet renkaat.
- Luolamadonna
On. Vetelin kroolia tasan kuusi varttia. Loput oli saunahöpinöitä, allashöpinöitä ja parkkipaikkahöpinöitä. Siis yksi allaskeissi tuo niin valtavasti juurakoita ja haaroja ja oksannuppuja esiin, että sellaisen hanskaaminen on jopa minulle haasteellista, koska arkistointijärjestelmäni eroaa totutusta.
(Hihitystä) - Rööööyhhh
Kävin viikinkikylässä ja join olutta ja katoin shl jääkiekkiekkoa...
- Hämärän_rajoilta
Nukuin myöhään, sillä katselin yöllä NHL:ää (ja totesin, ettei Niklas Bäckströmin olisi vielä syytä lopettaa — mutta jos sen tekee, niin ei paljon hienommalla pelillä olisi voinut päättää uraa). Herättyäni paransin elämänlaatuani ja siivosin oman valtakuntani läpikotaisin. Imuroin, vein kaikki matot ja petivaatteet ulos tuulettumaan kopistelin ensin mainitut, vaihdoin puhtaat lakanat, pyyhin lattiat ja tasot, järjestelin musiikkilaitteet ja selvittelin piuhat pois lattialta, kannoin edellisten päivien äänittelysessioni (sain olla pari päivää yksin kotona, joten hyödynsin mahdollisuuteni mekkalointiin) jäljiltä vielä sisällä olleet rummut takaisin pihamökkiin...
Nyt on mukavan raikasta ja kulkemaankin mahtuu taas pujottelematta.
Mitään sunnuntaitraditioita ei ole. Siivouspäiväkin se on vain satunnaisesti; useammin siivous ajoittuu perjantaille. - Neitsytsetä
Kävin eräässä syrjäisessä paikassa rentoutumassa ja miettimässä HC-ätmiyttäni.
Siirtelin varastossa olevia tavaroita niiden tason mukaiseen järjestykseen.
Kävin ystäväni luona kylässä, tarjosin kamumiespalveluita vaimolle sillä välin kun ystäväni poikkesi asioilla.
Loppuillan kittaan kaljaa, mässään Saarioisten pizzoja ja provoilen palstalla.- flowersreally
Täällä sitä taas huijataan.
- Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
Täällä sitä taas huijataan.
Eipä. Tai no ainakin 3/4 noista oli totta.
- flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
Eipä. Tai no ainakin 3/4 noista oli totta.
Että vaan 25% huijari.
- EhtoonPikkuhiprakka
On. Ilta känni. Kun viikonloppuna ei ehdi ottaan monien harrastus aktiviteettien takia niin otan sunnuntai iltaisin kevyen kännin. Ehdin hyvin selvitä huomiseen työaamuun ja tulee nukuttua yökin silloin hyvin kun oon muuten levoton nukkuja. Nyt yhdeksäs kalja menossa. Kaks vielä ja nukkumaan. Aamulla nollat ja virkeänä töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771