Tekstiviesti vai sähköposti?

Tämä.oli.tässä

Kumpi on parempi tapa? Lähden ulkomaille kolmeksi viikoksi, lentokentältä lähettäisin. En tahdo asiaa kasvokkain märehtiä, se on niin helvetin rasittavaa. Järjestää kumminkin jonkun kohtauksen.

17

316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi

      Tekstari

    • SellainenLyhyt

      Tekstari minustakin

    • Vinkkiä

      Ei kumpikaan. Julmaa ja pelkurimaista paeta paikalta. Joka tapauksessa sotku siitä tulee sitten myöhemmin. Pääsee helpommalla kun hoitaa asian fiksusti. Puhuu asian ihan suoraan.

    • Kokemusta.on

      Molempi parempi. Korosta ettet asiasta tahdo keskustella, päätös on tehty ja se on peruuttamaton. Toivota hänelle kaikkea hyvää, kiitä kaikesta, "Syy ei ole sinun vaan minun, minun on etsittävä itseäni" on hyvä loppukaneetti.

      • Parempi

        Juuri noin. Jos haluaa niin loppuun voi laittaa myös surumielisen hymiön, mutta se ei ole välttämätöntä. Pidä viesti lyhyenä.


      • 63462352

        Hahhahhah toi "minun on etsittävä itseäni" on klassikko! Hahhahhhahhaa! :DDDDDDDDDDDDDDD


    • pituudella_on_väliä

      onko kyse vuosia, vai vain viikon kestäneestä seurustelusta?

      Jos kyse on vain muutaman viikon suhteesta, niin ihan se ja sama, mutta jos yhdessä on oltu pidempään, kyllä ihmisellä pitäisi sen verran olla pokkaa, että kasvokkain sanoo, että: sori, tämä ei toimi, lopetaan tämä juttu tähän.

    • Pizziz-Puuma

      Tekstari. Itse oon tallentanu viestin "jätän sut älä ota enää yhteyttä."

      Kato sen voi lähettää aina ku jättää jonku, tosi helppoa!

    • ytyer

      Mä kanssa. Oon pissishuora, joka pitäis tappaa.

    • tattadaaaaaaaaaaaa

      Ap mä löisin tommoselta pelkurilta hampaat kurkkuun. Toi olis henkistä väkivaltaa ja siihen on tasan yhtä oikeutettua vastata fyysisellä. Vitun apina

      • etsä-ketään-lyö

        ime enos siitintä.. homo..


      • tewwetwe
        etsä-ketään-lyö kirjoitti:

        ime enos siitintä.. homo..

        Ja ammu ittes kyrpänaama venkula


    • koskaaneitiedä

      Kannattaa lähettää koneessa,siinä vaiheessa kun polttoaine loppuu eli kiitti kaikesta paskaläjä.....

    • Hullu22

      Toivottavasti sinulle sattuu matkalla jotain. Pelkuri.

    • Jos sun ulkomaan matkan syy on päästä henkilöstä eroon. Niin laita edes pitkä viesti oli se sitten kumpi vaan. Muutoin saat hyökyaallon kunhan palaat...
      Yleensä suhteen lopettamisrituaali selittää minulle ainakin ihmisen inhimillisen älykkyyden. Lyhyt , liian lyhyt viesti viestii tyhmyydestä ja itsekkyydestä.

    • lujajalempeä

      Et valaissut, kuinka pitkään olette olleet yhdessä.

      Jos seurustelukumppanisi on rakastunut sinuun ja ero tulee täytenä yllätyksenä, niin jokin tekstari on kyllä aivan hirveä tapa päättään suhde.

      Jos suhde on jo pidempi, olisi hyvä tavata hänet ennen matkaa.

    • Sara999

      Miks pitäis sanoo niinq mitää. Mä ainaki on aina vaan lähteny. Oon antanu sille pilluu ni hei sietäs olla vaa tyytyväinen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe