kertokaa ikänne

mikä.ikä.sinulla.on

ja katsotaan keitä on eniten 20v 30v 40v 50v ja 6ov ja yli ja ketä nuorin ja vanhin ja katsotaan ketä kuuluu nuoriin keski ikäisiin ja ketä vanhoihin ja vanhimmat nainen ja mies saa tittelin palstan äiti ja isä ja niiden viisaat neuvot

37

749

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämöääoon

      24v

    • o.O 32v

    • 30v

    • 40v tai ihan kohta siis.

      • asedsaraasfsa

        Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?


      • asedsaraasfsa kirjoitti:

        Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?

        Ei ole kyllä mitään ikäkriisiä päällä. En ole ainakaan huomannut. :)

        Ainoa kriisin tynkä tahtoo tulla väsymisestä, silloin on ärtynyt olotila. Sekin on sellaista nopeasti ohimenevää.


    • Nnnaaiinennn

      Hahaha 30

    • KaiKurppa

      Kohta 35.. Kunnon kurppaikä kai? Eronnut reilu 3 vuotta sitten pitkästä liitosta ja eipä jaksa miehiä metsästää enää. "odotan niiden asioiden vain tapahtuvan pysyvästi" heh heh heh hee..

    • PalstanRuminMies

      35v

    • et.uskalla.vastata

      Kuinka vanha välimerkitön mies on? :)

      • yksikopiotäällämoi

        kuka niistä vai tarkoitatko aitoa ja alkuperäistä kopioita on varmaan lukemattomia naisia ja miehiä


    • kjhy78iok

      23.

    • 28v . Elokuus tulee 29 täyteen! Aika menny nopsaa... :O

      • satunnaisvieralija

        :O Oletpa kaunis :)


      • Voi kiitos :) ♥


    • työtön_ätmi

      35v.

    • vielä.ehtii

      eikö kukaan muu vastaa

    • satunnaisvierailija

      30v - male

    • Suur.Smurffi

      542v

    • 36 v

    • että.silleen

      Ok. Sunnuntaina täytin 28v. joten siitä on jo aikaa. Juhlin sisarusteni ja sukulaisteni kanssa sitä kokonaisen päivän.
      Grillikausikin tuli avattua, miehet polttivat hiiligillissä meille naisille makkaroita tai sitt syöttivät meille vähän makkaran makuisia hiiliä!
      Taisivat syödä ne makkarat itse... mutt joka tapauksessa ensimmäisen karsinogeeni annoksen olen urhoollisesti jo syönyt. (kohteliaisuudesta, grillimestareita kohtaan)

    • Jonne.suolakurkku

      13v

    • virallinen.tulos

      täällä on 20v ja 30v suurin osa eniten 30v ja sönkkö on palstan äiti hahmo ja isä hahmo wlfwd eli sönkkö ja wlfwd on palstan viisaita eli heiltä voi kysyä neuvoa yms eli heillä on asiassa painava sana ja uskottava on heitä

      • Luolamadonna

        Sorry nyt vaan, mutta mä olen Sönkkistä vanhempi ja fiktiivisempi.

        (Hihitystä)


    • DarkFear-ei-kirj

      Mä en nyt jaksa tätä varten kirjautua, mutta mä kun sitä olenkin 38v ja neitsyt, vaikka mä kaljuuntumisen takia näytänkin vanhemmalta.

    • Mähän olen paltan seniori :-)

      • vaiminkäpaltan

        Avokadon seniori? =D


    • HerraPorkkana

      47v. Tämä keski-ikä on hienoa aikaa. Kenellekään ei tarvitse enää todistaa mitään, näytöt on jo annettu. Nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on vaihtunut lämpimämpiin sävyihin ja armollisuus itseään kohtaan kasvanut. Vielä kun terveyttä ja töitä vain riittäisi mahdollisimman pitkälle, niin hyvä. Nyt vaan nautin elämästä ja emännästä :)

      • että.silleen

        Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))


      • HerraPorkkana
        että.silleen kirjoitti:

        Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))

        Kiitoksia! Mielekästä keväänjatkoa myös sinulle ja pysyähän tällä kanavalla jatkossakin :)


    • Neitsytsetä

      Enpäs kerro, ettei flowersreally pääse syyttämään huijauksesta.

      Mutta vanha kääkkä olen.

      • flowersreally

        Spoken like a true player.


    • olen 32 ja kokematon

    • Äx3

      31v mut olotila näin erosotkujen keskellä johtanut siihen että tuntuu kuin ois ainakin kymmenen vuotta enemmän o.O

    • ajatonelämä_elämätönaika

      Ikisinkku on iätön.

      Ikisinkun ajanlasku alkaa vasta silloin kun elämäkin alkaa ts. löytää naisen.

    • Ex----------Pua

      42v

    • Totuudenkertojatar

      Lähellä se on jotain noita lukuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe