kertokaa ikänne

mikä.ikä.sinulla.on

ja katsotaan keitä on eniten 20v 30v 40v 50v ja 6ov ja yli ja ketä nuorin ja vanhin ja katsotaan ketä kuuluu nuoriin keski ikäisiin ja ketä vanhoihin ja vanhimmat nainen ja mies saa tittelin palstan äiti ja isä ja niiden viisaat neuvot

37

799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämöääoon

      24v

    • o.O 32v

    • 30v

    • 40v tai ihan kohta siis.

      • asedsaraasfsa

        Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?


      • asedsaraasfsa kirjoitti:

        Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?

        Ei ole kyllä mitään ikäkriisiä päällä. En ole ainakaan huomannut. :)

        Ainoa kriisin tynkä tahtoo tulla väsymisestä, silloin on ärtynyt olotila. Sekin on sellaista nopeasti ohimenevää.


    • Nnnaaiinennn

      Hahaha 30

    • KaiKurppa

      Kohta 35.. Kunnon kurppaikä kai? Eronnut reilu 3 vuotta sitten pitkästä liitosta ja eipä jaksa miehiä metsästää enää. "odotan niiden asioiden vain tapahtuvan pysyvästi" heh heh heh hee..

    • PalstanRuminMies

      35v

    • et.uskalla.vastata

      Kuinka vanha välimerkitön mies on? :)

      • yksikopiotäällämoi

        kuka niistä vai tarkoitatko aitoa ja alkuperäistä kopioita on varmaan lukemattomia naisia ja miehiä


    • kjhy78iok

      23.

    • 28v . Elokuus tulee 29 täyteen! Aika menny nopsaa... :O

      • satunnaisvieralija

        :O Oletpa kaunis :)


      • Voi kiitos :) ♥


    • työtön_ätmi

      35v.

    • vielä.ehtii

      eikö kukaan muu vastaa

    • satunnaisvierailija

      30v - male

    • Suur.Smurffi

      542v

    • 36 v

    • että.silleen

      Ok. Sunnuntaina täytin 28v. joten siitä on jo aikaa. Juhlin sisarusteni ja sukulaisteni kanssa sitä kokonaisen päivän.
      Grillikausikin tuli avattua, miehet polttivat hiiligillissä meille naisille makkaroita tai sitt syöttivät meille vähän makkaran makuisia hiiliä!
      Taisivat syödä ne makkarat itse... mutt joka tapauksessa ensimmäisen karsinogeeni annoksen olen urhoollisesti jo syönyt. (kohteliaisuudesta, grillimestareita kohtaan)

    • Jonne.suolakurkku

      13v

    • virallinen.tulos

      täällä on 20v ja 30v suurin osa eniten 30v ja sönkkö on palstan äiti hahmo ja isä hahmo wlfwd eli sönkkö ja wlfwd on palstan viisaita eli heiltä voi kysyä neuvoa yms eli heillä on asiassa painava sana ja uskottava on heitä

      • Luolamadonna

        Sorry nyt vaan, mutta mä olen Sönkkistä vanhempi ja fiktiivisempi.

        (Hihitystä)


    • DarkFear-ei-kirj

      Mä en nyt jaksa tätä varten kirjautua, mutta mä kun sitä olenkin 38v ja neitsyt, vaikka mä kaljuuntumisen takia näytänkin vanhemmalta.

    • Mähän olen paltan seniori :-)

      • vaiminkäpaltan

        Avokadon seniori? =D


    • HerraPorkkana

      47v. Tämä keski-ikä on hienoa aikaa. Kenellekään ei tarvitse enää todistaa mitään, näytöt on jo annettu. Nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on vaihtunut lämpimämpiin sävyihin ja armollisuus itseään kohtaan kasvanut. Vielä kun terveyttä ja töitä vain riittäisi mahdollisimman pitkälle, niin hyvä. Nyt vaan nautin elämästä ja emännästä :)

      • että.silleen

        Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))


      • HerraPorkkana
        että.silleen kirjoitti:

        Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))

        Kiitoksia! Mielekästä keväänjatkoa myös sinulle ja pysyähän tällä kanavalla jatkossakin :)


    • Neitsytsetä

      Enpäs kerro, ettei flowersreally pääse syyttämään huijauksesta.

      Mutta vanha kääkkä olen.

      • flowersreally

        Spoken like a true player.


    • olen 32 ja kokematon

    • Äx3

      31v mut olotila näin erosotkujen keskellä johtanut siihen että tuntuu kuin ois ainakin kymmenen vuotta enemmän o.O

    • ajatonelämä_elämätönaika

      Ikisinkku on iätön.

      Ikisinkun ajanlasku alkaa vasta silloin kun elämäkin alkaa ts. löytää naisen.

    • Ex----------Pua

      42v

    • Totuudenkertojatar

      Lähellä se on jotain noita lukuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe