ja katsotaan keitä on eniten 20v 30v 40v 50v ja 6ov ja yli ja ketä nuorin ja vanhin ja katsotaan ketä kuuluu nuoriin keski ikäisiin ja ketä vanhoihin ja vanhimmat nainen ja mies saa tittelin palstan äiti ja isä ja niiden viisaat neuvot
kertokaa ikänne
37
757
Vastaukset
- ämöääoon
24v
o.O 32v
30v
40v tai ihan kohta siis.
- asedsaraasfsa
Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?
asedsaraasfsa kirjoitti:
Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?
Ei ole kyllä mitään ikäkriisiä päällä. En ole ainakaan huomannut. :)
Ainoa kriisin tynkä tahtoo tulla väsymisestä, silloin on ärtynyt olotila. Sekin on sellaista nopeasti ohimenevää.
- Nnnaaiinennn
Hahaha 30
- KaiKurppa
Kohta 35.. Kunnon kurppaikä kai? Eronnut reilu 3 vuotta sitten pitkästä liitosta ja eipä jaksa miehiä metsästää enää. "odotan niiden asioiden vain tapahtuvan pysyvästi" heh heh heh hee..
- PalstanRuminMies
35v
- et.uskalla.vastata
Kuinka vanha välimerkitön mies on? :)
- yksikopiotäällämoi
kuka niistä vai tarkoitatko aitoa ja alkuperäistä kopioita on varmaan lukemattomia naisia ja miehiä
- kjhy78iok
23.
28v . Elokuus tulee 29 täyteen! Aika menny nopsaa... :O
- satunnaisvieralija
:O Oletpa kaunis :)
- työtön_ätmi
35v.
- vielä.ehtii
eikö kukaan muu vastaa
- satunnaisvierailija
30v - male
- Suur.Smurffi
542v
36 v
- että.silleen
Ok. Sunnuntaina täytin 28v. joten siitä on jo aikaa. Juhlin sisarusteni ja sukulaisteni kanssa sitä kokonaisen päivän.
Grillikausikin tuli avattua, miehet polttivat hiiligillissä meille naisille makkaroita tai sitt syöttivät meille vähän makkaran makuisia hiiliä!
Taisivat syödä ne makkarat itse... mutt joka tapauksessa ensimmäisen karsinogeeni annoksen olen urhoollisesti jo syönyt. (kohteliaisuudesta, grillimestareita kohtaan) - Jonne.suolakurkku
13v
- virallinen.tulos
täällä on 20v ja 30v suurin osa eniten 30v ja sönkkö on palstan äiti hahmo ja isä hahmo wlfwd eli sönkkö ja wlfwd on palstan viisaita eli heiltä voi kysyä neuvoa yms eli heillä on asiassa painava sana ja uskottava on heitä
- Luolamadonna
Sorry nyt vaan, mutta mä olen Sönkkistä vanhempi ja fiktiivisempi.
(Hihitystä)
- DarkFear-ei-kirj
Mä en nyt jaksa tätä varten kirjautua, mutta mä kun sitä olenkin 38v ja neitsyt, vaikka mä kaljuuntumisen takia näytänkin vanhemmalta.
Mähän olen paltan seniori :-)
- vaiminkäpaltan
Avokadon seniori? =D
- HerraPorkkana
47v. Tämä keski-ikä on hienoa aikaa. Kenellekään ei tarvitse enää todistaa mitään, näytöt on jo annettu. Nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on vaihtunut lämpimämpiin sävyihin ja armollisuus itseään kohtaan kasvanut. Vielä kun terveyttä ja töitä vain riittäisi mahdollisimman pitkälle, niin hyvä. Nyt vaan nautin elämästä ja emännästä :)
- että.silleen
Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))
- HerraPorkkana
että.silleen kirjoitti:
Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))
Kiitoksia! Mielekästä keväänjatkoa myös sinulle ja pysyähän tällä kanavalla jatkossakin :)
- Neitsytsetä
Enpäs kerro, ettei flowersreally pääse syyttämään huijauksesta.
Mutta vanha kääkkä olen.- flowersreally
Spoken like a true player.
olen 32 ja kokematon
- Äx3
31v mut olotila näin erosotkujen keskellä johtanut siihen että tuntuu kuin ois ainakin kymmenen vuotta enemmän o.O
- ajatonelämä_elämätönaika
Ikisinkku on iätön.
Ikisinkun ajanlasku alkaa vasta silloin kun elämäkin alkaa ts. löytää naisen. - Ex----------Pua
42v
- Totuudenkertojatar
Lähellä se on jotain noita lukuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131828Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1511287Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62792- 56771