kertokaa ikänne

ja katsotaan keitä on eniten 20v 30v 40v 50v ja 6ov ja yli ja ketä nuorin ja vanhin ja katsotaan ketä kuuluu nuoriin keski ikäisiin ja ketä vanhoihin ja vanhimmat nainen ja mies saa tittelin palstan äiti ja isä ja niiden viisaat neuvot
37799
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 37

Vanhimmat

24v

Äänestä

o.O 32v

Äänestä

30v

Äänestä

40v tai ihan kohta siis.

Äänestä
  • Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?

Äänestä

• asedsaraasfsa kirjoitti:

Onko neljänkympin kriisiä jo esillä? Jos kyllä niin miten se ilmenee?

Ei ole kyllä mitään ikäkriisiä päällä. En ole ainakaan huomannut. :)

Ainoa kriisin tynkä tahtoo tulla väsymisestä, silloin on ärtynyt olotila. Sekin on sellaista nopeasti ohimenevää.

Äänestä

Hahaha 30

Äänestä

Kohta 35.. Kunnon kurppaikä kai? Eronnut reilu 3 vuotta sitten pitkästä liitosta ja eipä jaksa miehiä metsästää enää. "odotan niiden asioiden vain tapahtuvan pysyvästi" heh heh heh hee..

Äänestä

35v

Äänestä

Kuinka vanha välimerkitön mies on? :)

Äänestä
  • kuka niistä vai tarkoitatko aitoa ja alkuperäistä kopioita on varmaan lukemattomia naisia ja miehiä

Äänestä

23.

Äänestä

28v . Elokuus tulee 29 täyteen! Aika menny nopsaa... :O

Äänestä
  • :O Oletpa kaunis :)

Äänestä

• Voi kiitos :) ♥

Äänestä

35v.

Äänestä

eikö kukaan muu vastaa

Äänestä

30v - male

Äänestä

542v

Äänestä

36 v

Äänestä

Ok. Sunnuntaina täytin 28v. joten siitä on jo aikaa. Juhlin sisarusteni ja sukulaisteni kanssa sitä kokonaisen päivän.
Grillikausikin tuli avattua, miehet polttivat hiiligillissä meille naisille makkaroita tai sitt syöttivät meille vähän makkaran makuisia hiiliä!
Taisivat syödä ne makkarat itse... mutt joka tapauksessa ensimmäisen karsinogeeni annoksen olen urhoollisesti jo syönyt. (kohteliaisuudesta, grillimestareita kohtaan)

Äänestä

13v

Äänestä

täällä on 20v ja 30v suurin osa eniten 30v ja sönkkö on palstan äiti hahmo ja isä hahmo wlfwd eli sönkkö ja wlfwd on palstan viisaita eli heiltä voi kysyä neuvoa yms eli heillä on asiassa painava sana ja uskottava on heitä

Äänestä
  • Sorry nyt vaan, mutta mä olen Sönkkistä vanhempi ja fiktiivisempi.

(Hihitystä)

Äänestä

Mä en nyt jaksa tätä varten kirjautua, mutta mä kun sitä olenkin 38v ja neitsyt, vaikka mä kaljuuntumisen takia näytänkin vanhemmalta.

Äänestä

Mähän olen paltan seniori :-)

Äänestä
  • Avokadon seniori? =D

Äänestä

47v. Tämä keski-ikä on hienoa aikaa. Kenellekään ei tarvitse enää todistaa mitään, näytöt on jo annettu. Nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on vaihtunut lämpimämpiin sävyihin ja armollisuus itseään kohtaan kasvanut. Vielä kun terveyttä ja töitä vain riittäisi mahdollisimman pitkälle, niin hyvä. Nyt vaan nautin elämästä ja emännästä :)

Äänestä
  • Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))

Äänestä

• että.silleen kirjoitti:

Mister positiivinen! Ilo lukea sun kommenttejasi. Mukavaa kevättä sulle ja emännällesi! =))

Kiitoksia! Mielekästä keväänjatkoa myös sinulle ja pysyähän tällä kanavalla jatkossakin :)

Äänestä

Enpäs kerro, ettei flowersreally pääse syyttämään huijauksesta.

Mutta vanha kääkkä olen.

Äänestä
  • Spoken like a true player.

Äänestä

olen 32 ja kokematon

Äänestä

31v mut olotila näin erosotkujen keskellä johtanut siihen että tuntuu kuin ois ainakin kymmenen vuotta enemmän o.O

Äänestä

Ikisinkku on iätön.

Ikisinkun ajanlasku alkaa vasta silloin kun elämäkin alkaa ts. löytää naisen.

Äänestä

42v

Äänestä

Lähellä se on jotain noita lukuja.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

mikä.ikä.sinulla.on kirjoitti:

ja katsotaan keitä on eniten 20v 30v 40v 50v ja 6ov ja yli ja ketä nuorin ja vanhin ja katsotaan ketä kuuluu nuoriin keski ikäisiin ja ketä vanhoihin ja vanhimmat nainen ja mies saa tittelin palstan äiti ja isä ja niiden viisaat neuvot

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu