irti revitty sydän

musertunutsydän

Tuntuu niin pahalta.. Olen 19- vuotias nainen. Seurustelin 3 vuotta miehen kanssa, oltiin hyvin läheisiä ja rakkautta oli paljon. Mies kosi ja mentiin kihloihin.

Noin kuukausi sitten sain tietää miehen pettäneen minua yli puoli vuotta saman naisen kanssa. Nainen oli yöpynyt kihlattuni luona aina kun en ollut siellä, ollut jopa raskaana jossain vaiheessa hänelle. Riideltiin miehen kanssa ja olin niin tuskissani ja järkyttynyt, että pyysin häntä takaisin ja että jatkettaisiin elämäämme siitä mihin jäätiinkin. Mies ensin ei halunnut jatkaa suhdetta, mutta nyt pyytää minua odottamaan, että saa asiat hoidettua ja silloin voisimme taas olla yhdessä. En ole vieläkään saanut mieheltä kunnollista vastausta pettämiseen. Sattuu niin paljon, että tahdon kuolla. Pelkään etten pysty enää ikinä olemaan onnellinen. En osaa päästää hänestä irti. Mitä teen?

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemiinytvaan

      hyivittu, mä vaan en osaa edes kuvitella miltä susta tuntuu... tsemiä girl. omasta mielestä, jätä hänet. kukaan joka oikeasti rakastaa sua ei edes harkitsisi tollasia asioita.. joo suhteessa on ala- ja ylämäet mutta toi on aivan liikaa.. its all about honesty. pää pystyyn ja kohti uusia, ihan varmasti löytyy joku sellanen joka kohtelee sua siten miten sua kuuluiskin:-)!

    • oppeliini1

      Mistä sinä oletkaan loytänyt tuon tason juntin? Ja että vielä muka rakastat tuollaista roskaläjää?

      Kuulehan nainen, kipaiseppa ostamassa iso pulloharja , jynssää sillä oikein kunnolla korviesi väli! Huomaat eetä saadessasi nuo typerät haihatutukset sieltä ulos, tilaa tulee raikkaimmimmille ajatuksille, kuten huomata että suurin osa miehistä EI edusta kuvaamaasi jätekasaa vaan rehellista, huomiovaa, toista arvostavaa ja luotettavaa ihmistä.

      Sinun VELVOLLISUUTESI itseäsi kohtaan Luojan luomana yksilonä on KUNNIOITTAA itseäsi eikä tyontää sitä kertomasi jätekasan alle!!!!!!!

    • hipheihai

      Miksi annat kohdella itseäsi noin huonosti. Kannattaisi erota. Varmasti löytyy sinulle luotettavampi ja parempi mies ajan kanssa.

    • k234

      Olen niin pahoillani puolestasi. Ymmärrän tuskasi, jota kenenkään ei pitäisi kokea. Olet menettänyt rakkaan ihmisen ja luottamuksen toiseen. Toivottavasti sinulla on ystäviä tai muita ihmisiä tukenasi. Mielestäni sinun olisi parasta päästää nyt irti, koska ansaitset parempaa. Tunteitesi käsittelyyn menee pitkä aika, mutta kyllä sinä selviät, voimia <3

    • Kiharapilvi00

      Hei olen ollut samassa tilanteessa ja tiedän että irti päästäminen ja eteenpäin meneminen on mahdollista. Minun poikaystäväni teki saman tempun 9 vuoden suhteen jälkeen. Jätin hänet ja se oli aivan järkyttävän tuskallista, koska rakastin häntä kovin. Poikaystävä ei olisi teoistaan huolimatta halunnut erota. Pari ekaa kuukautta eron jälkeen itkin jatkuvasti, soitin äidilleni varmaan 20 kertaa päivässä ja jauhoin samoja asioita kerta toisensa jälkeen ja täytin päiväni ohjelmalla ja ystävillä.

      Kunnes tuli se päivä että alkoi helpottaa. Nyt 1,5 vuotta eron jälkeen olen päässyt aika hyvin asiasta yli ja tiedän, että jossain minua odottaa ihana uusi parisuhde, joka on mahdollinen vain koska uskalsin päästää edellisestä irti. Olen tyytyväinen ratkaisuuni, vaikka se oli äärimmäisen tuskallinen silloin aikanaan.

      Mulle tärkeintä eron jälkeen oli se, että saatoin soittaa äidilleni monta kertaa päivässä mihin aikaan tahansa. Ja myös se, että ekat 2 viikkoa mulla oli koko ajan joku ystävä yökylässä "pitämässä poikaystävän paikkaa" ja näin paljon kavereitani ja vietin aikaa heidän kanssa (myös sellaista, jolloin ei puitu eroani). Ilman läheisiäni en olisi selvinnyt!

      • musertunuysydän

        Jätin hänet eilen. Tuntuu pahalta, koska rakastan edelleen paljon. En tahtoisi muuta kuin vain olla hänen vierellään uudestaan. Tuntuu ettei minulla ole ketään kenelle puhua asiasta. Kukaan ei ymmärrä miten vaikeaa minulla on. Ahdistaa olla kavereiden kanssa ja tahdon vaan aina päästä eroon heistä, jotta voisin lopettaa teennäisen hymyilyin ja itkeä yksin. Mies sanoo rakastavansa ja odottavansa minua, pelkään sortuvani ja palaavani taas hänen luokseen. Olen niin hukassa, niin heikko. En pysty syömään mitään ja oksentelen jatkuvasti. Tuntuu, että ainoa apu pahoinvointiin on anteeksi antaminen, vaikka sisimmissäni en antaisi koskaan anteeksi.


      • riittääjo

        On asioita joita ei voi eikä tarvitse antaa anteeksi. Toisen luottamuksen pettäminen on yksi niitä.
        Sinä voit hyväksyä tosiasian että mies oli täysin mätä ja olla tyytyväinen että huomasit sen tarpeeksi ajoissa; ennen avioliittoa ja - ennenkaikkiea- lapsia. Mitä sinä nyt tunnet tuota mätäpaisetta kohtaan, on kaukana rakkaudesta! Se kuulostaa enemmänkin itsehankitulta draamalta.

        Mikä sinuun kaikista eniten sattuu, on havaita että et ollutkaan tuolle oksetukselle tarpeeksi. Se levittäytyi muidenkin naisten kimppuun. Siis täydellinen ameeba-aivoinen, yksisoluinen idiootti!
        Sinun on täydellisen tarpeetonta kehitellä tosta idiootista enää enempää draamaa. Jo riittää. Olet nyt jo yliampunut mittasuhteet.

        Pese kasvosi, kuivaa kyyneleesi. ala syomään, nukkumaan ja anna tuon mätäpaiseen jo vihdoinkin mädäntyä omaan typeryyteensä.
        Ole hyvä, anna jo olla ja mene eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe