Mikä siinäkin on, että joitain ihmisiä kohtaan tuntee niin suurta vetovoimaa, ja toiset ei taas herätä minkäänlaisia tunteita. Mikä aiheuttaa tuon ns. kemiallisen reaktion.. Mikä ihmisessä saa toisessa tämän tunteen aikaan, nimenomaan sen vastustamattoman tunteen? Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä?? Pitäisikö järjen mennä ennen tunteita, vai toisinpäin? Vai onko kaikki teistä tilanneriippuvaisia..?
hmm.. mikä siinä on..
6
506
Vastaukset
- asesafasfsafds
Sanoisin että ulkonäkö ja luonne -riippuvaista.
- IhastunutN
Ei ole ulkonäön kanssa kyllä hirmusti tekemistä...
Mielestäni aktiivinen elämäntapa , epätavalliset harrastukset, pukeutuminen, mielenkiintoiset jutut/oma huumori, rentous ja onnellisuus antavat kipinän. Ihan kuin säteilisit jotain positiivista energia ympärillesi, jonka muut vastaanottavat.
- ovksdovkp
samaa olen minäkin miettinyt. Tunnen järjetöntä vetoa työkaveriani kohtaan, hän on vieläpä mun alainen ja mua nuorempi mies. En osaa selittää,mistä vetovoima johtuu, sen vain tuntee ja tiedän, että hän kokee samalla tavalla. Jonkinlaista sielujen kohtaamista..
- ihanasöpömies
Täysin outoa ja epäloogista. Olen ihastunut/rakastunut mieheen johon pelkän kuvan takia en olisi koskaan rakastunut. Hän on söpö ja sympaattinen mutta se fyysinen vetovoima oli läsnä heti kun tavattiin ja joku juttu hänen olemuksessa ja käytöksessä on se joka saa mut ihan täysin lumoihin.
- Onnellisellapuolella
Ihminen joka säteilee ulospäin hyvää energiaa ja feromoneja saa vastakkaisen sukupuolen huomion. Se on selittämätöntä ja sitä ei kaikilla ihmisillä ole. Kerran yksi nainen sanoi että siinä kaverissa on siitä jotain. Ja se jokin on se joka saa aikaan sen ilmiön että joidenkin ei ei oikein tarvitse tehdä mitään, kun vastakkaista sukupuolta pyörii ympärillä ja jotkut raapivat päätä kun flaksi ei käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4063061Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12279Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k612219Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll181906Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1681419Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel31297Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011099Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,39916Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee100860Sun seurassa oli turvallinen olo
Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais38842