Onko kellään kokemuksia noista uudemmista ladoista? Mulla oli aikoinaan 1300S ja ei sen hienompaa autoa ollutkaan, mutta eihän siinä minkäänlaisia ajomukavuuksia ollut, mutta se toimi. Kuinka nuo nyky ladat toimivat, eli onko teknisiä heikkouksia ja onko ajomukavuus parantunut 80-luvulta.
Näistä lähinnä olisin kiinnostunut:
Lada Granta
Lada Kalina
Lada Largus
Lada Vesta
Lada x-ray
Lada 110 -sarja
Uudemmat ladat?
6
224
Vastaukset
- rättivääpeli
Tapasin tässä entisen lottani ja kertoi seuraavaa: 110 on pommi.
- Lada2013
Kalina myös, TM ei saanut sitä pysähtymään, eikä oma ajokokemukseni missään nimessä ollut hinnan 14ke arvoinen...
- mansemotors
tuodaaks grantaa suomeen
- Ladillac
Jos haluaisi tuollaisen Lada x-ray auton suomeen, niin mistä asiaa voisi tiedustella?
http://www.carscoops.com/2014/08/new-lada-vesta-sedan-and-xray-hatch.html - kalkalkalkalkal
Semmoinen kokemus näistä uudemmista on; olin venäjän tullissa passikopilla jonossa kun suomesta päin tuli oudon näköinen auto, jossa oli ladan merkki maskissa, siihen tullijonoon. Lada piti aivan kamalaa kalinaa, heitin vitsinä siihen, että taitaa olla lada kalina. Kyllä nauru maittoi porukalle kun autojono nytkähti eteenpäin ja Ladan peräluukusta paljastui mallimerkintä " Kalina ". Kukaan koko porukasta ei ollut aiemmin kuullutkaan tuonmallisesta ladasta, oli uutuus siihen aikaan Ja nimi oli aivan kohdallaan.
- 1200lrules
110 ja Kalinaa tuotiin aikoinaan Suomeen, tuonti sittemmin loppunut... Hinnoittelu ei enään vastannut tuotetta jonka sillä sai. Kalinaa myytiin 14 750e hintaan ensimmäisenä vuotena 7 kpl, Saksassa sama laite maksoi samaan aikaan 6 800e...
Itse koeajoin Kalinaa, kokemus ei ollut nykyaikaisen auton mukainen, eikä missään nimessä 14 750e hintaluokassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875