Maksulliset naiset Oulussa

CP-Geek

No, näin 34-vuotiaana olen huomannut, että yksin jäätin. Anyway, työ on tärkeintä, seurustelut on itsepetosta mutta seksi tämän kaiken sivussa tekis terää. Jotta ei mentäisi lain väärälle puolelle, kyselisin, että onko täällä Oulussa mitään maksullisia palveluita. Älkää kertoko, missä. Kyllä ne löytyy kun vain tietää, onko niitä ollenkaan.

Meitsillä on niin ruma pärstä, etten kelpaa kellekään. Mutta urheilullinen kroppa löytyy ja rahaa on, joten maksulliset on se ainoa vaihtoehto, eivätkä vartalon puolesta ainakaan "pane" pahakseen.

73

37365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      Itse en vaan voi hyväksyy, että kenenkään pitäis maksaa seksistä. No kukin tyylillään.

      Ei siis pahalla, jos haluat maksaa, mutta eihän nyt sun pärstä NIIN karmee voi olla?

      Kyllähän naiset jakaa sellasille Quasimodoillekin, ettei mitään rajaa.

      No tsemppiä, eiköhän joka kylästä löydy muutama nainen jolle raha kelpaa ;)

      • maksimaalisen tarkkoja ulko...

        Olen itsekin oululainen mies ja kyllä se vaan niin on, että Oulussa ruma mies jää varmasti ilman, ellei sitten ole valmis maksamaan. En usko, että missään muualla naisille miehen ulkonäkö on niin tärkeää kuin täällä, ainakaan enempää ei voi olla. En ole ikinä maksanut ja en ole tosissani aikonutkaan, joten en ole ottanut asiasta selvää, mutta sen verran mitä olen kaupungilla ympärilläni katsellut, niin ihan varmasti alan naisia on tarjolla.


      • Oulu = Badland
        maksimaalisen tarkkoja ulko... kirjoitti:

        Olen itsekin oululainen mies ja kyllä se vaan niin on, että Oulussa ruma mies jää varmasti ilman, ellei sitten ole valmis maksamaan. En usko, että missään muualla naisille miehen ulkonäkö on niin tärkeää kuin täällä, ainakaan enempää ei voi olla. En ole ikinä maksanut ja en ole tosissani aikonutkaan, joten en ole ottanut asiasta selvää, mutta sen verran mitä olen kaupungilla ympärilläni katsellut, niin ihan varmasti alan naisia on tarjolla.

        Monessa Suomen kaupungeissa olen asunut ja voin kyllä todeta, että Oulu on haastavin paikka naisen löytämiseen. Oululaiset naiset ovat vähän liian ylpeitä itsestään ja kävelevät nokka pystyssä. Tuntuu siltä, että he eivät edes kaipaisi miesseuraa. No olkoon sitten niin - hankin naisystävän sitten joltain muulta paikkakunnalta.


      • Oulu = Badland kirjoitti:

        Monessa Suomen kaupungeissa olen asunut ja voin kyllä todeta, että Oulu on haastavin paikka naisen löytämiseen. Oululaiset naiset ovat vähän liian ylpeitä itsestään ja kävelevät nokka pystyssä. Tuntuu siltä, että he eivät edes kaipaisi miesseuraa. No olkoon sitten niin - hankin naisystävän sitten joltain muulta paikkakunnalta.

        Et ole käynyt Turussa


      • Oululainen
        BEM kirjoitti:

        Et ole käynyt Turussa

        Oletko käynyt Oulussa?


      • Oululainen kirjoitti:

        Oletko käynyt Oulussa?

        Olen ja viimeksikin kun kävin, niin sain kyllä naisen mukaani ke-iltana


      • Maksullisia
        BEM kirjoitti:

        Olen ja viimeksikin kun kävin, niin sain kyllä naisen mukaani ke-iltana

        Paljonko maksoit?


      • Maksullisia kirjoitti:

        Paljonko maksoit?

        Yhden juotavan taisin tarjota Ihkussa illalla. Olisin maksanut taksin kotiin, mutta ei suostunut.


    • miäs

      Eikös siirtyminen "siihteerioppilaiden" sivuille auttaisi. Sieltä löytyy yhteystiedot ja muu tarvittava...

    • m 24

      löytyykö jämsästä kyseistä seuraa??? itellä sama ongelma ja olen valmis maksamaan naisista.

    • Nimetön

      Suosittelen kylla maksullisissa kayntia jos ei muuten seksia saa, sehan ei kuulu muille vaan on naiden kahden valinen asia jos toinen haluaa tarjota ja toinen maksaa kun ei muuten saa.
      Juttelin juuri eraan ranskalaisen miehen kanssa ja han sanoi etta ranskassa naiset ovat avoimia ja eivat koskaan kaanna selkaa ja hyljeksi miehia koska he tietavat etta miehet voivat menna maksullisiin helposti ja pikkurahalla harrastaa seksia kauniin naisen kanssa.Maksullista seksia on tarjolla ympari eurooppaa helposti,pohjoismaissa vaan tama feministimafia yrittaa estaa taman kaikin keinoin, myos suomalaisilta verot maksavilta yrittajilta. Nainet kayttavat ainakin taalla helsingissa epatoivoisia ulkomaalaisia miehia hyvakseen seksia hakiessa, miksei tahan ole eduskunta puuttunut.

      • ohimennen

        Vanha keskustelu, mutta pakko huomauttaa että Ranskassa tosin naisillakin on rakastaja tai kaksi. Ja verkot ovat aina vesillä - siksi tuntemattomiin miehiin suhtaudutaan ainakin aluksi kiinnostuneesti. Uskollisuus ei ole siellä kenestäkään hyve - päin vastoin, sitä pidetään naurettavana sinisilmäisyytenä.
        Omaa miestä varten ei paklata tai käytetä seksikkäitä alusvaatteita - naisten kesken on koko ajan kilpailu siitä, kuka kerää eniten huomiota ja saa parhaan miehen verkkoonsa (ainakin pieneksi hetkeksi).


      • hyvinkirjoitettu
        ohimennen kirjoitti:

        Vanha keskustelu, mutta pakko huomauttaa että Ranskassa tosin naisillakin on rakastaja tai kaksi. Ja verkot ovat aina vesillä - siksi tuntemattomiin miehiin suhtaudutaan ainakin aluksi kiinnostuneesti. Uskollisuus ei ole siellä kenestäkään hyve - päin vastoin, sitä pidetään naurettavana sinisilmäisyytenä.
        Omaa miestä varten ei paklata tai käytetä seksikkäitä alusvaatteita - naisten kesken on koko ajan kilpailu siitä, kuka kerää eniten huomiota ja saa parhaan miehen verkkoonsa (ainakin pieneksi hetkeksi).

        "Omaa miestä varten ei paklata tai käytetä seksikkäitä alusvaatteita - naisten kesken on koko ajan kilpailu siitä, kuka kerää eniten huomiota ja saa parhaan miehen verkkoonsa (ainakin pieneksi hetkeksi)."

        Onhan näitä tälläisiä naisia vaikka kuinka paljon myös suomessa tuntuu että enemmän kuin tästä poikkeavia.


    • jarno6

      http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/ Tuolta löytyy , saattavat esiintyä " seksitreffit" mutta hinnat sovitaan yleensä puhelimitse.

      • vanha ketju

        Tuo aloittaja on jo ehkä saattanut löytää seuraa kahdeksassa vuodessa...


    • anonyymi-mies

      Vaikka en osaakaan Oulun tilanteeseen ottaa kantaa, niin kerron nyt kuitenkin että viime viikonloppuna kävin itsekin maksullisen naisen luona ja motiivina oli se että saisi kokea edes hetken kuvitteellista hellyyttä. Niin heikko voi olla suomalaisen miehen tilanne. Painauduin häneen kiinni, suutelin kaulaa ja onnistuin pari sekuntia kuvittelemaan että minulla on tyttöystävä jonka kanssa rakastelemme. Jännä hetki enkä ole varma onko se hyvästä saada tuollaisia mielikuvia päähänsä. Ehkä olisi parempi vain myöntää epäonnistuneensa elämässä ja unohtaa kaikki tuollainen.

      • anomano

        samaa mieltä. lopeta turha kuvittelu äläkä ees yritä. toimii (Y)


      • Anonyymi

        Älä ny🥲 ei voi olla nuin huonosti asiat. Nyt mietit mukavia ja ”raikastat ranteella” asioilla on taipumus järjestyä. Onnea elämääs … vaikkakin myöhässä😂


    • Oulun daami

      Heips! Olen oululainen nainen ja kylläpä kalahti korvaani,että olen ylpeä ja nokka pystyssä kulkeva? Oikeestiko?? Minä kun olen taas ajatellut,että oululaiset miehet on jurrikoita juntteja,jotka ei osaa tulla juttelemaan naisille tai edes hakemaan tanssimaan muuta kuin kännissä.Ja kännisen kanssa ei kiva tanssia!
      Hmmm,olen koko ajan luullut,että mun ulkonäössä jotain vikaa,kun en saa miesseuraa,mutta oonkin vaan ylpeä:D

      • -suunnistaja-

        Katsoin juuri kartasta, missä tämä Oulu on. Näköjään aika pohjoisessa, eli kyllä se vika varmaan ulkonäössäsi on. Noilla leveysasteilla asuvat ovat yleensä vähän liikaa eskimon näköisiä.


      • Oulun daami
        -suunnistaja- kirjoitti:

        Katsoin juuri kartasta, missä tämä Oulu on. Näköjään aika pohjoisessa, eli kyllä se vika varmaan ulkonäössäsi on. Noilla leveysasteilla asuvat ovat yleensä vähän liikaa eskimon näköisiä.

        Noo jos eskimot on blondeja ja isoilla sinisilmillä varustettuja näpsäkän näkösiä,niin ollaan sit vaikka eskimo:D


      • GP-Cheek
        Oulun daami kirjoitti:

        Noo jos eskimot on blondeja ja isoilla sinisilmillä varustettuja näpsäkän näkösiä,niin ollaan sit vaikka eskimo:D

        Oulun daami, tuo liika ylpeisyys näkyy oikeastaan iässä. Jos olet alle 40-vuotias niin todennäköisesti kuulut tähän ryhmään, vanhemmat sen sijaan on avoimempia ja mukavempia.

        Annanpa esimerkin: menin kuukausi sitten baariin juttelemaan eräälle nuorelle naiskolmikolle. Kysyin saanko liittyä seuraan, jonka jälkeen esittelin itseni ja kysyin mitenkä heidän ilta on mennyt (ATM tyyli). Noin puolen minuutin kuluttua naiset alkoivat tiuskimaan, sanoivat ettei minulla varmaan ole mitään omistusasuntoa enkä ole missään johtotehtävissä. No enpä kyllä olekkaan ja harvalla alle 24-vuotiaalla ihmisellä on vielä tuossa vaiheessa omistusasuntoa. Kiitin näitä naikkosia seurasta ja poistuin takavasemmalle. Ja minä kun en näistä naisista mitään yhden yön seuraa edes ollut hakemassa, kaipasin vain hyvää juttuseuraa ja ehkä jopa uutta kumppania.

        Jyystärikarju olisi tietenkin sanonut jo heti tavatessaan tälle naistriolle että nyt lähetään kaikki kolme meille panemaan ja kiskonut sen jälkeen näiden naisten lonkerot kurkusta alas. Tuo tyyli oliso saattanut toimiakkin, mutta en ala näyttelemään mitään karjua koska minulla ei ole siihen lahjoja. Asiallinen keskustelu ei koskaan ole tuottanut Oulussa tulosta ja olen asunut täällä jo melkein 3 vuotta.

        Muualla päin Suomea tilanne on huomattavasti parempi ja olen aikaisemmin saanut tyttökavereita etelän suunnalta.


      • aatteleppa ite
        GP-Cheek kirjoitti:

        Oulun daami, tuo liika ylpeisyys näkyy oikeastaan iässä. Jos olet alle 40-vuotias niin todennäköisesti kuulut tähän ryhmään, vanhemmat sen sijaan on avoimempia ja mukavempia.

        Annanpa esimerkin: menin kuukausi sitten baariin juttelemaan eräälle nuorelle naiskolmikolle. Kysyin saanko liittyä seuraan, jonka jälkeen esittelin itseni ja kysyin mitenkä heidän ilta on mennyt (ATM tyyli). Noin puolen minuutin kuluttua naiset alkoivat tiuskimaan, sanoivat ettei minulla varmaan ole mitään omistusasuntoa enkä ole missään johtotehtävissä. No enpä kyllä olekkaan ja harvalla alle 24-vuotiaalla ihmisellä on vielä tuossa vaiheessa omistusasuntoa. Kiitin näitä naikkosia seurasta ja poistuin takavasemmalle. Ja minä kun en näistä naisista mitään yhden yön seuraa edes ollut hakemassa, kaipasin vain hyvää juttuseuraa ja ehkä jopa uutta kumppania.

        Jyystärikarju olisi tietenkin sanonut jo heti tavatessaan tälle naistriolle että nyt lähetään kaikki kolme meille panemaan ja kiskonut sen jälkeen näiden naisten lonkerot kurkusta alas. Tuo tyyli oliso saattanut toimiakkin, mutta en ala näyttelemään mitään karjua koska minulla ei ole siihen lahjoja. Asiallinen keskustelu ei koskaan ole tuottanut Oulussa tulosta ja olen asunut täällä jo melkein 3 vuotta.

        Muualla päin Suomea tilanne on huomattavasti parempi ja olen aikaisemmin saanut tyttökavereita etelän suunnalta.

        Onhan se ihan luonnollista että etelän suurista kaupungeista naisseuraa löytää paremmin. Sinnehän maaseudun tytöt muuttavat heti ylioppilaiksi luettuaan ja käytännössä jäävät sille tielleen.


      • 3336
        GP-Cheek kirjoitti:

        Oulun daami, tuo liika ylpeisyys näkyy oikeastaan iässä. Jos olet alle 40-vuotias niin todennäköisesti kuulut tähän ryhmään, vanhemmat sen sijaan on avoimempia ja mukavempia.

        Annanpa esimerkin: menin kuukausi sitten baariin juttelemaan eräälle nuorelle naiskolmikolle. Kysyin saanko liittyä seuraan, jonka jälkeen esittelin itseni ja kysyin mitenkä heidän ilta on mennyt (ATM tyyli). Noin puolen minuutin kuluttua naiset alkoivat tiuskimaan, sanoivat ettei minulla varmaan ole mitään omistusasuntoa enkä ole missään johtotehtävissä. No enpä kyllä olekkaan ja harvalla alle 24-vuotiaalla ihmisellä on vielä tuossa vaiheessa omistusasuntoa. Kiitin näitä naikkosia seurasta ja poistuin takavasemmalle. Ja minä kun en näistä naisista mitään yhden yön seuraa edes ollut hakemassa, kaipasin vain hyvää juttuseuraa ja ehkä jopa uutta kumppania.

        Jyystärikarju olisi tietenkin sanonut jo heti tavatessaan tälle naistriolle että nyt lähetään kaikki kolme meille panemaan ja kiskonut sen jälkeen näiden naisten lonkerot kurkusta alas. Tuo tyyli oliso saattanut toimiakkin, mutta en ala näyttelemään mitään karjua koska minulla ei ole siihen lahjoja. Asiallinen keskustelu ei koskaan ole tuottanut Oulussa tulosta ja olen asunut täällä jo melkein 3 vuotta.

        Muualla päin Suomea tilanne on huomattavasti parempi ja olen aikaisemmin saanut tyttökavereita etelän suunnalta.

        Opiskelin aikanaan Oulussa, ja ainakin meidän alalla noin 50% opiskelijoista tuli muualta. Jos taas et saa tamperelaiselta/vaasalaiselta/ivalolaiselta Oulussa, niin et kyllä saisi Tampereella/Vaasassa/Ivalossakaan.


    • ....................

      Oulussa on enemmän hyvännäköisiä miehiä kuin naisia. Oululaiset naiset ovat persjalkaisia lappalaisia pulloposkia. Johtuu siitä, että yli puolet Lapin nuorisosta muuttaa Ouluun.

      Oulussa on kyllä todettu olevan myös kaupungeista eniten baareja ja huoria, joten kyllä jonkinlainen nainen varmasti löytyy.

    • kokemus eilisestä

      Yritin eilen lähestyä kaunista naista oululaisessa ravintolassa:

      Minä: "hei, saako tähän istua?"
      Nainen: "No sähän istuit jo"
      Minä: "Oletko alunperin täältä kotoisin?"
      Nainen: "No en"
      Minä: "Saako neidille olla juotavaa?"
      Nainen: "No ihan sama, itepähän päätät, mihin rahas pistät"
      .................
      Minä: "Missä päin asut?"
      Nainen: "No hah hah, missä ite?"
      Minä: "Myllyojalla"
      Nainen: "Hahaha, ei vittu!"
      Nainen: "Hei anteeks, mun pitää nyt mennä, kaverit odottaa, heippa"

      Tällaista on sinkkumiehen arki Oulussa.

      • jotain rajaa

        Ei pidä tarjota mitään juotavaa kenellekkään varsinkaan tuntemattomille. Ei pidä kysellä mitään lupia siitä naiset eivät pidä. Mitä järkeä kysyä tuntemattomalta ekaksi että onko se alunperin jostain kotosin??


      • Ei juomia, mutta
        jotain rajaa kirjoitti:

        Ei pidä tarjota mitään juotavaa kenellekkään varsinkaan tuntemattomille. Ei pidä kysellä mitään lupia siitä naiset eivät pidä. Mitä järkeä kysyä tuntemattomalta ekaksi että onko se alunperin jostain kotosin??

        Ties vaikka olisi samasta kylästä, saisipahan jonkin keskustelun aikaan. Tuossa kyseisessä tapauksessa nainen vaikuttaa oikein nykysuomalaiskusipäänaisen perikuvalta, eikä ansaitsisi kuin saada turpaansa. Palautus maanpinnalle tekisi terää.


      • 3343
        Ei juomia, mutta kirjoitti:

        Ties vaikka olisi samasta kylästä, saisipahan jonkin keskustelun aikaan. Tuossa kyseisessä tapauksessa nainen vaikuttaa oikein nykysuomalaiskusipäänaisen perikuvalta, eikä ansaitsisi kuin saada turpaansa. Palautus maanpinnalle tekisi terää.

        Mitä vit. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sinun mielestäsi siitä pitäisi vetää turpaan? Me ei olla mitään käveleviä miestenviihdytyskoneita vaikka te itsekeskeiset kuspäät tunnutte niin luulevan. Tuollainen ihmispaska antaitseekin olla yksin.


    • oululainen tapa

      Oulu on suomalaisista kaupungeista "amerikkalaisin". Siellä pitää olla isot talot, hienot autot, tilukset ja silmäätekevien kanssa väleissä pystyäkseen olemaan ns. "piiireissä". Oululaiset ovat suuruudenhuuluja, päättäneet rakentaa jättimäisen kallioparkin maan alle. Oulussa nauretaan ihmisille, jotka kulkevat julkisilla. Pitää olla kaupunkimaasturi, jolla voi kurvata kallioparkkiin.

      Oulussa on myös perinteensä, että kaikki pieni tuhotaan. Oululaiset naiset ovat samasta puusta veistettyjä. Pitää olla suurta ja hulppeaa. Rumatkin oululaiset naiset vaativat mieheltä 5ke:n kuukausituloja ja omistusasuntoa. 1% oululaisista miehistä panee 99.9% oululaisista naisista. Oulussa on todennäköisesti kuitenkin myös maan helpoimmat naiset. Myös prostituutiota on paljon. Kaupunki on risteyskohta, joka on huumekaupan ja prostituution arktinen keskittymä.

    • :):):):)

      oottakaa kunnes nokia lähtee niin moni velaks elänyt naikkonen putoo kyllä ryminällä takas maan päälle.

    • 11+8

      Oululaisten naisten vaatimustaso on todella korkea. Jossain Helsingissä on vielä aivan normaalia, että 2 ihmistä asuu 45 neliön asunnossa. Oulussa sellainen on naurunaihe ja merkitsee köyhyyttä. 2 ihmistä tarvitsee vähintään 100m2 asuntoa. Julkista liikennettä käyttävät Oulussa lähinnä köyhät. Työtön oululainen mies on syrjäytynyt luuseri, jolla ei ole tulevaisuutta. Ei myöskään naista tai perhettä. Ainakaan kaunista naista, korkeintaan joku huumeidenkäyttäjä tai elähtänyt prostituoitu-yksinhuoltaja Toppilasta. Jos mies menee juttelemaan oululaiselle naiselle, on hyvin tyypillistä, että nainen heti seuraavassa lauseessa kysyy: "mitä sää niiku teet?" Kysymyksellä nainen tarkoittaa sitä, että mikä on miehen asema.

    • ATM-Oulu-ATM

      Ovatko nuo ravintoloissa rähjähdysmäisesti lisääntyneet thaikut/eteläamerikkalaiset siis seksityöläisiä?

    • Nimimerkki X

      Tuo asunnon koko on kyllä Oulusa niin totta. Kaupunkimaasturi ja muotivaatteet ei oo niin tärkeitä. Naiset on kyllä kauniita ja mukavia, mutta paikalliset on ihan helevetin vaikeita lähestyttäviä. Missään muualla Suomessa ei oo tämmöstä. :D

      • Oikein-kämppä-Oulussa

        Eihän tuolla hevonpersiissä kämpät maksa yhtään mitään!!!! Mitä te lappalaismongoolit Oulussa oikein retostelette????


    • Boss69

      Monissa suomen kaupungeissa työni vuoksi olleena joudun yhtymään siihen, että Oulu on naisen saannin suhteen yksi vaikeimmista, ellei vaikein paikka koko suomessa! Olen ollut siellä viimeisen 10 - 12 vuoden aikana noin 12 - 15 kertaa vuodessa ja noin 3 - 4 vrk kerrallaan, enkä vielä ole tavannut oululaista naista joka olisi a) Mukava b) kykenisi minkäänlaiseen keskusteluun c) ei pitäisi itseään parempana kuin muut d) ei katsoisi sinua kuin sitä kuuluisaa halpaa makkaraa ja e) ei kulkisi nenä pystyssä.

      Uskon siis kaikkia tälläkin palstalla kirjoittaneita ja Oulun naisiin pettyneitä 100%

      Kerrottakoon vielä, että olen itse nyt 46 vuotias, kohtuullisen menestynyt, varakas ja komeakin, enkä edes kulje ryysyissä ( En tosin enää pikkutakissakaan/puvussa kun viihdyn ihan tavallisissa vaateissa ) ja muualla suomessa seuraa on kyllä löytynyt ihan helposti normaalisti vain menemällä baarissa juttelemaan niitä näitä...

      • setäruinaaseksiä

        =keski-ikäinen mieskurppa vonkaamassa nuoria tyttöjä vilkuttelemalla setelin kulmaa ei - yllätys, yllätys - toimi Oulussa. Ihme jos toimii muualla.


      • Elinah86

        Tulen käymään luonasi mielelläni :) et pety <3 anna numerosi niin soitan kun ilmoitat olevasi Oulussa..


      • hyivittuperkele
        Elinah86 kirjoitti:

        Tulen käymään luonasi mielelläni :) et pety <3 anna numerosi niin soitan kun ilmoitat olevasi Oulussa..

        Vitun huora, oot likanen huora saatana.


      • Naisasialooser11
        setäruinaaseksiä kirjoitti:

        =keski-ikäinen mieskurppa vonkaamassa nuoria tyttöjä vilkuttelemalla setelin kulmaa ei - yllätys, yllätys - toimi Oulussa. Ihme jos toimii muualla.

        Katkeran kurpan rutinaa. 46v mies on mies parhaassa iässään ja ne naiset ovat itse vanhoja rupsakoita silmänräpäyksen päästä eli ei luulisi olevan varaa kulkea nokka pystyssä. Ja vielä koppavampia ne naiset ovat ikäisilleen finninaamoille


    • atm32

      Vanha aloitus mutta asun lähellä oulua ja maksullisia naisia löytyy. Yhtä olen käynyt tapaamassa säännöllisesti kerran kuukaudessa , joskus parikin kertaa. Ei niitä vaikea ole löytää.

    • Mukavamies777

      Allekirjoitan tämän. Oulussa naiset on hankalia. Baareissa nyt ainakin, ihme nirppanokkia. Asuin siellä yli viisi vuotta. Heti Jklstä ja alaspäin, tilanne muuttuu.

      Eikä tässä nyt kyse ole siitä, että olisin ätmi tai edes humalassa baarissa. Päinvastoin.

      • Masa75

        No mistä löytää?


      • Anonyymi

        Vieläkö tarvit seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö tarvit seuraa

        Vielä


    • Pohjoisen_naiset

      Mieheni on Oulun seudulta. Hänen myötään olen tutustunut minäkin Oululaisiin naisiin mm.Anoppiin ja hänen siskoihinsa ja serkkuihinsa ja muutamiin muihin naisiin. Minulle, etelästä tulleella näiden naisten käytös oli tosi outoa.
      He kaikki puhuivat aika miesmäisen rivosti ja olivat jotenkin, kovia ja kylmäntylyjä, puhuessaan esim. miehistä.


      Ihmettelen, miten osa heistä on ylipäätään suhteessa miehen kanssa. Oulussa tosin näyttää olevan myös paljon lesboja. Ne jotka olivat miehen kanssa naimisissa. Nämä vaimot olivat vaatineet, että elämä on oltava taloudellisesti leveää. Kaikkea pitää olla, kaiken pitää olla viimeisenpäälle.
      Pitää olla kaikkea enemmän kuin muilla. Jopa lastenteossa nämä naiset selvästi kilpailivat. Matkivat myös toisiaan monissa asioissa, pukeutumisesta, sisustukseen.


      Kun näitä naisia tulee etelän kaupunkeihin opiskelemaan ja töihin.
      Murteen lisäksi, huomaamme heti täällä tämän heidän paikallisen kolkon ja erilaisuutensa. Itse he valittavat, että me muut olemme kummallisia, eivätkä sopeudu meidän tyyliimme, vaan palaavat pian takaisin kotiseudulleen, kaltaistensa pariin.


      Emme me etelän naiset ole tälläisiä, me olemme erilaisia, vaatimattomia ja herkkiä ja pyrimme olemaan myös yksilöllisiä. Olemme käytökseltämme naisellisempia ja hienostuneempia. Heidän mielestään, kai nynnyjä ja boheemeja, romanttisia hörhöjä.


      Joillakin pohjoisen miehillä on suhteen alussa vaikeaa kohdella etelän naisia hellemmin ja huomioida eritavalla, koska ovat tottuneet tuollaisiin koppaviin ja kolkkoihin, koviin naisihmisiin, joiden kanssa ei tunnepuoli kyllä harjaannu yhtään. Miehenikin sanoi, ettei koskaan ajatellutkaan etsiä pohjoisen suunnalta naista. Koska he ovat kaikki tuollaisia samanlaisia.

    • jokumies83

      Kylmän viileitä suurin osa kyllä on, kun siis olen asunut myös itse yhdessä vaiheessa elämää siellä niin lempeämpää ja mukavan oloista naista ei kyllä juuri löydy ainakaan sinkuista. Näin oli siis n. 20-35v ikäluokassa.

    • Etelän_miäs

      Onko nämä maksulliset naisetkin Oulussa viileitä ja yhtä kylmiä? Vai osaako ne maksusta teeskennellä kuumaa? Joskus olisi kiva kuulla mielipiteitä siitäkin, mistä ouluttarien kylmyys johtuu?

    • Etelästä

      Muistelen vanhempaa naista joka otti vastaan vuoden vaihteessa oulussa. Oli hintansa veroinen. Etelän ammattilaisilla on matkaa siihen aitouteen ja kiihkeyteen mitä koin hänen kanssaan. Eipä minulla mahdoton kokemusta edes ole mutta hän on ollut mieleenpainuvin sillä saralla joten kyllä oulussakin osataan.

    • Ihollesilasken

      Elinah 86? Missä olet🙄Oulussa.
      Tahtoisin tavata Sinut!!

    • JENE03

      Et voi olla niin ruma, kun mies ei yleensä ole

    • mulkku2018

      Tule käymään nussiyaan kunnolleen koko yö, pystyn kyllä maksamaan, Josn haluat kunnon kyrpää,

    • tiksa2018

      tulisitko käymään voin kyllä hoitaa kaikki maksut ym. tahdon vain pillua

      • Anonyymi

        Miten sinuun voi ottaa yhteyttä


    • Anonyymi

      Tässä jutussa on kyllä perää.
      On Oululaiset naiset nokkavampia..
      Mutta pieni osa varmaankin.
      Etelän naiset on avoimempia.
      On tullut netissä treffipalstoilla huomattua..
      Pohjoisennaiset ei edes viitti vaivautua vastata viesteihin..
      Mutta positiivisellä asenteella mennään.
      Jos se jokin mukava nainen sattuis löytyyn kohdalle jonka kans voisi tätä elämää yhdessä jakaa
      Hyvvää pääsiäistä tv:🦉 hönö

    • Anonyymi

      Voisiko joku ottaa yhteyttä!

    • Anonyymi

      Otatko yhteyttä

    • Anonyymi

      Otatko yhteyttä

      • Anonyymi

        Vieläkö tarvit seuraa?


    • Anonyymi

      Ihmeellinen avaus. Maailmassa ei liene asuttua paikkakuntaa, missä ei olisi maksullisia naisia. Toinen asia on, että eri syistä jokaiset maksulliset eivät kelpaa kaikille potentiaalisille asiakkaille.

    • Anonyymi

      Mistä kapakasta täältä irtois arkena toosaa? Jos vaikka jäis illalla ylimääräistä aikaa.

      T. Työmatkalainen

    • Anonyymi

      Sama homma.
      Työmatkalla ja rönttöstä tekis mieli.
      Vanhempikin YH kävisi vaikka Kempeleen suunnilta. Tai sitten nuorta ja liukasta. 👍

      P.S. Kyntömies ei vakoa valitse.

    • Anonyymi

      oletko varma että voisit tulla käymään. et tiedäkään mitä on tarjolla

    • Anonyymi

      Surullista, jos vastakkaisten sukupuolien odotukset eivät kohtaa ja lähestymiset on tälläisiä ko. kaupungin baareissa ja yökerhoissa.Siihen on varmasti syynsä.
      Tässäkin keskustelussa on aika selvästi tullut esille, mikä on miesten pääasiallisin naistentarve. Näyttää olevan lähinnä vain, pelkkä seksintarve. Eli, ei olla niinkään etsimässä elämäänsä naista. Ollaan etsimässä naisilta vain, sitä seksuaalista tyydytystä.
      Tälläinen saattaa loukata naisia, muuallakin kuin vain Oulussa.
      Nainen saattaa kokea olevansa miehille vain, jonkinlainen arvoton kertakäyttöinen hyväksikäyttökohde ja seksiobjekti. Ehkä on parempikin etsiä maksullisia, jos ei ole mitään muuta vailla naisilta, kuin seksuaalisen tarpeensa tyydyttäminen.
      Kaikille naisille seksi ei ole aina se pääasia, jos haluaa miesseuraa. Vaikka nykyään harrastetaankin paljon kevyitä kertakäyttösuhteita.
      Vielä löytyy sellaisiakin ns."kunnollisia sinkkunaisia" joiden odotukset liittyy enemmän, vakituisen ja turvallisen miespuolisen elämänkumppanin löytymiseen ja sitä tietä avioliittoon ja perheen perustamiseen.
      Eikä niinkään, vain tyydyttää tuntemattomien miesten seksintarpeita. Tai harrastaa yhdenillan juttuja, naisseuraa etsivien keikkahommissa olevien ukkomiesten ja seksiseuraa etsivien poikamiesten iloksi.

    • Anonyymi

      No tehdään tärät

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tekee niin mieli pillua kyrpä seisoo pitäis saada ihanaa pillua jota nuolla

    • Anonyymi

      saako tänää

    • Anonyymi

      Missä päin oot

    • Mitäköhän varakkaalle mutta rumalle oululaiselle miehelle kuuluu nyt viisikymppisenä? ; )

      • Anonyymi

        Rahat meni viinaan ja huoriin, loput turhuuksiin. Ruma naama pysyi.


    • Anonyymi

      ei täältäkään löydy naista eikä miestä nämä sivustot ovat aivan sieltä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe