Kemijärven rasisteille ajattelemista antoi Ruotsi

RahatPoisRasisteilta

Rahaa olisi Suomessakin käytettävissä maahanmuuttajien auttamiseen.

Sossusta jaettavat loisrahat pois etunenässä ja Kemijärven torin rasistipoppoo risusavottaan.

Rasisteilta tuet pois ja HETI!

------

Ruotsin hallituksen kevätbudjetti
sisältää useita satsauksia pakolaisten
kotouttamiseen. Ruotsiin saapui viime
vuonna ennätysmäiset 160 000
turvapaikanhakijaa.

Hallitus varaa ylimääräiset 31
miljardia kruunua (3,4 miljardia euroa)
maahanmuuttoon tänä vuonna. Suurin osa
rahoista, liki 29 miljardia kruunua
käytetään turvapaikanhakijoiden
taloudelliseen tukeen ja
asumiskustannuksiin sekä kuntien ja
maakäräjien valtiontukeen.

Maahanmuuttovirasto saa 2,2 miljardia
hallintokuluihin. Maan valtionbudjetin
kokonaissumma on 950 miljardia kruunua.

22

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pravilo

      Loppuu rasistien ja suvakkien rahat,lapsiperheiltä ja vanhuksita viety.Pohjoisafrikassa
      odottaa jo yli miljoona pakoloista sinun rahanjakotilaisuutta.
      .

      • vuodenkuva

        tulipa hätä poistaa kuva jossa polliisit roikotti suvakkiämmää pahnoille.
        joko on selvinnyt henkilöllisyys?


    • RasistiLoisetTorilla

      Rahaa todellakin löytyy. Kemijärven kaupunkikin voisi lisäpanostaa turvapaikanhakijoiden viihtymiseen ja elämänlaatuun.

      Nythän heille ei tarjota juuri mitään.

      Torin rasistitkin saavat vastikkeetonta viinaa ja tupakkaa. Eli suomeksi sanottuna LOISIVAT!

      Risusavottaan rasistiloiset JA HETI!

      • Suvakkien pitää kotiuttaa elintasopakoloiset sinne mistä nämä on tulleetkin.
        Typerää risusavotta paskaa jauhaa,eivät näe totuutta.Hätää kärsivät ovat leireillä
        rahamiehet tänne on tunkeutumassa ja huollon piiriin.Eivät osaa edes kommentoida
        pravilon totuudenmukaista kommenttia.


      • tuyeduhe

        Eikö niitten pitäny tuua työpaikkoja Kemijärvelle?

        Buahahahaha!! :D


    • Kamelinhalventamista
      • TyhmätRasistitJonoonJsty

        Ahahhahaa, lähteenä mitä vittua -wcpaperi...

        Hahhahhahaa, voi halvatun halvattu, että rasistin pitää olla tyhmä...

        Ota lääkkeesi!


    • Eimullamuuta
      • RasistitHirteen

        Et sinäkään siihen kykene. Kemijärven kaupunki kiittää!

        Kiitos!


    • uret676tt

      Aloittaja ei oo tainnut käydä koskaan Ruotsissa. Käypä ensin siellä katsomassa miten Ruotsi luhistuu islamin alle ja tule sitten vaatimaan avustuksia muslimeille. Vittu mitä kaikenlaista paskaa täällä ihmiset selittää lääkehouruissaan. Hoitoon kipin kapin!

      • pravilo

        Totta kirjoitat,eihän nää suvakit mitään käsitä!


    • AloittajaSekaisin

      En ole vielä Kemijärvellä tavannut yhtään rasistia.

    • Testauspakko
    • Synkältänäyttää
    • mielenrauhaa7

      "Rasisti" saa olla, vastapainona toisille rasisteille

      • mielenrauhaa7

        Suvakkirasisti on mädätystä.


    • Tiitisenlista
      • mitämitämitäää

        Ei voi olla totta?!?!?!


      • Hjkloiu
        mitämitämitäää kirjoitti:

        Ei voi olla totta?!?!?!

        Kukas se sitten allekirjoitti Dublinin sopimuksen?
        Jossa sitouduttiin vastaan ottamaan pakolaisia rajoituksista.


      • pössilandia
        Hjkloiu kirjoitti:

        Kukas se sitten allekirjoitti Dublinin sopimuksen?
        Jossa sitouduttiin vastaan ottamaan pakolaisia rajoituksista.

        Mies joka oli huligaani nuorena....Erkki Tuomioja.


    • Realismi ei ole rasismia, eikä sananvapauden kriminalisointi demokratiaa! Eikö se uppoa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe