tapella. Miehet ei osaa käyttäytyä edes hetken vertaa kunnolla ja humalassa alkaa heti riidan haastaminen.
Osaako miehet tehdä muuta kun juopotella ja
Jenna-Jännä
6
116
Vastaukset
Mä osaan tanssia...
- no-on-se-nyt-kumma
Just noin sanoo palstan ainut nainen ja kouraisee samalla muniaan.
- pisin.se
Ei tääl oo enää ketään kenen kans tapella. Lähetään koisiin.
- yksijäi
Osaa ne myös naida. Nimittäin miehet jotka saa pillua just juovat ja tappelevat, joten kai ne sitten osaa naidakin.
- ätmi-runkkari
Osaan pelaa pleikkarii ja runkata
- ihmetrollejataastänään
noi ei oo ihan hallus mut kaikkea muuta osaan..ja noitakin jonkun verran tarpeen mukaan jos siis tarvitsee ja/tai on pakko..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787