Sukulainen olimaarilynin ystävä 60-luvun alussza< sitäkautta tutusatui Elvikseen Elvis ertoi suunitelasta el..i. .ukakuolee
Elvis elää
14
182
Vastaukset
- tosioutotosijuttu
Marilyn murhattiin Elvis ei halunnut samaa kohtaloa vaan Elvis poistui näyttämöltä
- ti0uytrtrfffgghg
Kukaan eitäysivarmana tiedä juttua mutta Elvis oli kertonut näistä jutuista suomalaiselle YK -lähettiläälle...
- Teddytuskinvalehtelee
Marilyn oli John F Kenedyn rakastajatar joka murhattiin.......... Sukulainen tunsi ihan oikeesti Elviksaen ja Marilynin
- jootiedänkuullut
Elvis kaI IHA OIKE4STI järjesti kuolemansa Marilyn tapetttiin joka oli Elviksen ystävä
- tosijuttuaoutoo
Teddyt ei muutekirjoittele roskaa vittusaatana...
- tosijuttuu
Ikinämilloinkaanvittusaatana
- mäensaakertoo
Kaikki liittyy toisiinsa. Kuuba Kennedy Marilyn Elvis
- metiedetäänjotain
tosijuttuu kirjoitti:
Ikinämilloinkaanvittusaatana
Teddy and the tigers, The Generals, Buck Jones. The Twisters, Rock-Ola, Slippers
- sikaoletröhröh
Sukulaisesi nussi sikaa vähän ennenkuin sinut sai.
- eikiuntäätäämöstä
Jumankautanaapurimaa. Suomalaiset!!!
- todellinenhiljaisuus
Kunnioitan aina naapurimaita! Mikshi uhkaat.
- Kentrutmar
Entisen poliitikon sukulaisena mä kerron että mä en kerro mitään.
- kauhea60-luku
Ystäväni venäläiset hermostui ihan todellisesti nyt. Päätän raporttini tähän.
- Cuckotrump
Elvis lähti etsimään Bluesin juuria. Soittelee banjoa alligaattoreille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656252Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932816Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921791Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491025
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23948- 66922
- 10916
- 21913