Miten unohtaa nimittelyt ja kiinni käymiset

olenniinpienoinen

Nykyään pelkkä asioista sanominen tai pidempi katsominen saa miehen raivostumaan. Töniminen, hiuksista repiminen, kuristaminen, jäsenien puristaminen tai vääntäminen, tavaroiden hajottaminen, puukolla uhkailu. Ulkonäön, luonteen ja osaamattomuudella haukkuminen, kaikesta elämän negatiivisista asioista kaikki syy minussa. Kaveripiirikin tässä hirveydessä kadonnut kun ei jaksa pitää keneenkään yhteyttä, Pariterapiassa on käyty, minä joutunut useammalle stressisairauslomalle ja syönyt masennuslääkkeitä, erottu kertaalleen, nyt olen menossa psykologille selvittämään rikkinäistä mieltä ja saamaan voimia muuttaa elämääni paremmaksi. Löytyisikö kanssaihmisiä, joilla samanlainen elämäntilanne? Miten jaksatte? Tai oletteko selvinneet ja miten?

10

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Sinä olet saanut Luojalta lahjaksi terveen kehon toimivine aivoineen ja jäsenineen.
      Kuinka sinä selität itsellesi että on oikein antaa kenenkään ihmisen ruhjoa ja runooa olemustasi?
      Mistä olet loytänyt lain joka pakottaa sinut olemaan toisen ylijyrättävänä ja halveksittuna?
      Mikä mahti maailmassa pakottaa sinut turmelemaan arvokasta kehoasi ja mieltäsi?

      Tajuatko että teet rikoksen, ei vain itseäsi vaan myos yhteiskuntaa kohtaan, huolellisesti ja harkiten antamalla itsesi runnottavaksi. Nyt sinusta ei ole enää mihinkään luovaan eikä tuottamaan yhteiskunnassa!

      Kuinka sinä selität että VALITSEMASI elämäntyyli on hyväksyttävää ja oikein? Kuinka?

      Eiko edes muutama aivosolusi HUUDA että sinun ON poistuttava ja heti tuosta yhtälostä!!!!!!!!!!!!!!!?

    • loijeri

      Tätäkö haluat elämältä ja parisuhteelta?Pelasta itsesi,mikään rakkaus ei muuta väkivaltaista puolisoa rakastavaksi.Luo tukiverkosto pidä yhteyttä ystäviin ja poistu suhteesta pikimiten.

    • elossa85

      sinun tilaa ei kukaan muu pysty ymmärtämään kuin sellainen joka on samassa tilanteessa ollut! Sinun syyttely on väärää!!!!!! ihmiset on kovia neuvomaan: lähde pois, oma vikas kuin tuollaiseen jäät jne
      Minä ymmärrän sinua.. elin 11v väkivaltaisessa suhteessa joten tiedän mistä puhun ja ymmärrän sinua! olet rohkea kun kysyt neuvoa.. se on hyvä! itse peittelin kaikkea.. lopulta ystäviä ei ollut ja omalle perheelle valehtelin suojellakseni miestäni. viimeinen niitti oli kuin minun oma isäni näki minut pää veressä ja lapseni itki vieressäni. siihen se loppui... perheeni ja sosiaali toimisto auttoivat minut uudelleen jaloilleen. olemme saaneet olla rauhassa ex mieheltäni nyt 1,5v mutta toipuminen tuosta suhteesta on pahasti kesken.. puhuminen auttaa mutta vertaistuki on kaikista paras. olen saanut tukea esim.naistenlinjalta..
      toivon sinulle hyvää jatkoa..ÄLÄ IKINÄ ANNA MUIDEN SYYLLISTÄÄ SINUA <3

      • jaksamishaleja

        Ihan samaa sanon. Eläkä ihmettele, että mikä sinut tuohon tilanteeseen ajoi? Se kaikki tapahtuu niin pikkuhiljaa ja ihmisellä on vaan tapana toivoa...sitkun ja sitkun...

        Itse olin 11 vuotta suhteessa, missä oli henkistä väkivaltaa vaimon puolelta. Voin pahoin ja aloin olla itsekin inhottava...kunnes en enää vaan välittänyt mistään. Onneksi heräsin ja erosin.

        Vertaistuki on tärkeä, koska tarvitset varsinkin alussa tosipaljon tukea, että uskallat hypätä pois. Järjestele asioita etukäteen kaikessa rauhassa. Varmasti juuri kaupungin sosiaalityöntekijät osaavat ja haluavat auttaa. Kirkko on toinen. Ja ne ystävät...ne on tärkeitä.

        Elä pelkää silti tehdä asialle jotain! Kynnys aloittaa ja lähteä tekemään on kova, tiedän, mutta kun pyörät saa pyörimään, niin sinä huomaat, miten alkaa olla helpompi hengittää ja tämä elämä on oikeasti elämisen arvoista.

        Voimia. :)


    • maassamakaan

      Kiitos elossa85! Toivon paljon psykologin keskusteluista - jahka sinne pääsen. Kavereihini en kehtaa ottaa enää yhteyttä koska hävettää kertomani asiat ja se etten sitten teekkään niin kuin olen vannonut. He ovat olleet valmiita auttamaan kaikin tavoin mutta aina olen lopulta perääntynyt ja jäänyt tähän. Minulla ei ole mitään arvoa. Olen maan matonen enkä osaa mitään. Olen pettänyt kaikki myös itseni. Elämäni on pilalla!

      • eivoitajutaei

        Huolellisesti ja harkiten oman elämän raiskaus ja tuhoaminen, sitten pukea ylleen marttyyrin kaapu on kaikista ala-arvoisinta säälin kerjäystä.

        Avaa hyvä ihminen silmäsi ja lopeta tuo ruikutus.

        Ellei mikään muu, niin tietoisuus että olet osasyyllinen rikokseen sallimalla kenenkään toisen tuhota toinen ihminen(sinut), kannustat ja edistät rikollisuuden jatkumista,saa sinua heräämään ja haistamaan kahvi!!!
        Onko tuo sinusta oikein?!
        Minkä maan kielellä sinä selität että se on rehellistä ja oikein?


    • PoisHeti

      Miksi edes yrittää? Miksi ihmeessä haluaisit olla sellasen miehen kanssa, joka kohtelee sinua noin? Lähde. Vaikka kävisit terapeutilla, niin mies rikkoo psyykesi aina vain uudellee. Lähde, käy sen jälkeen terapiassa ja etsi ihan toisenlainen mies.

    • spiceracker

      Nämä uhria syyllistävät mustavalkoisesti ajattelevat kommentoijat kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa - eli sivuutta. Elämäntilanteet eivät kaikille ole niin suotuisia, että tilanteista voi noin vaan lähteä.
      Se on totta, että omaa ainutkertaista kehoa tulee kunnioittaa. Mutta toisen ihmisen lyönneistä ei tarvitse kantaa vastuuta. Kohtuutonta syyttelyä!

      • valinnanvapaus

        "Mutta toisen ihmisen lyönneistä ei tarvitse kantaa vastuuta. Kohtuutonta syyttelyä!"

        Aivan uskomatonta tekstiä!
        Toinen siis voi lyodä toisen henkihieveriin, katkoa luita, tehdä sokeaksi ja täysin hoperoksi päähän osuvien lyontien seurauksena, eikä siitä tarvitse kantaa vastuuta! Niin kenen ei tarvitse kantaa vastuuta? Pahoinpitelijän vai pahoinpidellyn?
        Spicecracerin ajatuksenjuoksu ei kyllä mene jakeluun.

        Jokainen VALITSEE oman elämäntilanteensa Suomen kaltaisessa vapaassa maassa.
        Jossain muualla tuota valinnan mahdollisuutta ei aina ole. Suomessa ON! AINA!

        Miksi sinä et voi hyvvksyä tosiasiaa että pahoinpetely on rikos. Vastaajat jotka yrittavät AP.lle todistaa sen EI latele mustavalkoista tekstiä, vain yksinkertaisen totuuden!


    • VirtsaHepoKeittiössä

      Ensinnäkin SINUN pitää oppia hieman KUNNIOITUSTA ! Kun opit kunnioittamaan itseäsi se johtaa myös kunnioittamaan puolisoa.
      Raapiminen, räkiminen ja potkiminen jää pois..... tilalle tulee keskustelu.
      Helppoa- eikö vain !
      Unohtaminen on myös helppoa, ei tarvi kuin katsoa omia tekojaan rehellisesti !
      Unohda ensiksi INTTÄMINEN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe