Tässä tänään juttelin ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa ja kutsuin kahville joskus luokseni.
Kuinka helposti naiset suostuu nykyään tuollaiseen fwb suhteeseen, kun en mitään vakavempaa haluaisi mutta nätti tyttö on jokatapauksessa ja kevyt suhde mielessä?
Kuinka helposti fwb-suhteeseen
6
111
Vastaukset
- yxmiesvaan
Mun mielestä asiassa ei ole mitään pahaa jos olet hänelle rehellinen ja hänelle se käy myös. Olen mies ja itse en tuollaisia harrasta, mutta ne ketkä ovat erillaisia, niin mikä ettei.
- eimullamuuta
Pane ja jätä. Niin tosimiehet tekee
Rehellinen pitää olla, joka käänteessä, eikä anna uskoa että on jotain muuta kuin on.
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
scrg kirjoitti:
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
No höh sun kanssa :D
- vuoroinvieraissa
scrg kirjoitti:
Se onkin eri asia eli jos on varmuus siitä, että nainen ei itsekään ole puhtain jauhoin matkassa esimerkiksi etsimässä kumppania niin että se itse mies olisi se kaikkein tärkein ja oleellisin asia, niin sitten ei voi syyttää myöskään miestä jos mieskin toimii tietyllä tapaa luodakseen illuusiota tälläisen naisen himoitsemasta statuksesta ja resursseista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788