Kemin arvauskeskus, aargh.

saankotulkin

Keikkalääkäreitä paljon, ei siinä mitään. Sentään lääkäreitä. Ei niissä ulkomaan lääkäreissäkään varmaan ammattitaidon vikaa ole. Ainakaan useimmissa mutta kun lääkäri sanoo ettei ymmärrä puhetta ja sama toisinpäin niin mitä siitä tulee?

Kelvollisen kommunikaation puute on jo vaara potilaalle. Onneksi ei itsellä mitään niin vakavaa mutta aloin jo ajatella muita. Vaikka joku vanhus joilla saattaa olla monta lääkettä. Helposti tulee sekaanusta kun ei kumpikaan ymmärrä toista.

Mulle sama vaikka olisi violetti lääkäri neptunuksesta kunhan ymmärtää mistä on kyse. Mahtaa tulla säästöjä kun keikkalääkäreiden liksat on kalliit ja kun kieli tulee ongelmaksi niin sehän tarkoittaa lisäkäyntejä.

10

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu.Haara

"Ei niissä ulkomaan lääkäreissäkään varmaan ammattitaidon vikaa ole. "
      Onhan tuo jo nähty. Venäjällä saa lääkärin ammattitodistuksen ostettua rahalla. Minä en ainakaan usko pätkääkään venäläisten lääkäreiden ammattipätevyyteen.

• Ihmeparantuminen

Enpä voi kehua palvelua...istuin kahteen otteeseen yli 15min toimenpidehuoneessa kun tämä venäläinen lääkäri käy neuvoa kysymäs muualta..miettikää..koneet auki siitä vaan selaamaan tietoja mitä lie lääkepurkkeja tms pöydillä...se minkä vuoksi lääkäriin menin, en apua saanu..aletaan vaan kyseleen, kuinkan paljon saan ja kuinkaki kauan. Tämä taas tuntu kiinostavan lääkäriä. Paperit mitkä sain...taisin kokea ihme parantumisen...vaiva mille ei mitään voi tehä, on kuin mitään ei oo koskaan ollukkan. Tästä paskasta pitää viellä maksaa..ja miettiny oon, et laitanko valitusta eteenpäin...

• Vuonna 2006 kovien vatsakipujen vuoksi ambulanssilla noin kello 18:00 länskään. Ensiavussa totesivat umpilisäkkeen puhjenneen, päivystävä lääkäri ( venäläinen keikka) leikkas.
        Siitä lähtien ollu ilman toista kivestä, seuraavana päivänä leikattiin se umpisuolikin.
        Korvaustaistelu katkuu edelleenkin.

• vbvbhbgvbnbhbvghbvghvghg

Olin sairaalassa leikkauksessa. Sain antibioottikuurin vielä kotiin lähtiessä, jonka määräsi venäläinen lääkäri. Ostin lääkkeet apteekista, ja parin tapletin jälkeen iho oli kuin tulessa, ja kutina aivan hirveä, ihottumaa joka puolella kehoa. Soitin osastolle, ja sain uuden kuurin toteamuksen kera, tämä virolainen lääke on aiheuttanut muillekin vastaava ongelmaa. Tämä tuli minulle kalliiksi, sillä toinen lääke jäi käyttämättä. Ihmettelin kun lääkäri kierteli osastolla ilman potilastietoja, yleensä on ne mukana kierroksella. Lääkäri puhui erittäin huonoa suomen kieltä, en saanut siitä mitään selvää.

• v...................o

Kannattaisi valittaa sairaalaan, ei tänne auta.

• bnbnmnmnbbnnmn

Ei tänne kukaan valituksia kirjoita. Tämä on mielipide palsta, ja kokemuksia jakava tieto isku. Valitus kirjoitettu sairaalaan ja vastauskin saatu.

• asiakaskemistä

Mun asioita siellä on nyt hoitanu pari 5. vuoden lääkäriopiskelijaa eikä asiat etene mihinkään. Pompotellaan paikasta toiseen kun ei tiedetä toimintatapoja. Onneksi ei ole hengenhätä mutta kyllä ottaa päähän!

• niimmiimm

Kaikki me olemme joskus olleet aloittelijoita.

• väärinarvattu

Neljä lääkäriä arvas ja kaikki väärin, joten on nimensä mukainen

• bnbmnmnbnbjhbnhbnkoiu

Olen käynyt osastolla hoitojakson vuoksi. Sain sopimattomat lääkkeet, pyysin puhelimitse osastolta, jos lääkäri vaihtaisi lääkkeen. Lääkäri jätti viestin, jossa käski kääntyä arvauskeskuksen puoleen, vaikka hoitojakso osastolla jatkuu edelleen päivä käynneillä. Järkevää, eikö vain? Tietokoneella muutama näppäimen painallus ja resepti olisi ollut apteekissa. Näin toimii siis länskä Kemissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6590
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4142
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3389
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2944
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1940
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1626
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1453
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1433
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1409
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe