Juttelu parturissa.

Varasin ajan parturiin netistä. Siinä varataan samalla henkilö joka työn tekee. Eli nimi ja kuva näkyy samalla. Googlettamalla löytyy parturista kaikenlaista.
Siinä tuolissa istuessa tulee monesti juteltua samalla. Voinko aloittaa keskustelun tämän nuoren naisen harrastamista asioista? Eli paljastaa samalla etsineeni hänestä tietoja netistä?

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 258

      Jos nyt ehdottomasti haluat antaa itsestäsi tuollaisen kuvan. Kuulostaa lievästi häiriintyneeltä.

      • Etkö koskaan googleta tapaamiasi ihmisiä?


      • 258
        jormalaiset kirjoitti:

        Etkö koskaan googleta tapaamiasi ihmisiä?

        En? Miksi ihmeessä googlettaisin?


      • 258 kirjoitti:

        En? Miksi ihmeessä googlettaisin?

        Outoa?


      • tukkahyvin
        jormalaiset kirjoitti:

        Outoa?

        Mitä outoa siinä on, yksinkertaisesti ei kiinnosta kaiken maailman ihmiset, mulle riittää, että saan tukkani leikattua.


    • pökiatri

      Suunnittelitko tuota kauankin, vai tuliko ihan yhtäkkiä mieleen?

    • gdggdsgdsgds

      Minäkään en googlettele ihmisiä, mutta tunnen monia, jotka googlettaa. Googelettamisessa on puolensa. Itse haluan muodostaa itse näkemykseni uudesta ihmisestä, ilman että siihen vaikuttaa tarpeettomat asiat. Toisaalta asioidessani olen kiinnostunut lähinnä ihmisen ammattitaidosta, en henkilökohtaisesta elämästä. Eli esim. tatuoijista olen googlannut kokemuksia. Täten tuli valittua oikea ammattilainen.

      Kiinnostaako sinua siis itsellesi ennakkoon tuntemattoman ammatti-ihmisen henkilökohtainen elämä? Eikö se ole epäoleellista? Neutraalia keskustelua keksii kyllä lähes jokaisen kanssa. Toisaalta ei joka paikassa tarvitse small talkia harrastaa. Hiustenleikkuun aikana voisi mielestäni hyvinkin keskustella jopa tarkoituksenmukaisesta hiusten hoidosta, päänahan ongelmista jne., joista hyvällä hiusammattilaisella saattaa olla jopa järkevät mielipiteet.

    • Heräsinajattelemaantätä
    • hoppis22

      Vaikuttaa vähintää creepyltä iskutaktiikalta. Ehkä annat ihmsen itse kertoa asioista jos on kertoakseen, ei kampaajan yksityiselämä muille kuulu.

    • vanha_poika_ilman_viiksi

      Toki voit, sehän vain osoittaa että olet kiinnostunut hänestä ihmisenä.

      Itsekin varaan aina ajan kauneimmalle ja seksikkäimmälle parturoijalle, ajatuksena tietenkin päästä tekemään lähempää tuttavuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3234
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2503
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      133
      2045
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1534
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1531
    6. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1396
    7. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1339
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1309
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      52
      1291
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1107
    Aihe