Ootko sairas???
Miks käyt lääkärissä?
29
524
Vastaukset
- heihaloota
En kun huvikseni vaan.
- eikunnn
salasuhde hoitsun kanssa
- aihurja
Ai huts...!
- Objektiivi
Mitä ajattelit? Voitko tarkentaa ajatuksiasi?
Kävin hammaslääkärissä, kun hampaaseen tuli reikä. Silmälääkärissä kävin saadakseni tehokkaammat lasit. Miksi itse käyt wc:ssä? Lukeaksesi sarjikset?
- tai.isä
Sargasm!!! On kaikkien juttujen äiti.
- ravatawcssssa
wc:ssä voi käydä jos joku tilanne alkaa vaikka ahdistamaan, vaikka ei oikeasti oliskaan pissahätä
- janoinkin
ravatawcssssa kirjoitti:
wc:ssä voi käydä jos joku tilanne alkaa vaikka ahdistamaan, vaikka ei oikeasti oliskaan pissahätä
Onhan se niinkin.
- plumpsis
ravatawcssssa kirjoitti:
kaiken varalta voipi käydä aina woodchapellissa
niih- kaiken varalta kuten vanhan piian tissit - käysenoinkinlukemine
Hah, no siinähän tulikin hyvä säästövinkki: esim. sovituskopissa voi käydä lukemassa iltalehdet ilmaiseksi kaupassa.
Palauttaa lehdet sitten telineeseen. plumpsis kirjoitti:
kaiken varalta voipi käydä aina woodchapellissa
niih- kaiken varalta kuten vanhan piian tissitJa paavin pallit
- henkisestiainakiii
Valitettavasti oooon
- thätsit
Ei suomalaisella köyhällä ole vara käydä lääkärissä, vaikka olis tarve.
- huviksenikäyn
Sielä on niin kiva käydä rupattelemassa...
- ettäsillaai
kai se on hyvä juttu jos se on auttanut
- huviksenikäyn
ettäsillaai kirjoitti:
kai se on hyvä juttu jos se on auttanut
Olispa tommonen juttu, mut ei ole... Mua ei lääkäritkään voi juuri auttaa.
- kysyysmyys
huviksenikäyn kirjoitti:
Olispa tommonen juttu, mut ei ole... Mua ei lääkäritkään voi juuri auttaa.
Miksei???
- huviksenikäyn
kysyysmyys kirjoitti:
Miksei???
Ei ole olemassa mitään hoitoa...
- monenmoistaon
Mistä tiiät että käyn???? Pitkään jatkuneita ongelmia jotka on vaan kokoajan pahentuneet....Terapiassa siis käyn mm. ahdistuneisuus häiriön/paniikkihäirön/masennuksen ja sosiaalisten tilanteiden pelon takia.
- koskakoskakosa
Tiedän vaan...
- hyväksyisitkötilanteeen
koskakoskakosa kirjoitti:
Tiedän vaan...
Jos sattumoisin olisin se sinun kaipauksesi kohde niin olisiko tää sulle ongelma????
- tänkerrron
hyväksyisitkötilanteeen kirjoitti:
Jos sattumoisin olisin se sinun kaipauksesi kohde niin olisiko tää sulle ongelma????
Ei olis..
- Kivajuttuse
tänkerrron kirjoitti:
Ei olis..
Todellakin toivon että hän ajattelisi samoin...
- tsemppaan
Ne on niin yksinäisiä.
- Silloinkunkäyn
, käyn aiheesta. En huvikseni. Käynyt joskus paljonkin. Siellä muuten kuluu ihan hitosti aikaa hukkaan, mikä on inhottavaa.
- toimintakykyinen.silti
Olen, minulla on kaksi kroonista sairautta joista toinen mahdollisesti sokeuteen johtava.
- Naurettavianämä
Siitäkinkö olisit mustasukkainen. Jos tosiaan joku kerkeäsi selkäsi takana naimaan hoitajan tai lääkärin kanssa, tai vaikka siivoajan
- JotakinVialla
Vatsassa. Tähystykseen lähete.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689771IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3156976Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?801790Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61451Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1041404- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751099Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41902Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24770MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752