Naisten yleinen dissaus rumia (hardcore) ätmejä kohtaan on kyllä suurin syy ätmien pillunpuutteeseen, mutta väitän että ytmit ovat myös epäsuoraan syyllisiä koska he panevat myös sellaisia rumia ja/tai lihavia naisia joiden kanssa he eivät seurustelisi mutta jotka kelpaavat kassien tyhjentämiseksi paremman puutteessa tai n.s viime hädän panopuuna.
Nämä rumat/lihavat naiset ovat tietenkin otettuja komean/komeahkon ytmin huomiosta ja suostuvat antamaan koska he uskovat tai ainakin haluavat uskoa, että kiinnostus on aitoa tai että se jollain tavalla johtaisi johonkin vakavampaankin, mahdollisesti jopa seurusteluun.
Tämä taas johtaa siihen, että (hc)ätmit pelataan kokonaan pois pillunsaantimarkkinoilta. Rumalla/lihavalla naisella ei ole mitään motivaatiota antaa ätmeille jos kerran ytmitkin panevat heitä. Ytmit ovat siis tavallaan - kylläkin tahattomasti ja tiedostamatta - jossain määrin itsekkäitä koska he panemisellaan vievät ätmeiltä mahdollisuuden saada pillua.
Kärjistäen: jos ytmit tekisivät kollektiivisen päätöksen harrastaa sen verran itsekuria että olisivat panematta näitä pubiruusuja niin pitkässä juoksussa se tarkottaisi sitä että näiden naisten tarjoamat "pillunsaantimarkkinat" avautuisivat myös ätmeille, mahdollisesti myös hcätmeille.
Ytmit ovat osasyyllisiä ätmien pillunpuutteeseen
55
516
Vastaukset
- totuus.peikko
Turha parkua ettei saa suhdetta ja syyllistää naisia, jos tosiallinen tarve ja halua on pinmppi ja paneminen..eihän tuolla tavalla ajatteleva ole missään nimessä sopiva suhteeseen eikä tule olemaan..sorry vaan mutta totta puhun.. ;P
Aika harvinaista että joku mies tahtoo pumppiä ja panemista, vai mitä? Vai peseeseenkö sitä pitäisi naista pelkästään panna?
- totuus.peikko
super-atm kirjoitti:
Aika harvinaista että joku mies tahtoo pumppiä ja panemista, vai mitä? Vai peseeseenkö sitä pitäisi naista pelkästään panna?
Ei naiset ole mitään runkku patjoja ja jos heitä vain reikänä pitää, sekä pussien tyhjentäminen on se tärkein asia naisessa, niin siihen tarkoitukseen olisi sopivampaa käyttää jotain muuta kuin elävää ja tuntevaa ihmistä.
Naurettavaa edelleen parkua siltä pohjalta jos on puutteessa ja pussit täynnä ja vaatia pinmppiä ja panoja..säälittävää kerrassaan. totuus.peikko kirjoitti:
Ei naiset ole mitään runkku patjoja ja jos heitä vain reikänä pitää, sekä pussien tyhjentäminen on se tärkein asia naisessa, niin siihen tarkoitukseen olisi sopivampaa käyttää jotain muuta kuin elävää ja tuntevaa ihmistä.
Naurettavaa edelleen parkua siltä pohjalta jos on puutteessa ja pussit täynnä ja vaatia pinmppiä ja panoja..säälittävää kerrassaan.Naiset saavat käsityksen että miehen haluavat pelkkää pillua, koska kelpaavat komeille miehille ainoastaa panoiksi ja sellaiset eivät kelpaa jotka haluaisivat seksin lisäksi myös seurustella.
"Naurettavaa" "parkua" "puutteessa" "säälittävää"
Sihähän se oikea shaming language sankari olet :D Oletko harjoitellut?- totuus.peikko
super-atm kirjoitti:
Naiset saavat käsityksen että miehen haluavat pelkkää pillua, koska kelpaavat komeille miehille ainoastaa panoiksi ja sellaiset eivät kelpaa jotka haluaisivat seksin lisäksi myös seurustella.
"Naurettavaa" "parkua" "puutteessa" "säälittävää"
Sihähän se oikea shaming language sankari olet :D Oletko harjoitellut?Lue aloitus ja lue tekstisi, missä vaiheessa aloittaja tai sinä olet antanut sellaisen käsityksen, että minun kommenttini ei ollut totta.
Pillua ja panoja te täällä taas kuorossa vingutte, ettekä mitään muuta. totuus.peikko kirjoitti:
Lue aloitus ja lue tekstisi, missä vaiheessa aloittaja tai sinä olet antanut sellaisen käsityksen, että minun kommenttini ei ollut totta.
Pillua ja panoja te täällä taas kuorossa vingutte, ettekä mitään muuta."Lue aloitus ja lue tekstisi, missä vaiheessa aloittaja tai sinä olet antanut sellaisen käsityksen, että minun kommenttini ei ollut totta."
Juurihan kerroin että puhut paskaa, koska kaikki miehet eivät halua naiselta pelkkää seksiä.
"Pillua ja panoja te täällä taas kuorossa vingutte, ettekä mitään muuta."
Ketkä te? Laita linkki keskusteluun, jossa olisin vinkunut pillua ja panoja niin voit todistaa väitteesi. Olet todennäköisesti katkera vanha kurppa jonka ainoa tavoite on syyllistää kaikkia miehiä ongelmistaan ja raivota huonoin perustein ja turhaan.- totuus.peikko
super-atm kirjoitti:
"Lue aloitus ja lue tekstisi, missä vaiheessa aloittaja tai sinä olet antanut sellaisen käsityksen, että minun kommenttini ei ollut totta."
Juurihan kerroin että puhut paskaa, koska kaikki miehet eivät halua naiselta pelkkää seksiä.
"Pillua ja panoja te täällä taas kuorossa vingutte, ettekä mitään muuta."
Ketkä te? Laita linkki keskusteluun, jossa olisin vinkunut pillua ja panoja niin voit todistaa väitteesi. Olet todennäköisesti katkera vanha kurppa jonka ainoa tavoite on syyllistää kaikkia miehiä ongelmistaan ja raivota huonoin perustein ja turhaan.Sulla on hyvin paha lukihäiriö ja myös näämmä lyhyt muistissakin hyvin paljon vikaa.
Lue ketjun aloitus vai etkö osaa?
"Aika harvinaista että joku mies tahtoo pumppiä ja panemista, vai mitä? Vai peseeseenkö sitä pitäisi naista pelkästään panna?"
Mitäs juuri tuossa ylempänä kirjoitit. Pyysin sua lukemaan kirjoituksesi, mutta et näämmä syystä tai toisesta vaivautunut, mutta laitan sen tähän viestiin, niin ei tarvitse näytellä mitään..yritä nyt lukea se jos osaat.
Olen mies ja rakas ystäväsi MGTOW.
Ei minua kiinnosta vaikka raivoaisit kuinka paljon minulle, mutta ihmettelen vain miten kuvittelet olevasi yhtään sen parempi kuin haukkumasi naiset, eikä syyksi riitä se ettet saa samalla tavalla seksiä tai et saa valita samalla tavalla mielesi mukaan naisia, kuin he miehiä siihen panemiseen ja sen harrastamiseen.
Puhuisit sitten jostain muusta kuin pillusta ja panemisesta jos kerran se nainen itsessään ja/tai kunnollinen parisuhde on tärkeämpi kuin panot ja pillu. totuus.peikko kirjoitti:
Sulla on hyvin paha lukihäiriö ja myös näämmä lyhyt muistissakin hyvin paljon vikaa.
Lue ketjun aloitus vai etkö osaa?
"Aika harvinaista että joku mies tahtoo pumppiä ja panemista, vai mitä? Vai peseeseenkö sitä pitäisi naista pelkästään panna?"
Mitäs juuri tuossa ylempänä kirjoitit. Pyysin sua lukemaan kirjoituksesi, mutta et näämmä syystä tai toisesta vaivautunut, mutta laitan sen tähän viestiin, niin ei tarvitse näytellä mitään..yritä nyt lukea se jos osaat.
Olen mies ja rakas ystäväsi MGTOW.
Ei minua kiinnosta vaikka raivoaisit kuinka paljon minulle, mutta ihmettelen vain miten kuvittelet olevasi yhtään sen parempi kuin haukkumasi naiset, eikä syyksi riitä se ettet saa samalla tavalla seksiä tai et saa valita samalla tavalla mielesi mukaan naisia, kuin he miehiä siihen panemiseen ja sen harrastamiseen.
Puhuisit sitten jostain muusta kuin pillusta ja panemisesta jos kerran se nainen itsessään ja/tai kunnollinen parisuhde on tärkeämpi kuin panot ja pillu.Ei helvetti :D
Kiitos viestistäsi, näemmä kanssasi on turha kesustella yhtään mitään.- totuus.peikko
super-atm kirjoitti:
Ei helvetti :D
Kiitos viestistäsi, näemmä kanssasi on turha kesustella yhtään mitään.Ehheh! =D
No NiimPä! ;P
Onhan se vaikeaa myöntää itselleen totuutta ja rääkyä muille jopa asioista jossa ei oikeasti ole ainakaan yhtään sen parempi.. totuus.peikko kirjoitti:
Ehheh! =D
No NiimPä! ;P
Onhan se vaikeaa myöntää itselleen totuutta ja rääkyä muille jopa asioista jossa ei oikeasti ole ainakaan yhtään sen parempi.."Ehheh! =D No NiimPä! ;P" = kakara
- ihmekumma.peikko
super-atm kirjoitti:
"Ehheh! =D No NiimPä! ;P" = kakara
Tui..tui..ennemmin ikuisesti pientä lapsenmielisyyttä, kuin vähän sieltä ja täältä pillua ja panoa vonkaava TosiMies.. ;P
https://www.youtube.com/watch?v=F6e2iBeLxr0 ihmekumma.peikko kirjoitti:
Tui..tui..ennemmin ikuisesti pientä lapsenmielisyyttä, kuin vähän sieltä ja täältä pillua ja panoa vonkaava TosiMies.. ;P
https://www.youtube.com/watch?v=F6e2iBeLxr0Olet hassu. Onneksi juttusi ovat merkityksellisiä kuin mätänevä koiranpaska keväällä.
- fanfaari.peikko
super-atm kirjoitti:
Olet hassu. Onneksi juttusi ovat merkityksellisiä kuin mätänevä koiranpaska keväällä.
No Niimpä!..onneksi sun juttusi ovat ihan muuta..kaikkein puhtainta asiaa ja asiallisinta koko palstalta..
- fdcxs
Täs linkki...Tytöillä on hauskaa katso ja naura:)
http://www.dailymotion.com/video/x3n3oqy_tytoilla-on-hauskaa-katso-ja-naura_school fanfaari.peikko kirjoitti:
No Niimpä!..onneksi sun juttusi ovat ihan muuta..kaikkein puhtainta asiaa ja asiallisinta koko palstalta..
Niinhän ne ovat :D Kiitos kehuista !!!
Itse naiset sitä panemista haluavat ja jopa ilman mitään tunteita. Vituttaa eri nettifoorumeilla lukea ihmisten jatkuvaa jauhamista seksistä ja seksin harrastamisesta kun itse omaan aseksuaalisia piirteitä.
Ihmisluonto on itsekäs. Enkä usko, että yksikään ätmi olisi sitä yhtään vähempää. Ette tekään kieltäytyisi panemasta vain siksi, että joku muu pääsisi panemaan. Sikäli ajatuksesi on toki maailmoja syleilevä, mutta tekopyhä.
- totuus.peikko
Eivät kaikki ole kaneja, eli vaikka panoja saisi niin ei kaikki halua ja tarvitse pelkkiä panoja. Ajattelet taas omasta aivokopastasi katsottuna ja oletat muiden olevan itsesi kaltaisia ja vaikka suurin osa olisikin, niin eivät toki kaikki.
totuus.peikko kirjoitti:
Eivät kaikki ole kaneja, eli vaikka panoja saisi niin ei kaikki halua ja tarvitse pelkkiä panoja. Ajattelet taas omasta aivokopastasi katsottuna ja oletat muiden olevan itsesi kaltaisia ja vaikka suurin osa olisikin, niin eivät toki kaikki.
Toki, mutten siltikään usko ihmisten moiseen hyväntekeväisyyteen. Silloinhan panemiseen vaikuttaisi matalampi lipido eikä halu antaa ätmeillekin mahdollisuus panemiseen.
- tottuus.peikko
Ratikkakuski kirjoitti:
Toki, mutten siltikään usko ihmisten moiseen hyväntekeväisyyteen. Silloinhan panemiseen vaikuttaisi matalampi lipido eikä halu antaa ätmeillekin mahdollisuus panemiseen.
Äläs ala diagnosoimaan asiaa mistä et mitään ymmärrä..ei sillä lipidolla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa ainakaan kaikilla..
Kaneilla on kanien jutut ja heillä asiat ovat varmasti noin miten kerrot ja minä olen vain onnellinen teidän puolestanne, eikä mikään ole minulta pois..
Naurattaa edelleen tämä teidän panemisista ja pinmpin säätely tai säätelettömyys keskustelut.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että jos on sellainen ns. ätmi, joka on kateellinen panemisista ja pinmpeistä joillekin muille miehille, niin se on vain säälittävää ruikutusta ja en itsekään ymmärrä miksi ns. ylemmän tason kanien pitäisi vähentää panojaan....kanit touhuu kanien touhuja ja sillä selvä..ja kani panee kun kani panee.. tottuus.peikko kirjoitti:
Äläs ala diagnosoimaan asiaa mistä et mitään ymmärrä..ei sillä lipidolla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa ainakaan kaikilla..
Kaneilla on kanien jutut ja heillä asiat ovat varmasti noin miten kerrot ja minä olen vain onnellinen teidän puolestanne, eikä mikään ole minulta pois..
Naurattaa edelleen tämä teidän panemisista ja pinmpin säätely tai säätelettömyys keskustelut.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että jos on sellainen ns. ätmi, joka on kateellinen panemisista ja pinmpeistä joillekin muille miehille, niin se on vain säälittävää ruikutusta ja en itsekään ymmärrä miksi ns. ylemmän tason kanien pitäisi vähentää panojaan....kanit touhuu kanien touhuja ja sillä selvä..ja kani panee kun kani panee..En minä puhu tässä yksilö- vaan yleisellä tasolla. Aina löytyy säännön vahvistava poikkeus, kuten tässä tapauksessa vaikkapa sinä.
niinhän se on että vähemmän kuaniit naiset haluaa niitä komeita miehii myös
- PaskatÄmmät
Nerokasta päättelyä. Jos sulla olisi mahdollisuus panna kaunista ja vittumaista naista tai rumaa ja vittumaista naista, niin kumman valitset?
Jotkut miehet ovat rumia ulkoisesti ja sisäisesti, toiset vain sisäisesti ja näistä vaihtoehdoista naisten on vain valittava. Miten käy tuplaruman pillunsaannille?- erillainen.mies
Jos yleistämään lähetään niin sovitaan sitten niin, että yksikään nainen ei ole sisältä kaunis. Eipähän tarvitse arpoa ja sääliä sitten yhtäkään naista jos kerran tälle linjalle lähdetään. Ja voihan se totuus näin ollakin, mistä minä miehenä sitä tietäisin. Vaikka toivon toki ihan kaikkien puolesta ettei ihmiskunta ole kokonaan sisälyä mätää täynnä kun oikeasti syvältä pengotaan.
Aloittaja on täysin oikeassa. Jotkut älypäät ovat tällä palstalla sanoneet että aina kun nainen saa seksiä niin saa myös mies. Totta, mutta se mies on yleensä aloittajan kertoma ytm, joka ihmeen usein panee kiimassaan huomattavasti tasoaan alempia lorttoja saadakseen väliaikaisen tyydytyksen. Ilmeisesti ruma ja läski nainen on ylpeä päästessään jonkun panomiehen jyystörinkiin järjestysnumerolla 254.
En sano että kenenkään pitäisi kieltäytyä pillusta siksi että joku toinen sitä saisi, mutta miksi tyytyä edes yhtenä yönä johonkin vanhaan läskinaiseen jos mahdollisuuksia on paljon parempaan.- valvoline
"mutta miksi tyytyä edes yhtenä yönä johonkin vanhaan läskinaiseen jos mahdollisuuksia on paljon parempaan."
ytmit laiskistuvat ajan myötä, asia on niin että jos pitää vain saada rojut ränniin illan pääteeksi niin ytmi nappaa ensimmäisen pillullisen mukaansa, jotkut eivät viitsi enää tehdä edes sitä minimityötä mitä vaadittaisiin saadakseen nopeasti vähän tasokkaampi nainen parrutettavaksi valvoline kirjoitti:
"mutta miksi tyytyä edes yhtenä yönä johonkin vanhaan läskinaiseen jos mahdollisuuksia on paljon parempaan."
ytmit laiskistuvat ajan myötä, asia on niin että jos pitää vain saada rojut ränniin illan pääteeksi niin ytmi nappaa ensimmäisen pillullisen mukaansa, jotkut eivät viitsi enää tehdä edes sitä minimityötä mitä vaadittaisiin saadakseen nopeasti vähän tasokkaampi nainen parrutettavaksiNoinhan se on. Kommenttisi vahvistaa aloittajan kirjoituksen oikeellisuutta.
- 13plus8
sitten on vielä erikseen nämä jännäjaret jotka tulevat valomerkin lähestyessä tylysti pöytään ja vie naisesi tuosta vain, tämä on tapahtunut minulle useitakin kertoja vuosien mittaan ja se syö kyllä miestä niin maan prkl
- sullamitäännaistaollut
"vie naisesi"
Mikä vitun naisesi. Ethän sä jotain random muijaa omista et edes hieman eikä hän ole sulle millään tavalla tilivelvollinen. Säälittävä vonkaaja olet ja ihan oikein sulle. - 13plus8
"naisen viemisellä" tarkoitan tässä tapauksessa sitä naista jolle on tarjonnut trinksuja koko illan, olen kuunnellut hartaasti hänen huoliaan ja tuntenut että meillä on jonkinlainen "yhteys", siis ainakin tämän illan osalta, sitten joku ytm jare tulee ja vie mun mahkut saada pillua. En sano että olisin saanut niinä kertoina mutta mahdollisuudet olivat olemassa
- sullamitäännaistaollut
13plus8 kirjoitti:
"naisen viemisellä" tarkoitan tässä tapauksessa sitä naista jolle on tarjonnut trinksuja koko illan, olen kuunnellut hartaasti hänen huoliaan ja tuntenut että meillä on jonkinlainen "yhteys", siis ainakin tämän illan osalta, sitten joku ytm jare tulee ja vie mun mahkut saada pillua. En sano että olisin saanut niinä kertoina mutta mahdollisuudet olivat olemassa
Voivoi...ai oikein olit "ostamassa" naista..oot kyllä säälittävä jantteri ja jos et sitä ymmärrä, niin voi voi..ihan oikein sulle..luulit ansaitsevasi tai olevasi oikeutettu seksiin hänen kanssaan.
sullamitäännaistaollut kirjoitti:
Voivoi...ai oikein olit "ostamassa" naista..oot kyllä säälittävä jantteri ja jos et sitä ymmärrä, niin voi voi..ihan oikein sulle..luulit ansaitsevasi tai olevasi oikeutettu seksiin hänen kanssaan.
Puolustelet naisten hypergamiaa. Sanot ettei miehellä ole oikeutta seksiin oman tasoisensa naisen kanssa ja pidät jotenkin hienona sitä että naisille kelpaa ainoastaan tasoaan paljon paremmat miehet.
Ymmärrätköhän itsekään tekeväsi jutuillasi itsesi täysin naurettavaksi.- sullamitäännaistaollut
super-atm kirjoitti:
Puolustelet naisten hypergamiaa. Sanot ettei miehellä ole oikeutta seksiin oman tasoisensa naisen kanssa ja pidät jotenkin hienona sitä että naisille kelpaa ainoastaan tasoaan paljon paremmat miehet.
Ymmärrätköhän itsekään tekeväsi jutuillasi itsesi täysin naurettavaksi."Ymmärrätköhän itsekään tekeväsi jutuillasi itsesi täysin naurettavaksi."
sullamitäännaistaollut kirjoitti:
"Ymmärrätköhän itsekään tekeväsi jutuillasi itsesi täysin naurettavaksi."
niin?
- 10p12
Selitäppä minulle, miksi ätmien ja hc-ätmien pitäisi saada pillua?
Miksi ei pitäisi? Onko atn ja hc-atn oikeutettuja hypergamisesti samaan seksiä paljon tasojaan paremmilta miehiltä? Miksi puolustelet naisten hypergamiaa?
- 4p6
super-atm kirjoitti:
Miksi ei pitäisi? Onko atn ja hc-atn oikeutettuja hypergamisesti samaan seksiä paljon tasojaan paremmilta miehiltä? Miksi puolustelet naisten hypergamiaa?
Atmit ja atnit eivät ole oikeutettuja saamaan seksiä koska heillä ei ole mitään edellytyksiä siihen. Jos se olisivat yhtä oikeutettuja saamaan seksiä kuin KTM/N:t tai YTM/N:t niin koko tasoteoriaa ei olisi.
4p6 kirjoitti:
Atmit ja atnit eivät ole oikeutettuja saamaan seksiä koska heillä ei ole mitään edellytyksiä siihen. Jos se olisivat yhtä oikeutettuja saamaan seksiä kuin KTM/N:t tai YTM/N:t niin koko tasoteoriaa ei olisi.
"Atmit ja atnit eivät ole oikeutettuja saamaan seksiä koska heillä ei ole mitään edellytyksiä siihen."
Miksi ei ole? Et ymmärrä asiaaa ollenkaan.
Ensinnäkin atn saa seksiä ilmaiseksi niin paljon kuin tahtoo, itseään tasokkaammilta miehiltä. Atm puolestaan jää usein ilman koska atn ei hypergamisesti häntä hyväksy.
Avaa silmäsi, tee havaintoja ja ymmärrä enemmän.- oletteko.aivan.sekaisin
4p6 kirjoitti:
Mitä hemmettiä tämä taas on?..Oikeutettuja seksiin?..Mitä v..tua te oikein jauhatte?
Missä niin on opetettu tai kerrotaan, että joku on oikeutettu johonkin toiseen tai oikeutettu käyttämään jotain toista??
Todella sairasta ja outoa ajattelutapaa... ;P - eihyvääpäiväätaas
oletteko.aivan.sekaisin kirjoitti:
Mitä hemmettiä tämä taas on?..Oikeutettuja seksiin?..Mitä v..tua te oikein jauhatte?
Missä niin on opetettu tai kerrotaan, että joku on oikeutettu johonkin toiseen tai oikeutettu käyttämään jotain toista??
Todella sairasta ja outoa ajattelutapaa... ;P4p6 et taida olla ihan joulukuusen kirkkain lamppu. Eihän toteamus "oikeus seksiin" tarkoita millään lailla sitä että on oikeutettu käyttämään toista vastoin toisen tahtoa, ei hyvää päivää minkälaisia vajukkeja täälläkin kirjoittelee
- eihyvääpäiväätaas
eihyvääpäiväätaas kirjoitti:
4p6 et taida olla ihan joulukuusen kirkkain lamppu. Eihän toteamus "oikeus seksiin" tarkoita millään lailla sitä että on oikeutettu käyttämään toista vastoin toisen tahtoa, ei hyvää päivää minkälaisia vajukkeja täälläkin kirjoittelee
tarkoitin nimimerkki "oletteko.aivan.sekaisin" en 4p6:ta (jaa joo ehdin korjata virheen ennen kuin joku näsäviisas ehti kommentoida muahaha)
- oletteko.aivan.sekaisin
eihyvääpäiväätaas kirjoitti:
tarkoitin nimimerkki "oletteko.aivan.sekaisin" en 4p6:ta (jaa joo ehdin korjata virheen ennen kuin joku näsäviisas ehti kommentoida muahaha)
Ei tarvitse osata kuin lukea tekstinne niin saa sen selville että teillä on päässä vikkaa..vikkaa..vikkaa.. ;P
- Cerberossi
mitä hypergamialla tarkoitetaan???
Hypergamialla (engl. hypergamy) tarkoitetaan (yleensä naisten) tapaa pariutua korkeampitasoisemman kumppanin (miehen) kanssa. Tällaisia tekijöitä ovat esimerkiksi tulotaso, älykkyys, varakkuus, pituus, ikä ja yleisesti sosioekonominen asema. Arkikielessä ilmiöstä käytetään mm. termiä ylöspäin naiminen/avioituminen. Yleinen hypergamian ilmentyminen on pariutua itseään hieman vanhemman miehen kanssa. Myös Suomessa miesten ensimmäisen avioliiton keskimääräinen solmimisikä on naisia suurempi (n. 2,1 vuotta).
Hypergamian edellytys on, että naisella on vapaus valita kumppaninsa. Näin ollen hypergamian esiintyminen on kulttuuriin, aikakauteen ja paikkaan sidonnainen ominaisuus.
Hypergamiamallin mukaan suhteellisesti suurin määrä sinkkuja on vähätuloissa miehissä ja korkeatuloisissa naisissa.
Lähde: Wikipedia
- puutteessa_oleva_ätmi
Aloittaja on kyll oikeassa, mutta unohtaa tärkeän tosiasian: vaikka ytmit lakkaisivatkin ruuvaamasta fläskikotkia niin seuraavaksi pillupöytään tulisivat sitten ketmit ja vasta jos hekin päättäisivät etteivät pane kurppia edes pahimmassa puutteessa niin silloin meille EHKÄ aukenisivat nämä ap:n mainitsemat ruusupubien pilluportit. Niin kauan kun ätmien yläpuolella olevat miehet panevat tasoaan alempia naisia niin ätmit joutuvat tyytymään pornoon ja omaan käteen. Tää on valitettavan karu fakta:(
- 12121212
Totta.
Tunnen kaksi miestä joilla panoja on 100 . Molempia yhdistää himo saada kokeilla jokaista naista. On kokeiltava varattua, puumaa, tyttöystävän 16-vuotiasta siskoa (mies oli itse 30 ), neitsyttä, jne. Juuri tämä himokkuus ja kokemuksen tuomat pokaustaidot tekevät heistä naisille vastustamattomia. Kumpikaan ei ole mikään naisten luoma stereotypia playeristä, eli pikkutakkimies joka ei ole edes oikeasti pelimies. Pienet yksityiskohdat ratkaisevat.
Luonnollisesti tunnen montakin heidän panoistaan, ja olen huomannut kuinka monen naisen asenne muuttuu kun he ovat päässeet ytmin hoidoksi numero 127. Tietoisesti nainen voi luulla olevansa vahva ja itsenäinen. Vaistot sanovat että tärkeintä on minkä tasoinen mies naista jyystää.
Oma lukunsa on Tinder tms, josta YTM saa helposti tavisnaisia (panoiksi) mutta ytnin (suhteeseen) joutuu yhä etsimään livenä.- Ytmitoiseenpotenssiin
Tiedän monta ytn, jotka ovat tinderissä. Tosin heiltä ei tosiaan saa helposti.
- Miestenvihaaja
Tämäkin ketju on erinomainen osoitus siitä, miten paljon suomimiehet halveksivat ja vihaavat naisia. Jos naista ei pysty näkemään edes ihmisenä, niin miksi sellaista pitää ylipäätään päästä panemaan? Tekopillu ja runkkaus ajaa spermanlennättämiseen saman asian, ilman että joutuu koskemaan oksettavan pillunkantotelineeseen.
- 20plus19
me (= haardisätmit) ollaan vihaisia naisille siksi että he eivät ikinä anna meille, ei meillä muuta ole naisia vastaan, mutta he sortavat ja väheksyvät meitä
Millä tavalla tässä on halveksittu naisia? Jos todetaan että komeat miehet harrastavat seksiä itseään alempitasoistenkin naisten kanssa, niin onko se sinusta naisten halveksimista ja vihaamista?
- ytmi
Ei pidä paikkaansa. Me pannaan useita naisia vuoropäivin eli yksi YTM tyydyttää 3-5 naista jotka on tietty ketmeiltä pois ja ketmit joutuu panee siiderinorsuja, siwan kassoja, keravalaisia
- nojohanvitsinväänsit
keravalaisia? lolz
- TurhaToivo
Voisi olla pointtia, jos puhuttaisiin YTM ja KTM tasolla, mutta HC-ATM ei kyllä saa koloa vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Ääriharvalla naisella on niin voimakas seksivietti, että sitä patukkaa on ihan pakko saada keneltä hyvänsä. Vähintään 99,9% viettäisi kiihkeitä hetkiä mieluummin oman käden tai vibraattorin seurassa.
Mä oon vuosikausia toivonu suhdetta, alan luopumaan toivosta, ei mun kaltainen mies saa ketää ikänä, miks sitte ajatella jotain suhdetta, jos sellaista ei saa. elän mielummin saatana yksin ku paskassa suhteessa.
- kajdkalj
Tämä keskusteluketju vain todistaa sen, mitä seuraa siitä, kun kristilliset arvot on ajettu alas. Kestävät ja aviouskollisuuteen perustuvat avioliitot mahdollistivat sen, että mahdollisimman monille ihmisille löytyi omantasoinen elämänkumppani. Nyt tämä entisestään yleistynyt kumppanin pettäminen, irtosuhteet ja toistuva kumppanin vaihto on luonut yhteiskuntaamme ja kulttuuriimme viidakon lait, joissa vahvat jyräävät ja heikot kärsivät. Oletteko nyt tyytyväisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857