Hei
Vähän surullisempaa asiaa tällä kertaa :(
Meillä työpaikassa on ilmennyt työpaikka kiusaamista joka kohdistuu erääseen lääkäriin. Häntä pompotellaan eikä hänta huomioida missään asiassa, kukaan ei halua myöskään työskennellä hänen kanssaan tai olla muissa tekemisissä. Valitukset mitä potilailta tulee, kohdistetaan tähän lääkäriin, vaikka hänellä ei ole tekemistä asian kanssa. Viimeinen pisara minulle oli kun sairaan ylilääkäri sanoi että oli parempi jos hän ymmärtäisi lähteä.
Joten olisiko jotain korkeampaa tasoa jonne voisin tehdä valituksen tästä sairaalan ylilääkäristä joka "johdattaa" tätä työpaikka kiusaamista
P.S olen ainoa sairaalassamme joka on ystävällinen ja yritän puolustella tätä mutta ylilääkäri totesi minulle että "ymmärrät varmaan yskän että olet ylilääkärin kanssa samaa mieltä, tämä olisi parhaaksi itsellesi."
Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä sairaalasta vaihtelevan työkyvyyttömyyteni vuoksi.
Joten kiitos kaikille vastaajille.
Tyopaikkakiusaaminen
Harmiintunutlääkäri
2
276
Vastaukset
- enihanymmärtänyttekstiäs
vaihtelevan työkyvyttömyyden takia ei tarvitse itse irtisanoutua. Ja onko sinun työterveyslääkäri todennut sinut työkyvyttömäksi? Se ei ole sairaalan johtajan tehtävä, vaan työterveyslääkärin. Jos ja kun näin on, katsoo johtaja sinulle työn mikä sopii tilanteellesi parhaiten.
- TurkuNiemi
Muuttopalvelussa kärsineet nuorukaiset tekivät osuvan Rap-biisin kohtelustaan https://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207746Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486148Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153124En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911199Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84990