kakkos naiset ja miehet

jalkavaimotry

hyväksymällä kakkossijan hyväksyvät polyamorisen suhteen, totta vai tarua?

17

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiimeillä

      Pölyamorista suhdetta takana jo kymmeniä vuosia

    • Mielestäni totta, sillä jos joku tietoisesti ryhtyy nk. kakkoseksi varatulle miehelle tai naiselle, hän varmaan myös ymmärtää ja hyväksyy, että se ykkönen saa mitä todennäköisemmin myöskin oman osansa ihmisestä jonka he jakavat keskenään. :)

      Toki ykkönen ei välttämättä kuitenkaan tiedä kakkosesta, jolloin polyamorian hyväksyminen jää varatun pettäjän ja kakkosen väliseksi hiljaiseksi hyväksynnäksi.

      • tyhmäkuinhelka

        Älä sönkötä.

        Polyamorialla nyt yleensä tarkoitetaan ihan jotain muuta kuin salasuhdetta,


      • tyhmäkuinhelka kirjoitti:

        Älä sönkötä.

        Polyamorialla nyt yleensä tarkoitetaan ihan jotain muuta kuin salasuhdetta,

        Anna Sönkön sönköttää....hänellä on siihen jo nimen tuoma oikeus, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että salasuhde ei ole polyamoriaa. ;P


      • tyhmäkuinhelka kirjoitti:

        Älä sönkötä.

        Polyamorialla nyt yleensä tarkoitetaan ihan jotain muuta kuin salasuhdetta,

        Tiedän että se perustuu vapaaehtoisuuteen ja kaikkien osapuolien pitäisi siitä tietää ja sitä haluta. Mutta jos kysytään hyväksyykö kakkonen polyamorian, niin hyväksyy. Muuten hän ei suostuisi jakamaan miestään/naistaan jonkun toisen kanssa. :)

        Saa olla eri mieltä.


      • MGTOW kirjoitti:

        Anna Sönkön sönköttää....hänellä on siihen jo nimen tuoma oikeus, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä, että salasuhde ei ole polyamoriaa. ;P

        Ei olekaan, mutta kun kysytään hyväksyykö polyamorisen suhteen niin hyväksyy, kuten toiselle vastasin. :)

        Ei naida ristiin jos ei sitä hyväksy. Se salasuhde ei vaikuta siihen hyväksyyk ristiin naimisen, vaan se että hyväksyy ristiinaimisen.


      • MGTOW.peikko
        sönkkö kirjoitti:

        Ei olekaan, mutta kun kysytään hyväksyykö polyamorisen suhteen niin hyväksyy, kuten toiselle vastasin. :)

        Ei naida ristiin jos ei sitä hyväksy. Se salasuhde ei vaikuta siihen hyväksyyk ristiin naimisen, vaan se että hyväksyy ristiinaimisen.

        No olet oikeassa...eli minä sönkötin ;P ...mutta pääsin nyt kuitenkin leikkimään Sönkkö nimellä ja se oli pääasia, kun oletettavasti olet sen itsekin huumorilla siitä laatinut.. =)


      • MGTOW.peikko kirjoitti:

        No olet oikeassa...eli minä sönkötin ;P ...mutta pääsin nyt kuitenkin leikkimään Sönkkö nimellä ja se oli pääasia, kun oletettavasti olet sen itsekin huumorilla siitä laatinut.. =)

        Heh, ei mua se haittaa että Sönköstä sanotaan sönköti sönköti, juuri siksi sen olenkin ottanut käyttööni. Minähän sönkötän, ei ole kauhean sujuvaa lukihäiriöisen teksti eikä aina ajatuskaan. :)


      • MGTOW.peikko kirjoitti:

        No olet oikeassa...eli minä sönkötin ;P ...mutta pääsin nyt kuitenkin leikkimään Sönkkö nimellä ja se oli pääasia, kun oletettavasti olet sen itsekin huumorilla siitä laatinut.. =)

        Ja voihan joku ykkänenkin tietää ukkonsa tai akkansa muista suhteista, mutta hyvöksyy ne syystä tai toisesta kuitenkaan osallistumatta itse sen näkyvämmin tähän triangeliin. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Ja voihan joku ykkänenkin tietää ukkonsa tai akkansa muista suhteista, mutta hyvöksyy ne syystä tai toisesta kuitenkaan osallistumatta itse sen näkyvämmin tähän triangeliin. :)

        Hittovieköön, kirjaimet ihan sekaisin. Nukkumaan se on varmaan mentävä jo. Mitä enemmän väsyttää, sitä sekavemmaksi menee. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Heh, ei mua se haittaa että Sönköstä sanotaan sönköti sönköti, juuri siksi sen olenkin ottanut käyttööni. Minähän sönkötän, ei ole kauhean sujuvaa lukihäiriöisen teksti eikä aina ajatuskaan. :)

        No en ainakaan itse ole sellaista huomannut.. ;P


      • sönkkö kirjoitti:

        Hittovieköön, kirjaimet ihan sekaisin. Nukkumaan se on varmaan mentävä jo. Mitä enemmän väsyttää, sitä sekavemmaksi menee. :)

        Se on paljon mukavampaa mitä enemmän typoja..en edes jaksa nykyään korjailla.. ;D..ja jos jotain häiritsee, niin SoWhat!.. =)

        Nukkumaan kannattaa mennä, jos tuntuu, ettei jaksa puuhastella muuta ja/tai on ihan naatti, eikä ole mitään järkeä valvoa...


      • MGTOW kirjoitti:

        Se on paljon mukavampaa mitä enemmän typoja..en edes jaksa nykyään korjailla.. ;D..ja jos jotain häiritsee, niin SoWhat!.. =)

        Nukkumaan kannattaa mennä, jos tuntuu, ettei jaksa puuhastella muuta ja/tai on ihan naatti, eikä ole mitään järkeä valvoa...

        Jep. Kyllä mä yleensä kans huomaan kaikki virheeni, välilyönti jää väliin tai lyön väärään kohtaan, kirjaimet menee sekaisin ja puuttuu jopa kokonaisia sanoja välillä, virheitä yhdyssanoissa. Tai sanat voivat olla väärinpäin lauseessa jne. :)

        Kaikesta huolimatta kauhea on hinku yrittää kirjoittamista ja ajatuksia julki tuoda. ;)

        Lukeminen itsessään ei tuota tuskaa, mutta luetunymmärtäminen umpiväsynä kyllä vie aikaa. Saa tavata pari kertaa, jollei asia ole jotain mikä heti uppoaa kaaliin. Joten nyt menen tosiaan höyhensaarille, ennen kun menee ihan puuroksi. Hyvää yötä! :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Jep. Kyllä mä yleensä kans huomaan kaikki virheeni, välilyönti jää väliin tai lyön väärään kohtaan, kirjaimet menee sekaisin ja puuttuu jopa kokonaisia sanoja välillä, virheitä yhdyssanoissa. Tai sanat voivat olla väärinpäin lauseessa jne. :)

        Kaikesta huolimatta kauhea on hinku yrittää kirjoittamista ja ajatuksia julki tuoda. ;)

        Lukeminen itsessään ei tuota tuskaa, mutta luetunymmärtäminen umpiväsynä kyllä vie aikaa. Saa tavata pari kertaa, jollei asia ole jotain mikä heti uppoaa kaaliin. Joten nyt menen tosiaan höyhensaarille, ennen kun menee ihan puuroksi. Hyvää yötä! :)

        Sulla on sitten hieman samoja juttuja, kuin yhdellä kanssasisarellasi, jonka ajatuksista ja pohdinnoista pidän....outoja yhteensattumia.. ;P

        Molempien teidän tarvii käyttää enemmän sisukkuutta, kuin monen muun täällä, kun pohdiskelette asioita..

        Onhan tämä aivojumppaakin monella tavalla, kun asioita käydään läpi laidasta laitaan ja sitten vitsaillaan, kun sille päälle satutaan, eli ei tämä varmasti huonoimpia harrasteita ole mitä voi olla...

        Olet jo nukahtanut, mutta hyvää yötä myös sinne! =)


      • miksieihyväksyisi
        sönkkö kirjoitti:

        Ja voihan joku ykkänenkin tietää ukkonsa tai akkansa muista suhteista, mutta hyvöksyy ne syystä tai toisesta kuitenkaan osallistumatta itse sen näkyvämmin tähän triangeliin. :)

        Juuri näin, hyväksyy


    • On olemassa monogamia ja polygamia, kun näihin liitetään rakkautta ja tunteita kuvaan tulee mukaan amoria.

      Lainaus,
      http://polyamoria.fi/tietoa-polyamoriasta/


      Tietoa polyamoriasta
      Mitä on polyamoria?

      Polyamoria-sanassa yhdistyy kreikan kielen sana poly joka merkitsee ’useaa’ ja latinan kielen sana amor joka merkitsee ’rakkautta’. Sananmukaisesti polyamoria siis kääntyy ’useaksi rakkaudeksi’ ja suomeksi voidaan puhua monisuhteisuudesta. Sanalla viitataan sellaisiin kaikkien osapuolten yhteisymmärrykseen perustuviin intiimehin, seksuaalisiin ja romanttisiin suhteisiin, joissa on enemmän kuin kaksi osapuolta tai joissa osapuolilla on rinnakkain useampia rakkaus- tai seksisuhteita.

      Eli salasuhteessa olevat ovat niitä henkilöitä, jotka tämän kaltaisen suhteen hyväksyvät. Se miksi he salaavat onkin toinen juttu. Jos haluaa nusutella siellä ja täällä, niin miksi ei sitten lopettaisi salailun ja olisi sitä mitä on eli polyamoristi? Koska lopputulos on sama tekee salassa tai luvalla, seksi ja tunteet osuu usempaan kuin yhteen ihmiseen. Tunteiden ja seksin määrä polyamoriassa yhtälailla vaihtelee henkilöiden välillä.

    • kompleksista

      Mun naiset on sisaruksia. Vanhempi hyväksyy kakkossijansa, mutta nuorempi on joskus kateellinen kun isosisko on avoimesti seksuaalisempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe