Yksi asia menneisyydessä sai naisen jättämään

ihmettelevä_m32

Tapasin naisen, seurusteltiin pari kuukautta ja tutustuttiin toisiimme. Kerrottiin menneistä suhteistamme ja kerroin, että olin KERRAN nuorempana ostanut seksiä. Nainen kylmeni täysin ja sanoi, että suhde on siinä... ei voi ajatellakaan seurustelevansa kaltaiseni miehen kanssa. Se halveksunta mikä hänestä näkyi, oli todella jäätävää....

En tajua. Miten voi yksi asia kaataa suhteen, jos kaikki muu on synkannut. Ja olen mielestäni tehnyt pahempiakin asioita kuin tuon, kuten pettänyt exää kännissä. Tuon kerroin naiselle myös ja se ei ollut ongelma. Pitääkö tämä nyt uskoa, että suhde on tässä vai voiko nainen sulattaa asian ajan kanssa? Lähti aika pian kun kerroin ja nyt viikkoon ei ole kuulunut mitään... pari viestiä olen laittanut ja ehdottanut tapaamista, ekalla kerralla kieltäytyi ja toiseen viestiin ei vastannut.

32

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian-aikaisin

      No pitikö nyt mennä möläyttämään noin "naista halventava" asia heti alkuun. Huora kun ei ole perusnaisen lajikumppani vaan kilpailija.
      Romanttinen haavekuva siis särkyi: sinä et olekaan täysin nuhteeton prinssi.
      Jos olisi kysymys vahvemmasta naisesta, ei hän pakenisi paikalta tai edes loukkaantuisi tuollaisesta. Mutta koska on kyse ilmeisen nuoresta ja herkästä neitosesta, joka etsii sitä täydellistä kumppania, josta hän voisi olla ylpeä koko ajan ja joka asiassa, edustaa tuollainen tieto hänelle totta kai ajatusta, että kun on tehnyt sen kerran, saattaa tehdä sen taas, eikä hän siis kokenut kykenevänsä elämään sellaisen epävarmuuden kanssa.
      Sinä olit vain rehellinen, eikä siinä ole mitään kummallista, mutta aihe oli neidolle aivan liian arka, näin tutustumisen alkumetreillä. Myöhemmin, kun hän olisi tuntenut sinut jo paremmin ja luottanut sinuun, hän olisi ehkä kestänyt jopa tuollaisenkin paljastuksen pillastumatta.
      Nyt ei varmaan auta kuin odotella ja heitellä viestejä silloin tällöin, jos kerran kiinnostaa yhä tavata se neitonen. Mutta varaudu siihen, että vaikka hän olisi yhä kiinnostunut sinusta, saat takuulla tehdä kovasti töitä, että saat hänen loukatun naiseutensa rauhoittumaan ja alkamaan luottaa sinuun. Hän tulee testaamaan uskollisuutesi joka käänteessä.

      • ihmettelevä_m32

        Ei vaikuttanut siltä, että epäili "uskollisuuttani". Vaan enemmän että miehet jotka ostaa seksiä, on saastoja. Just noita sanoja käytti, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo, joku haavekuva tuossa nyt romuttui, sen tajuan.


      • oma.tulkinta

        Mun tulkinta asiasta on että nainen kylmeni koska naiset kiinnostuu miehistä joita muut naiset haluaa ja jos miehen tarvitsee maksaa seksistä niin se on turnoff naisille koska sellainen mies ei selvästi saa muita naisia :P


      • sasfasfgas
        ihmettelevä_m32 kirjoitti:

        Ei vaikuttanut siltä, että epäili "uskollisuuttani". Vaan enemmän että miehet jotka ostaa seksiä, on saastoja. Just noita sanoja käytti, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo, joku haavekuva tuossa nyt romuttui, sen tajuan.

        Naiset on todella tekopyhiä tällaisten asioiden suhteen.
        JOS naisille seksin saaminen olisi yhtä työn ja tuskan takana kuin tavismiehelle niin ihan varmasti seksin ostaminen mieshuorilta kävisi mielessä..
        Naisille seksin saaminen on naurettavan helppoa..


      • muttamutta

        Kyllä vaan, mutta naisetpa haluaa seksin lisäksi myös rakkautta ja sen saaminen puolestaan on lähes mahdotonta. Että tasoissa ollaan.


      • ihmettelevä_m32 kirjoitti:

        Ei vaikuttanut siltä, että epäili "uskollisuuttani". Vaan enemmän että miehet jotka ostaa seksiä, on saastoja. Just noita sanoja käytti, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo, joku haavekuva tuossa nyt romuttui, sen tajuan.

        Jos seksin ostaja on saastaa, silloin ovat saastaa myös pelkkien ns. panosuhteiden harrastajat. Ja naisissa itsessään on näitä hyvin paljon.


      • mielipidesivusta

        No niinhän ne onkin, henkisessä mielessä.


    • hyiei

      En kyllä minäkään voisi seurustella sellaisen kanssa, joka ostaa seksiä mahdolliselta ihmiskaupan uhrilta. Se on lähes yhtä paha juttu kuin pedofilia, pahinta mahdollista hyväksikäyttöä. Jos ystäväni olisi tehnyt samoin, se ystävyyskin olisi mennyttä, koska tuo osoittaa, että arvomaailma on täysin erilainen. Se että hämmästelet moista reaktiota etkä ihmettele miksi haluat riistää heikompiosaisia on paras osoitus siitä, ettette sovi arvomaailmanne lainkaan yhteen.

      • hyiei

        Seksin ostaminella ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Seksin ostaminen on väkivaltaa, riistämistä, naisen halventamista ja törkeää köyhien, puolustuskyvyttömien hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        hyiei kirjoitti:

        Seksin ostaminella ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Seksin ostaminen on väkivaltaa, riistämistä, naisen halventamista ja törkeää köyhien, puolustuskyvyttömien hyväksikäyttöä.

        Älä nainen riistä sen mamumiehen oikeuksia! Sillä ei ole fyrkkaa ja sä joudut kaiken maksamaan.. Riistäjä!


    • hyi ei sanoikin jo oleellisen asiassa. Jos ei mies ymmärrä mihin seksin osto perustuu. Köyhemmän ja heikomman alistamiseen ja ulkomaalaisen kyseessä ollessä mukana on aina ihmiskauppa. Ei se nainen voi irtaantua seksihuoneestaan tuosta noin vaan. On todellakin niin kaukana moraalinen yleistieto miehellä joka vielä tänä pv ostaa seksiä.
      Pettäessäsi exää se pano on kahden tasavertaisen teko. Ihmiskauppa seksi ei sitä koskaan ole. Ymmärrä nyt edes joskus tämä ero. Nainen ei tule enää haluamaan tuttavuuttasi. Pitäisi ymmärtää se noista txt viestittelystäkin jo. Kielto . Ja toiseen ei edes vastaa.

      • IhmiskauppaJaVapaaTahto

        Se "ihmiskauppa seksi" on laissakin kiellettyä. Se on moraalisestikin törkeää.
        Mutta kaikki seksi ei ole ihmiskaupan uhreilta. Osa tekee sitä ihan omasta halustaan. Jos joku nainen vaikkapa mieluumin myy itseään kuin tekee siivoajan hommia, on kyse valinnasta. Ihmisellä on vapaa tahto. Itsekin tunnen jopa parikin tällaista naista. Eikä kyse ole mistään sorretuista naisista.

        Kyse ei ole siitä että naisten olisi pakko myydä itseään. Töitä olisi noillekin naisille ollut tarjolla. Mutta kun se huonopalkkainen ja raskas perustyö ei kelpaa. Mieluumin tienaavat paljon enemmän vähemmällä vaivalla. Haluavat ylläpitää sitä korkeampaa elintasoa... Huoletonta biletystä, kauniita vaatteita, kauneusleikkauksia, yms.

        Voisi ehkä sanoa että nuokin naiset ovat jollain tavalla henkisesti rikki, jos mieluummin myyvät itseään kuin jättävät kauneusleikkaukset ja kalliit vaatteet väliin. Mutta lopulta se on vain vapaata valintaa. Moni muu paljon heikommassakin asemassa oleva nainen valitsee vastavassa tilanteessa toisenlaisen työn.


      • sossuntutut
        IhmiskauppaJaVapaaTahto kirjoitti:

        Se "ihmiskauppa seksi" on laissakin kiellettyä. Se on moraalisestikin törkeää.
        Mutta kaikki seksi ei ole ihmiskaupan uhreilta. Osa tekee sitä ihan omasta halustaan. Jos joku nainen vaikkapa mieluumin myy itseään kuin tekee siivoajan hommia, on kyse valinnasta. Ihmisellä on vapaa tahto. Itsekin tunnen jopa parikin tällaista naista. Eikä kyse ole mistään sorretuista naisista.

        Kyse ei ole siitä että naisten olisi pakko myydä itseään. Töitä olisi noillekin naisille ollut tarjolla. Mutta kun se huonopalkkainen ja raskas perustyö ei kelpaa. Mieluumin tienaavat paljon enemmän vähemmällä vaivalla. Haluavat ylläpitää sitä korkeampaa elintasoa... Huoletonta biletystä, kauniita vaatteita, kauneusleikkauksia, yms.

        Voisi ehkä sanoa että nuokin naiset ovat jollain tavalla henkisesti rikki, jos mieluummin myyvät itseään kuin jättävät kauneusleikkaukset ja kalliit vaatteet väliin. Mutta lopulta se on vain vapaata valintaa. Moni muu paljon heikommassakin asemassa oleva nainen valitsee vastavassa tilanteessa toisenlaisen työn.

        Jos sinä näiltä "tuttaviltasi" kysyt miksi prostituoitu tekee työtään, niin tuskinpa hän sinulle todellisia ajatuksiaan kertoo. Kuvaavaa on, että mielestäsi seksityössä pääsee "vähemmällä vaivalla"! Typerämpää en ole hetkeen kuullut. On todella vähä vaiva, kun joutuu raiskatuksi ja pahoinpidellyksi ja joutuu pelkäämään sekä kokee asiakkaiden taholta halventavaa suhtautumista, jota sinunkin viestisi edustaa.

        Näillä naisilla on haastattelututkimusten mukaan takanaan monenlaista hyväksikäyttöä lapsuudessa ja nuoruudessa, lastensuojelutoimenpiteitä jne. On päihdeongelmia ja seksuaalista riistoa sekä väkivaltaa huomattavasti useammin kuin muilla. He ovat tottuneet huonoon kohteluun ja halventavaan asenteeseen (jota sinunkin tekstisi ilmentää) jo kauan sitten eikä se tunnu missään. He pystyvät sulkemaan itsensä seksin myynnin ajaksi muuhun maailmaan, mikä on traumatisoidun ihmisen pakotie.


    • rikos.ilmoitus

      Ihmiskauppa on maailman tuottoisin bisnes, siinä on isommat rahat kuin huumekaupassa. Naisia myydään ja ostetaan jo lapsina ja rahdataan pitkin Eurooppaa sivistymättömien, sydämettömien miesten raiskattaviksi ja hyväksikäytettäviksi.

      Seksin ostaminen vastaa raiskausta enkä ikinä olisi moisen miehen kanssa missään tekemisissä. Täysin samaa mieltä kuin edelliset kirjoittajat. Jos saisin tietää, että mieheni olisi ostanut seksiä, tekisin hänestä rikosilmoituksen, sillä seksin ostaminen tapahtuu useimmiten ihmiskaupan kautta ja seksiin pakotettu on usein alaikäinen. Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on laissa kielletty, mikä on aivan oikein.

    • voi.rehellistä.hölmöä

      Teit yhden ison virheen. Kerroit naiselle totuuden asiassa, jossa naiselle ei pidä kertoa totuutta.

      Et ole ymmärtänyt että useimmat naiset näkevät seksin ostamisen melkein pahimpana asiana mitä mies voi laillisesti tehdä. Riippumatta siitä oletko tehnyt sen parisuhteessa jolloin se olisi pettämistä vai ihan sinkkuna. Ja täysin riippumatta siitä onko kyse ollut jostain ihmiskaupan uhrista vai ihan vapaasta tahdosta seksityötä tekevästä.

      Tuohan on naisilta täysin tekopyhää ajattelua, sillä naisten itsensä mielestä nykyaikainen nainen saa sinkkuna harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, eikä se mitenkään vähennä naisen arvoa. Niinhän se ei kuitenkaan mene miesten ajatuksissa.

      Miehelle irtoseksi on sallittua vain jos mies on saanut naiselta ilmaiseksi - nainen kun ei voi käsittää sitä että useimmat miehet eivät juurikaan saa naisilta sitä ilmaista seksiä paitsi parisuhteessa. Käytännössä useat miehet eivät siis oikeastaan saisi ollenkaan harrastaa sinkkuna seksiä, jos naiset saisivat päättää. Samaan aikaan naiset siis mielestään saavat (koska naisten ei tarvitse maksaa siitä... Riittää kun kävelee baariin ja ehdottaa sitä jollekin miehelle.)

      Tärkein oppi sinulle on tästä se, että ymmärrät että naisille ei pidä kertoa kaikessa totuutta.

      Miesten ja naisten ajatusmaailmat nyt vain eroavat. Ei kannata uskoa turhaa nykyaikaista hömppää tasa-arvoisuudesta näissäkin asioissa. Miehellä on miehen rooli. Naisella naisen.

      • vähemmistöäänessä

        Seksin ostaminen ei ole verrattavissa irtoseksiin eikä seksin harrastamiseen sinkkuna. Millaisia miehiä täällä oikein liikkuu? Tutkimusten mukaan vain pieni vähemmistö miehistä pitää seksin ostamista hyväksyttävänä ja on ostanut sitä.


    • enmaksaseksistä

      En pidä seksin ostamista hyväksyttävänä enkä itse ikinä ostaisi seksiä.

      Mutta kuvittelisin, että sen voisi jotenkin ymmärtää, jos nuorena tekee ison virheen esimerkiksi kaveriporukan painostuksesta ja ostaa seksiä. Rinnastamalla seksin ostamisen pettämiseen kuitenkin osoitit, että ajattelet kuten hyväksikäyttäjä: vain sillä mitä minä tästä saan on merkitystä.

      Useimmista naisista on luullakseni sairas ajatus, että pystyy harrastamaan seksiä, jossa tietää, että toinen ei halua sitä eikä nauti siitä. Siksi seksin ostaminen rinnastuu raiskaukseen, pedofiliaan ym. hyväksikäyttöön, jossa uhrin ihmisarvolla ei ole merkitystä.

      Sitten on tietysti seksitautien vaarat, koska suurin osa prostituoiduista on huumeriippuvaisia. Kondomikaan ei ole sataprosenttinen suoja, suurin osa suomalaisista hiv-tartunnoista on peräisin maksetusta seksistä. Näin seksin ostaja on iso riski vakikumppanillekin.

    • eivävyksiei

      En ymmärrä miten voi miehet olla noin tyhmiä. Nopea ostoseksi ehkä unohtuu. Ja unohtuu sekin että hiv- positiivisuus muhii 6kk ennenkuin varmasti tiedät että et ole saanut varmuutta. Kuinka moni nuorinainen perhettä vielä perustamaton haluaa tuollaisen pelon kanssa elää vaikka olis kuinka mahtava mieskaveri muuten ??

      Nuo moottoripyöräkerhot pyörittävät sivubisneksenä seksinmyyntiä. Johan tuo selvisi että on poliisinkin hyvin tuntemaa rahoitusaluetta, Aarnio- oikeudenkäynnissäkin selvisi tämän pääpoliisin yhteydet. Ja taatusti ei ole ainut nainen jota on " auttanut "...

    • noAinakinOlitRehellinen

      Osaan samaistua naiseen. Saisin olla ihan sairaan rakastunut jotta tommonen tietoisku miehestä ei saisi mua häippäseen. Pettänyt exää, ostanut seksiä - mikä ihana mies :D

    • sorge

      No en halua lyödä lyötyä, mutta kyllä seksin ostaminen on ehdoton nou nou. Kun et vielä tajua, miksi se on pahempaa kuin pettäminen! Veikkaan, että nainen varasi heti ajan sp-tautitesteihin.

      Seksin ostajat ovat sen verran vastenmielinen ilmiö, että saisi olla hyvä selitys ja aito katumus, jotta tuollaista tekoa edes jollain lailla voisi ymmärtää. Seurustella ei sittenkään. Olisin naisena miettinyt, että mitähän muuta mahtaa vielä olla kertomatta.

      Uskoisin, että tuon naisen joudut kyllä nyt unohtamaan. Vähän mietin sitä, että miten itsellesi olet selittänyt tuon tapahtuman, kun kerran pettämistä pidät pahempana. SE on minusta jäätävää...

    • järkyttynyt

      Joo samoin, kyllä seksiä ostanut mies on ehdoton ei. Ja sitäkään en ymmärrä, että jotkut edellä sanoivat että naiset saa seksiä tuosta vaan ja miehet ei? Millä perusteella? Ja kaikki miehetkö ovat sellaisia että lähtevät panemaan, kun nainen pyytää? Toivottavasti ei...

      • järkyttynyt

        Arvostan kuitenkin että olit rehellinen naiselle, niin pitääkin olla.


    • N.T

      Hmm. En osaa nyt naisena olla kovin järkyttynyt paljastuksestasi. En ajattele että kaikki Suomessa seksiä myyvät olisi jotenkin uhreja, mutta esim nämä hierontapaikoissa "työskentelevät" naiset ovat minun silmissäni rikoksien uhreja, eikä heidän kanssaan pitäisi seksiä harrastaa.

      Ehkä moni nainen kuvittelee itsensä sen maksullisen naisen saappaisiin ja siksi järkyttyy? Eli siis ajattelee että pitää olla todella epätoivoinen ja alas piesty, että itseään alkaisi myymään, eli siis olosuhteiden pakosta, väkisin vaikka tavallaan suostuukin sitä tekemään. Ehkä myös se voi järkyttää, että naisten valttikortti, seksi, on tavallaan ulkoistettu ihmissuhteesta ja rinnastettu kulutushyödykkeeseen. Sen eteen ei tarvitse noutaa kuuta taivaalta, ei tarvitse tarjoilla drinkkejä baarissa, ei tarvitse riiata ja niiata, vaan riittää rehellinen käteistukko.. Niin viehän se naiselta ja parisuhteenpakolta vähän pohjaa pois, siis joidenkin mielestä. Olen huomannut, että yllättävän moni nainen ajattelee niin, että suhde on pakollinen asia, kumppani jopa välttämätön paha.. Mies pitää vikitellä naimisiin ja tekemään lapsia, kun se muka itse olisi jotenkin vastentahtoinen. Sitten miehen käytöstä ohjaillaan seksillä tai sen puutteella.

      Itse koen parisuhteen sellaiseksi, jossa kaksi halukasta ihmistä päättävät olla yhdessä, toimia yksikkönä. Seksi on nautintoa varten, ei valtapelien. Maksullinen seksi ei siis ole minulle uhka, en siis koe, että se olisi suhteen este, jos mies olisi maksullisella käynyt.

      Tokihan itse olen aika analyyttinen nainen, niin voi olla, että näen tämän asian siksikin eritavoin kuin useimmat naiset. En ehkä lähtisi asiaa mainitsemaan tuleville kumppaneille, ellei ole senoloinen nainen, joka asian ymmärtäisi oikeasti. Toki jos koet, että maksullisilla käynti on tärkeä osa sinua ja sen kertominen jotenkin on tärkeää, niin sittenhän se on vain kerrottava ja odotettava, että vastaan tulee nainen joka asian kanssa voisi sinut olla.

      • törkeitätyyppejä

        Vaikka olisit kuinka analyyttinen nainen, niin se ei muuta sitä tosiasiaa mihinkään, että prostituoidut naiset ovat tutkimusten mukaan köyhiä, päihderiippuvaisia ja kärsivät mielenterveysongelmista ja ovat useinmiten olleet myös lastensuojelutoimenpiteiden kohteena. Ja prostituution harjoittaminen on myös moninkertainen riski joutua rikosten kohteeksi. Lähes kaikki prostituoidut ovat joutuneet pahoinpidellyksi ja raiskatuiksi ja ovat peräisin vaikeista oloista. Joidenkin mielestä on ihan ookoo käyttää hyväkseen tällaisia ihmisiä, sinunkin mielestäsi siis on, se kertoo sinun moraalistasi.

        En näe yhtään syytä, miksi haluaisin edes ystäväkseni saati poikaystäväksi henkilöä, joka haluaa riistää ja hyväksikäyttää muita ihmisiä heidän hädänalaisella tilallaan siksi että se on hänestä mukava ja helppo ratkaisu. Itsekkyyttä ja piittaamattomuutta edustaa prostituution käyttäminen ja usemmiten myös rikollisuuden ja ihmiskaupan tukemista.

        Juuri katsoin cp-vammaista prostituoitua keskusteluohjelmassa, hänelle oli arkipäivää, että kaiken huipuksi asiakkaat jättivät vielä maksamatta. Hänen oli pakko harrastaa prostituutiota, koska rahat olivat loppu.


      • 9utj

        Tuskinpa nimimerkki N.T on nainen. Minäminä-keskeinen täytyy olla, jos kuvittelee oman huorissa käymisensä olevan uhka naiselle muuten kuin tässä jo kerrotulla tavalla eli harva nainen haluaa sukupuolitaudin.


      • olen_subjekti

        Musta naiset, jotka liittää tohon asiaan uhkaa, joko kokevat olevansa uhattuja tai mieltävät jotenkin vahvoiksi, koska eivät koe itseään uhatuiksi, ovat vanhanaikaisia. Mulle ei ainakaan tässä paskankaan merkitystä ole tuolla asialla, vaan sillä, millainen mies on se joka ostaa seksiä... huomio on mulla MIEHESSÄ ja hänen hyvyydessään tai huonoudessaan, ei siinä mitä minä olen tai prostituoitu on.


    • ei_tarvetta_avautua_

      ei kannata vongata naisen perään, nainen on päätöksensä tehnyt. Ei halua tavata sinua enää ja se siitä.

      Minä en ole käsittänyt koskaan sitä, että kaikki menneet jutut pitää oksentaa ulos uuden kumppanin niskaan ja avautua kohta kohdalta vanhoja naintejaan ja suhteitaan. Riittää kun itse tietää mitä on tehnyt ja pyrkii siihen, ettei tee samoja virheitä enää uudelleen.

      Ei kaikesta tarvitse avautua kumppanille, eikä etenkään 2 kk tapailun jälkeen.
      Eikä kaikkea tarvitse toiselta kysellä eikä selvitystä vaatia.

      Esim. minä olen ollut mieheni kanssa kimpassa 20 vuotta. Ei ole harmainta hajuakaan kuinka monta seksikumppania hänellä oli ollut ennen minua. Eikä mieskään ole kertaakaan kysynyt kuinka monen kanssa minä olin ollut ennen häntä.
      Ne ovat tapahtuneet ennen kuin tapasimme eikä niillä asioilla ole pienintäkään merkitystä meidän parisuhteessamme.

      • jättäisinajoissa

        Minä haluaisin tietää, jos mies on tehnyt jotain moraalitonta.... raiskannut, käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväksi, ostanut seksiä, pettänyt puolisoa tai muuta semmosta. Tavanomaisten suhteiden määrä tai laatu ei kiinnosta... eikä ainakaan yksityiskohdat miten päin ja millä tavalla.


      • eikiitostommosii

        Eihän tossa ollu suhteesta kyse vaan seksin ostosta. Puhut ihan eri asiaa ei_tarvetta_avautua.

        Kyllä määkin olisin tyytyväinen, jos saisin tietää ajoissa, että tyyppi käy maksullisissa naisissa. Harvempi sitä itte kertoo, mutta vaikka juoruna jos saisin tietää, niin voisin sitte tehdä johtopäätökset.


      • ei_tarvetta_avautua
        eikiitostommosii kirjoitti:

        Eihän tossa ollu suhteesta kyse vaan seksin ostosta. Puhut ihan eri asiaa ei_tarvetta_avautua.

        Kyllä määkin olisin tyytyväinen, jos saisin tietää ajoissa, että tyyppi käy maksullisissa naisissa. Harvempi sitä itte kertoo, mutta vaikka juoruna jos saisin tietää, niin voisin sitte tehdä johtopäätökset.

        jos joku on nuoruudessaan hairahtunut yhden, siis yhden, kerran ostamaan seksiä, niin sekö on se maailman pahin moka?

        Rinnastatko sinä seksin oston aikuiselta naiselta raiskaukseen tai lapsen hyväksikäyttöön?
        Kannattaa kysyä vaikkapa Raakel Liekiltä käyttivätkö miehet häntä hyväksi vai käyttikö hän miehiä hyväkseen. Kuka siitä juoruna kertoo jos seksin ostaja ei asiasta kenellekään puhele?

        Ja kuten sanoin, minä itse en ostaisi ikinä seksiä, mutta mikä minä olen tuomitsemaan aloittajaa yhdestä nuoruuden virheestä.


      • eikiitostommosii
        ei_tarvetta_avautua kirjoitti:

        jos joku on nuoruudessaan hairahtunut yhden, siis yhden, kerran ostamaan seksiä, niin sekö on se maailman pahin moka?

        Rinnastatko sinä seksin oston aikuiselta naiselta raiskaukseen tai lapsen hyväksikäyttöön?
        Kannattaa kysyä vaikkapa Raakel Liekiltä käyttivätkö miehet häntä hyväksi vai käyttikö hän miehiä hyväkseen. Kuka siitä juoruna kertoo jos seksin ostaja ei asiasta kenellekään puhele?

        Ja kuten sanoin, minä itse en ostaisi ikinä seksiä, mutta mikä minä olen tuomitsemaan aloittajaa yhdestä nuoruuden virheestä.

        Mistä se seksin ostaja tietää onko se nainen parittajan vanki tai alaikäinen tai mikä on homman nimi, ei mistään.


      • jättäsinajoissa
        ei_tarvetta_avautua kirjoitti:

        jos joku on nuoruudessaan hairahtunut yhden, siis yhden, kerran ostamaan seksiä, niin sekö on se maailman pahin moka?

        Rinnastatko sinä seksin oston aikuiselta naiselta raiskaukseen tai lapsen hyväksikäyttöön?
        Kannattaa kysyä vaikkapa Raakel Liekiltä käyttivätkö miehet häntä hyväksi vai käyttikö hän miehiä hyväkseen. Kuka siitä juoruna kertoo jos seksin ostaja ei asiasta kenellekään puhele?

        Ja kuten sanoin, minä itse en ostaisi ikinä seksiä, mutta mikä minä olen tuomitsemaan aloittajaa yhdestä nuoruuden virheestä.

        Rakelin kanssa pornoa tehneet miehet rinnastuvat Rakeliin, ei asiakkaisiin... molemmat samassa asemassa, pornonäyttelijöitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2032
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1755
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    10. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      71
      1173
    Aihe