Hyvä asia.

Onhyväasia

On se tuo avioliitto hyvä asia pitemmän päälle.

14

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiolemoitittavvaa

      Ei ole moittimista pitemmänkään päälle.

    • Silmäpilkkeessä

      Näin se on. Kaikki paikoillaan. Asiat järjestyksessä, pilke silmässä.

    • Onmahtaviaasioita

      Mahtavia nämä onnelliset asiat ovat ja on se mahtavaa.

    • Liittoonliitto

      Elämän perusasiat ovat liiton asioita. Liitossa liidellen, hetken huumassa. Mahtavia asioita.

    • Vaimonsa

      Kaksi asiaa joita en vaihtaisi... toinen on vaimo.

      • Kiitokset

        Minulla on: Norja ja hyvä palkka.


    • Sitäkötarkoitit

      Juuu, ainakin mieähille; pysyvät hengissä pidempään.

    • kerro_miulle

      Aloittajalle, perustele miksi se on hyvä??...en näe mitään kirsikkaa kakun päällä.

    • Jos hyväilyjen, läheisyyden ja seksin loppumista pitää hyvänä asiana, niin sittenhän avioliitto on hyvä asia.
      Itse avioituessani kuvittelin ihan muuta.

    • OnkoRakennettuOK

      Paritiimi. Työtä. Luotettavaa koskettamista. Molemmilla oma elämä.

      Kenen kannalta hyvä asia? Puolison? Lasten? Sukulaisten? Rakastajien? Lemmikkien? Verottajan? Vakuutusyhtiön? Terveydenhuollon? Oman rauhan? Naapurin? "Oikea" vai "leikitty" avioliitto? Seksillä vai ilman? Salasuhteilla vai ilman? Avioehdolla vai ilman? Julkinen vai ei? Ystävillä vai ilman? Saa luottaa vaiko ei saa luottaa.
      Aiheilla vai ilman aiheita?

      Pitemmän päälle tehty työ menee minun/hänen/heidän hyväkseen. Mikä jää, mikä lähtee?
      Ajan myötä viritettävät tarpeet. Mitä puretaan, mitä ei? Mikä yhteistä, mikä ei?
      Mikä faktaa, mikä fiktiota?

      Kaunista katseltavaa? Hyvää koettavaa? Korjattavissa vai ei korjattavissa?
      Kenen pesä?

      Rasti siihen ruutuun, kun on tilanne omassa avioliitossa. Seuraukset, jos on.
      Paljonko maksaa aikaa, vaivaa, euroja?

    • RouvaXxXs

      Täysin samaa mieltä. Mutta uskon ettei kaikille sovi avioituminen tietenkään.
      Avioehto tehtiin "jos jompikumpi hairahtuu ja haluaakin eron" mutta tarkoitus olla sinne hautaan asti yhdessä vieläkin ja kuolemantapauksessa ei avioehto ole voimassa. :)

      Ollaan toistemme lähiomaiset ym etuja. Ei tarvi miettiä monia juttuja kun naimisissa.
      Seksi on vain parantunut vuosien myötä ja läheisyyttä riittää. Omaa aikaakin saa halutessaan. Onneksi on libidot samankaltaiset. Yhden pihtarimiehen jälkeen tiesin varmaksi jotta fyysinen yhteensopivuus on tärkeää oman hyvinvointini kannalta.. Miehellä oli samat aatokset kokemustensa perusteella.

      Kukin tekee toki liitostaan minkä haluaa. Jos suostuu kylmään liittoon niin kai sekin mukavaa voi olla, ainakin sen puolesta jonka sääntöjen mukaan eletään.

    • Hyvässäliitossaa

      On se silloin jos on onnistunut löytämään kumppanin jonka kanssa elämä sujuu ja arki hoituu loistavasti. Näin on itselläni. En onneksi erehtynyt kehenkään narsisti psykopaattiin, väkivaltaiseen alkoholistiin. Säälin ihan hirveästi sellaisia liittoja joissa toinen manipuloi, alistaa, uhkaa, tms. Jokaisella hyvällä ihmisellä olisi oikeus hyvään liittoon.

      • Perustellen

        "Hyvä ihminen" ?


    • Sisustus

      Hyvään liittoon mahtuu koviakin kokemuksia, eikä se hajoa myrskyssä. Kestää myötä ja vastamäet. Vaatii sisua. Otatko Sisun vastaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe