Psykopaatista

tietoa

Psykopaatti on sellainen naisten perässä juoksija, että kun se kyllästyy jostain syystä, niin se hyppää toisen naisen perään ja sitä rataa. Se ei ala suremaan ja itkemään naisten perään. Käyttäytyä se todella aluksi osaa ja se on hurmaava. Eikä siitä voisi siinä vaiheessa mitenkään uskoa, että se olis psyko.

Mutta psykopaattia ei voi parantaa. Sen siten siis kannattaa antaa mennä, ei sitä pysty muuttamaan. Yleensä toinen ihminen ei voi toista muuttaa. Psykopaatti on aika kylmä. Kyllä se osaa olla mukava aluksi, mutta ootas kun vaikeet ajat tulevat...

6

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      Hän on yleensä ystävällinen ja puoleensavetävä.
      Hän esiintyy auktoriteettina ja on autoritaarinen
      Hän haluaa olla huomion kohteena
      Hän alistaa jokaisen, joka suostuu siihen
      Hän ostaa liittolaisia ja käyttää toisia hyväkseen
      Hän on epäluuloinen eikä luota keneenkään
      Hän ei koskaan kadu, masennu, häpeä eikä ole syyllinen
      Hän muuttaa kantaansa, unohtaa lupauksensa ja syyllistää muut

      Tämä otettu sivulta: http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2003/210103_b.htm

    • mies

      voiko mies olla psykopaatti vain nais suhteissaan?

      • Jennie25

        aina psykopaatti, joka tilanteessa. Sellaisen kanssa ei ole pelleileminen. Ne pelaa pelejään jopa oman äitinsä kustannuksella. mikään ei ole heille pyhää kuin he itse. Muiden tunteilla ja ajatuksilla ei ole mitään väliä. Kaikissa tilanteissa he tavoittelevat vain ja ainoastaan omaa etuansa keinoja kaihtamatta.
        Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita.


      • Jennie25 kirjoitti:

        aina psykopaatti, joka tilanteessa. Sellaisen kanssa ei ole pelleileminen. Ne pelaa pelejään jopa oman äitinsä kustannuksella. mikään ei ole heille pyhää kuin he itse. Muiden tunteilla ja ajatuksilla ei ole mitään väliä. Kaikissa tilanteissa he tavoittelevat vain ja ainoastaan omaa etuansa keinoja kaihtamatta.
        Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita.

        puhutte. On kokemusta aviosta 15 v ajalta psykopaattinaisen kanssa ja sen jälkeen 8 v jatkuvaa kiusaa lapselleen, jonka mielenterveys nyt sitten petti... Lastensuojeluviranomaiset eivät tee asialle mitään, psykopaatti on manipuloinut heidät toimimaan mielensä mukaan.


      • Jaskaxx
        sitroen kirjoitti:

        puhutte. On kokemusta aviosta 15 v ajalta psykopaattinaisen kanssa ja sen jälkeen 8 v jatkuvaa kiusaa lapselleen, jonka mielenterveys nyt sitten petti... Lastensuojeluviranomaiset eivät tee asialle mitään, psykopaatti on manipuloinut heidät toimimaan mielensä mukaan.

        Poikani toilailuja aikansa ihmetelleet ammattiauttajat kysyivät minulta, että mikä kumma poikaasi vaivaa. Sanoin heille, että äitinsä sisaruksetkin sanoivat pojan olevan samanlainen koheltaja kuin äitinsä. Mitä vain saa tehdä, jos äiti antaa anteeksi. Muulla ei ole väliä


      • Kokenut
        Jennie25 kirjoitti:

        aina psykopaatti, joka tilanteessa. Sellaisen kanssa ei ole pelleileminen. Ne pelaa pelejään jopa oman äitinsä kustannuksella. mikään ei ole heille pyhää kuin he itse. Muiden tunteilla ja ajatuksilla ei ole mitään väliä. Kaikissa tilanteissa he tavoittelevat vain ja ainoastaan omaa etuansa keinoja kaihtamatta.
        Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita.

        Lukekaapa Robert D Haren kirja "Ilman omaatuntoa".Sen luettuani ymmärsin, ettei kannata tuhlata ainoaa elämäänsä psykopaatin paranemista odotellessa. Mitään parannusta ei koskaan tule tapahtumaan eli: pakene niin kauan kuin voit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe