Voiko silmäpusseista päästä eroon?

Kössi K. Kojootti

Minua on jo pitkän aikaa häirinnyt se ikävä tosiasia, että silmänaluseni ovat päivästä toiseen tummat. Tähän ei tunnu vaikuttavan yöunien pituus eikä esim. silmänympärysvoiteen käyttö. Silmänaluset ovat ja pysyvät tummina.

Toisilla ihmisillä tuntuu olevan enemmän alttiutta saada silmäpussit syystä tai toisesta. Mutta onko kenelläkään hyviksi havaittuja keinoja, joilla tästä häiritsevästä esteettisestä haitasta voisi päästä eroon?

7

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pussisilmä

Ootko kokeillu silmäpusseihin pakastimessa olleita lusikoita tai teepusseja?
      Ne ei kai tummiin silmänalusiin toimi, mut mä ainakin aamusin jos on silmät tosi väsyneen näköset ja silmäpussit niin painelen kylmillä lusikoilla, se toimii mun mielestä aika hyvin, koska meikilkin saa häivytettyy hirmu hyvin, kun tekee vaan oikeet varjostukset..
      Kannattaa kysyy esim. jostain kosmetiikka tai kauneushoitolasta apuu, jos ei osaa valokynällä tehä oikeita häivytyksii millä pystyy kohdistaa valon sillai silmänalusiin ettei niihin tuu niitä varjoja..

• Pussisilmä

Nykyaikana on aika helppo varmaan poistattaa kokonaan silmäpussit plastiikkakirurgilla.
      Ei tarvii edes nukutusta, puudutus riittää ja se on melko nopee toimenpide :>

• jeh

Onko kyseessä pussit vai tummat silmänaluset, ne on nimittäin kaksi eri asiaa? Jos olet nuori eikä sinulla ole ryppyjä silmien ympärillä voit peittää tummia silmänalusia peiteväreillä, valokynillä tms. Nämä kyllä voivat korostaa ryppyjä. Joillakin valmistajilla on silmänympärysvoiteita joiden luvataan vaalentavan silmänympärystää. Esim. Nivealla. Ihan toimiva. Silmänalusien pussiin tehoaa kun jätät suolan käytön vähemmälle, varsinkin illalla. Myös selällä nukkumisen sanotaan lisäävän silmäpussia.

• vähentää pusseja

Niin siis selällä nukkuminen vähentää silmäpusseja ja vatsalla nukkuminen lisää.

Mustat silmänaluset katoavat varmasti 10 tunnin yöunilla joka päivä. 8 tuntia ei ole kaikille riittävä. Sen lisäksi silmänympärysvoiteen käyttö.

Silmäpusseja lisäävät suola, piilosuola, runsas juominen illalla, alkoholi ja rasvaiset voiteet silmänympärysiholla.

Tuloksia voit odottaa vasta muutamien viikkojen kuluessa. Päivissä tai viikossa ei välttämättä ihmeitä tapahdu.

• happyyyyy

http://www.youtube.com/watch?v=or6OX2kGM98

löysin videon jossa näytetään miten saa silmäpussit katoamaan (ainakin mä sain :D) Täytyy vaa laittaa normaali ihonväriä vaaleampaa meikkivoidetta (tai valokynää) silmäpussin varjokohtaan. Pelkästään varjokohtaan.

Autto mua ainakin TOSI paljon. ei näy enää silmäpusseja ainakaan paljoa :D

• maizzu

Nää on kyllä kirjotettu tänne joskus kaks vuotta siten, mutta siis en oo kovin hyvä Englannissa että haluisin vaan kysyä että mitä tuo mies laittaa noihin silmäpusseihin? Tai mitä sä laitat? Kun jäi vähän epäselväksi :D

• Muna

Mulla on ihan hirveet silmäpussit mut ne ei vaan lähe pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      162
      7267
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4369
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      120
      2475
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      67
      2077
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      88
      1533
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      212
      1495
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1121
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      15
      1021
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      999
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      977
    Aihe