http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/861672/Suomen aforismipaivaa vietetaan maanantaina
Keksitäänpä siis tähän ketjuun aforismeja. Laitan tähän avaukseksi pari semmoista jotka palstanaisetkin voivat hyväksyä:
"On vain hyviä naisia koska eihän menneisyydellä ole väliä"
"Naisen hypergamia on vain luulotauti jota sairastavat köyhät ja rumat miehet"
"Kun juoksut on juostu ei ole iso häpeä älvsbyssäkään elää"
"mitä usempia on miehiä menneisyydessä sitä parempi on nainen nykyisyydessä"
Huomenna on aforismipäivä
10
233
Vastaukset
Huorna vittu väänettävä.
Parempi pillu piilossa kuin kulli otsalla.
Elämme kovia aikoja... miettikää sitä.- YönSimo
Joka horoja panee se paskaa niittää.
Nussikaa minua jos haluatte hyvää.
Vittu se on siallakin. - Virgin_bride_or_bust
Impeys on neidon kallein aarre.
- minekraft
Suomineito on yhtä huonossa kunnossa kuin tatskattu lortto.
"On surullista vanheta, mutta mukavaa kypsyä." - Brigitte Bardot
"Nainen on aina samanikäistä miestä nuorempi." - Elizabeth Browning
"Synti on keksitty sitä varten, että elämä olisi hurskaallekin jännittävää." - Kalervo Tuukkanen
"Ilomielin johdatamme lähimmäisiämme hyveen tielle, mutta omiin virheisiimme me emme puutu." - Tuomas Kempiläinen
http://www.tunturisusi.com/aforismit/
Joitakin ihan mainioita. En ala keksimään, kun muut osaa paremmin. :)- osuuko.uppoaa
"Sivistyneet ihmiset eivät pysty tyydyttämään seksuaalista viettiään ilman rakkautta." - Bertrand Russell ;P
- Kari.R.Runk
osuuko.uppoaa kirjoitti:
"Sivistyneet ihmiset eivät pysty tyydyttämään seksuaalista viettiään ilman rakkautta." - Bertrand Russell ;P
HAH HAH! Ei pidä paikkaansa. Otan munan käteen ilman rakkautta ja lennätän spermaani. Piehtaroi haudassasi Bertrand!
osuuko.uppoaa kirjoitti:
Noh, soolona pystyy. Seksissä ilman rakkautta toisen osapuolen kanssa en näe mitään hohtoa eikä se ole edes tyydyttävää. Siinä määrin osuu ja uppoaa kyllä. :)
- mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Viisaat tekevät sananparret, tyhmät toistavat niitä.
- Samuel Palmer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797