Queen fanit?

Queen fani

Siis onko suomessa yhtään Queen fania nykyisin?
ärsyttää kun melkeen kukaan ei tykkää Queenista
enää, ja jos on vielä Queen faneja, niin mitkä on teijän lempi biisejä? mun on We Will Rock You,
We Are the Champions, Bicycle race, dont stop me now.

14

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cf

      Yksi ja hailee, jos kukaan muu ei Queenista tykkää. Minä tykkään ja that's it. :)
      Parhaita biisejä on Bohemian Rhapsody, Innuendo, I'm Going Slightly Mad ja Good Old-Fashioned Lover Boy. Ja onhan niitä liuta muitakin... nämä ehkä kuluisivat ensin puhki, jos pitäisi LP:tä kuunnella. ;)

    • Jenna Q

      Queen on ihan sairaan hyvä! rakastan sitä musiikkia ylikaiken! ja Freddie Mercury on legenda! sillä oli ihana pitkä musta tukka! mun lempibiisit on Don't Stop Me Now, Bohemian Rhapsody, Love Of My Life, Show Must Go On, Killer Queen... Parhaat levyt on QueenII, A Night At The Opera ja A Day At The Races.

    • anna

      QUEEN ON AIVAN MAHTAVA!!!! parhaimpia biisejä on innuendo, the show must go on, who wants to live forever, under pressure (featuring david bowie)
      jne jne jne!!!!!

    • Artsi

      kylhän niillä on hyviä biisejä:another bite and dust,bohemian rhapsody,show must go on,who want's to live forever,we are the champions,radio ga ga,i want it all,kind of magic,driven by you,let me live,somebody to love,fat bottomed girls,don't stop me now,bicycle race,princes of the universe,ogre battle,death on two legs,lazing sunday afternoon,i'm love with my car...niitähän on paljon mut kaikki live ja studio versiot ovat hyviä.

    • EiNytFaniMut...

      ...ainaki yks hyvä biisi "Killer queen"

    • freddi mercury

      siis todellakin löytyy legendaarisen queenin faneja!
      mä suorastaan jumaloin mercuryn ääntä!
      kaikkein parhaimmat kipaleet ovat:
      bohemian rhapsody(aivan ykkönen),killer queen,friends will be friends,another one bites the dust,show must go on..
      ja kaikki on kyllä hyviä, tuohon luettelin vain muutaman

      FREDDIE lives forever

    • Brianmay

      Osaan kaikki Queenin biisien sanat ulkoa...

      • Highlander

        www.immortalforum.urli.net te jotka ootte kovia Queenin fanittajia tai muuten tykkäätte niin rekkaroitukaa tonne foorumille :) olisi hieno että saataisiin sinne porukkaa jotta tämä foorumi eläisi kunnolla


    • Princess not Queen

      Queen faneja? Eiköhän niitä löydy Suomestakin pilvin pimein, puhut kuitenkin maailman top 5 myydyimpiin kuuluvasta legendaarisesta bändistä.
      Bändistä joka koostui neljästä nerokkaasta ja uskomattoman taitavasta jäsenestä (kaikki kirjoittaneet kasan bändin hiteistä).
      Brian May: Luultavasti ainoa tohtorin arvon omaava rocktähti, soittanut kaikki bändin kuuluisimmat kappaleet itse tehdyllä (osin vanhasta takasta rakennetulla) Red Special-nimisellä kitaralla.
      Eric Claptonin sanoin "Brian May tekee kitaralla asioita joista voin vain unelmoida".

      John Deacon: Jokaiselle basson soitosta jotakin ymmärtävälle todellinen nautinto.

      Roger Taylor: Vahva ja erittäin taitava kitaristi, hänen kappaleitaan mm Radio Ga Ga" , "A Kind Of Magic" ja “Days of our Lives”,
      Roger nautti bändin jäsenistä erityisesti (poislukien Freddie) rocktähden elämästä, nopeista autoista, juhlista ja mallityttöystävistä.

      Freddie Mercury: Rockin kuningas, tenori jolla neljän oktaavin huikea ääniskaala. Puhdas ääni joka livenäkin kuultuna osuu nuotilleen oikein. Luultavasti maailman karismaattisin ja mukaansatempaavin live-esiintyjä (youtube live aid varmaan todistaa tämän kaikille, those were the days ;-D),
      Freddie eli elämänsä täysillä nauttien joka hetkestä, totesi eläessään "jos kuolen huomenna, en välitä hittojakaan, olen tehnyt kaikkea mahdollista kaikkien kanssa". sekä "Taivas? En minä halua taivaaseen,helvetti on paljon parempi paikka,kuvittele kuinka paljon kiinnostavia ihmisiä siellä kohtaakaan!".

      Paljon Queen-infoa osoitteessa Queenonline.com

      Oliko yllä tarpeeksi perustetta miksi Suomessakin ihaillaan yhtä maailman kaikkien aikojen parhaista bändeistä!

      ps. tunnettuja Queen faneja ovat mm

      Robert de Niro
      50 cent
      U2
      Axl Rose
      Metallica
      Muse
      Robbie Williams
      Simon Cowell
      The Darkness
      Lady GaGa (nimi Radio Ga Ga:sta)
      Adam Lambert
      David Bowie
      George Michael
      Taylor Hawkins
      Homer Simpson. "I stayed up listening to Queen" =DD

      • Princess not Queen

        Roger Taylor lipsahti kitaristi, piti kirjoittaa Rumpali, pahoittelen.


    • Juha8222222

      Minä oon Queenin fani, upea bändi, taidokas, älykäs, sivistynyt ja cool poppoo oli aikoinaan.
      Koko maailman tunnetuin ja oikeasti paras.

      Bohemian Rhapsody
      Under pressure
      Barcelona
      We will rock you
      We are the champions
      Princes of the Universe
      Thank god its a Christmas
      Innuendo
      Who wants to live forever
      Hammer to fall
      Seven seas of rhye
      Crazy little things goes love
      Another one bites the dust
      Its a kind of magic
      Sheer heart attack
      One vision

      siinä noita maagisia biisejä by Queen!!!!!

      • Juha8222222

        virhe, ei goes love vaan calls love


    • hiehie

      Onko olemassa nuoria queen-faneja. itte oon 15 ja 100% queen-fani.

    • Freddie=GOD OF ROCK!

      Queen forever! kova fanitus päällä ja keräily kokoelma kasvaa kasvamistaan. Lemppari biisejä mm.Princes Of The Universe, Sheer Heart Attack, Liar, Son And Daughter, Bohemian Rhapsody, Tie Your Mother Down, The March Of The Black Queen, Fat Bottomed Girls. Näitä biisejä on kyl ihan hemmetin vaikee järjestää lemppareiks ja mitkä on hyviä ja mitkä vähän huonoja, koska todellisena fanina ne KAIKKI tuntuu hyvältä ja jopa Hot Space albumin biisit vaikka albumi myikin huonosti sillon aikoinaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe