Uusi profiili

Nainenminäkin

Voi hyvät naiset jos voisin varottaa teitä uudesta profiilista treffeillä. Olin avoliitossa hänen kanssa 5v. Erottiin alku vuodesta jonka jälkeen taas kokeiltiin. Onneksi ei kuitenkaan taas muutettu yhteen.Ero oli jälleen erittäin ruma. Nyt erosta 1kk ja jo näkyy uutta etsivän. Kertoo että erosta jo vuosia. WTF? Alkoholin käyttönsä kuvaa hyvässä seurassa. Joka viikonloppu on oma seura hyvää... Ja monta muuta valhetta näkyy olevan. Joo oon kattonu kyseisen profiilin. Itselläni ei ilmoitusta ole. Ja en löytänyt sitä kyttäämällä vaan kuulin asiasta. Tiedän kuulostavani katkeralta mut onko sellasta joka ei olisi? Tuon tämän tänne vaan jos voisin säästää edes jonkun samalta kokemukselta. Olkaa varuillanne uusien ihmisten kanssa ja älkää heti kaikkea uskoko. Toki jos itselle kuppi maistuu on kyseinen henkilö juuri se "oikea" siihen.

7

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SärjettySydän

      Minunkin entinen mieheni etsii netistä uutta kumppania, hän väittää etsivänsä "elämäniän kumppania" vaikka hän on oikeasti varsinainen sydäntensärkiä, minuakin hän petti yli kymmenen muun naisen kanssa ja niin hän on pettänyt kaikkia muitakin vaikkei sitä myönnäkkään, hänellekkin sellainen muotitietoinen nainen olisi sopiva kumppani, hehän kuulemma pitävät siitä jos mies on uskoton.

    • Enhaluapettyä

      Hei exät, voisitteko antaa vinkkiä profiilista: vähän nimimerkkiä, ikää, paikkakuntaa.. Että tietäis välttää.

    • Nainenminäkin

      Eipä sitä uskalla tänne nimimerkkiä laittaa. Pikkasen alle 50v mies. Savo.

      • hywa

        olit avoliitossa 5v. Hmm, sehän on hywä mies !


    • ElämäOpettaa

      Kaiken kaikkiaan olkaa varovaisia netin kautta tulevista tuttavuuksista. Tänne pesiytyy kaikenkarvaista väkeä ja etenkin juuri sitä väkeä, joka on arveluttavaa. On ihmisiä jotka sanoo olevansa uusia profiileita, mutta ovat vuosikausia etsineet netin kautta, tehneet aina uusia profiileita, pettäneet ja valehdelleet. Etsikää kumppaninne mieluummin reaalielämästä kuin täältä. Mistä tiedätte mitä kaloja täällä onkeenne nappaa.

    • puukatti

      Tuo on niin totta ei muuta kuin valehdellaan esm. tosta alkon otosta ja että on sinkku paljastuu että on naimisis ja paljo muuta.

    • eiikäkriisiä

      Kyllä ne juomis asiat tulevat ilmi,jo muutaman kuukauden tapaamisen aikana en usko että jäävät varjoon.....yleinen ilmekkin jo kertoo ja vaikka olen mies pettäminen ei kuulu harrastukseeni/omatuntoni ei vaan antaisi pettää toista....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe