Onko naiset liian pinnallisia etteivät kelpuuta omantasoista miestä?
Onko rahalla merkitystä ja eikö nainen halua tutustua mieheen jos se ei ole samanlainen kuin muut eli joku supliikki pelimies?
Miksi on niin paljon yksinäisiä miehiä?
96
1183
Vastaukset
- ostetut.suhteet
Raha ja resurssit merkitsee tässä maailmassa kaikkea ja mitä vähemmän sinulla näitä on, niin sitä merkityksettömämpi olet, kun puhutaan miehistä. Varsinkin mitä tulee suhteisiin. Jotkut (useat) yrittävät tämän kiistää, mutta kun katsotaan tekoja eikä sanoja, niin totuus paljastuu, eikä totuutta sanoilla muuksi muuteta, koska vain ja ainoastaan teot ratkaisevat.
- retstet
Mun mielestä tämä nykytilanne eli se että jokaisella naisella riippumatta minkälainen on on niin paljon kovempi menekki deittimarkkinoilla kuin vastaavanlaisella miehellä. Tämä johtaa siihen että naiset vain koventavat vaatimuksiaan entisestään. Vähän kuin loputon suo ja sen näkee katukuvasta minkälaisiin naisiin on miesten ollut tyytyminen, esim. lihaviin, rumiin, itseään vanhempiin naisiin.
- moni.niin.tekee.kuitenki
Miks pitäis olla miehen kanssa ku se jättää sut kun vanhenet???
- eiparisuhteille
Miehet ei yleensä jätä, ne vaan pettää. Eihän siitä kotona häärivästä palvelijasta kannatakaan kokonaan luopua. Kyllä parikymppiset tytöt sen jo huomaavat, kuinka paljon varatut miehet ehdottelee. Se vie tytöiltä pohjan pois halulta päätyä itse iäkkäämpänä siihen samaan tilanteeseen kun jo nuorena huomaa, että naista ei arvosteta ollenkaan.
- ErotNaistenAiheuttamia
eiparisuhteille kirjoitti:
Miehet ei yleensä jätä, ne vaan pettää. Eihän siitä kotona häärivästä palvelijasta kannatakaan kokonaan luopua. Kyllä parikymppiset tytöt sen jo huomaavat, kuinka paljon varatut miehet ehdottelee. Se vie tytöiltä pohjan pois halulta päätyä itse iäkkäämpänä siihen samaan tilanteeseen kun jo nuorena huomaa, että naista ei arvosteta ollenkaan.
Kyllä ne on nimenomaan naiset jotka jättävät suurimman osan avioeroista ja pettävät. Naisten pettäminen johtaa aina väistämättä eroon. Itse olen näille naisille joita elämässäni on ollut juurikin se passaaja ja palvelija. Kun aikansa ovat hyötyneet niin lähtevät. Kyllä monilla pojilla menee jo varhaisnuoruudessa pohja pois koko seurustelusta kun huomaavat että kaikki ovat vaan niiden komeampien jännämiesten perään.
- uuuuuuuuuu
ErotNaistenAiheuttamia kirjoitti:
Kyllä ne on nimenomaan naiset jotka jättävät suurimman osan avioeroista ja pettävät. Naisten pettäminen johtaa aina väistämättä eroon. Itse olen näille naisille joita elämässäni on ollut juurikin se passaaja ja palvelija. Kun aikansa ovat hyötyneet niin lähtevät. Kyllä monilla pojilla menee jo varhaisnuoruudessa pohja pois koko seurustelusta kun huomaavat että kaikki ovat vaan niiden komeampien jännämiesten perään.
En yhtään ihmettele, että naiset ottavat avioeroja. Tiedätkö mitä on mennä parikymppisenä naisena baariin kun ukkomiehet kiehnaavat jatkuvasti kimpussa? Väitätkö tosissas, että varattuja akkoja saa samalla tavalla koko ajan potkia pois kimpusta? Olisi kiva tavata joskus edes joku mukava sinkkumies, mutta kun nää varatut on niin paljon kimpussa että ne kai sit hätistää ne sinkkumiehetkin pois. Enpäs ole enää jaksanut baareissa käydäkään pitkään aikaan kun ei siellä mitään sinkkuja tapaa. En kyllä tiedä missä niitä tapais. Työpaikallakin kaikki on varattuja. Alkaa jo mennä toivo ja maku koko touhusta. Mikä hiton järki parisuhteissa edes on?
- 5plus18
uuuuuuuuuu kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että naiset ottavat avioeroja. Tiedätkö mitä on mennä parikymppisenä naisena baariin kun ukkomiehet kiehnaavat jatkuvasti kimpussa? Väitätkö tosissas, että varattuja akkoja saa samalla tavalla koko ajan potkia pois kimpusta? Olisi kiva tavata joskus edes joku mukava sinkkumies, mutta kun nää varatut on niin paljon kimpussa että ne kai sit hätistää ne sinkkumiehetkin pois. Enpäs ole enää jaksanut baareissa käydäkään pitkään aikaan kun ei siellä mitään sinkkuja tapaa. En kyllä tiedä missä niitä tapais. Työpaikallakin kaikki on varattuja. Alkaa jo mennä toivo ja maku koko touhusta. Mikä hiton järki parisuhteissa edes on?
Sinkkuja on vaikka kuinka paljon mutta olet vain nirso. Salaa haaveilet varatuista ja ajattelet vain että kaikki hyvät on varattuja.
Johtuu kuulemma sellaisesta hypergamiasta.
- että.silleen
Joo, näin on. Se pahuksen kulkutauti on tarttunut ainakin osalle suomalaista miehistä. Mikään ei nykyään enää kelpaa niille nirsoille. Naisen pitää olla ehdottomasti alle 25v. neitsyt, fitneskissa ja villikissa sängyssä. Ansaitakin pitää niin paljon ett pystyy työttömänkin miehen ylläpitämään vähintään keskinkertaisesti.
Joten ei ihan P-A:n kannata edes haaveilla miehestä.
Näillä kyseisillä yksilöillä on oikein oma järjestönsä suomi24sinkkupalstalla; kyllä siellä kurpat saavat kuraa niskaansa, jos erimieltä ovat käsiteltävästä asiasta.
Nyt mun on ajettava sinne apteekkiin asioille...etten myöhästy!
Moikka. - laske.vähän.tasoa
että.silleen kirjoitti:
Joo, näin on. Se pahuksen kulkutauti on tarttunut ainakin osalle suomalaista miehistä. Mikään ei nykyään enää kelpaa niille nirsoille. Naisen pitää olla ehdottomasti alle 25v. neitsyt, fitneskissa ja villikissa sängyssä. Ansaitakin pitää niin paljon ett pystyy työttömänkin miehen ylläpitämään vähintään keskinkertaisesti.
Joten ei ihan P-A:n kannata edes haaveilla miehestä.
Näillä kyseisillä yksilöillä on oikein oma järjestönsä suomi24sinkkupalstalla; kyllä siellä kurpat saavat kuraa niskaansa, jos erimieltä ovat käsiteltävästä asiasta.
Nyt mun on ajettava sinne apteekkiin asioille...etten myöhästy!
Moikka.Minkälaisia super-yt-miehiä oikein yrität saada jos olet kohdannut tuollaisia vaatimuksia?
- niiiiiihh
laske.vähän.tasoa kirjoitti:
Minkälaisia super-yt-miehiä oikein yrität saada jos olet kohdannut tuollaisia vaatimuksia?
Itsehän te tällä palstalla näitä juttujanne viljetette! Ei naiset ole läheskään niin nirsoja kuin miehet. Miehille on nuoruus ja kauneus ja hoikkuus tärkeintä. Naisille nuo ei ole ratkaisevinta.
Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia. - niiiiihittelles
niiiiiihh kirjoitti:
Itsehän te tällä palstalla näitä juttujanne viljetette! Ei naiset ole läheskään niin nirsoja kuin miehet. Miehille on nuoruus ja kauneus ja hoikkuus tärkeintä. Naisille nuo ei ole ratkaisevinta.
Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia."Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia."
Onkin ihan samoja asioita ja yhtä helppoja asioita vaikuttaa niihin itse tässä nyky maailmassa. NOT. Nainen kun tarkoittaa työnteolla menestystä ja kunnon tuloja ja harvemmin oikeasti ollaan tyytyväisiä mihin vaan tulotasoon. Eli puhu nyt vaan ihan siitä mitä oikeasti tarkoitit äläkä lässytä jostain työnteosta. Rahaa ja resursseja pitää olla mahdollisimman paljon ja jos töissä on niin mahdollisimman hyvät tulot. - PalstanRuminMies
niiiiiihh kirjoitti:
Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia.No kyllä oli sitten vitun ontuva nillitys. "Työhaluttomia" Helevetti 16 vuotta olen yhtäsoittoa ollut työelämässä ja ei naisia kiinnosta. Joten mikä vitun työhaluttomuus???? Kyllä naisten nirsous ja nimenomaan vain komeiden miesten perässä juokseminen on suurin syy. Kai minäkin nyt työllisenä ja omaisuuttakin keränneenä sinun logiikallasi kelpaisin.
- 765412
PalstanRuminMies kirjoitti:
No kyllä oli sitten vitun ontuva nillitys. "Työhaluttomia" Helevetti 16 vuotta olen yhtäsoittoa ollut työelämässä ja ei naisia kiinnosta. Joten mikä vitun työhaluttomuus???? Kyllä naisten nirsous ja nimenomaan vain komeiden miesten perässä juokseminen on suurin syy. Kai minäkin nyt työllisenä ja omaisuuttakin keränneenä sinun logiikallasi kelpaisin.
" Kai minäkin nyt työllisenä ja omaisuuttakin keränneenä sinun logiikallasi kelpaisin."
Vain jos annat naisen hyötyä näistä ja mitä enemmän niin sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on suhteeseen. Sama koskee myös komeempia miehiä ja harva ilman resursseja suhteessa kauan heiluu vaikka irtopanoja saisikin helposti. - Aikasionohi
niiiiiihh kirjoitti:
Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia.No läski kolmekymppinen akka ei tosiaan kelpaa.
Sori. - niiiiiihh
niiiiihittelles kirjoitti:
"Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia."
Onkin ihan samoja asioita ja yhtä helppoja asioita vaikuttaa niihin itse tässä nyky maailmassa. NOT. Nainen kun tarkoittaa työnteolla menestystä ja kunnon tuloja ja harvemmin oikeasti ollaan tyytyväisiä mihin vaan tulotasoon. Eli puhu nyt vaan ihan siitä mitä oikeasti tarkoitit äläkä lässytä jostain työnteosta. Rahaa ja resursseja pitää olla mahdollisimman paljon ja jos töissä on niin mahdollisimman hyvät tulot.Mä puhuin työHALUTTOMISTA. Lähes jokainen nykyään on jossain vaiheessa työtön. Varsinkin naiset tekevät pätkätöitä paljon hoitoalalla jne. Ja edelleenkin ihan tavis duunariäijilläkin on puolisot. On niin absurdi ajatus, että nainen mieluumin elää yksin vuosikausia/koko elämänsä pienillä tuloillaan kitkuttaein kuin huolisi kaltaisensa pienituloisen miehen. Kyllä se pienituloinenkin mies olisi jo suuri pelastus omaan taloudelliseen tilanteeseen ennemmin kuin yksin olo. Jos naiset ajattelisivat vain rahaa, eivät suostuisi asumaan yksin ilman miestä hetkeäkään. Jopa se työtönkin mies olisi kannattavampi "sijoitus" kuin ei miestä ollenkaan, saa se työtönkin jotain tukirahoja sentään, kyllä niillä jo puolet asumiskuluista maksais. Iso helpotushan sekin jo olis. Samalla vois kytätä rikkaampaa miestä ja kun se löytyy, potkasta se luuseri ulos. Näin siis olisi jos naiset pelkästään rahaa ajattelisivat.
Ihmiset ylipäätään haluavat kohdata kaltaisiaan ja onhan se nyt sanomattakin selvä, että joku työorjentoitunut ei voi mitenkään ymmärtää jotain omasta halustaan yhteiskunnasta syrjäytynyttä ihmistä, hänen ideologiaansa ja ajattelutapaansa. On vaikea edes ystävystyä sellaisten henkilöiden kanssa, se on niin erilainen maailma missä eletään. - niiiihittelles
niiiiiihh kirjoitti:
Mä puhuin työHALUTTOMISTA. Lähes jokainen nykyään on jossain vaiheessa työtön. Varsinkin naiset tekevät pätkätöitä paljon hoitoalalla jne. Ja edelleenkin ihan tavis duunariäijilläkin on puolisot. On niin absurdi ajatus, että nainen mieluumin elää yksin vuosikausia/koko elämänsä pienillä tuloillaan kitkuttaein kuin huolisi kaltaisensa pienituloisen miehen. Kyllä se pienituloinenkin mies olisi jo suuri pelastus omaan taloudelliseen tilanteeseen ennemmin kuin yksin olo. Jos naiset ajattelisivat vain rahaa, eivät suostuisi asumaan yksin ilman miestä hetkeäkään. Jopa se työtönkin mies olisi kannattavampi "sijoitus" kuin ei miestä ollenkaan, saa se työtönkin jotain tukirahoja sentään, kyllä niillä jo puolet asumiskuluista maksais. Iso helpotushan sekin jo olis. Samalla vois kytätä rikkaampaa miestä ja kun se löytyy, potkasta se luuseri ulos. Näin siis olisi jos naiset pelkästään rahaa ajattelisivat.
Ihmiset ylipäätään haluavat kohdata kaltaisiaan ja onhan se nyt sanomattakin selvä, että joku työorjentoitunut ei voi mitenkään ymmärtää jotain omasta halustaan yhteiskunnasta syrjäytynyttä ihmistä, hänen ideologiaansa ja ajattelutapaansa. On vaikea edes ystävystyä sellaisten henkilöiden kanssa, se on niin erilainen maailma missä eletään.Älä jaksa lässyttää. Näinhän monet toimivat, paitsi tietenkin sillä tavalla, etteivät huoli liian pienituloista, niin kuin aikaisemmin totesin, vaan odottavat sitä mahdollisimman isoa resurssijättivoittoa. Ja jos nyt on erehtynyt pienempi resurssiseen mieheen, niin äkkiä se vaihtuu siihen paremmilla resursseilla olevaan mieheen jos vain mahdollisuus siihen tulee. Siinä se naisen rakkaus on yleensä suurimalla osalla naisista on, eli rakkaus miehen resursseja kohtaan,eikä miestä itseään.
- niiiiiihh
niiiihittelles kirjoitti:
Älä jaksa lässyttää. Näinhän monet toimivat, paitsi tietenkin sillä tavalla, etteivät huoli liian pienituloista, niin kuin aikaisemmin totesin, vaan odottavat sitä mahdollisimman isoa resurssijättivoittoa. Ja jos nyt on erehtynyt pienempi resurssiseen mieheen, niin äkkiä se vaihtuu siihen paremmilla resursseilla olevaan mieheen jos vain mahdollisuus siihen tulee. Siinä se naisen rakkaus on yleensä suurimalla osalla naisista on, eli rakkaus miehen resursseja kohtaan,eikä miestä itseään.
En mä sitä oo kieltänytkään, etteikö onnenonkijoita ja laskelmoivia naisia olis. Olkaa tarkkana.
- että.silleen
laske.vähän.tasoa kirjoitti:
Minkälaisia super-yt-miehiä oikein yrität saada jos olet kohdannut tuollaisia vaatimuksia?
Mistä sä päähäsi sait tollaista? Minä vaan listasin tältä palstalta lukemani vaateet joita naisia kohtaan on TÄÄLLÄ asetettu... joitakin jätin vielä mainitsematta. Sillä eiköhän näitä tässä jo tarpeeksi asti ollut?
IRL ei onneksi ole yhtään äijää vastaan kävellyt vaatimuslistaansa esitellen, hyvin ovat salaisuutensa säilyttäneet, jos heillä nyt sellainen edes on ollut. Epäilen ettei.
- Mä olen seurustellut/asunut hanttihommia tehneen miehen kanssa n.2 vuotta.
-Seurustelin ja asuin taxikuskin kassa melkein 3vuotta, onnekseni en ehtinyt avioitua.
-Seurustelin remppamiehen (timpuri) kanssa toista kuukautta, jätti munt(bi-mies).
-Viimeisin seurustelu kumppani oli resusseiltaan varmaan sitt ns.tasokkain, rahakas ja ammatissa jossa tienas ihan mukavasti. Äijä joka kuvitteli noin vain muuttavansa munt oman mielensä mukaiseksi, joka suhteessa.
Mulla ei sitt olisi ollut lupaa olla mitään mielipidettä mistään... yes sir!
No mitä luulet...oisko se onnistunut?
- Mä tiedän vastauksen; EI IKINÄ, mua ei murreta edes pikkuhiljaa. Asioista voidaan neuvotella ja sopia... tehdä kompromissejä ja opetella elämään yhdessä. Mutt on myös olemassa asioita joista mä en edes neuvottele, mulla on oikeus päättää itsestäni... ja sanoa hyvästit. Mä en ole tahdoton otus, eikä munsta sellaista saa!
Kaikissa noissa miehissä on ollut jotain sellaista johon olen ihastunut ja jopa pariin rakastunutkin. Ensimmäisen suhteen elin loppuun asti... rakkaus kuihtui, ja ollaan ystäviä edelleen. Toinen rakkauteni oli hirveä pettymys/erehdys, perustui valheelle.
Ja kaksi muuta ihastusta joiden kanssa seurustelin... loppuivat mahdottomina.
Niin että näillä ehdoilla mennään... eikä mun ole pakko tyytyä...ei enempää, eikä myöskään vähempään. - 12121212
että.silleen kirjoitti:
Mistä sä päähäsi sait tollaista? Minä vaan listasin tältä palstalta lukemani vaateet joita naisia kohtaan on TÄÄLLÄ asetettu... joitakin jätin vielä mainitsematta. Sillä eiköhän näitä tässä jo tarpeeksi asti ollut?
IRL ei onneksi ole yhtään äijää vastaan kävellyt vaatimuslistaansa esitellen, hyvin ovat salaisuutensa säilyttäneet, jos heillä nyt sellainen edes on ollut. Epäilen ettei.
- Mä olen seurustellut/asunut hanttihommia tehneen miehen kanssa n.2 vuotta.
-Seurustelin ja asuin taxikuskin kassa melkein 3vuotta, onnekseni en ehtinyt avioitua.
-Seurustelin remppamiehen (timpuri) kanssa toista kuukautta, jätti munt(bi-mies).
-Viimeisin seurustelu kumppani oli resusseiltaan varmaan sitt ns.tasokkain, rahakas ja ammatissa jossa tienas ihan mukavasti. Äijä joka kuvitteli noin vain muuttavansa munt oman mielensä mukaiseksi, joka suhteessa.
Mulla ei sitt olisi ollut lupaa olla mitään mielipidettä mistään... yes sir!
No mitä luulet...oisko se onnistunut?
- Mä tiedän vastauksen; EI IKINÄ, mua ei murreta edes pikkuhiljaa. Asioista voidaan neuvotella ja sopia... tehdä kompromissejä ja opetella elämään yhdessä. Mutt on myös olemassa asioita joista mä en edes neuvottele, mulla on oikeus päättää itsestäni... ja sanoa hyvästit. Mä en ole tahdoton otus, eikä munsta sellaista saa!
Kaikissa noissa miehissä on ollut jotain sellaista johon olen ihastunut ja jopa pariin rakastunutkin. Ensimmäisen suhteen elin loppuun asti... rakkaus kuihtui, ja ollaan ystäviä edelleen. Toinen rakkauteni oli hirveä pettymys/erehdys, perustui valheelle.
Ja kaksi muuta ihastusta joiden kanssa seurustelin... loppuivat mahdottomina.
Niin että näillä ehdoilla mennään... eikä mun ole pakko tyytyä...ei enempää, eikä myöskään vähempään.Nyt kun olet sentään yrittäjä, tuskinpa duunari kelpaa enää.
- että.silleen
12121212 kirjoitti:
Nyt kun olet sentään yrittäjä, tuskinpa duunari kelpaa enää.
"Nyt kun olet sentään yrittäjä, tuskinpa duunari kelpaa enää."
Sä olet mainio!
Joo en tietenkään... mulla sitä omaisuutta nyt on; valitettavasti vaan miinus merkkistä! Mä olen puolisen vuotta pyörittänyt tätä firmaa ja syönyt välillä ihan pakosta; ruokalan puurokattilasta... kun mulla itsellä ei ole ollut ruokaa jääkaapissa.
Joko ei ole ollut itsellä rahaa ostaa sitä kaupasta, tai ei ole ollut aikaa käydä kaupassa; kun noita 14-16h päiviä kun on tullut aina joskus tehtyä.
Parhaina viikkona olen tehnyt 84,5- 86 h töitä, ehdin juuri kaatumaan sänkyyn ja taas menoksi. Revi kuule siitä. Moni sekalaista työtä tekevä tienaa paremmin.
Nyt on alkanut vähän helpottamaan, kun "kakkonen" otti henkilöstö asiat hoitoonsa...tekee myös työvuorolistat ja vaihdokset työvuoroihin ym...
Kuvitteletko tämän olevan helppoa... kuule ei ole, kun kaiken opettelen lopultakin kantapään kautta. Minä maksan ensin palkat, laskut, sos.turan/verot ym. menot... sitt tulee mun palkkani, jos rahaa on! On sitä nyt jo jäänyt plussan puolelle vähän.
Noilla tuntimäärillä joita olen tehnyt, jollain vieraalla töissä ollessani saisin ihan hiton hienoa palkkaa... =))
Mutt kun kyse ei ole siitä... vaan siitä ett minä kyllä kykenen tähän kun vielä opin tästä lisää. Tulen nousemaan jaloilleni, kunhan toiminta kattaa täysin kaikki kulut.
Tarjoan silloin kaikille talossa oleville asukkaille ja myös henkilökunnalle parempaa.
Ostin muuten nojapuut ja juoksumaton firman piikkiin... kuntoutukseen, liikunta rajoitteisille. =))
(monena iltana olen kuntouttanut itseäni siellä juoksumatolla...) - 12121212
että.silleen kirjoitti:
Sä olet mainio!
Joo en tietenkään... mulla sitä omaisuutta nyt on; valitettavasti vaan miinus merkkistä! Mä olen puolisen vuotta pyörittänyt tätä firmaa ja syönyt välillä ihan pakosta; ruokalan puurokattilasta... kun mulla itsellä ei ole ollut ruokaa jääkaapissa.
Joko ei ole ollut itsellä rahaa ostaa sitä kaupasta, tai ei ole ollut aikaa käydä kaupassa; kun noita 14-16h päiviä kun on tullut aina joskus tehtyä.
Parhaina viikkona olen tehnyt 84,5- 86 h töitä, ehdin juuri kaatumaan sänkyyn ja taas menoksi. Revi kuule siitä. Moni sekalaista työtä tekevä tienaa paremmin.
Nyt on alkanut vähän helpottamaan, kun "kakkonen" otti henkilöstö asiat hoitoonsa...tekee myös työvuorolistat ja vaihdokset työvuoroihin ym...
Kuvitteletko tämän olevan helppoa... kuule ei ole, kun kaiken opettelen lopultakin kantapään kautta. Minä maksan ensin palkat, laskut, sos.turan/verot ym. menot... sitt tulee mun palkkani, jos rahaa on! On sitä nyt jo jäänyt plussan puolelle vähän.
Noilla tuntimäärillä joita olen tehnyt, jollain vieraalla töissä ollessani saisin ihan hiton hienoa palkkaa... =))
Mutt kun kyse ei ole siitä... vaan siitä ett minä kyllä kykenen tähän kun vielä opin tästä lisää. Tulen nousemaan jaloilleni, kunhan toiminta kattaa täysin kaikki kulut.
Tarjoan silloin kaikille talossa oleville asukkaille ja myös henkilökunnalle parempaa.
Ostin muuten nojapuut ja juoksumaton firman piikkiin... kuntoutukseen, liikunta rajoitteisille. =))
(monena iltana olen kuntouttanut itseäni siellä juoksumatolla...)Ei omaisuutta eikä juuri aikaa suhteelle ;)
Jos joku päivä omaisuutta alkaa kertymään, voin taata ettei miehesi ammatti tule olemaan luokkaa duunari. Usko pois. Naiset eivät nai miehiä jotka eivät ole vähintään yhtä määrätietoisia ja kunnianhimoisia kuin he itse, ja siinä vaiheessa kun oma tilipussi kasvaa, yhtä hyvin tienaavia.
Sanonta "naiset eivät nai alaspäin" on yhä totta. - vihatipunen
12121212 kirjoitti:
Ei omaisuutta eikä juuri aikaa suhteelle ;)
Jos joku päivä omaisuutta alkaa kertymään, voin taata ettei miehesi ammatti tule olemaan luokkaa duunari. Usko pois. Naiset eivät nai miehiä jotka eivät ole vähintään yhtä määrätietoisia ja kunnianhimoisia kuin he itse, ja siinä vaiheessa kun oma tilipussi kasvaa, yhtä hyvin tienaavia.
Sanonta "naiset eivät nai alaspäin" on yhä totta.Sä elät valitettavasti jossain "Helsinki-kuplassa". Kyllä tuolla maaseudulla on yrittäjä-tavan duunari pareja.
- 12121212
vihatipunen kirjoitti:
Sä elät valitettavasti jossain "Helsinki-kuplassa". Kyllä tuolla maaseudulla on yrittäjä-tavan duunari pareja.
Useitakin.
Moni yrittäjä on naimisissa lähihoitajanaisen tms kanssa.
Ai tarkoititkin niin päin että _nainen_ on yrittäjä?
Pari tulee mieleen. Naisella pieni tmi jossa 0 työntekijää, miehellä hyväpalkkainen työ.
Ps. olenko maininnut että olen alun perin maalta ;) - että.silleen
12121212 kirjoitti:
Ei omaisuutta eikä juuri aikaa suhteelle ;)
Sanonta "naiset eivät nai alaspäin" on yhä totta.Onko mun nyt uskominen tuohon? Sulla kai on jonkinlaista faktaa esittää oraakkelin taidoistasi?
Mä olen nyt kovin pettynyt, mikä perusvika duunarissa on ett automaattisesti tulee hylätyksi?
Tahdon tietää... lihakaupassa kun on töissä yks ihan mukava 4-kymppinen mies, joka jo kyseli olenko menossa perjantai iltana tanssimaan? Vastasin ett ehkä... en ole vielä päättänyt.
*Sanonta "naiset eivät nai alaspäin" on yhä totta*
- Ei haittaa, pitää VAIN keksiä miten totuuden kiertää, ja ainahan te äijät sanotte meidän naisten kiertävän totuutta... joten ei tässä ole mitään probleemaa....
jos ett nyt muista/ymmärtänyt... niin kysy nyt vaikka Ikikseltä tai MGTOV:lta... =))
Kai asia ratkeais silläkin ettei mene avioon ollenkaan...asuu avoparina. Jep!!
Minä muuten ajauduin tälle alalle vahingossa... alunperin mulla oli aivan toiset suunnitelmat. Mulla on liikunnanohjaajan koulutus ja siihen päälle fysioterapeutin vielä... hieroojan koulutus oli suunnitelmissa.
Tähtäsin hieroojaksi/fysioterapeutiksi urheilijoille... että silleen oli suunnitelmat.
Sain kuitenkin keikkahommana yhden iäkkään naisen avustamisen,hänen kotonaan.
Tykästyin hommaan, se oli kovin vaihtelevaista ja sisälsi kaikkia alueita elämästä, jopa sietämään sen vanhuksen luihua poikaa, ilman etten rusikoinut sitä kasarilla!
Vartti vielä ja suljen keittiön... ja vien kerroksiin 2 annosta päivällistä, lämmittävät ruokansa itse mikrossa. (silakkalaatikkoa!) - TavanDuunari
että.silleen kirjoitti:
Sä olet mainio!
(monena iltana olen kuntouttanut itseäni siellä juoksumatolla...)Aina näiltä yrittäjä porvareilta saa lukea samaa paskaa. Olen aina sanonut että jos yritys ei tuota ja varsinkin jos aletaan marmattamaan työntekijöille maksettavista palkoita yritys on joko huonosti johdettu tai sitten jo valmiiksi tuomittu tuhoon. Samalla valittamisella suomi on nytkin jo jaettu kahtia teihin parempi tuloisiin porvareihin (itsehän vähättelette tulonne) ja meihin huonompi osaisiin duunareihin joilta voi viedä loputkin kun muka "elämme herroiksi" Kukaan ei muuten käske sinua toimimaan "huonossa yrityksessäsi" Jos renkinä tienaa paremmin niin kyllä olet sitten tavan tyhmä ja varsinainen idiootti että tuota touhua katselet. Kyllä sinuna minä laittaisin pillit pussiin ja ryhtyisin rengiksi kun mielestäsi minä duunarina olen helvetin menestyvä. Kumma että se ei silti sinulle kelpaa. Ainiin tiedoksi. Olen itse neli henkisessä yrityksessä renkinä. Palkka on kohdallaan ja kaikki tulee tessin mukaisesti. Pomo pienyrittäjänä ei marmata mistään vaan erikseen oikein kannustaa että merkitkää tuntilappuihinne tarkasti kaikki tuntinne ja sivukulut. Viimeksi viimeviikolla saimme erikseen kehuja pomolta koska asiakkaat ovat antaneet viimevuodelta vain erinomaista palautetta. Ei näy pomokaan syövän puurokattilan pohjia koska on paikkakunnan verotietojen kärkipäässä. Niin "huonosti" hänellä menee.
- että.silleen
TavanDuunari kirjoitti:
Aina näiltä yrittäjä porvareilta saa lukea samaa paskaa. Olen aina sanonut että jos yritys ei tuota ja varsinkin jos aletaan marmattamaan työntekijöille maksettavista palkoita yritys on joko huonosti johdettu tai sitten jo valmiiksi tuomittu tuhoon. Samalla valittamisella suomi on nytkin jo jaettu kahtia teihin parempi tuloisiin porvareihin (itsehän vähättelette tulonne) ja meihin huonompi osaisiin duunareihin joilta voi viedä loputkin kun muka "elämme herroiksi" Kukaan ei muuten käske sinua toimimaan "huonossa yrityksessäsi" Jos renkinä tienaa paremmin niin kyllä olet sitten tavan tyhmä ja varsinainen idiootti että tuota touhua katselet. Kyllä sinuna minä laittaisin pillit pussiin ja ryhtyisin rengiksi kun mielestäsi minä duunarina olen helvetin menestyvä. Kumma että se ei silti sinulle kelpaa. Ainiin tiedoksi. Olen itse neli henkisessä yrityksessä renkinä. Palkka on kohdallaan ja kaikki tulee tessin mukaisesti. Pomo pienyrittäjänä ei marmata mistään vaan erikseen oikein kannustaa että merkitkää tuntilappuihinne tarkasti kaikki tuntinne ja sivukulut. Viimeksi viimeviikolla saimme erikseen kehuja pomolta koska asiakkaat ovat antaneet viimevuodelta vain erinomaista palautetta. Ei näy pomokaan syövän puurokattilan pohjia koska on paikkakunnan verotietojen kärkipäässä. Niin "huonosti" hänellä menee.
Voi pyhä Sylvi sun kanssasi! Ilmeisesti luet eka kertaa mun yrityksestäni. Kyllä tässä oli ihan muut asiat pohjalla mistä keskusteltiin. Kerroin ainoastaan etten kieriskele rahoissa...hyvä kun toimeen tulen. Kyllä ne mokat: jotka resursseja syövät on ihan mun omia... minä opettelen tätä vähän kuin kantapään kautta.
Totuus on: ett tällä hetkellä jos tekisin muu`alla palkallisena töitä, noilla tuntimäärillä jotka täällä teen, niin tatusti tienaisin paljon enemmän.Se on FAKTA.
En minä sitä kitise, se oli toteamus.
Ja olet oikeassa, haaveita toteuttaessani saatan vaikuttaa tyhmälle; jopa olla sitä!
Minusta mä vaan olisin tyhmä: jos en edes yrittäisi toteuttaa suunnitelmaani, kun mulla kerta on tilaisuus siihen. Vuosikymmeniä myöhemmin saataisin katua asiaa, mutt mitä se hyödyttäisi? Tilaisuus oli ja meni.. that´s it!
Kyllä mä maksan työntekijöilleni ihan kohtuu palkan, pikkasen yli kirjapalkan kun enempään ei nyt ole varaa... vielä!
Syön puurokattilan pohjia kuvainnollisesti, totuus on ett ihan kunnon ruokaa se on.
Minä syön samaa kuin asukkaatkin...tai satunnaiset asukkaiden omaiset jotka täällä käy; he saattavat ostaa lounaan tai päivällisen itselleen.
Kehtaisi sitä myydä vaikka yleisesti ihan jokaiselle!
Mun yritys on toiminut vasta puolisen vuotta... jutellaan vuoden tai kahden kuluttua... lisää. - dfghfhh
niiiiiihh kirjoitti:
Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia."Ei naiset ole läheskään niin nirsoja kuin miehet."
Olen vertaillut esim. Suomi24 Treffeissä naisten ja miesten esittämiä kriteereitä, ja kyllä ne ovat naisilla yleisesti ottaen huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Miksi, jos he eivät ole nirsompia? Monella naisella esim. lukee profiilissaan jotain sentyyppistä, että "miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen". Ihannekumppanin kriteereistä selviää tämän tarkoittavan sitä, että pitäisi olla minua vähintään 10 cm pidempi ja 20 kg painavampi. Muualta selviää, että naamataulun pitäisi olla myös täysin toisenlainen, pitäisi olla kuin jostain Sons of Anarchysta repäisty eikä silmälasipäinen siloposki.
Minusta on aika nirsoa asettaa kriteereitä, joiden täyttäminen on jo pelkän ulkonäön puolesta puolelle miehistä täysi mahdottomuus. Hoikkuuteensa voi vaikuttaa, pituuteensa ei millään eikä oikein myöskään kasvojen piirteisiin.
"Miehille on nuoruus ja kauneus ja hoikkuus tärkeintä. Naisille nuo ei ole ratkaisevinta."
Itse olen mieltynyt pulleisiin naisiin ja sellaisiin tämän vuoksi pääasiallisesti tutustunut, tai pyrkinyt tutustumaan. Itse olen treenattu vartaloltani, vatsalihakset erottuvat ym., mutta useat kymmenet ylipainoiset naiset ovat torjuneet minut. Minulla on kavereita, jotka pitävät minua suorastaan mahtavana tyyppinä luonteeltani, ja tuttavapiirini äideiltä olen saanut kuulla, että minusta tulisi ihana isä. Asia tuskin on siis siitä kiinni, että olisi paskamainen luonne.
"Ja ainahan sanotte, että oma vika jos et miestä saa kun et laihduta. Ihan hyvin tähän voi sanoa, että oma vikanne ettei naiset kiinnostu koska olette työhaluttomia."
Olen ollut kyllä töissä. Nyt työttömänä, mutta vasta olin ihan vapaaehtoisesti (omasta aloitteestani) töissä niin, etten saanut siitä edes palkkaa (ikävä kyllä se päättyi, olisin halunnut jatkaa siihen asti kunnes pääsen opiskelemaan - olen hakenut opiskelemaan useampaankin paikkaan - tai palkkatöihin). Siinäkin viime aikoina tutustumillani naisilla on ollut mussuttamista. Olen kuulemma liian köyhä kun sellaista palkatonta työtä teen, ja liian epämiehekäs, kun kyseessä oli työ vanhainkodissa.
Olen varsin hyvin perillä syistä, miksi yleensä olen tullut torjutuksi, kun olen pyrkinyt ne syyt parhaani mukaan selvittämään, ja ne ovat tässä: En ole "miehen näköinen ja kokoinen" (pituutta 170 cm, kevytrakenteinen luusto, vartalo kuitenkin sinänsä ihan miehekäs, mutta naamastani olen aika kiltin ja lempeän näköinen enkä mikään "karun komea", ja olen huomattavan likinäköinen, joten päässä on silmälasit), ei ole tarpeeksi rahaa ja statusta, ja olen liian feminiininen mm. siksi kun olen tunteellinen ja empaattinen, minulla on selkeä hoivavietti ja viihdyn lasten kanssa, ja osoitan kiinnostusta "naisten töitä" kohtaan.
Millään työhaluttomuudella tai ikävällä luonteella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Kaverimielellä ne uudetkin naispuoliset tuttavuudet ovat taipuvaisia kiinnostumaan minusta. Siitäkin voi päätellä, että luonne on tosiaan kyllä ihan miellyttävä, mutta se ei vaan herätä kiinnostusta romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä.
- 2626
Ehkä siksi, että naiset arvostavat itseään eivätkä lähde sotkemaan elämäänsä syyttä suotta, pariutua "kun niin kuuluu tehdä". Muinaisina aikoina vanhapiikuus oli häpeä ja naisilla vähän "kunniallisia" työllistymismahdollisuuksia, silloin nainen otti ätminkin suurempaa häpeää välttääkseen.
- 12121212
Nykypäivänä mies joka ei ole pitkä, komea, koulutettu, menestynyt, sivistynyt, sosiaalinen ja urheilullinen...on ätmi.
Nainen on tietysti aina nainen, oman elämänsä YTN ja prinsessa. Go grrrl. - niiiiiihh
12121212 kirjoitti:
Nykypäivänä mies joka ei ole pitkä, komea, koulutettu, menestynyt, sivistynyt, sosiaalinen ja urheilullinen...on ätmi.
Nainen on tietysti aina nainen, oman elämänsä YTN ja prinsessa. Go grrrl.Ööh, en kyllä itse pidä itteäni tuollaisena. Oon ihan tavis duunarinainen. En mikään prinsessa.
- Riiiiiiiiii
12121212 kirjoitti:
Nainen on tietysti aina nainen, oman elämänsä YTN ja prinsessa. Go grrrl.Kukahan tätä ätmi-nimitystä käyttää? V. Laasaslaiset. En ole yhdenkään naisen kuullut sitä käyttävän muualla kuin täällä palstalla, ja se on opittu nimenomaan palstaheppusilta.
Mitä sitten vaikka olisikin oman elämänsä YTN - jos joku nyt haluaa näitä termejä viljelllä? Kyllähän tekin ihannoitte MG... MW... ääääh, no kuitenkin miestä joka kulkee omia polkujaan. - Ex-----------PUA
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Kukahan tätä ätmi-nimitystä käyttää? V. Laasaslaiset. En ole yhdenkään naisen kuullut sitä käyttävän muualla kuin täällä palstalla, ja se on opittu nimenomaan palstaheppusilta.
Mitä sitten vaikka olisikin oman elämänsä YTN - jos joku nyt haluaa näitä termejä viljelllä? Kyllähän tekin ihannoitte MG... MW... ääääh, no kuitenkin miestä joka kulkee omia polkujaan.Myönsit itsekin että naiset käyttävät sitä. :D Ja vieläpä sen, että naiset ovat oppineet sen miehiltä, kuten lampaat tai lapset. :D
Mikäpä siinä. Se termihän on vain kuvaamassa miestä, jota naiset ovat seksuaalisesti syrjineet. Naisten kannalta toki ikävää, että kun ilmiö voidaan nimetä, se on jo tunnustettu. ;) - 2626
12121212 kirjoitti:
Nainen on tietysti aina nainen, oman elämänsä YTN ja prinsessa. Go grrrl.Listastasi kohta sivistys on ainoa välttämätön.
- OsallaMiehistäValinta
Koska nykyään on olemassa entistä enemmän miehiä, jotka haluavat olla/elää yksin.
- pakko.valinta
Hypergamia ja huonot diilit miehille usein syynä tähän, eli ei ole usein täysin oma valinta vaan olosuhteet pakottavat päätymään kahdesta huonosta siihen parempaan vaihtoehtoon.
- VapaaEhtoinenValinta
pakko.valinta kirjoitti:
Hypergamia ja huonot diilit miehille usein syynä tähän, eli ei ole usein täysin oma valinta vaan olosuhteet pakottavat päätymään kahdesta huonosta siihen parempaan vaihtoehtoon.
Niinhän sinä luulet:
"Some men choose to stay single because they understand that there is a huge emotional requirement for a marriage to work. Not every man is willing and/or able to give that much of themselves to another human and for them, the emotional ties of marriage are just too much. It is very smart of the man who realizes that ahead of time, rather than after he's with a woman who ends up feeling emotionally deprived."
"There are many benefits to marriage. Freedom is not one of them. When you’re single you go where you want, when you want. You eat whatever, whenever. You are the sole master of your free time. You spend your money however you see fit. To use an old Seinfeld expression (albeit out of context), you are the master of your domain. Marriage changes all of that. Some guys just never want to give up their freedom."
http://hubpages.com/health/137-reasons-why-you-should-stay-single - jhgfg
pakko.valinta kirjoitti:
Eli miehet ovat niin surkimuksia, etteivät voi viihtyä yksin muusta kuin naisista johtuvien olosuhteiden pakosta? Ainakin mun tuntemat ikisinkkumiehet sanovat olevansa yksin koska nauttivat olla yksin. Valehtelevatko he?
Vanhin tuntemani on jo viiskymppinen koskaan ei ole edes seurustellut. Ja sanoo, ettei ikipäivänä huolisi ketään koska nimenomaan nauttii yksinolostaan. Ei silti ole mikään katkera naisia vihaava erakko vaan työtä tekevä ja hänellä on sosiaalisia harrastuksia paljon. Miksipä hän olisikaan katkera kun ei oo mitään syytä olla. Hän nimenomaan haluaa elää niin. Ja on sen verran komea ja menestyvä mies, että varmasti saisi naisia jos haluaisi. - työtä.tekevä
jhgfg kirjoitti:
Eli miehet ovat niin surkimuksia, etteivät voi viihtyä yksin muusta kuin naisista johtuvien olosuhteiden pakosta? Ainakin mun tuntemat ikisinkkumiehet sanovat olevansa yksin koska nauttivat olla yksin. Valehtelevatko he?
Vanhin tuntemani on jo viiskymppinen koskaan ei ole edes seurustellut. Ja sanoo, ettei ikipäivänä huolisi ketään koska nimenomaan nauttii yksinolostaan. Ei silti ole mikään katkera naisia vihaava erakko vaan työtä tekevä ja hänellä on sosiaalisia harrastuksia paljon. Miksipä hän olisikaan katkera kun ei oo mitään syytä olla. Hän nimenomaan haluaa elää niin. Ja on sen verran komea ja menestyvä mies, että varmasti saisi naisia jos haluaisi.Vai että ihan työtä tekevä! Se on tärkeää aina mainita. :D
- ohhohoo
työtä.tekevä kirjoitti:
Vai että ihan työtä tekevä! Se on tärkeää aina mainita. :D
Totta kai on. Normaalit ihmiset ovat työtä tekeviä, eikä mitään spurguja tai mustalaisia. Deal with it.
- hypergamiaiskee
Koska naiselle kelpaa vain liian hyvätasoinen mies, että sitä voi käyttää tarpeeksi hyväksi ja saada luksuselämä ilmaiseksi.
- rsetrfyhjk
Ja miehetkö eivät vaadi mitään tasoa? Joo, pillun puutteessa saattavat kelpuuttaa jonkun huonompitasoisenkin naisen, mutta siinä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Se on silkkaa hyväksikäyttöä siinä missä on joidenkin akkojen gold diggeröintikin.
- hyväksikäyttäjät
rsetrfyhjk kirjoitti:
Ja miehetkö eivät vaadi mitään tasoa? Joo, pillun puutteessa saattavat kelpuuttaa jonkun huonompitasoisenkin naisen, mutta siinä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Se on silkkaa hyväksikäyttöä siinä missä on joidenkin akkojen gold diggeröintikin.
Olen miehenä samaa mieltä.
- hypergamiaiskee
rsetrfyhjk kirjoitti:
Miehet ei todellakaan vaadi naiselta hirveesti, koska se vaatiminen ei ole hyväksyttävää ollenkaan, vaan väärin.
- DoubtofOrder
En tuota tiedä, kun ei omaa tasoa vastaavia vapaita miehiä tule vastaan.. Mutta pinnallisuus auttaa sietämään itseään heikompaa olentoa! Olkoon edes hyvännäköinen ja hauska, jos ei voi olla kaunis, rikas ja älykäs, kuten minä!
- vaatimattomuus.on.söpöä
Ihanan vaatimatonta..Because you're worth it....niin söpöä.
- 9plus2
Odotan Nal.n vastausta tähän viestiin.
- drtyhttr
Mutta Suomessa ollaan suurin piirtein monogaamisia.
Eikö silloin pitäisi olla ihan yhtä paljon sinkkumiehiä kuin -naisia? - Ex------------PUA
Mietitäänpä hetki.
- Miehet täällä valittavat hypergamiasta.
- Naiset täällä raivoavat, jos miehet valittavat hypergamiasta.
;)- että.silleen
Hetkinen nyt Ex------------PUA, mitä sinä ett käsittänyt?
"- Naiset täällä raivoavat, jos miehet valittavat hypergamiasta."
Kunnen mä en ole tuollaista huomannut? Yritätkös sä saada kinaa aikaiseksi?
Mä en jaksa sun kanssasi kinata, pidä sinä oma mielipateesi, kaikin mokomin!
Minä menen pyllypyykille ihan heti, varmuuden vuoksi kuitenkin... jos vaikka tein taas pahankin henkilöhyökkäyksen. Sorry...sorry poistun taka vasemmalle nyt. - Ex-----------PUA
että.silleen kirjoitti:
Hetkinen nyt Ex------------PUA, mitä sinä ett käsittänyt?
"- Naiset täällä raivoavat, jos miehet valittavat hypergamiasta."
Kunnen mä en ole tuollaista huomannut? Yritätkös sä saada kinaa aikaiseksi?
Mä en jaksa sun kanssasi kinata, pidä sinä oma mielipateesi, kaikin mokomin!
Minä menen pyllypyykille ihan heti, varmuuden vuoksi kuitenkin... jos vaikka tein taas pahankin henkilöhyökkäyksen. Sorry...sorry poistun taka vasemmalle nyt.Osu ja uppos! :D
Naiset pitää miehiä rumina ja ruma mies ei voi olla hyvä mies. Naiset pitää komeita jännämiehiä hyvinä ja siksi ovat niiden kanssa.
- tihavipunen
Täällähän on viisaita ihmisiä! :D
- Konnarikoukus
Mää itte olen lirissä.Olen jo vanha,mutta mua nuorempi nainen manipuloi mua.Ittelläni ,tytär ja lapsenlapset ja heihin haluaisin panostaa,mutta tämä säihkysääri määrilee tekemiseni.Taitaa putsata mut,ettei ittelläni ole antaa perintöä jälkipolville´.
- Sad-But-true
Miehet ei ole tarpeeksi hyviä suomessa joten naiset joutuu eläämään yksin.
- liianköyhiämiehiä
liian köyhiä ovat kun naamakirjasta ja tvstä nähdyt asiat pitää saada itsekin tai sitten naisen elämä ei ole hyvä ja on vaan paha mieli kun muilla on kaikkea ja itsellä ei ole
- karutotuus
liianköyhiämiehiä kirjoitti:
liian köyhiä ovat kun naamakirjasta ja tvstä nähdyt asiat pitää saada itsekin tai sitten naisen elämä ei ole hyvä ja on vaan paha mieli kun muilla on kaikkea ja itsellä ei ole
Se on just noin. Naiset vertaavat omaa tilannettaan muihin naisiin. Jos kaveriporukasta osalla on menestyvä, suosittu ja komea mies, ei loppuporukkakaan hyväksy itselleen kumppaniksi perustallaajaa, joita miehistä valtaosa kuitenkin on.
Nainen hankkii itselleen kumppanin lähinnä pönkittämään omaa egoaan ja nostamaan sosiaalista statustaan. Tähän pystyviä miehiä on erittäin vähän vapaina. - ostettuja.naisia
karutotuus kirjoitti:
Se on just noin. Naiset vertaavat omaa tilannettaan muihin naisiin. Jos kaveriporukasta osalla on menestyvä, suosittu ja komea mies, ei loppuporukkakaan hyväksy itselleen kumppaniksi perustallaajaa, joita miehistä valtaosa kuitenkin on.
Nainen hankkii itselleen kumppanin lähinnä pönkittämään omaa egoaan ja nostamaan sosiaalista statustaan. Tähän pystyviä miehiä on erittäin vähän vapaina.No se on totuus ja minkä sille voi. Täytyy vaan oppia elämään asian kanssa ja hyväksymään se. Naisen rakkaus ei ole suurimmalla osalla naisista rakkautta mieheen vaan miehen resursseihin. Oksettavaa mutta totta.
- HöpöInssitär
karutotuus kirjoitti:
Nainen hankkii itselleen kumppanin lähinnä pönkittämään omaa egoaan ja nostamaan sosiaalista statustaan. Tähän pystyviä miehiä on erittäin vähän vapaina.EHKÄ osa naisista tekee noin ja vertailee. En sitä kiellä.
Nuo naiset eivät taida olla niitä ns.penaalin terävimpiä kyniä vai?
He muuten useimmiten tuppaavat sitten hiukan paisumaan liiton ja lasten myötä.. Ei ole sitä pientäkään kunnianhimoa pitää edes itseään kohtuu kunnossa.
Mutta silti tiedän ja tunnen paljonkin naisia, joilla on matalapalkkainen tai peräti koti-isänä oleileva mies kotona. (se oli oma haaveenikin, sillä ex-mies sai nettona käteen n.1400e/kk muutama vuosi sitten). Niillä naisilla oma brutto huitelee siellä 6-12 000 tuntumissa. Eivätkä ole mitään tiukkapipoja vaan muuten ei päältäpäin uskoisi olevan hiukan keskituloa paremmin tienaavia. Eikä yksikään niistä miehistä taida edes olla yli 1.8 metriä, varmasti ovat komeita vaimoilleen mutta me muut ei nähdä. Niin sitä itsekin sain kuulla ennen "mitä ihmettä sinä näet siinä ******?" Näin hyvän, huomioivan ja rakastavan miehen (joka sopi yksiin myös sängyssä, sitä en kyllä kertonut yleensä, onni pidetään piilossa) mutta hän ei lopulta kestänyt tilannettamme. Sukunsa ei pitänyt minusta ja kai se kävi itsetunnolle, kun tykkäsin hemmotella häntä.. kun siihen varaa oli. :/ Rakastaa kuulemma vieläkin mutta.. paria ei meistä enää tule. - HöpöInssitär
Perään huomautan, että nainenkin voi korottaa sitä omaa sosiaalista statustaan. Ei siihen miestä tarvita. - paitsi toki ne tapaukset, jotka laskelmoivat vain miehen vastuulle elannon pääasiallisesti..
Mies tarvitaan kumppaniksi, nauttimaan elämästä ja ehkä köhimään viekkuun öiksi. Pohtimaan mitä tänään syötäisiin ja kenties niitä omia pentuja kasvattamaan. Olla öllöttämään sinne mökkilaiturille mato-ongen kanssa illalla tai kotisohvalle leffaa katsomaan kainaloksi :)
Kumpa osa miehistä osaisi katsoa paremmin niiden naisten "läpi" mitä teistä niin moni haikailee. - höpöttöjä
HöpöInssitär kirjoitti:
Perään huomautan, että nainenkin voi korottaa sitä omaa sosiaalista statustaan. Ei siihen miestä tarvita. - paitsi toki ne tapaukset, jotka laskelmoivat vain miehen vastuulle elannon pääasiallisesti..
Mies tarvitaan kumppaniksi, nauttimaan elämästä ja ehkä köhimään viekkuun öiksi. Pohtimaan mitä tänään syötäisiin ja kenties niitä omia pentuja kasvattamaan. Olla öllöttämään sinne mökkilaiturille mato-ongen kanssa illalla tai kotisohvalle leffaa katsomaan kainaloksi :)
Kumpa osa miehistä osaisi katsoa paremmin niiden naisten "läpi" mitä teistä niin moni haikailee."Kumpa osa miehistä osaisi katsoa paremmin niiden naisten "läpi" mitä teistä niin moni haikailee."
Mitä tämä tarkoittaa? Sen voi käsittää miten vain.
Kuulostat erillaiselta kuin suurin osa naisista, mutta epäilen että taas jos aletaan oikein penkomaan, niin paljastuu jälleen kerran joku tietämistämme kaavoista. Voithan sinä olla oikeasti poikkeus kaavoihin ja tällöin pahoittelen epäilyäni, mutta älä nyt sentään anna ymmärtää, että se kaavoista poikkeaminen olisi hyvin yleistä varsinkaan niin, että siitä muodostuisi oikeasti jotain kestävää.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Naiset on mielummin yksin kun kunnollisen miehen kanssa.
- HöpöInssitär
Ihan höpöä juttua.
Pitää olla jokin todella vakava mielenterveysongelma (eikä suostu lääkkeitä syömään) jos muuten hyvä & kunnollinen mies ei "kelpaa" kenellekään.
Ehkä ne omat kriteerit naiselle on haastavat? Tai sitten katselet, kuten moni muukin sekä miehet ja naiset, aivan vääränlaisia ehdokkaita etkä huomaa niitä, jotka lähes kuolaavat perääsi.. - enkä tarkoita juuri niitä, jotka eivät osu hlökohtaiseen naismakuusi.
Jos haet äänekästä, tempperamenttista, suosittua joka paikan höylää joka ylikorostaa naisellisuuttaan.. niin silloin voi olla hankalaa pariutua, jos ei ne omat ns.resurssit ole kunnossa. Elämä on raadollista.. Niin ne koreimmat metsotkin tuolla uhittelee mutta.. harva yksin jää heikommistakaan, kun katsovat niitä typyjä eri silmin kuin me ihmiset. Eläinmaailmassa ei vaikuta se oma tai toisen suosio lopulta niinkään eikä varsinkaan kavereiden ym mielipiteet. ;) - RumaLuontokuvaaja
HöpöInssitär kirjoitti:
Ihan höpöä juttua.
Pitää olla jokin todella vakava mielenterveysongelma (eikä suostu lääkkeitä syömään) jos muuten hyvä & kunnollinen mies ei "kelpaa" kenellekään.
Ehkä ne omat kriteerit naiselle on haastavat? Tai sitten katselet, kuten moni muukin sekä miehet ja naiset, aivan vääränlaisia ehdokkaita etkä huomaa niitä, jotka lähes kuolaavat perääsi.. - enkä tarkoita juuri niitä, jotka eivät osu hlökohtaiseen naismakuusi.
Jos haet äänekästä, tempperamenttista, suosittua joka paikan höylää joka ylikorostaa naisellisuuttaan.. niin silloin voi olla hankalaa pariutua, jos ei ne omat ns.resurssit ole kunnossa. Elämä on raadollista.. Niin ne koreimmat metsotkin tuolla uhittelee mutta.. harva yksin jää heikommistakaan, kun katsovat niitä typyjä eri silmin kuin me ihmiset. Eläinmaailmassa ei vaikuta se oma tai toisen suosio lopulta niinkään eikä varsinkaan kavereiden ym mielipiteet. ;)Et näemmä tiedä metsojen sielunelämästä hölkäsenpöläystä. Nimimerkillä 20 vuotta niiden soitimia keväisin kuvannut ja muutenkin vuodenaikojen mukaan seuraillut ruma mies. Koppelot toimivat kuin ihmisnaiset konsanaan. Kulkevat ylväänä nokka pystyssä soitimella ja valitsevat vain sen komeamman ja täydellisemmän puvun omaavan metsokukon.
Viime soitimelta havaittua. Aluetta hallitsee kolme saman ikäistä kukkoa. Tunnen ne koska omaavat samat reviirit ja pyrstöjen värivivahde yms muiden eroavaisuuksien perusteella. Kaikki ovat neli vuotiaita tai ainakin sen ajan soitimella kukkoilleet ja nousseet hallitseviksi siinä missä puolenkymmentä ja reilu heikompaa seuraa sivulla väliin selkään pahastikin saaden jos tulevat liian liki isompiaan. Yksi kolmesta näyttää tänä vuonna vievän koko potin. (Kaikki koppelot parittelevat vain soitimen vahvimman kukon kanssa) Kukko saa noin alueesta riippuen 5-15 koppeloa pariteltavakseen. Miksi tämä yksi näyttää tänä vuonna vievän kaikki koppelot vaikka kaksi muutakin on tasavahvoja? Se selviää seuraavasta.
Yksi kukko näistä kolmesta jäi jalastaan kiinni hetkeksi kiven koloon/ kannon väliin ja loukkasi jalkansa. Se ontuu. Kaikki koppelot karttavat tämän seuraa koska on viallinen. Toinen kukko kolmesta taas meinasi jäädä muutama viikko sitten soitimella ketun hampaisiin. Kettu pääsi pyrstöön kiinni mutta metso pääsi juuri karkuun. Nyt soi alueella puolikkaan pyrstönsä kanssa. Koppelot ovat hylänneet tämän viallisen. Jäljelle jäi kolmas kukko joka on täydellinen. Nyt koppelot piirittävät kaikki sitä ja osa on jo levittänyt siipensä ja kohta alkaa muninta. Että tässä vähän realistisempaa tietoa metsojen ryhmäsoitimesta. Samaan kategoriaan kuuluu myös teeret. Eli toimintatapa on täysin sama kuin naisilla. Vain se komein ja vahvin kelpaa pariteltavaksi. - 11plus11
RumaLuontokuvaaja kirjoitti:
Et näemmä tiedä metsojen sielunelämästä hölkäsenpöläystä. Nimimerkillä 20 vuotta niiden soitimia keväisin kuvannut ja muutenkin vuodenaikojen mukaan seuraillut ruma mies. Koppelot toimivat kuin ihmisnaiset konsanaan. Kulkevat ylväänä nokka pystyssä soitimella ja valitsevat vain sen komeamman ja täydellisemmän puvun omaavan metsokukon.
Viime soitimelta havaittua. Aluetta hallitsee kolme saman ikäistä kukkoa. Tunnen ne koska omaavat samat reviirit ja pyrstöjen värivivahde yms muiden eroavaisuuksien perusteella. Kaikki ovat neli vuotiaita tai ainakin sen ajan soitimella kukkoilleet ja nousseet hallitseviksi siinä missä puolenkymmentä ja reilu heikompaa seuraa sivulla väliin selkään pahastikin saaden jos tulevat liian liki isompiaan. Yksi kolmesta näyttää tänä vuonna vievän koko potin. (Kaikki koppelot parittelevat vain soitimen vahvimman kukon kanssa) Kukko saa noin alueesta riippuen 5-15 koppeloa pariteltavakseen. Miksi tämä yksi näyttää tänä vuonna vievän kaikki koppelot vaikka kaksi muutakin on tasavahvoja? Se selviää seuraavasta.
Yksi kukko näistä kolmesta jäi jalastaan kiinni hetkeksi kiven koloon/ kannon väliin ja loukkasi jalkansa. Se ontuu. Kaikki koppelot karttavat tämän seuraa koska on viallinen. Toinen kukko kolmesta taas meinasi jäädä muutama viikko sitten soitimella ketun hampaisiin. Kettu pääsi pyrstöön kiinni mutta metso pääsi juuri karkuun. Nyt soi alueella puolikkaan pyrstönsä kanssa. Koppelot ovat hylänneet tämän viallisen. Jäljelle jäi kolmas kukko joka on täydellinen. Nyt koppelot piirittävät kaikki sitä ja osa on jo levittänyt siipensä ja kohta alkaa muninta. Että tässä vähän realistisempaa tietoa metsojen ryhmäsoitimesta. Samaan kategoriaan kuuluu myös teeret. Eli toimintatapa on täysin sama kuin naisilla. Vain se komein ja vahvin kelpaa pariteltavaksi.Hyvä vastine jollekin mutu tietäjälle joka yritti sekoittaa biologiankin naisten pinnallisuudesta.
- Nnnaaiinenn
Ongelmahan on siinä ettei naiset pidä haaremeita. Jos jokainen nainen antaisi seksiä 5-10 miehelle, yksinäisiä miehiä olisi paljon vähemmän.
Koska naiset on tyhmiä kakkapäitä.
- 35nainen
Mielestäni miehet ei arvosta naisia eikä ota huomioon sekä pettävät lupauksia. Jos mies lupaa viettää kot-iltaa niin kohta se jo lähtee ryyppäämään koska kaveri soittaa ja miehelle ryyppääminenon parempaa tekemistä kun naisen kanssa oleminen.
Tässäkin tapauksessa sitä saa mitä tilaa ja jos toiminta on vielä tiedossa, niin täytyy ihmetellä taas jälleen kerran....itsehän sen hyväksyt, jos tuollaisessa suhteessa olet ja jos kaikki suhteesi ovat samallaisia, niin sitten jostain syystä valitset tietyn tyyppisiä miehiä.
- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa sitä saa mitä tilaa ja jos toiminta on vielä tiedossa, niin täytyy ihmetellä taas jälleen kerran....itsehän sen hyväksyt, jos tuollaisessa suhteessa olet ja jos kaikki suhteesi ovat samallaisia, niin sitten jostain syystä valitset tietyn tyyppisiä miehiä.
"Ne miehet" kuule kulkevat omia teitään.. eivät paljon kotona kerro missä luuhaavat. Vaimot pyörittää arkea...eivät kysele "reissuista" ettei tule toraa. Perhe on koossa ja miehellä aina puhtaat vaatteet, katto päänsä pällä ja lämmintä ruokaa lautasella.
Kylällä kyllä juoruttiin mutt: "Kateuttaan puhuvat, kun meillä on kaikki hyvin. Älä ala hapattamaan mieltäsi, tiedäthä sinä ett palaan aina kotiin sun ja lasteni luo. Työni vaan mua vie paikasta toiseen...pieninä murusina on leipä maailmalla...jne. "
Johtaja itse kiersi maakunnassa ja Hesassa, Tampereel tavaten toisia samanlaisia "kaupparatsuja" ja hankki työt... työläisilleen. Siinä alibia rientoihin.
Muistatko mitä sanoin "MGTOV" miehistä? Joskus kun mulla on ollut vahva käsitys tosta aatteesta ja kuinka sitä toteutetaan käytännössä...
Kolmevitonen kertoo sitä samaa tarinaa käytännössä, jonka minäkin muistan lapsuudestani,... vaimot piti ne perheet kasassa, nielivät ehkä ylpeytensä ja epäilyksensä pakosta, jotta mukulilla oli molemmat vanhemmat ja hyvä koti.
Pyydän anteeksi herrat, minä en alistuisi siihen mihin Emoni.
Emon perintönä saadulla omaisuudella elettiin. - Nnnaaiinenn
MGTOW kirjoitti:
Kyl toi on ihan 95% miehistä. Ja ne 5% on pulkassa vedettäviä.
Parisuhteessa ätmi ja ketmikin alkaa tuntea itsensä niin varmaksi että menee baariin ku huvittaa ja on itsekäs et ei tämä nainen ihan hakoteilla ole. Nnnaaiinenn kirjoitti:
Kyl toi on ihan 95% miehistä. Ja ne 5% on pulkassa vedettäviä.
Parisuhteessa ätmi ja ketmikin alkaa tuntea itsensä niin varmaksi että menee baariin ku huvittaa ja on itsekäs et ei tämä nainen ihan hakoteilla ole.JoopaJoo....en nyt osta mut kyllä minä sen tiedän, että moni on..mut ei kyllä ehkä ihan noilla prossilla... ;P
että.silleen kirjoitti:
"Ne miehet" kuule kulkevat omia teitään.. eivät paljon kotona kerro missä luuhaavat. Vaimot pyörittää arkea...eivät kysele "reissuista" ettei tule toraa. Perhe on koossa ja miehellä aina puhtaat vaatteet, katto päänsä pällä ja lämmintä ruokaa lautasella.
Kylällä kyllä juoruttiin mutt: "Kateuttaan puhuvat, kun meillä on kaikki hyvin. Älä ala hapattamaan mieltäsi, tiedäthä sinä ett palaan aina kotiin sun ja lasteni luo. Työni vaan mua vie paikasta toiseen...pieninä murusina on leipä maailmalla...jne. "
Johtaja itse kiersi maakunnassa ja Hesassa, Tampereel tavaten toisia samanlaisia "kaupparatsuja" ja hankki työt... työläisilleen. Siinä alibia rientoihin.
Muistatko mitä sanoin "MGTOV" miehistä? Joskus kun mulla on ollut vahva käsitys tosta aatteesta ja kuinka sitä toteutetaan käytännössä...
Kolmevitonen kertoo sitä samaa tarinaa käytännössä, jonka minäkin muistan lapsuudestani,... vaimot piti ne perheet kasassa, nielivät ehkä ylpeytensä ja epäilyksensä pakosta, jotta mukulilla oli molemmat vanhemmat ja hyvä koti.
Pyydän anteeksi herrat, minä en alistuisi siihen mihin Emoni.
Emon perintönä saadulla omaisuudella elettiin.No mitä voin sanoa, muuta kuin, että varmasti tuollaisia on "MGTOW" porukassa ja niin myös muissa porukoissa......nämähän ovat persoonasta ja luonteesta kiinni, eikä mistään muusta....
- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
No mitä voin sanoa, muuta kuin, että varmasti tuollaisia on "MGTOW" porukassa ja niin myös muissa porukoissa......nämähän ovat persoonasta ja luonteesta kiinni, eikä mistään muusta....
Oikeastaan en pyydä sua selitteleen mulle mitään... et sinä ole selitysvelvollinen!
Minä oikeastaan halusin vain sanoa tämän:
Vaimot piti ne perheet kasassa, nielivät ehkä ylpeytensä ja epäilyksensä pakosta, jotta mukulilla oli molemmat vanhemmat ja hyvä koti.
Sekä: Minä en alistu siihen mihin Emoni aikoinaan... eikä moni muukaan nainen, nykyään oli lapsia tai ei.
Osaamme äänestää jaloillamme (lähteä tiehemme) tai laittaa se äijä ulkoruokintaan.
Hyvää yötä, nuku makeesti! että.silleen kirjoitti:
Oikeastaan en pyydä sua selitteleen mulle mitään... et sinä ole selitysvelvollinen!
Minä oikeastaan halusin vain sanoa tämän:
Vaimot piti ne perheet kasassa, nielivät ehkä ylpeytensä ja epäilyksensä pakosta, jotta mukulilla oli molemmat vanhemmat ja hyvä koti.
Sekä: Minä en alistu siihen mihin Emoni aikoinaan... eikä moni muukaan nainen, nykyään oli lapsia tai ei.
Osaamme äänestää jaloillamme (lähteä tiehemme) tai laittaa se äijä ulkoruokintaan.
Hyvää yötä, nuku makeesti!Me ollaan monesti näistä jo juteltukin ja tiedän myös sinun kokemuksistasi....varmaan tiesitkin sen tai sitten olet jo unohtanut....
Ulkoruokinta on ihan hyvä paikka näille...samoin kuin tietynlaisille naisille.... ;P
Tosin ulkoruokintaa parempi paikka olisi näille ihan jossain muualla, eli mahdollisimman kaukana itsestään ja yhteydet mahdollisimman vähäisiksi muutenkin kokonaisuudessaan....
- Hujgtrdse
Olen yksinäinen 46v nainen ja ukkoa olisi tunkemassa ovista ja ikkunoista mutta kun en kelpuuta varattua enkä a-vammasta niin yksin pitää olla. En todellakaan ymmärtä varattujen miesten seikkailun hinkua, varsinkaan kun en todellakkaan ole sellaisesta kiinnostunut... Oma taso kelpaisi loistavasti.
"en kelpuuta varattua enkä a-vammasta"
Vammaiset miehet ovat sinun tasoisia, mutta ne eivät kelpaa sinulle. Olet hypergaminen kurppa.
- PaljonYksinäisiäNaisia
Onko miehet liian pinnallisia etteivät kelpuuta omantasoista naista?
Onko rahalla merkitystä ja eikö mies halua tutustua naiseen jos se ei ole samanlainen kuin muut eli joku neitsyt pornostara?- 3ja13
Naisilla on miehen resurseilla väliä. Ja kiinnostaisi tietää minkä ikäinen olet ja mitä puuhasit nuorempana naisena itse jos nyt olet vanhempi nainen? Jos itse olet juossut nuoruuden juoksuja niin on kohtuutonta alkaa kitisemään miksi ei saa miestä sitoutettua vanhempana.
- PaljonYksinäisiäNaisia
3ja13 kirjoitti:
Naisilla on miehen resurseilla väliä. Ja kiinnostaisi tietää minkä ikäinen olet ja mitä puuhasit nuorempana naisena itse jos nyt olet vanhempi nainen? Jos itse olet juossut nuoruuden juoksuja niin on kohtuutonta alkaa kitisemään miksi ei saa miestä sitoutettua vanhempana.
Olet nolo.
- JääköötSitYksin
PaljonYksinäisiäNaisia kirjoitti:
Olet nolo.
Ja sinä nolompi.
- karutotuuus
Jos miehellä ei ole niitä sosiaalisia valmiuksia, mitkä olis välttämättämiä naisen saamiseen, niin jää yksin. Siihen ei mitkään teoriat tai analyysit auta, pelkästä rahasta ja ulkonäöstä puhumattakaan.
Kattelkaa tuolla ulkona ihmisiä, läskeillä rumilla köyhillä ja tyhmilläkin on suhteita, jos osaavat vaan pariutumisessa tarvittavat sosiaaliset kuviot. Ätmieksi jäävät ne jotka eivät osaa.- 9ja18
Suhteiden laadulla on merkitystä myös. Moni suhde on huono ja sellaisia pitää välttää.
Miten tää elämä menikään niin että minusta tuli yksinäinen. Ei sellaista naista ole olemassa joka hyväksyy miehen kaverittomuuden ja kokemattomuuden.
- Nnnaaiinenn
Eli hopi hopi kavereita ja kokemusta hankkimaan. Ne kaverit voi alkuun olla pinnallisia ja naiset huoria mut kunhan alat Elää täysillä.
Kadut varmasti jos arkailet koko elämän ja itket kuinka et saa naista. Ei naista saada, nainen otetaan. ;)
- m-i-e-s
Miksi on niin paljon yksinäisiä miehiä? Ehkä siksi, että maailmassa on noin 7 miljardia ihmistä, joista miehiä saattaa olla huomattava enemmistö? Miehet useimmiten myös kuolevat 80-vuoden iässä, kun naiset taas 100-vuoden iässä. Tämän vuoksi saattaa olla nuorille 20 vuotiaille miehille tarjolla ainoastaan hyvin kokenutta ja kuivaa eläkeikäistä leskeä. =P
Onko naiset liian pinnallisia, etteivät kelpuuta omantasoista miestä? Tuskin, itsekkin kelpaan tuhansille ympäri eurooppaa, joten tuskin siitä on kyse. Todennäköisesti kummallakaan osapuolella ei ole mitään annettavaa toisillensa ja suuremmalla todennäköisyydellä miehen aivot rekisteröivät ainoastaan riittävän viehättävät kumppaniehdokkaat, jolloin mies ei edes itse tiedä, mikä on hänen oikea oma tasonsa.
Rahalla tuskin on kovinkaan paljon merkitystä, ehkä sen verran, että kykenet sillä ylläpitämään oman elämäsi. Parisuhde ja perhe on vastuuntunnotonta rakentaa valtion tuelle, missä valtio maksaa pariskunnan ja lapsien koko elämän. Ainoa järkevä tapa parisuhteelle on kaksi veronmaksajaa. Euroopan tilaisuuksissa naiset aina haluaa tutustua, eikä tarvitse olla mikään supliikki pelimies, riittää korkeintaan Helsingissä, että osaa eksyä heidän kanssaan Zetoriin (Ihan sama vaikka olisi itselle Tukholma tutumpi, google maps vie kyllä perille tai jokin valito / järjestö maksaa taksit).
Ns. Euroopan unionin mittapuulla oleva nainen, eli nainen kuin nainen kyllä normaalisti odottaa poliittisesti kohteliasta ja korrektia kanssakäymistä. En lähde tässä näitä standardeja ja unionin mittapuuta avaamaan, mutta kaikki normaalista henkisestä ja fyysisestä terveydestä poikkeava lainkuuliainen veroa maksava kansalainen on jollakin asteella WT. =P Itsekkin joudun myöntämään olevani WT, sillä niillehän ko. palvelu on tehty (eli tämä sivusto, pahimmat WT:t kirjoittelee 00:00 - 04:00 välisenä aikana =P)
Todellakaan naisille ei tarvitse mitään ihmeellistä sanoa, kunhan ei sano mitään urpoa. Ihan sama onko valtion vai Penan cocktailkutsut, molemmissa toimii kun vain avaa suunsa, puhuu ja vaikka säästä tai itse tilaisuudesta ja sen tarjoiluista. Riittää ihan että on regular everyday normal guy, niin kyllä on kahdenkymmenen valtion hameväki nuoresta vanhaan tarjolla ihan pienellä sutkauttelullakin. Poliittisesti korrekti, ystävällismielinen kanssakäyminen molempien sukupuolien edustajien kanssa ja niiden viehättävimpien naispuolisten kanssa kaikki vain tapahtuu ja kemiat kohtaa. (Kemiat nyt kohtaa kaikkien kanssa, kun ei ole yhtään mitään odotuksia, kunhan vain reagoi keskusteluun/ keskutelijoihin, oli se sitten kaljuuntuva lähellä eläkeikää oleva nainen tai ihan vain mies, niin sponttaani tilannetaju riittää, että niiden haluttujen hameväen yksilöiden kanssa kaikki voikin vain tapahtua)- näinsevaanmenee
totta puhut ja tämän me kaikki nyt tiesimmekin ettei raha vaikuta seksin harrastamiseen mutta suhteet kyllä ostetaan rahalla ja resursseilla pääosin.
- itsepetosta
Porvarin itsepetos puhetta. Naiset liimaantuvat kuin magneetit kun huomaavat olemuksessa huokuvan statusta, resursseja ja rahaa.
- m-i-e-s
itsepetosta kirjoitti:
Porvarin itsepetos puhetta. Naiset liimaantuvat kuin magneetit kun huomaavat olemuksessa huokuvan statusta, resursseja ja rahaa.
Kyllä, porvarin itsepetosta. =D Naiset ovat jopa viehättyneitä, kun heillä on huomattavasti enemmän statusta, resursseja ja rahaa (He ei välttämättä tiedä sitä, mutta minä tiedän). Äkkiseltään keski-euroopastakin vain löytyy naisia, jotka nauttii helposti yli 10k kk tuloista ja muista eduista. (MIkäli täällä jokin summa on iso juttu, niin muualla vielä pyyhitään juuri ja juuri takapuolta sillä samalla summalla tai tuplasti isommalla, eli se siitä porvarin itsepetoksesta. Semmosia virkoja ja tehtäviä maailmalla, että huh huh. Eikä ne kuule omilla rahoilla matkusta valtiosta toiseen, kaiken maksaa joku, mikä onneksi en ole minä. Muutama miljoona on taskuraha miljardeihin.)
- itsepetosta
m-i-e-s kirjoitti:
Kyllä, porvarin itsepetosta. =D Naiset ovat jopa viehättyneitä, kun heillä on huomattavasti enemmän statusta, resursseja ja rahaa (He ei välttämättä tiedä sitä, mutta minä tiedän). Äkkiseltään keski-euroopastakin vain löytyy naisia, jotka nauttii helposti yli 10k kk tuloista ja muista eduista. (MIkäli täällä jokin summa on iso juttu, niin muualla vielä pyyhitään juuri ja juuri takapuolta sillä samalla summalla tai tuplasti isommalla, eli se siitä porvarin itsepetoksesta. Semmosia virkoja ja tehtäviä maailmalla, että huh huh. Eikä ne kuule omilla rahoilla matkusta valtiosta toiseen, kaiken maksaa joku, mikä onneksi en ole minä. Muutama miljoona on taskuraha miljardeihin.)
Voithan sinä asioita vääristellä ja yrittää totuutta muuksi muuttaa, mutta teet vain itsesi tyhmäksi vaikka yrität näytellä fiksua ja nokkelaa.
- m-i-e-s
itsepetosta kirjoitti:
Voithan sinä asioita vääristellä ja yrittää totuutta muuksi muuttaa, mutta teet vain itsesi tyhmäksi vaikka yrität näytellä fiksua ja nokkelaa.
Sun pitää käydä siellä ulkona ja ottaa omakohtaista kokemusta niistä totuuksista, ilman mitään omakohtaista kokemusta ja näyttöä kaikki mitä laitat on pelkkää fiktiivistä harhaa, ilman että olet itse kokemalla kokenut ja näkemällä nähnyt.
Mikäli youtubesta katsoo kymmenen golddigger videota, oli ne sitten alusta loppuun käsikirjoitettu ja näytelty tai sitten ei, niin tämähän ei vielä riitä mihinkään. Olet toivottavasti nähnyt, kuullut, lukenut, havainnut ja tuntenut näitä liimaantuja naisia muualla kuin bittiavaruudessa (World Wide Web).
Muutenhan tuo teksti on sitä pelkkää shaming languagea ja vaimentamisyritystä, missä yritetään häpäistä vastapuoli hiljaiseksi. Maailmassa kutakuinkin on 3 miljardia naista ja heistä 100 miljoonalla helposti on enemmän statusta, resursseja ja rahaa. Suomessa varmaankin niitä naisia on se 3 miljoonaa, joista helposti 100 000 on enemmän statusta, resursseja ja rahaa. Siinä menisi loppupeleissä useampi viikko, että alkaisin listaamaan kaikki tietämäni Suomen naiset joilla tiedän olevan huomattava määrä statusta, resursseja ja rahaa. Näitä löytyy yrittäjistä ihan mielenkiintoisiin toimiin ja virkoihin asti, eikä yksikään heistä liimaudu yhtään mihinkään, vaikka kuinka yrität harhaisesti muuta kuvitella.
Ehkä siellä harha- tai vaahtokarkkinalle-landiassa kaikki on toisin. - itsepetosta
m-i-e-s kirjoitti:
Sun pitää käydä siellä ulkona ja ottaa omakohtaista kokemusta niistä totuuksista, ilman mitään omakohtaista kokemusta ja näyttöä kaikki mitä laitat on pelkkää fiktiivistä harhaa, ilman että olet itse kokemalla kokenut ja näkemällä nähnyt.
Mikäli youtubesta katsoo kymmenen golddigger videota, oli ne sitten alusta loppuun käsikirjoitettu ja näytelty tai sitten ei, niin tämähän ei vielä riitä mihinkään. Olet toivottavasti nähnyt, kuullut, lukenut, havainnut ja tuntenut näitä liimaantuja naisia muualla kuin bittiavaruudessa (World Wide Web).
Muutenhan tuo teksti on sitä pelkkää shaming languagea ja vaimentamisyritystä, missä yritetään häpäistä vastapuoli hiljaiseksi. Maailmassa kutakuinkin on 3 miljardia naista ja heistä 100 miljoonalla helposti on enemmän statusta, resursseja ja rahaa. Suomessa varmaankin niitä naisia on se 3 miljoonaa, joista helposti 100 000 on enemmän statusta, resursseja ja rahaa. Siinä menisi loppupeleissä useampi viikko, että alkaisin listaamaan kaikki tietämäni Suomen naiset joilla tiedän olevan huomattava määrä statusta, resursseja ja rahaa. Näitä löytyy yrittäjistä ihan mielenkiintoisiin toimiin ja virkoihin asti, eikä yksikään heistä liimaudu yhtään mihinkään, vaikka kuinka yrität harhaisesti muuta kuvitella.
Ehkä siellä harha- tai vaahtokarkkinalle-landiassa kaikki on toisin.Porvarin sumutusta ja "teksti on sitä pelkkää shaming languagea ja vaimentamisyritystä". Minun kokemukseni eivät ole netistä ollenkaan vaan ulkomaailmasta. Eivätkä rajoitu vaan omakohtaisiin kokemuksiin joita niitäkin on kerääntynyt liikaakin vaan näkemykseni perustuu todella laajaan otokseen johon sisältyy kaikki mitä ulkomaailmassa ympärillä tapahtuu.
- itsepetosta
m-i-e-s kirjoitti:
Ehkä siellä harha- tai vaahtokarkkinalle-landiassa kaikki on toisin.Porvarin sumutusta ja "teksti on sitä pelkkää shaming languagea ja vaimentamisyritystä". Minun kokemukseni eivät ole netistä ollenkaan vaan ulkomaailmasta. Eivätkä rajoitu vaan omakohtaisiin kokemuksiin joita niitäkin on kerääntynyt liikaakin vaan näkemykseni perustuu todella laajaan otokseen johon sisältyy kaikki mitä ulkomaailmassa ympärillä tapahtuu.
- m-i-e-s
itsepetosta kirjoitti:
Porvarin sumutusta ja "teksti on sitä pelkkää shaming languagea ja vaimentamisyritystä". Minun kokemukseni eivät ole netistä ollenkaan vaan ulkomaailmasta. Eivätkä rajoitu vaan omakohtaisiin kokemuksiin joita niitäkin on kerääntynyt liikaakin vaan näkemykseni perustuu todella laajaan otokseen johon sisältyy kaikki mitä ulkomaailmassa ympärillä tapahtuu.
Sehän on sitten hyvä, että sinullakin on statusta, resursseja ja rahaa. Nyt kun ne naiset liimaantuvat sinuun vain noista syistä, voit käyttää sitä haluamallasi tarkoitusperillä hyväksesi.
Tosin muutenhan se on täysin typerää ja tyhmää yrittää näytellä fiksua ja nokkelaa, kun yrittää sumuttaa toisen henkilön laajat omakohtaiset kokemukset, ei paikkaansa pitäviksi ja/tai tapahtuneeksi, eli kumota täysin mielivaltaisesti muiden henkilöiden havainnot omillaan.
Ympyrästä saattoi tulla liian pieni? - huvittavakaveri
m-i-e-s kirjoitti:
Sehän on sitten hyvä, että sinullakin on statusta, resursseja ja rahaa. Nyt kun ne naiset liimaantuvat sinuun vain noista syistä, voit käyttää sitä haluamallasi tarkoitusperillä hyväksesi.
Tosin muutenhan se on täysin typerää ja tyhmää yrittää näytellä fiksua ja nokkelaa, kun yrittää sumuttaa toisen henkilön laajat omakohtaiset kokemukset, ei paikkaansa pitäviksi ja/tai tapahtuneeksi, eli kumota täysin mielivaltaisesti muiden henkilöiden havainnot omillaan.
Ympyrästä saattoi tulla liian pieni?Riisu itsestäsi kaikki porvarilliset elementit ja katsotaan sitten kuinka paljon sinua kohtaan on enää kiinnostusta ja minkälaisten miesten ja naisten taholta ja mihin asioihin sekä suhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973