Itse diggaan BH:ta ihan hirveesti etenkin "hopeinen risti" on koskettava.
Mitä mieltä te olette?
Mitä mieltä Bass`n Helenistä
15
1160
Vastaukset
- mä...
ihan hyvä on...
- QueenOfWinter
kerran pakotettiin kuuntelemaan. suurempaa tuskaa on vaikea kuvitella. aivan perseestä.
- Mari
Et voi olla tosissas!
- nokjl
Mari kirjoitti:
Et voi olla tosissas!
Perseestä
- nemo
nokjl kirjoitti:
Perseestä
Ehdottomasti paras suomalainen gospel-bändi :)
- Jeesuksen opetuslapsi
Mari kirjoitti:
Et voi olla tosissas!
Aivan uskomatonta sontaa...
Ottaisivat terapiasta mallia ja lopettaisivat uskovien häpäisyn... Järkyttävää kuuneltavaa...
Kaikenlaista väkivaltaa saa tehdä Kristillisyyden nimissä... !
- Napero89
Beissarit on IHANIA! Hopeinen risti on erittäin hyvä kappale, mutta paras on Taisteluni. Näin beissarit livenä Maata Näkyvissä - festareilla, ja olin aivan myyty :D
- honeyboy
en oo kyl aivan samaa mieltä tosta paska kappaleesta mut eihä sille kukaa mitää voi jos sulla on päässä vikaa
oot muute aika hyvä näkönen vois melkee pan..a sua jos asuisit vähän lähempänä :) - Napero89
honeyboy kirjoitti:
en oo kyl aivan samaa mieltä tosta paska kappaleesta mut eihä sille kukaa mitää voi jos sulla on päässä vikaa
oot muute aika hyvä näkönen vois melkee pan..a sua jos asuisit vähän lähempänä :)Taitaa sulla itsellä olla päässä vikaa, jos et voi ymmärtää että ihmisillä voi olla sun mielipiteistä eriäviä mielipiteitä, eikä se tarkoita että heillä olis päässä vikaa. ;D
Ja voi kiitos kehuista. Mä en kyl haluais panna tollasta ääliötä ;P
- OnnenEnkeli
tykkään todella paljon,
Bass'n Helen oli ekoi gosbel bändei joihin noin vuos sitten tutustuin ja heti uppos :)!
Minullekko albumi on kokonaisuudeltaan aivan ihana ja "tästä kaikki alkaa biisi" laittaa joka kerta herkistyyn. - SanSan
iiihana!!!!!
- Tiia
Hei joo, mä tykkään kans, mut miten toi "hopeinen risti" menee ja onks se joku uus?
Ja jos joku tietäs kans, mikä on sellasen biisin nimi, jonka kertosäkeistö menee näin: "Kun hiljaa nostan pään, ristin edessäni nään..." - kumminpäinvaan
´Hyvin maistuvat sekä BH että HB
- Tartukäteenimun
Yks parhaista ellei paras. Vanhemmat levyt on tykkikamaa. 90-luvulla sain ekan levyn ja silloin livenä myös näin jokusen kerran, siitä asti diggaillu kovasti. Nokian virtuoosit.
- Gospelystävä
Kiitos kysymästä. Ihan hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033