Tervolan mikrokosmos näyttää koko Suomen suunnan

Ikis__M

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016041721433695_uu.shtml

Aika vähän väkeä tuolla mutta silti suhteellisen paljon nykygenren mukaisia parisuhteita. Mietitäänpäs, 3000 asukasta joista voisi kuvitella naimakelpoisia sinkkuja olevan aika vähän tyypilliseen maalaispitäjätyyliin. Veikkaan että tuolla kylällä on ehkä max. parikymmentä vaimomateriaaliksi käypäistä naista.

Nyt on pakolaismiehet napanneet kymmenkunta naista tuolta jo ennestäänkin vähistä ja vaikka kuultavasti niistä yksikään ei ole kunnollinen vaimo -matskua niin silti suuntaus on huolestuttavan selvä. "Ne vie meidän naiset" ei olekaan enää pelkäksi suvakkifemakkojen huuteluksi sopiva herja vaan ihan totista totta ja ne naiset mitä ei vie pakolaiset vie sitten setalaiset.

Tulevaisuudessa naista saadakseen kantasuomalaisen miehen lienee pakko tehdä kääntymys, pukeutua pommivyöhön ja kokea sankarikuolema niin että pääsee neitsyiden luokse taivaaseen tai muuten alkaa radikalisoitumaan oikeaan uskoon niin sitäkautta saattaa saada sitten jonkun kiltin & kunnollisen muslminaisen.

9

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =D..joo on siinä herroilla ihmettelemistä, kun KantaSuomalaiset SuomiMiehet alkavat joukolla rekrytoitumaan Isis:in riveihin, kun ne taitaa luvata hyvän naisen siitä hyvästä.. ;P

      • Ikis__M

        Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.

        Nää viimeisimmät junan alle menijät? ovat kyllä olleet nuoria tyttöjä.


      • Ikis__M
        vihatipunen kirjoitti:

        Nää viimeisimmät junan alle menijät? ovat kyllä olleet nuoria tyttöjä.

        Niin oli mutta sama asia kuitenkin noin niin kuin suurinpiirtein, miehet enemmän ajelee rekkojen keuloihin muttei se sitä tosiasiaa miksikään muuta että tämä on lyhyessä ajassa muuttunut aika toivottomaksi paikaksi useimmille kun ei ole minkäänlaista tulevaisuutta näköpiirissä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.

        Eikös ne lupaa jo ilman marttyyri kuolemaakin hyvän vaimon, kun vain menee paikan päälle...voi olla, että olen käsittänyt väärin, mutta jostain mulle on jänyt sellainen mielikuva....mut kannattaa tosiaan varmistaa ennen kuin laittaa nimen paperille... ;P


      • Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

        Eikös ne lupaa jo ilman marttyyri kuolemaakin hyvän vaimon, kun vain menee paikan päälle...voi olla, että olen käsittänyt väärin, mutta jostain mulle on jänyt sellainen mielikuva....mut kannattaa tosiaan varmistaa ennen kuin laittaa nimen paperille... ;P

        Kyllä varmaan taisteluytminä saisi aika hyvän vaimon. Katsotaan nyt, ei tuo hullumpi vaihtoehto varmaankaan ole ainakaan sitten kun se taistelu siirtyy tänne.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kyllä varmaan taisteluytminä saisi aika hyvän vaimon. Katsotaan nyt, ei tuo hullumpi vaihtoehto varmaankaan ole ainakaan sitten kun se taistelu siirtyy tänne.

        "sitten kun se taistelu siirtyy tänne"

        No ketäs sitten niitä vastaan sotii?...ai nii suurimmat sankarit on nykyisin karkureita...meinasin unohtaa.. ;P


      • Ikis__M
        MGTOW kirjoitti:

        "sitten kun se taistelu siirtyy tänne"

        No ketäs sitten niitä vastaan sotii?...ai nii suurimmat sankarit on nykyisin karkureita...meinasin unohtaa.. ;P

        Ei se ole semmoista sotaa mitä ehkä kuvittelet. Vaikka onhan siitä jo pieniä merkkejä näkynyt niin ei taida useimmat ymmärtää miten se menee sitten, kukaan ei ole turvassa kun ei ole varsinaisia rintamalinjoja missään.


    • Vituttaa kun mamut saa naisia ja itse ei saa vaikka on rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe