http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016041721433695_uu.shtml
Aika vähän väkeä tuolla mutta silti suhteellisen paljon nykygenren mukaisia parisuhteita. Mietitäänpäs, 3000 asukasta joista voisi kuvitella naimakelpoisia sinkkuja olevan aika vähän tyypilliseen maalaispitäjätyyliin. Veikkaan että tuolla kylällä on ehkä max. parikymmentä vaimomateriaaliksi käypäistä naista.
Nyt on pakolaismiehet napanneet kymmenkunta naista tuolta jo ennestäänkin vähistä ja vaikka kuultavasti niistä yksikään ei ole kunnollinen vaimo -matskua niin silti suuntaus on huolestuttavan selvä. "Ne vie meidän naiset" ei olekaan enää pelkäksi suvakkifemakkojen huuteluksi sopiva herja vaan ihan totista totta ja ne naiset mitä ei vie pakolaiset vie sitten setalaiset.
Tulevaisuudessa naista saadakseen kantasuomalaisen miehen lienee pakko tehdä kääntymys, pukeutua pommivyöhön ja kokea sankarikuolema niin että pääsee neitsyiden luokse taivaaseen tai muuten alkaa radikalisoitumaan oikeaan uskoon niin sitäkautta saattaa saada sitten jonkun kiltin & kunnollisen muslminaisen.
Tervolan mikrokosmos näyttää koko Suomen suunnan
9
164
Vastaukset
=D..joo on siinä herroilla ihmettelemistä, kun KantaSuomalaiset SuomiMiehet alkavat joukolla rekrytoitumaan Isis:in riveihin, kun ne taitaa luvata hyvän naisen siitä hyvästä.. ;P
- Ikis__M
Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.
Nää viimeisimmät junan alle menijät? ovat kyllä olleet nuoria tyttöjä.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Nää viimeisimmät junan alle menijät? ovat kyllä olleet nuoria tyttöjä.
Niin oli mutta sama asia kuitenkin noin niin kuin suurinpiirtein, miehet enemmän ajelee rekkojen keuloihin muttei se sitä tosiasiaa miksikään muuta että tämä on lyhyessä ajassa muuttunut aika toivottomaksi paikaksi useimmille kun ei ole minkäänlaista tulevaisuutta näköpiirissä.
Ikis__M kirjoitti:
Joo ja siis kun nyt jo tapahtuu jokaviikkoisia junan alle kävelemisiä joista raamattu lupaa vain tulta ja tulikiveä niin olisihan se nyt paljon miellyttävämpää sinne neitseiden pariin mennä tai ainakin yrittää.
Eikös ne lupaa jo ilman marttyyri kuolemaakin hyvän vaimon, kun vain menee paikan päälle...voi olla, että olen käsittänyt väärin, mutta jostain mulle on jänyt sellainen mielikuva....mut kannattaa tosiaan varmistaa ennen kuin laittaa nimen paperille... ;P
- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Eikös ne lupaa jo ilman marttyyri kuolemaakin hyvän vaimon, kun vain menee paikan päälle...voi olla, että olen käsittänyt väärin, mutta jostain mulle on jänyt sellainen mielikuva....mut kannattaa tosiaan varmistaa ennen kuin laittaa nimen paperille... ;P
Kyllä varmaan taisteluytminä saisi aika hyvän vaimon. Katsotaan nyt, ei tuo hullumpi vaihtoehto varmaankaan ole ainakaan sitten kun se taistelu siirtyy tänne.
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä varmaan taisteluytminä saisi aika hyvän vaimon. Katsotaan nyt, ei tuo hullumpi vaihtoehto varmaankaan ole ainakaan sitten kun se taistelu siirtyy tänne.
"sitten kun se taistelu siirtyy tänne"
No ketäs sitten niitä vastaan sotii?...ai nii suurimmat sankarit on nykyisin karkureita...meinasin unohtaa.. ;P- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
"sitten kun se taistelu siirtyy tänne"
No ketäs sitten niitä vastaan sotii?...ai nii suurimmat sankarit on nykyisin karkureita...meinasin unohtaa.. ;PEi se ole semmoista sotaa mitä ehkä kuvittelet. Vaikka onhan siitä jo pieniä merkkejä näkynyt niin ei taida useimmat ymmärtää miten se menee sitten, kukaan ei ole turvassa kun ei ole varsinaisia rintamalinjoja missään.
Vituttaa kun mamut saa naisia ja itse ei saa vaikka on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483