Oisko kellään hyvää kamaa huutokauppakeisarille?
Hyvää kamaa
14
207
Vastaukset
- juoppo--
Mulla olis pulloja
- flowersreally
Mulla olis sellasta vähän käytettyä kattopaneelia aika reippaasti.
- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
"vähän käytettyä kattopaneelia".... ;P
Kuultomaalattua mäntypaneelia jos ihan tarkkoja ollaan.
- flowersreally
pujottelija kirjoitti:
Ostitko huutokaupasta, vai vaihdoitko panelit?
Irrotin noi, hellävaraisesti tietysti. Pärjään ilman paneeleja.
flowersreally kirjoitti:
Kuultomaalattua mäntypaneelia jos ihan tarkkoja ollaan.
Jeps, ajattelin ensin, että olisi ollut ihan jotain massapaneeleita, eli ihan täysin kaatopaikkakamaa....kai noillekin voi jotain käyttöä keksiä, mutta yleensä jää vain nurkkiin lojuumaan, jos ei nyt jollain satu juuri olemaan johonkin käyttöä...
Mahtaisko niistä voida tehdä linnunpönttöjä?... ;P- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Jeps, ajattelin ensin, että olisi ollut ihan jotain massapaneeleita, eli ihan täysin kaatopaikkakamaa....kai noillekin voi jotain käyttöä keksiä, mutta yleensä jää vain nurkkiin lojuumaan, jos ei nyt jollain satu juuri olemaan johonkin käyttöä...
Mahtaisko niistä voida tehdä linnunpönttöjä?... ;PNoista kun väsäisin pönttöjä, niin pinkaisisin luultavasti pönttörekisterin kärkeen. Parempi makuuttaa niitä tuolla varastossa.
flowersreally kirjoitti:
Noista kun väsäisin pönttöjä, niin pinkaisisin luultavasti pönttörekisterin kärkeen. Parempi makuuttaa niitä tuolla varastossa.
=D...Joo kaikissa rekistereissä ei ole hyvä olla ykkönen.. ;P
Ilman muuta kannattaa säilyttää, jos kerran tilaa löytyy niin, että pysyvät kunnossa, eikä ole kokoajan tiellä...
Eikös kaman diilaaminen ole laitonta?
Olisi minulla huonekaluja vaikka kuinka paljon jotka jäi äidiltäni ja muuta tavaraa. On pesukonetta ja teeveetä ja vaikka mitä. Piti hommata varasto että sain ne jonnekkin ja niitä tavaroita on kahdessa varastossa. Pitää myydä niitä pois pikku hiljaa, ja ainakin huonekalut on aika arvokkaita mitä sillä oli.
Itsellä olis kans kaikenlaista kalua ja tavaraa. Oon ajatellut heittää pois kaikki omat turhat tavarat kun niitä kerääntynyt aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
