Löysin siitä kuvan:
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--FAcJwdC9--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/17wvyw7w0fwtijpg.jpg
vihatipusen tämänpäiväinen kiukku
24
211
Vastaukset
Jahah, haluan onnitella palstan kusisen linkkienparsimissysteemin tekijää siitä, että hän on päättänyt olettaa linkin päättyvän aina ennen pilkkua.
- vihatipunen
Nyt kun en sitä näe niin se on nyt sitten sinun tämänpäiväinen kiukkusi. Jotenkin "suloista" kyllä, että muistat mua näinkin usein vaikka täältä kovasti yritetään saada meitä kurppia savustettua ulos.
- tinyurl
käytä tinyurl.com
Kaikkien palstalaisten pitäisi käyttää kyseistä linkkienlyhennyspalvelua pitkien linkkinimien kanssa - 15plus2
vihatipunen kirjoitti:
Nyt kun en sitä näe niin se on nyt sitten sinun tämänpäiväinen kiukkusi. Jotenkin "suloista" kyllä, että muistat mua näinkin usein vaikka täältä kovasti yritetään saada meitä kurppia savustettua ulos.
vihatipunen meinaaks antaa pillua HC-ätmelille lähiaikoina?
- vihatipunen
15plus2 kirjoitti:
vihatipunen meinaaks antaa pillua HC-ätmelille lähiaikoina?
Miksi pitäisi?
vihatipunen kirjoitti:
No kun tänään tunnut olevan erityisen kiukkuinen. >:3
- 15plus2
vihatipunen kirjoitti:
Miksi pitäisi?
anna sille antamisen ilosta..=)
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
No kun tänään tunnut olevan erityisen kiukkuinen. >:3
Mä olen kipeä, ja ihan v*tun väsynyt työpaikkaani ja kaikkiin velvollisuuksiini.
- vihatipunen
15plus2 kirjoitti:
anna sille antamisen ilosta..=)
Mut en mä varmaan tule siitä iloiseksi??
vihatipunen kirjoitti:
Mä olen kipeä, ja ihan v*tun väsynyt työpaikkaani ja kaikkiin velvollisuuksiini.
Näytä pomolle persettä ja ota loppu tili..... ;P
- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Näytä pomolle persettä ja ota loppu tili..... ;P
Ottaisin loparit mutta kun ei ole varaa. Liiton raha alkaa juosta vasta 3 kk:n kuluttua. Perunkirjoituskaan ei ole vielä valmis joten niitäkään rahoja ei ole käytettävissä. Mutta niitä olen kyllä ajatellut käyttää talon ylläpitoon. Mut voihan se olla, että sitten kun perunkirjoitus on tehty, otankin loparin ja muutan maalle sinne perintötalooni.
- stadilainen.kysyy
vihatipunen kirjoitti:
Ottaisin loparit mutta kun ei ole varaa. Liiton raha alkaa juosta vasta 3 kk:n kuluttua. Perunkirjoituskaan ei ole vielä valmis joten niitäkään rahoja ei ole käytettävissä. Mutta niitä olen kyllä ajatellut käyttää talon ylläpitoon. Mut voihan se olla, että sitten kun perunkirjoitus on tehty, otankin loparin ja muutan maalle sinne perintötalooni.
onko se tuusulassa tai martinlaaksossa onko ne jo maaseutua
vihatipunen kirjoitti:
Nyt jouduit porilaisen miehen silmätikuksi.
- mannerheimintieltä.kysyy
HC-ätmel kirjoitti:
Nyt jouduit porilaisen miehen silmätikuksi.
kuka on porista onko sekin kirkonkylä
- vihatipunen
mannerheimintieltä.kysyy kirjoitti:
kuka on porista onko sekin kirkonkylä
Sä olet kuitenkin jostain Siikaisista niin älä esitä stadilaista. Ottaa kartan käteen jos haluaa tietää onko Martsari tai Tuusula maaseutua.
- kirkkis.jyrää
vihatipunen kirjoitti:
Sä olet kuitenkin jostain Siikaisista niin älä esitä stadilaista. Ottaa kartan käteen jos haluaa tietää onko Martsari tai Tuusula maaseutua.
mikä siikainen onko se jokin siika ja kuha joki no ok kirkkonummen poikia ollaan mut nyt asun pasilassa
- vihatipunen
kirkkis.jyrää kirjoitti:
mikä siikainen onko se jokin siika ja kuha joki no ok kirkkonummen poikia ollaan mut nyt asun pasilassa
Mikä auto sulla on?
- vaihdan.pian
vihatipunen kirjoitti:
Mikä auto sulla on?
kuinka niin no ford mustang
- vihatipunen
vaihdan.pian kirjoitti:
kuinka niin no ford mustang
No mikä auto mulla on?
- ooppeliko
vihatipunen kirjoitti:
No mikä auto mulla on?
mistä minä sen voin tietää no mikä sinulla sitten on
ooppeliko kirjoitti:
mistä minä sen voin tietää no mikä sinulla sitten on
Kaikista autoista tulee vanhana ooppeleita ja sitten niistä vanhoista ooppeleista tulee uusia mersuja.... ;P
- ätmin.kurjuus
Reisille meni tämäkin nokkeluus. Eikö ätmiltä onnistu mikään?
- vihainen.ja.kiukkuinen
kuules vihatipunen miksi olet kiukkuinen ei kiukkuiset tytöt löydä miestä omaksi ei kukaan mies halua olla äkäpussin kanssa tekemisissä letko saanut kenties työkaveriltasi pakit kun iskit vai mikä on syynä
- 1119
Oletpa hölmö, kun kuvittelet "miehen saamisen" olevan jokaisen naisen elämän tavoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973