Lihavan naisen tupla-annos mäkkärissä

Taffelzipsit

Meinasin avata mäkkärin kassajonossa sanaisen arkunni eräälle todella lihavalle naiselle joka ensin sanoi ystävättärelleen, ettei halua mitään varsinaista ateria-annosta koska haluaa laihduttaa, hän sanoi ottavansa "vain" big-macin ja pirtelön.

No sitten ystävätär sanoi että hänellä on mäkkärin kuponki jolla saa 2 big-mac ateriaa (= big-mac, ranskalaiset, limsa) yhden hinnalla, mutta sanoi että haluaa itse vain caesar-salaatin. Nooh tähän tämä pullukka sitten tokaisi, että hän kyllä sitten syö tarvittaessa *molemmat* big-mac ateriat, mutta mukamas toivoi kuitenkin, että ystävätär söisi ainakin osan toisesta ateriasta kun on laihis päällä. Siinä ne vähän aikaa sitten neuvotteli johon ystävätär sitten lopulta sanoi, että hän haluaa vain salaatin johon tämä tonnikeiju vastasi: no syön sitten molemmat ateriat kun halvalla saa...

Mä olin ihan, että "ei hyvää päivää" ja vain vaivoin pystyin hillitsemään itseni siinä vieressä. Mimmi on useita kymmeniä kiloja ylipainoinen, omien sanojensa mukaan laihiksella ja on jo ottamassa pelkän hampparin kunnes kuulee että saakin 2 ateriaa yhden hinnalla...siis hei haloo ei niitä vi***n lisäaterioita ole PAKKO ottaa vaikka ilmaiseksi saisikin. Mä olin siinä takana ihan äimän käkenä.

Ärsyttää tuollainen täydellinen itsekurin puute...

18

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyyrikko

No vittuako se sinulle kuuluu. Emmä ainakaan jaksa välittää läskien touhusta. Nytkin poltan itse pilveä ja annan kaikkien kukkien kukkia!!!!

• 2626

Hyvin kommentoitu! Tosiaan, mitä vittua aloittajalle kuuluu tuntemattomien ihmisten syömiset ja juomiset. Ja mikäli aloittaja kokee itsensä jotenkin fiksuksi, niin seuraava kysymys kuuluu "mitä vittua teit mäkkärin kassajonossa". Aikuinen mäkkärin kassajonossa on joko WT tai jonkun lellilapsen lapsenvahtina.

• 2plus20

olisit sanonu sille läskiperseelle suorat sanat

• eiks.jeh

Kai sinullekin sitten tuntemattomat saavat aukoa päätään, jos syystä tai toisesta satut heitä ärsyttämään?

• fool.proof

2 ateriaa xD hienoa naisen logiikkaa ensin laihis-ideasta täyteen överi-itsemurhasyömiseen xD

• Bic mac ateriassa on jotain 1600 kaloria eli jos nainen soi kaksi niitä niin se lihoi noin puoli kiloa

• hgdgd

Light colalla kaloreita on noin 900.

• mietinpähänvain

Ottiko se fläski vielä sen pirtelön kaiken muun lisäksi? :D

• mäkkendahli

Mä lihosin 15kg kesän aikana ku ei ollu työpaikkaruokailua mut McDonalds ja kotipizza oli ihan liki, siellä tuli käytyä melkein joka arkipäivä lounasaikaan, lihosin ja rahaa paloi aivan sikana

• älyhoi1

Mitäs olet idiootti

• lööp__

Voi teitä pienisieluisia...

• Lapsellista_touhua

Mitäs se sinulle kuuluu, vaikka olisi ottanut tripla-annoksen? Jos joku ihminen on läski, on vissiin sinun mielestäsi kenellä hyvänsä oikeus mennä tälle päätään aukomaan. Pientä rajaa....

• lkjlkjölkjl

Mua ei kyllä haittaa kenenkään lihavuus. Lähinnä oon surullinen, jos näen jonkun ilmiselvästi häpeävän itseään. Pieni kateus kyllä iskee kesäisin, varsinkin jos näen jonkun syövän jäätelöä.. :)

• lkhjkljhlkjhl

(En siis kadehdi ylipainoa vaan sitä, ettei muutama ylimääräinen kalori tuota suunnatonta morkkista..)

• fguiurdt

Kyllä ne läskien touhut kuuluvat ihan kaikille. Jokainen maksaa hirveät vuosittaiset lihavuuskustannukset, joita veronmaksajille läskien elintasosairauksien hoidosta aiheutuu. Läskien äitien määrä neuvoloissa lisääntyy koko ajan, samoin heidän vauvojensa komplikaatiot (diabeteksesta yms. johtuvat). Hoitokustannukset vauvatehoilla jne. melkoisia, puhumattakaan viattomien uhrien kärsimyksistä (vauvat). Moni puoliso onneton, koska se kumppani on rupsahtanut ja läskistynyt muutamissa vuosissa, menettänyt aktiivisuutensa, itsetuntonsa, oma-aloitteisuutensa. Seksiä ei heru, koska "eihä se nyt musta tykkää kun oon niin läski". Totta. Ei varmasti tykkääkään. Listaa vois jatkaa vaikka Timbuktuun asti. Läskiys ei ole ihmisen yksityisasia.

• 279

Juu, eikä tupakanpoltto, alkonjuonti jne. Ruvetaan vain rohkeasti aukomaan päitämme kaikille näille ryhmille, jotka tietoisesti sairastuttavat itseään.
        Siis kaikki te, jotka tänäkin iltana aiotte viinaksien kanssa läträtä, ja sitä kautta kansantaloutta kuormittaa, niin ansaitte julkisen ruoskinnan. Ni!

• erkki-täti
        279 kirjoitti:

Juu, eikä tupakanpoltto, alkonjuonti jne. Ruvetaan vain rohkeasti aukomaan päitämme kaikille näille ryhmille, jotka tietoisesti sairastuttavat itseään.
        Siis kaikki te, jotka tänäkin iltana aiotte viinaksien kanssa läträtä, ja sitä kautta kansantaloutta kuormittaa, niin ansaitte julkisen ruoskinnan. Ni!

Niinpä.

Ja listaan lisätään vielä urheiluvammat, itseaiheutettuja ja erittäin suuri tekijä terveydenhuollossa ja sairaslomatilastoissa.

Rankan liikunnan seurauksena saadut kulumat: itseaiheutettuja, ja tekonivelleikkaukset kustannetaan veronmaksajien pussista. (Tekonivelleikkauksista reilusti yli puolet tehdään muuten hoikille ihmisille, vaikka julkisuudessa asiasta puhutaankin lähinnä ylipainoisten ongelmana.)

Monet syöpätyypit ovat ihan itse, omilla elämäntavoilla hankittuja. Jotkut liittyvät jokin verran ylipainoon, jotkin eivät lainkaan. Hoidetaan julkisella.

Pieleen menneet kauneuskirurgiset toimenpiteet ja muut vähemmän invaasiviset toimenpiteet ulkonäön parantelussa: itseaiheutettuja. Hoidetaan julkisella puolella, usein erittäin kalliita ja pitkää hoitoa vaativia juttuja.

Sitten eräs vaiettu ja täysin itseaiheutettu asia: lisäravinteiden ja pussidieettien aiheuttamat tarpeet elinsiirroille (maksat ja munuaiset). Näitäkin tehdään, ja kustannuksia ei maksa lisäravinne/pussiruokafirmat, vaan veronmaksaja.

Huonon hygienian vuoksi (itseaiheutettua, esim. käsienpesu tuntuu olevan ylivoimaisen vaikea asia hyvin monille) hoidetaan vaikka mitä oiretta ja tautia joka päivä ihan jokaisessa sairaalassa ja terveyskeskuksessa. Ripuleista ja iho-oireista absesseihin ja pahimmassa tapauksessa sepsikseen asti. Jättimäinen osa julkista terveydenhuoltoa.

Suurin osa nykyihmisten vaivoista on tavalla tai toisella itseaiheutettuja (suoraan tai epäsuorasti). Voisin listata vielä lisää, mutta jätetäänpä nyt väliin.

Mutta koska nykyään pitää olla niin monella tavalla korrekti, on hyvin vähän asioita joihin voi purkaa turhautumiaan luvallisesti. Lihavat ihmiset ovat nykypäivän keenereitä: heitä saa arvostella ja solvata, ja samalla tuntea itsensä paremmaksi ihmisenä.
        Eihän se lihavia auta laihtumaan, kun heitä mollataan sairaiksi ja syyllistetään milloin mistäkin, mutta se auttaa mollaajia tarjoamalla stressin ja paineidenpurkuun sopivan kohteen!

Aika surullista on kuulla myös lääkäreistä, jotka ensimmäisenä ottavat painoasiat esille, kun obeesi ihminen tulee vastaanotolle. Mutta kiristäähän se vanne lääkärinkin päätä joskus, ihmisiähän hekin ovat :)

• Sinä nyt kuulostat siltä, että sinun puolisosi menettäisi kaikki luettelemasi asiat ihan sinusta johtuvista syistä.....en usko, että sinun luonteellasi olisit monellekaan tueksi, turvaksi ja oikeoppisesti tsemppari..... ;P

Erkki-täti:llä ja 279:llä oli hyvät kommentit myös...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe