Tämä on minun tarinani. Olin hoikka normaali vartaloinen kiltti ja kunnollinen silmälasipäinen hyvä oppilas. Arvosanat hyviä ja jatko koulutuksen jälkeen löytyi mieluisa ammattikin ja työllistyin. Naisia pyöri koulun bileissä ja oli samalla luokalla ja näin muutenkin jatkuvasti. Yritin lähestyäkin mutta koskaan ei mitään vastakaikua. Tupakka paikan pojat sitävastoin aina saivat narutettua naisia kainaloonsa. Minua lähinnä karttoivat kaikki. Myös ne luokan kilteimmätkin tytöt.
Sitten tein kerralla muutoksen. Opettelin tupakan polton, aloin juomaan oluen lisäksi kirkkaita ja äijämäisiä tuotteita kossubattery, viskikola, absintti jne. Leikkasin sivuhiukset siilille ja päälaelle taaksepäin kaareutuvan kovistukan, silmälasit vaihtu piilareihin, otin molempiin käsivarsiin reilut tatuoinnit myös kämmenselkään ja osaan kaulaan näkyvyyden takaamiseksi, siistit ehjät housut vaihdoin revittyihin farkkuihin ja takkina rokkihenkinen nahkatakki tai musta huppari eri kuvioilla varustettuina. Toyota vaihtui Porshe 911 legendaariseen mustaan ja hd olis varastossa odottamassa että suoritan vielä kortin. Kortitta ajellu muutaman kerran ja keränny silläkin katseita.
Ja mitä on tapahtunu. Naisia tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista. Pillua olen saanut muutosprosessin jälkeen jo viideltätoista naiselta kun ennen muutosta en keneltäkään. Aatelkaa olen edelleen se sama mies sisäisesti joka ei kelvannut omana itsenä kenellekään mut kuorta muuttamalla sit on kysyntää. Uskon kokemuksesta todella kun täällä miehet valittaa rumuuttaan. Mäkin olen se sama ruma edelleen. En kelpaa omana itsenäni mut muuttuneena ulkokuorena kyllä. Vähän mietityttää naisten parinvalinnan perusteet mut kivaa tää nyt on.
Mitä olet tehnyt saadaksesi naisia?
22
303
Vastaukset
- 1119
Sujuvasti kirjoitettu, mutta täysin epäuskottava tarina.
- S24.nFemakotRy
Naisen vastaus, koska femakot eivät halua myöntää pelkän ulkoisen olemuksen olevan ainoa tae parisuhteeseen/seksiin, kuten se todellisuudessa on.
- 1119
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Naisen vastaus, koska femakot eivät halua myöntää pelkän ulkoisen olemuksen olevan ainoa tae parisuhteeseen/seksiin, kuten se todellisuudessa on.
Olet hassu. Ei se tee tarinasta uskottavaa, että naiset tuon myöntävät.
En minä ottanut kantaa pariutumismetodeihin, vaan tekstin uskottavuuteen. - S24.nFemakotRy
1119 kirjoitti:
Olet hassu. Ei se tee tarinasta uskottavaa, että naiset tuon myöntävät.
En minä ottanut kantaa pariutumismetodeihin, vaan tekstin uskottavuuteen.Ai että ätmistä ei voi tulla tarpeeksi aivoja liuottamalla ytmiä? Vai mikä tekstissä ei ole uskottavaa?
- 1119
Ai että ätmistä ei voi tulla tarpeeksi aivoja liuottamalla ytmiä? Vai mikä tekstissä ei ole uskottavaa?
Muutokset ovat ihan liian suuria ollakseen uskottavia, ja muka vasta työelämässä tehtyjä. Noin rajut muutokset tehdään teini-iässä, koska oikeasti halutaan olla tuon tyylisiä, eikä äidin määräysten mukaisia. Jos hän esim. omasta halustaan (eikä äidin käskystä) pukeutui aiemmin "siisteihin ehjiin housuihin", ei hän revittyjä farkkuja huolisi nytkään. Hänen tyylinsä olisivat muodikkaat ehjät farkut. Tatskoilla hän ei myöskään itseään koristelisi kuin parilla pienellä (niitä kun joutuu katselemaan loppuikänsä), ellei hänellä olisi niihin todellinen intohimo.
Poika on varmaan koulussa ollut hyvä ainekirjoittaja (varsinkin mielikuvitusaiheista). Ihan viihdyttävä tarina, mutta tosiaankin vain tarina. - RumastaKaatajaksi
1119 kirjoitti:
Muutokset ovat ihan liian suuria ollakseen uskottavia, ja muka vasta työelämässä tehtyjä. Noin rajut muutokset tehdään teini-iässä, koska oikeasti halutaan olla tuon tyylisiä, eikä äidin määräysten mukaisia. Jos hän esim. omasta halustaan (eikä äidin käskystä) pukeutui aiemmin "siisteihin ehjiin housuihin", ei hän revittyjä farkkuja huolisi nytkään. Hänen tyylinsä olisivat muodikkaat ehjät farkut. Tatskoilla hän ei myöskään itseään koristelisi kuin parilla pienellä (niitä kun joutuu katselemaan loppuikänsä), ellei hänellä olisi niihin todellinen intohimo.
Poika on varmaan koulussa ollut hyvä ainekirjoittaja (varsinkin mielikuvitusaiheista). Ihan viihdyttävä tarina, mutta tosiaankin vain tarina.Mulle on ihan sama mitä sinä uskot. Riittää kun en sentään itseäni pellenä pidä ja jaksa alkaa sepustamaan valeita. Mikä siinä oli vaikea ymmärtää kun kysyin mitä muut ovat tehneet sen eteen että saavat naisia jos saavat?
- 1119
RumastaKaatajaksi kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä sinä uskot. Riittää kun en sentään itseäni pellenä pidä ja jaksa alkaa sepustamaan valeita. Mikä siinä oli vaikea ymmärtää kun kysyin mitä muut ovat tehneet sen eteen että saavat naisia jos saavat?
Vaikea ymmärtää? Mistäs minun tekstissäni sinä sait sellaisen käsityksen, että minun olisi vaikea ymmärtää sinun joillekin muille esittämää kysymystä? Minähän en ole puolella sanallakaan kommentoinut sitä aluetta.
- hiemanliioitteluksiturha
Mulle on ihan sama mitä sinä uskot. Riittää kun en sentään itseäni pellenä pidä ja jaksa alkaa sepustamaan valeita. Mikä siinä oli vaikea ymmärtää kun kysyin mitä muut ovat tehneet sen eteen että saavat naisia jos saavat?
resurssit sinulle naiset tuo ja tuo loppu on osittain turhaa kunhan ei nyt ihan mikään pelle tyyli ole. tietenkin tyylit aina vetoaa aina sen tyylisiin naisiin mihin se vetoaa ja se on ihan itsestäänselvyys.
- S24.nFemakotRy
1119 kirjoitti:
Vaikea ymmärtää? Mistäs minun tekstissäni sinä sait sellaisen käsityksen, että minun olisi vaikea ymmärtää sinun joillekin muille esittämää kysymystä? Minähän en ole puolella sanallakaan kommentoinut sitä aluetta.
Mikä tarve sinulla ylipäätään oli edes vastata, kun et hänelle mitään kysymykseen vastannut? Tarkoituksesi ei ollut muu kuin dissata aloittajaa ja mennä aiheesta ohi. Tyypillistä femakko paskaa.
- 1119
Mikä tarve sinulla ylipäätään oli edes vastata, kun et hänelle mitään kysymykseen vastannut? Tarkoituksesi ei ollut muu kuin dissata aloittajaa ja mennä aiheesta ohi. Tyypillistä femakko paskaa.
Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella. Keskustelu voi toisinaan rönsyilläkin. Minä kirjoitan siitä mikä minua kiinnostaa, ja tuossa tarinassa kiinnosti sen uskottavuus.
Sitäpaitsi minähän olen sanonut tarinan olleen hyvin kirjoitettu ja viihdyttävä. Olen siis antanut myös myönteistä palautetta.
Miksi muuten kukaan (edes sinä) ei ole vastannut hänen kysymykseensä? - mieskurpparaivohälytys
1119 kirjoitti:
Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella. Keskustelu voi toisinaan rönsyilläkin. Minä kirjoitan siitä mikä minua kiinnostaa, ja tuossa tarinassa kiinnosti sen uskottavuus.
Sitäpaitsi minähän olen sanonut tarinan olleen hyvin kirjoitettu ja viihdyttävä. Olen siis antanut myös myönteistä palautetta.
Miksi muuten kukaan (edes sinä) ei ole vastannut hänen kysymykseensä?Koska raivo estää asioiden näkemisen.
mieskurpparaivohälytys kirjoitti:
Koska raivo estää asioiden näkemisen.
Tässä tapauksessa varmaan jotain tälläistä.....tässäkin jutussa liioiteltiin niin paljon, että uskottavuus kärsi liikaa....ainakin siinä mielessä, että kaikki tämän pitäisi tehdä juuri näin, jolloinka kaikki naiset olisivat lääpällään tai ettei muuten olisi onnistunut saamaan naisten huomiota.... ;P
- sivuhuomautus
"Riittää kun en sentään itseäni pellenä pidä"
No melkoisen pellen ainakin kerrot itsestäsi tehneesi, jos kerran pillujen takia muutat itsesi täysin erilaiseksi mitä oikeasti haluat olla. - S24.nFemakotRy
1119 kirjoitti:
Miksi muuten kukaan (edes sinä) ei ole vastannut hänen kysymykseensä?En kommentoi juuri kenenkään viesteihin, vaan luen niitä läpi. Kun tarpeeksi tuo femakoiden ylimielisyys alkaa vituttamaan mitä suoltavat muita miehiä kohtaan kommentoin sitten niitä.
- hiemanliioiteltu
no sulla näyttää olevan resursseja eli rahaa joten noi loput jutut ovat suurimmaksi osaksi ihan turhia muutoksia.
- eimeneläpi
Aloittaja väittää olevansa niin tyhmä, että muita miellyttääkseen suostuu esittämään jotain muuta kuin on. En oikein usko, että kukaan oikeasti tulisi sellaista myöntämään palstalle.
Heh..15 kaatoa ja noin saatanallinen satsaaminen..Ja paljonko meni rahaa.
Fiksu mies olis saanu samat pillut 1500eurolla käymällä maksullisella suomessa:D
Pattayjalla nuo pillut on pantu jo kuukauden reissulla pienellä rahalla.
Jos rehellisesti sanon, niin jos tilanne on oikeasti tuo, että te haluatte vain useita pilluja päästä kokeilemaan, niin eiköhän se ihan selvällä rahalla järjesty kaikkein helpoiten ja todennäköisesti saat nuorempaa ja hoikempaa, eikä tartte ottaa edes sitä typerää tatuointia siihen käsivarteen. Näin se vaan poijjaat on tämä asia.- Lyyrikko
Tää on kyllä myönnettävä, että huoriin kannattaa mennä enemmin kun alkaa keräillä "pilluja" menee vähemmän vaivaa ja aikaa. Miksi se on niin vaikeaa maksaa rehellisesti siitä pillusta. Saisi aina tarpeeksi nuorta ja hoikkaakin. Ai niin kaikillahan ei ole rahaa :(
- taidepaukku
Rumakin voi olla kaunista.
Olen laittanut sinkut palstalle muutaman lällyn
- ooooooooo
No onnistiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934