Olen ollut nyt kaukosuhteessa yli 2 vuotta ja mies ramppaa silti joka vkloppu baareissa, ei niinkään yökerhoissa, joskus niissäkin, mutta pääasiassa baareissa. Aina, kun en ole hänen luonaa. Meillä on siis useita satoja kilometriä väliä. Oon ihan sairaan mustasukkainen. Lähinnä siitä, että se pääsee ulos ja mä en.. opiskelen pienellä paikkakunnalla. Toki mä mietin sitäkin, että se pettää, mutta toistaiseksi ei ole mitään merkkejä tullut siitä. Mieheni ei ikinä mun kanssa mene baareihin, vaan olemme kotona ja teemme yhteisiä juttuja. Oon sanonut miehelle useasti, että en pidä että hän riekkuu aina baareissa, mutta tämä ei ota kuuleviin korviin tuota, vaan menee. Ollaan molemmat kolmekymppisiä eikä ole lapsia.
Pitäisikö jättää mies jos ei kaikesta huolimatta lopeta kuppiloissa kiertelyä? Vai oonko nyt vain vainoharhanen ja turhan katkera vaan miehen kivasta sosiaalisesta elämästä, jota itsellä ei niin ole. Aina kun otan puheeksi josko mäki pääsisin joskus, ei me ikinä mennä
Kaukosuhde ja baareissa notkuminen
10
411
Vastaukset
- lisaysviela
Tämän lisäksi mies menee aina kaverilleen yöksi.. pitäisikö nyt hälytyskellon soida
- KaukoSuhteeton
Jos nyt oikein ymmärsin, niin olette yhdessä aina kun pystytte ja silloin miehesi keskittyy sinuun ja yhteiseen ajanviettoon? Mitä se on sinulta pois, jos han viettää sosiaalista elämää silloin, kun ei voi viettää aikaa sinun kanssa? Tuntisitko vastaavasti huonoa omatuntoa, jos tilanne olisi päinvastainen?
Mies ei näe tuossa ongelmaa, mutta sinä näet. Eiköhän ne vastaukset löydy itseltä, kun vähän mietit kokonaisuutta ja sitä mitä teidän yhteinen aika on. Jos mies ei koe tuossa olevan ongelmaa ja sinä koet, niin mihin se lopulta johtaa. Kumpikaan teistä ei voi toistaan muuttaa eikä tarvikkaan. Omaa mielipidettäkään ei tartte muuttaa, mutta silti ymmärtää toista. Kyllä se siitä kun näitä vähän pähkäilet.. - niinpaaaa
En tiedä itsekään. Puhuin tästä mieheni kanssa juuri. Onhan tää ollu vaikea pala, mutta ei kai siinä auta ku luottaa vaan ja olla.
- tämänkin_kokenut
miehellä on oma kaveripiiri jonka kanssa hengaillaan silloin kun sinä et ole paikalla.
Jos muutat miehen luokse, miehellä on yhä tämä oma kaveripiiri jonka kanssa hän jatkossakin hengailee ja viettää aikaa. Homma menee niin, että ensin hän käy "miesten" kesken vaan yhdellä pikaisella, sitten aikaa myöden useammin ja pidempään useammalla oluella. Sinä et mahdu koskaan porukkaan mukaan, koska ne on jätkien juttuja, ei ne sinua kiinnosta miehen mielestä.
Sinä roikut kotona ja odotat. Tulee kersoja, sinä roikut kotona ja odotat tai hankit oman elämän jo nyt. - etäsuhteessaelävä
Kaukosuhteessa elävät eivät ei voi eivätkä saa kahlita kumppaniaan kotiin neljän seinän sisään, et kai halua et kumppanisi sosiaalinen elämä on vain ja ainoastaan sinun kanssasi. Jos mies käy viikonloppuisin baareissa ei se tarkoita et hän on uskoton, olettaen et olette sopineet rajat joiden mukaan eletään. Luota siihen et mies tietää rajansa, kuten sinä itsekin, siis jos olette sopineet rajat joiden mukaan menette ja tulette.
- alkuperäinen
SÄännöt on sovittu ja näin mutta saatanan mustasukkanen oon koko ajan. Ja ilmeisesti ihan syyttä. Oon muutamiin kertoihin puhelimen penkonut ja sähköpostin ja fasen sillo ku se jättää ne auki. Ei merkkejä.
En tiedä miksi oon näin sekopää. Omia kavereita koulupaikkakunnalla ei juuri oo- etäsuhteessaelävä
Voi sinua olisiko ihan mahdotonta että yrittäisit saada apua esim. parisuhde terapeutilta, tuollainen mustasukkaisuus on sairaus ja sillä on taipumus vain lisääntyä iän myötä, siitä kärsii mieskaverisi ja sinä itse vielä enemmän. Minulla on kokemusta sairaaloisesta mustasukkaisuudesta X:ni oli sairaaloisen mustasukkainen, se tuhosi avioliittoni ja hänen elämänsä oli yhtä tuskaa, onneksi hän selvisi siitä prosessista vahingoittamatta itseään vaikka uhkailikin joskus.
- mätiiäntän
No ei tuo nyt sairaus sentään ole. Eipäs nyt suurennella asiaa. Toki vaikuttaa sille, että turhaan oot mustis. Ja jokatapauksessa kiusaat vain itseäs. Ehkä sulla kyse on kumminkin vaan siitä, että kaipaat sosiaalista elämää ja sun käy hiukan kateeksi poikaystäväsi rentous siinä. Kannattaa hankkia itselleen myös. Jos sosiaalisia tarpeitaan laittaa kauaksiaikaa pois, niin kärsimyshän se äkkiä on.
- Ghjkkjg
Itse olen etäsuhteessa naiseeen, kumpikaan ei paareissa käy.
Aika paljon vaikuttaa missä miehesi asuu. Jos hän asuu jossain pienellä kylällä niin sillloin pettämisen määrä on minimaallinen tai mahdoton. Minun suunnilta ei baareista vapaita naisia löydy ja sitä vikaa on muillakin pikkukylillä.
Isommissa kaupungeissa on riskinsä - kokemustuokin
Olin etäsuhteessa vuoden. Mies ei tykännyt kun kävin toisinaan ulkona mutta ei ollut mitään pakottavaa tarvetta muuta kuin käydä välillä tuulettumassa. Oli erittäin mustasukkainen ja muisti korostaa ettei itse koskaan käy. Emme edes yhdessä käyneet ulkona. Kokoajan korostin luottamuksen tärkeyttä. Ja yritin tolkuttaa hänelle ettei ole syytä pelätä minun pettävän. Tosin mies jäi kiinni pettämisestä, merkeistä päätelleen useamman kanssa tai useamman kerran saman kanssa. Mitään ei tunnustanut. Jätin hänet mitä hän ei ymmärtänyt ollenkaan. Sen jälkeen alkoi minun h...ksi haukkuminen ym ym. Ei baareissa notkuminen tarkoita että pettää eikä sekään ettei notku. Kyllä tilaisuuksia etäsuhteessa pettämiseen on yllin kyllin,jos sille tielle haluaa tai on tarvetta lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279