Huhujen mukaan Latvia/Liettua/Virossa on "tuunailtu" kuntoon romutettuja/lunastettuja autoja ja saatu ne sitten jollain tapaa kilpiin.
Varokaa immeiset noita baltian halpoja autokauppoja ja tarkistakaa sikäläiseltä maahantuojalta että onko autossa takuu jäljellä tai onko merkintöjä siitä onko auto ollut romutettuna tai lunastettuna. Halpa hinta houkuttaa ja koukuttaa tietämättömiä!
Voitte vahingossa saada auton joka on vaarallinen onnettomuustilanteessa jos auto ei ole asianmukaisesti laitettu kuntoon. Essson baarin keskusteluissa katsastus suomessa on löytänyt mm autoja joissa on puuttunut turvatyynyjä, alkuperäisen pamahdettua onnettomuudesssa, liimattu vain kannet tai verhoilu paikalleen.
Baltiassa tehtaillaan romutettuja autoja myyntiin
huijattu2016
1
143
Vastaukset
- taskuale
On niissä turvatyynyt, sellaiset Suomesta varastetut:
http://yle.fi/uutiset/outo_sarja_varkauksia__kuka_vie_uusista_autoista_turvatyynyt/8798197
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842