BREAKING: Jännittävä yksittäistapaus!!!

Ex----------PUA

Kuten tiedämme, niin palstatotuudethan eivät pidä koskaan paikkaansa, ja jos pitävät, on kyseessä ainoastaan yksittäistapaus.

Eräs palstatotuus on se, että naiset pitävät jännämiehiä maailman haluttavimpina miehinä, ja tästä syystä heidän suurin himonsa on saada maailma täytettyä näiden miesten jäljeläisillä, jotta pahuus eläisiä - tästä syystä kiltit ja kunnolliset miehet ovat naisten suurin vihan kohde, paljon suurempi kuin vaikkapa joukkomurhaaja, mikä on vielä pieni rikos kiltteyden ja kunnollisuuden rinnalla!

Katso vaikka: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016042121451715_ul.shtml

"Norjan historian pahin terroristi ja joukkomurhaaja Anders Behring Breivik voitti eilen osittain oikeusjutun Norjan valtiota vastaan. Tuomioistuin katsoi, että Breivikin ihmisoikeuksia on loukattu, koska häntä on pidetty vankilassa eristettynä.

Brittiläinen The Times -lehti väittää nyt, että jatkossa Breivikillä saattaisi olla mahdollisuus tavata vankilassa "tyttöystäväänsä Victoriaa". Ruotsalainen Victoria on kertonut mediassa lähettäneensä Breivikille vankilaan yli 150 kirjettä sekä pieniä lahjoja. "

"Vaaleahiuksinen, noin 25-vuotias Victoria sanoi elokuussa Daily Mail -lehden haastattelussa sydämensä kuuluvan Breivikille. Ruotsalaisesta pikkukaupungista kotoisin oleva Victoria totesi myös, että Breivikin eristäminen vankilassa on "kidutusta".

- En haluaisi elää ilman häntä. Välitän hänestä nyt jopa yhä enemmän, kun hän on tässä haavoittuvaisessa tilanteessa, Victoria sanoi."

"Joukkomurhaajia ihailevat naiset

Massamurhaajien ihailu on tunnettu ja verrattain yleinen ilmiö, jossa naiset kokevat ihastusta tai seksuaalista kiinnostusta tappajia kohtaan.

Myös omaa tytärtään vankina pitäneellä ja tätä toistuvasti raiskanneella Itävallan Josef Fritzlillä sekä amerikkalaisella joukkomurhaajalla Charles Mansonilla on omat ihailijansa.

Morgenbladet -lehti kirjoitti aiemmin, että Brevik saa joka vuosi vähintään 800 kirjettä, joista monet tulevat naisihailijoilta. Vuonna 2012 oikeudenkäynnin aikana tuli ilmi, että 16-vuotias tyttö oli pyytänyt Breivikiä aviopuolisokseen."

12

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----------PUA

Hmm, naisten tarjoamat vaihtoehdot:

Joko 16-25 v nuori ja timmi YTN, mutta sinun on oltava joukkomurhaaja jotta hän suvaitsisi olla sinua kohtaan aloitteellinen, ja jotta elukan reikä vaahtoisia, muuten et ole kyllin jännittävä, ja kuten tieädmme "on naisella oikeus valita, sinä senkin sovinistisika", näin ollen se kaikkein pahin asia on jos miehet lakkaavat tappamasta, koska silloin nainen ei saisi kiiihottavia elämyksiä ja toteutettua "oikeutta omaan kehoonsa".

Jos et ole joukkomurhaaja, on silloin "vaihtoehtonasi" juoksunsa juossut 25-100 vuotias muumio, joka tyytyy sinuun. Tällöin se "ei haittaa" ettet ole kyllin jännittävä, sillä olethan sinä pullantuoksuinen elättäjä, joka tunnollisesti pidät huolta kaikista naisten tarpeista, paitsi seksuaalisista. Tästä syystä seksiä ei tulekaan, kuin joskus lauantaisin saunan jälkeen, paitsi jos nainen on lähtenyt viettämään vähäsen "tyttöjen iltaa", eikä ennätä yöksi kotiin. ;)

• että.silleen

Minä olen miettinyt tässä jo monasti...onkohan sulla diabetes....?
        Sun mielialan vaihdokset ja ärhäkkyys sekä välillä aivan sekavat ajatukset; jotka pomppivat ajatuksesta toiseen vihamielisyys... sopisivat jotenkin hypoglykemiaan.
        Sulla on myös muita samaan sairauteen sopivia oireyhteymiä: ajoittain selvä väsymys, keskittymisvaikeus, epätavallisen riitaisa käytös!

Minä en ole lääkäri... joten ovat maallikon havaintoja, mutt tarkista oikein lääkärillä nuo diabetes epäilykseni...hypoglykemian kanssa ei ole leikkimistä.
        Siinä vaiheessa kun tulee kouristuksia ja tajuttomuus, ei mikään maallikon apu enää auta, on soitettava ambulanssi-> sairaalaan ja ehkä vielä ensiavustakin-> teholle.

Eikä tämä ole multa piruilua... olen vaan huolissani, ehkä syytä.

• Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

Sun mielialan vaihdokset ja ärhäkkyys sekä välillä aivan sekavat ajatukset; jotka pomppivat ajatuksesta toiseen vihamielisyys... sopisivat jotenkin hypoglykemiaan.
        Sulla on myös muita samaan sairauteen sopivia oireyhteymiä: ajoittain selvä väsymys, keskittymisvaikeus, epätavallisen riitaisa käytös!

Minä en ole lääkäri... joten ovat maallikon havaintoja, mutt tarkista oikein lääkärillä nuo diabetes epäilykseni...hypoglykemian kanssa ei ole leikkimistä.
        Siinä vaiheessa kun tulee kouristuksia ja tajuttomuus, ei mikään maallikon apu enää auta, on soitettava ambulanssi-> sairaalaan ja ehkä vielä ensiavustakin-> teholle.

Osu ja uppos! :D

Shaming language ja henkilöhyökkäys.

• kurpparaivohälytys
        että.silleen kirjoitti:

Kurppien likainen keino käytössä >>>
        2. Häpäisy-yritys
        Leimaaminen naisvihaajaksi, homoksi, rumaksi, naisille kelpaamattomaksi, luuseriksi, mielisairaaksi… jos kurppa ei pidä miehen mielipiteestä.
        :D

• No nyt menee taas liian paksuksi ja yleistäväksi.....pitäisi osata pysyä totuudessa, eikä ampua näin pahasti yli....

Varmasti vetoaa joihinkin naisiin ja tietyt elementit vetoavat, mutta ei näin miten itse asian ilmaiset.....kun juttu ampuu yli ja totuus ei asiaa tue, niin asiasta tulee surkuhupaisa ja se vie uskottavuuden.....sä innostut välillä ihan liikaa ja sitten ammut omaan jalkaan.... ;P

• 185

Kuten tuosta linkistä voimme lukea: massamurhaajiin rakastuvat naiset ovat usemmiten hyväksikäytön uhreja. He ovat näissä hyväksikäyttötilanteissa olleet voimattomia ja alistettuja. Telkien takana olevaan mieheen ihastutaan, koska hän on voimaton ja vailla valtaa. Täten nainen pystyy kokemaan vallantunnetta häntä kohtaan.
        Jonkinasteisesta sairaasta kompensaatiosta on siis kyse.
        Mieleltään terveet naiset eivät noihin ihastu.

• Ex----------PUA
        185 kirjoitti:

Kuten tuosta linkistä voimme lukea: massamurhaajiin rakastuvat naiset ovat usemmiten hyväksikäytön uhreja. He ovat näissä hyväksikäyttötilanteissa olleet voimattomia ja alistettuja. Telkien takana olevaan mieheen ihastutaan, koska hän on voimaton ja vailla valtaa. Täten nainen pystyy kokemaan vallantunnetta häntä kohtaan.
        Jonkinasteisesta sairaasta kompensaatiosta on siis kyse.
        Mieleltään terveet naiset eivät noihin ihastu.

"Mieleltään terveet naiset eivät noihin ihastu."

Vähemmistö naisista. ;)

• Yksittäistapauksiakomyös

No sentään Breivik on valkoista valtaa ihannoiva viikinkien jälkeläinen, eikä mikään tumma karvaperse, että ihan hyvä mies blondi -tyttöselle siinä mielessä, eikö vaan? Nuo massamurhaajien, terroristien yms. ihailijat on ihan oma lajinsa, ja niitä löytyy myös miehistä. Kerran katsoin dokumentin telkkarista, jossa oli miehiä, jotka "seurustelivat" vankilassa elinkautista istuvien murhaaja -naisten kanssa. Kovin olivat rakastuneita.

• norjan-peris

Valitettavasti Breivik ei vastaa aidosti tunteisiin, lienee homo. Mutta tietää saavansa etua tietysti blondista ja hänen puolustelustaan. Peräkammaripoika, joka on elänyt alisteisessa suhteessa yh-äitinsä kanssa, hmm.. Miten tämä vaikuttaa jotenkin tutulta.. :/

• Naiset ihailee jännämiehi koska ne eivät kohtele naista hyvin.

• Uskomushullu

Tiedoksi, että jännämiesten lapset pärjäävät paremmin sosiaalisesti ja tekevät kaikki paskahommat täällä maanpäällä :D

• Kaikenlaisia hulluja löytyy, ja osa näistä hakee varmaan vain julkisuutta. Jos edes 0.001% naisista tuntee vetoa massamurhaajiin, niin maailmankuulut massamurhaajat löytävät helposti ihailijoita. Päivänselvä asia normaalijärkiselle, mutta ätmille lienee ylivoimainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe