Mikä hahmo, tarusankari olisitte?

jotainpalstatäytteeksi

Tuleeko mieleen?

85

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homer.on.mies

homer simpson

• kaalimato.onnentuo

perun haluaisin olla kaalimato se pääsee seikkailemaan ihaniin paikkoihin

• naispuolinenolen

Painajainen.

• varmasti.olet

niin nyt oli puhe tarusankarista ei oikeasta minästä

• pysylestissäsi
        varmasti.olet kirjoitti:

Niin olikin, miksi epäilet?

• pakkopainaapitkääpäivää
        varmasti.olet kirjoitti:

Luit varmaankin painajanainen.

• Ex--------PUA

Paroni Münchhausen

• On todellinen henkilö.

• sopiihyvin

Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen oli saksalainen, Hannoverissa syntynyt vapaaherra, joka sepitti mielellään liioiteltuja kertomuksia sotamuistoistaan. Wikipedia

• sopiihyvin kirjoitti:

Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen oli saksalainen, Hannoverissa syntynyt vapaaherra, joka sepitti mielellään liioiteltuja kertomuksia sotamuistoistaan. Wikipedia

=D.... ;P

• MC-ätmelsen

Mutantti-NINJA-kilpikonna.

• Kyllä mä olisin toi Lassie.

• sorivaanätmi

Et voi olla! Sullon luppakorvat.

• Elmo

• tukkatakussamapatuo

Galadriel. Noituisin muutamat kaukaisimpaan Mordoriin.

• bdwquidp

Queen Elisabeth II

• taipuisaolisin

Barbababa.

• Tuo on hyvä kun sitten voisi olla mitä vaan. Mutta jos mä oisin sä, niin haluisin että joku muu olisi Barpapörrö.

Minähän olen jo hahmo, niin en olisi.

• scrg kirjoitti:

Tuo on hyvä kun sitten voisi olla mitä vaan. Mutta jos mä oisin sä, niin haluisin että joku muu olisi Barpapörrö.

Minähän olen jo hahmo, niin en olisi.

Se joka ensimmäiseksi tulisi Mieleen olisi tietysti Asko Vilenius.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Se joka ensimmäiseksi tulisi Mieleen olisi tietysti Asko Vilenius.

Kas kun et Jorma.

• flowersreally kirjoitti:

Kas kun et Jorma.

Ai se Jorma joka pullottaa alushousuissa?

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Ai se Jorma joka pullottaa alushousuissa?

Sama kaveri.

Sama kaveri.

Oma suosikki on se ystävällinen raksatyömies joka pakkasella huutaa pomolleen: "Laitoin rukkaset naulaan, vedä käteen!"

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Oma suosikki on se ystävällinen raksatyömies joka pakkasella huutaa pomolleen: "Laitoin rukkaset naulaan, vedä käteen!"

: D
        Olinkin jo unohtanut tuon.

: D
        Olinkin jo unohtanut tuon.

Aina muistan kaikki tärkeät asiat. Tulipa mieleen myös palstaan ja muistamiseen liittyvä kysymys, jonka haluaisin sinulta kysyä, mutta enpä kysy, vaan menen nyt pois.

Mutta koska asia jäi häiritsemään, niin halusin jakaa tämän kanssasi:)

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Aina muistan kaikki tärkeät asiat. Tulipa mieleen myös palstaan ja muistamiseen liittyvä kysymys, jonka haluaisin sinulta kysyä, mutta enpä kysy, vaan menen nyt pois.

Mutta koska asia jäi häiritsemään, niin halusin jakaa tämän kanssasi:)

Mä olen kyllä ihan tarpeeksi häiriintynyt jo entuudestaan, mutta kiitos nyt kun laitoit hyvän kiertämään.

Mä olen kyllä ihan tarpeeksi häiriintynyt jo entuudestaan, mutta kiitos nyt kun laitoit hyvän kiertämään.

Minähän joka tapauksessa luen sinua kuin avointa kirjaa, mutta koska samalla olen kiero ja motiivini ovat epäilyttäviä, niin huvikseni vaan kyselisin kysymyksiä. Toisaalta kysymyksen esittäminen suoraan tässä, vaikka miten harhaisiin arvauksiin perustuen, olisi jotain mitä tuskin tahtoisit.

Eräs nimimerkki tupsahti paikalle joskus viime kesän lopulla, mutta tunsi palstan rutiinit ja mitä aina on ollut hiukan liian hyvin, ettei olisi lukenut palstaa joskus aiemminkin. Jos on lukenut, niin ehkä kirjoittanutkin ja jos kirjoittanut niin sitten joko vaihtelevalla nikilllä, samalla nikillä tai molemmilla.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Minähän joka tapauksessa luen sinua kuin avointa kirjaa, mutta koska samalla olen kiero ja motiivini ovat epäilyttäviä, niin huvikseni vaan kyselisin kysymyksiä. Toisaalta kysymyksen esittäminen suoraan tässä, vaikka miten harhaisiin arvauksiin perustuen, olisi jotain mitä tuskin tahtoisit.

Eräs nimimerkki tupsahti paikalle joskus viime kesän lopulla, mutta tunsi palstan rutiinit ja mitä aina on ollut hiukan liian hyvin, ettei olisi lukenut palstaa joskus aiemminkin. Jos on lukenut, niin ehkä kirjoittanutkin ja jos kirjoittanut niin sitten joko vaihtelevalla nikilllä, samalla nikillä tai molemmilla.

Kysy pois, ei minua suorat kysymykset haittaa.

Mutta jos "eräällä" tarkoitat minua, niin olet oikeassa, olin lukenut palstaa jonkin aikaa. Muita nimimerkkejä minulla ei ole käytössä, vaihtuvia taikka vakinaisia.

Kysy pois, ei minua suorat kysymykset haittaa.

Mutta jos "eräällä" tarkoitat minua, niin olet oikeassa, olin lukenut palstaa jonkin aikaa. Muita nimimerkkejä minulla ei ole käytössä, vaihtuvia taikka vakinaisia.

Otan oppia välimerkittömästä henkilöstä ja jätin jo kysymysmerkit pois.

Katsoin mitä olin kirjoittanut vuonna 2014 (tikulla silmään!) ja tunnistin ketjuista samoja kirjoittajia kun palstalla on nytkin, mutta eri nimimerkillä. Olisin lyönyt eräästä nikistä 50:50-kertoimella vetoa, että se olisit sinä.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Otan oppia välimerkittömästä henkilöstä ja jätin jo kysymysmerkit pois.

Katsoin mitä olin kirjoittanut vuonna 2014 (tikulla silmään!) ja tunnistin ketjuista samoja kirjoittajia kun palstalla on nytkin, mutta eri nimimerkillä. Olisin lyönyt eräästä nikistä 50:50-kertoimella vetoa, että se olisit sinä.

Mielenkiintoista, mutta en suosittele vedonlyönnin puolesta.

Mielenkiintoista, mutta en suosittele vedonlyönnin puolesta.

Mä suosittelen tuota vanhojen penkomista joskus. Että onko joku ajatus jollain lailla kehittynyt. Tuleeko vanhuus yksin vai viisaus mukanaan.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Mä suosittelen tuota vanhojen penkomista joskus. Että onko joku ajatus jollain lailla kehittynyt. Tuleeko vanhuus yksin vai viisaus mukanaan.

Tjaa, kohtuudella varmasti hyvä, mutta isoina annoksina siihen vanhojen plaraamiseen voi mennä aikaa, joka tuossa koko ajan jolkottaa menemään. Huomasitko itse viisastuneesi?

Tjaa, kohtuudella varmasti hyvä, mutta isoina annoksina siihen vanhojen plaraamiseen voi mennä aikaa, joka tuossa koko ajan jolkottaa menemään. Huomasitko itse viisastuneesi?

Hmm, vuosikertaan 2014 kuuluu varmaan enemmän erilaisia heitettyjä koepalloja, mutta vähän on myös välillä tunne kuin joku olisi perseeseen ampunut. Sitten löytyy jopa 10 vuoden takaa jotain ja kyllä siitä on jotain muutosta tapahtunut, mutta ei sekään ole pelkästään hyvään suuntaan. Enemmän kyynistymistä kuin viisastumista:( Palstat yleisesti vaan taisi olla ennen somea vähän "normaalimpien" juttupaikkoja.

Joo, menee aikaa. Mutta ei oikein huvita kiirehtiäkään, kun ei tiedä mihin päin olisi menossa. Pitää kai vaan mennä johonkin ettei ihan jäisi paikalleen makaamaan.

• pukittelee

Musta Oripa tietenkin. :P

• lue-oikein

Ei ole taruhahmo.

• pukitteleevaan

Kyllä vaan onkin jos mä alan sellaseksi! :D Sadunomainen musta orhi.....

• elitäällä

Liisa ihmemaassa Liisa.

• Tykkäätkö syödä hassuja keksejä ja sieniä?

• Joskusennenkyllä
        scrg kirjoitti:

Tykkäätkö syödä hassuja keksejä ja sieniä?

Hahaaa... No en kyllä.

• 2626

Tellervo von Appelgren, ei epäilystäkään.

• flowersreally

Tämä kuulostaa uskottavalta.

• Tarutäällämoi

Taru sormusten herra.

• yhtäkomea

Kikkelis kokkelis, mitääs läksit hahmo.

• Ikis__M

Ainakin mielelläni olisin Corto Maltese, mies on saanut elää parempina aikoina seilaten pitkin maailman meriä.

• 2626

Mutta hänen kohtaamansa naiset eivät aina olleet 50-lukulaisen siveitä...

• Ikis__M
        2626 kirjoitti:

Mutta hänen kohtaamansa naiset eivät aina olleet 50-lukulaisen siveitä...

Corto Maltesen karismalla ja kapteeninlakilla olisin kyllä voinut käydä maaseudulta hurmaamassa jokun kunnollisen naisen emännäksi sitten kun "juoksut on juostu". Näin uskon Cortonkin tehneen laivavuosien jälkeen, siitä vain ei ole tehty albumia kun olisi ollut ihan tylsä :D

• selvis.tämä
        Ikis__M kirjoitti:

Corto Maltesen karismalla ja kapteeninlakilla olisin kyllä voinut käydä maaseudulta hurmaamassa jokun kunnollisen naisen emännäksi sitten kun "juoksut on juostu". Näin uskon Cortonkin tehneen laivavuosien jälkeen, siitä vain ei ole tehty albumia kun olisi ollut ihan tylsä :D

Ai sä ootkin vain kateellinen naisille niistä juoksuista.....
        Siitä se sun meuhkaaminen siis johtuukin.....

• Ikis__M
        selvis.tämä kirjoitti:

Ai sä ootkin vain kateellinen naisille niistä juoksuista.....
        Siitä se sun meuhkaaminen siis johtuukin.....

En kateellinen mutta tuossa kuvitelmassa se olisi velvollisuus, vähän niin kuin tässä:

http://i.imgur.com/SQrEf.jpg

• dQF

Peräsmies olisin :)

• Ex------PUA

Narkissos

• olisintietysti

Jeesus

• verinenkulli

Qulliveri.

• atännä

Pekka Töpöhäntä.

• Ritariässämies

Knight rider.

• Kiltti ja kunnollinen mies.

• Ikis__M

Nyt kyllä narraat. Kiltit & kunnolliset miehet ei elä parisuhteessa semmoisten naisten kanssa joilla ei ole edellisen/edellisten suhteiden lapsia kylkiäisenä.

• up_n_atm

Nalle Puh

• nainenko.olen

Munahilkka.

• autotallissa

pullonhenki

• Edward Saksikäsi..

mutta auts.. olisikohan ne sakset vessareissujen kantilta loppujen lopuksi plussaa vai miinusta.

• Riippuu ihan puuhasta mitä olet siellä kylppärissä tekemässä.... ;P

• MGTOW kirjoitti:

Riippuu ihan puuhasta mitä olet siellä kylppärissä tekemässä.... ;P

Ihan niitä tavallisia perusjuttuja..

jos ei kakka katkea, niin onpahan sitten sakset käsillä.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Tämän palstan naiset kyllä kykenee luomaan sellaisia mielikuvia että jos olette luonnossa yhtä estottomia verbaliikkanne kanssa niin en oikeastaan ihmettele sitä että olette sinkkuja :D

• Ikis__M kirjoitti:

Tämän palstan naiset kyllä kykenee luomaan sellaisia mielikuvia että jos olette luonnossa yhtä estottomia verbaliikkanne kanssa niin en oikeastaan ihmettele sitä että olette sinkkuja :D

Noo.. totta puhuen minun jutut kyllä usein polveilee sopivassa seurassa aika lailla sinne sun tänne, mutta osaan toki käyttäytyä ja tiedostan miten pitkälle missäkin tilanteessa sopii mennä.

• minunmielestä
        PikkuLikka kirjoitti:

Noo.. totta puhuen minun jutut kyllä usein polveilee sopivassa seurassa aika lailla sinne sun tänne, mutta osaan toki käyttäytyä ja tiedostan miten pitkälle missäkin tilanteessa sopii mennä.

Jaa huumorinkukkahan se on kaunein kukka.

• PikkuLikka kirjoitti:

No tuo ei tullut mieleen, mutta kätevä tuohonkin hommaan....aattelin, että jos olet hoitamassa puutarhaa... ;P

• MGTOW kirjoitti:

No tuo ei tullut mieleen, mutta kätevä tuohonkin hommaan....aattelin, että jos olet hoitamassa puutarhaa... ;P

Ja tuokin vielä, kyllä taitaa nyt kuitenkin mennä plussan puolelle tämä.

• Charizard.

• Muumi mamma.

• Raakatotuus

Jaska Jokunen. Onko muka muita vaihtoehtoja?

• Luolamadonna

Mjaa

Mä olisin varmaan en taruhahmo vaan historiallinen hahmo, Jaana Arkki.

Bitch sidottiin kiinni juhannuskokkoon ja stidi stikattiin perään (kaisloihim).

(Hihitystä)

• Luolamadonna

Him?

(Reps)

• HerraPorkkana

Väinämöinen.

• että.silleen

Pikku Myy =))

• No Muumi sarjan hahmoista mää olisin sitten NuuskaMuikkunen.... ;P

• takbir

Muḥammad ibn `Abd Allāh.
      Muslimisodat loppuis, tyypit ei räjäyttelis enää muita ja itteensä neitsyiden kuvat silmissä, vaan lukisivat maailman ja oman kansansa kirjallisuutta ja viisastuisivat, kouluttautuisivat ja menisivät töihin. Saatais meretkin siivottua muovista kun kumiveneet jäis vihdoin tarpeettomina rannalle.

• pro-vapaus

Huh huh. Sultapa ei ainakaan duuni loppuis.
        Uskonto ja politiikka, ne kun saisi kitkettyä maailmasta niin jo vot täällä elelis.

• Äädämi11111

Loki.

• täyttätarua

Donald Trumpin äly.

• pihtarihuora

tästä oli jollain nettisivulla testikin .olin sen mukaan ihmissusi.itse sanoisin olevani hattivatti,kuljen kaltaisteni joukossa omaa tietäni jota porukan ulkopuoliset eivät tunne ja jos joku tulee liian lähelle annan sähköiskuja

• sargasm

Expulla.

• uskomaton-taruolento

Kiltti kunnollinen älykäs mies, joka saa naisen.

• isoperseakka

Leena Lehmänperä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe