Mä alotan: tumma.
Kuvaile itsesi yhdellä sanalla
41
517
Vastaukset
- notmarried
Kaunis.
:) En kerro....noh, SiniSilmä, mutta pyrin olemaan sitä enää vain sanan oikeassa tarkoituksessa...ja sitä olisikin aika vaikea muuttaa...paitsi tietenkin väripiilareilla.. ;P
- tölikantappi
Perkeleen turhautunut.
Anteeks se oli kaks sanaa: PERKELEEN! - pröötshhh
Ilmava.
- betterlucknexttime
Älyllinen.
- Ikis__M
Ikisinkku
- miehänolen
kumma.
- Olenkomä
Hemaiseva
Mitä?
- elluhalloBY
Ätmel
Olisit laittanut
Palstan kaunein(*_*)
Silmät aah.. elluhalloBY kirjoitti:
Ätmel
Olisit laittanut
Palstan kaunein(*_*)
Silmät aah..Tuo ei ole yksi sana. :-/
- atännä
Boheemi.
- 12121212
Hulk.
- atännä
12121212 kirjoitti:
Hulk.
Mä en noista ameriikkalaisista sankareista oikein välittäis. Mutta sovitaan sitten, että Mörkö. Se on susta taatusti vähintään yhtä pelottava.
- taikinanaama
Koiranpaska
- idiokratia
Poikkeusyksilö
- xxxzzzccc
Ärsyttävä
Lyhyt
- temperofthemonth
tulinen
- HerraPorkkana
Rento
- miehellelähelle
Erityinen
Lälly
- sanasia
Vaalea
- mulukk.u
Mällikäs
- Neitsytsetä
Jännittävä ;)
- atännä
Jännämies.
- m-i-e-s
Svenssonni. (Tarkoituksella kaksi n-kirjainta)
- Raakatotuus
Luuseri.
- Fsdfdsfdsfdsfds
Loiri
- Arvatkaa_kuka
Mulkku
- Fokdssfewewew
Incubus
- ryppis
Paras
- Leikitäänvaan
Kruunaamaton.
- Punttikisu
Upea
- elluhalloBY
Erikoinen
- darkfear--
Homo
- palstailija
Parhaiten kuvaisi: persona non grata. Yhdellä sanalla sanottuna: haahuilija
Amazing
- Ex------PUA
Vanha
- jatulinen
eloisa
Laiska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934