Syömiset--

Meinaan tässä illan aikana syödä litran uuniomena jogurttia. Terveysvaikutuksista viis veisaan

34

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua alkoi vähän kiiinnostaa, että sanotaanko tuoteselosteessa että siinä on uuniomenoita?

      • Omena vaan mainittiin, ilmeisesti muilla aineilla tavoitellaan uuniomenan makua


    • atännä

      Söin jo 2 tippaleipää ja levyn suklaata. Tai tuo suklaa nyt oli joku Fazerin valkosuklaa lakritsilla ja vadelman esansseilla maustettuna. En suosittele. Jatkossa jää hyllyyn.

      • Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi


      • täytyypämaistaa
        pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Vau!! Semmosiakin sitten tullut markkinoille.


      • 2626

        Keskikokoinen latte, kermavaahdolla ja vaniljakastikkeella täytetty croissant. Puolitoistapussia karkkia, muutama suolapähkinä, appelsiini. Ihan kivasti mennyt päivä. Ja kahdet uudet kengät. Niitä en syönyt.


      • vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.


      • vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

        Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.

        Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.


      • lakrich
        vihatipunen kirjoitti:

        Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.

        Pistäkkö linkin meille lakritsin ystävillekin, kiitos.


      • vihatipunen

      • herkkupepa

      • pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Tulipa sitten ostettua lakritsijogurttia, en oo vielä maistanut


    • Söin juuri paistettua lohta ja salaattia.

      • En muista milloin oisin salaattia syönyt


      • pujottelija kirjoitti:

        En muista milloin oisin salaattia syönyt

        En minäkään sitä syönyt nelikymppiseksi saakka kuin pakon edessä. Sitten kesähelteillä innostuin sen syönnistä ja nyt syön sitä joka päivä. Lihaa ja salaattia, kanaa ja salaattia tai kalaa ja salaattia. Olen siis ollut jonkin sortin karppaaja vähän kuin vahingossa.


    • xxxzzzccc

      Söin rahkaa ja marjoja... sun eväät kuulosti paljon paremmalta.

      • Kuulostaa jo liian terveelliseltä


    • eka.ateria.tänään

      Kalapuikkoja, muusia ja karjalanpiirakoita.

    • 2626

      Omena päivässä pitää lääkärin loitolla.

      • The_Ultimate_Veggie

        Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!


      • The_Ultimate_Veggie kirjoitti:

        Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!

        Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.

        Siis ainakin suutelijat, piti kirjoittaa. Vissiin sitten kaikki muutkin kanssaihmiset. Tosin vaikka pidän valkosipulin mausta, saan sen jälkeen ikäviä valkosipuliröyhtäisyjä, jotka häiritsevät itseänikin. Hyi!


    • pikku_nälkä

      Olen syönyt tänään aamiaiseksi: kaksi kananmunaa, vadelma kevyt-keittoa, kahvi makeutusaineella.
      lounas: vihreä tee ja viili, jossa mustikoita
      päivällinen keitetty kananmuna, kurkkupastilli
      illallinen: vihreää teetä.

      Vettä monessa välissä-

      Olen 5:2 dieetillä, että saan pidettyä linjani. Eli painoindeksini 21:na. Huomenna ja viikonloppuna syön taas normaalisti, maanantaina taas paastotaan.

      • No ihan varmaan on "pikku nälkä"... ;P

        Taidampa paistaa broiskua iltapalaksi... ;D


      • pikku_nälkä
        MGTOW kirjoitti:

        No ihan varmaan on "pikku nälkä"... ;P

        Taidampa paistaa broiskua iltapalaksi... ;D

        Itse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
        Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.

        Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla.


      • pikku_nälkä kirjoitti:

        Itse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
        Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.

        Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla.

        No sulla on pieni masu sitten... ;P

        Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..


      • tutkittua-tietoa
        MGTOW kirjoitti:

        No sulla on pieni masu sitten... ;P

        Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..

        Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.


      • tutkittua-tietoa kirjoitti:

        Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.

        Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....


      • pysyänormipainossa
        MGTOW kirjoitti:

        Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....

        Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.


      • pysyänormipainossa kirjoitti:

        Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.

        Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...


      • jajeesboxitpäälle
        MGTOW kirjoitti:

        Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...

        Oukki doukki.


    • Olen juonut tänään jaffaa 5 pulloa

    • Tällä viikolla ollut hyvät eväät, parsaa, lohta ja parmankinkkua, kuhaa ja porkkanoita, tänään joku leike.. Välillä taas tulee niitä päiviä, ettei juurikaan syö; ei muista, ei ole nälkä jne. Keho aika hyvin tietää itse, kuinka paljon tarvitsee.

    • Mä söin äsken pyllyn muotoisen pähkinävoi täytteisen pullan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe