Meinaan tässä illan aikana syödä litran uuniomena jogurttia. Terveysvaikutuksista viis veisaan
Syömiset--
34
434
Vastaukset
Mua alkoi vähän kiiinnostaa, että sanotaanko tuoteselosteessa että siinä on uuniomenoita?
- atännä
Söin jo 2 tippaleipää ja levyn suklaata. Tai tuo suklaa nyt oli joku Fazerin valkosuklaa lakritsilla ja vadelman esansseilla maustettuna. En suosittele. Jatkossa jää hyllyyn.
- täytyypämaistaa
pujottelija kirjoitti:
Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi
Vau!! Semmosiakin sitten tullut markkinoille.
- 2626
Keskikokoinen latte, kermavaahdolla ja vaniljakastikkeella täytetty croissant. Puolitoistapussia karkkia, muutama suolapähkinä, appelsiini. Ihan kivasti mennyt päivä. Ja kahdet uudet kengät. Niitä en syönyt.
- vihatipunen
pujottelija kirjoitti:
Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi
Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.
- vihatipunen
vihatipunen kirjoitti:
Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.
Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.
- lakrich
vihatipunen kirjoitti:
Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.
Pistäkkö linkin meille lakritsin ystävillekin, kiitos.
- vihatipunen
lakrich kirjoitti:
Pistäkkö linkin meille lakritsin ystävillekin, kiitos.
Tässä, olepa hyvä:
http://www.alandsmejeriet.fi/fi/?wpsc-product=uutuus-lakritsijogurtti-1kg - herkkupepa
vihatipunen kirjoitti:
Tässä, olepa hyvä:
http://www.alandsmejeriet.fi/fi/?wpsc-product=uutuus-lakritsijogurtti-1kgJess!!! Huomenna Prismaan jos sieltä sitten löytyisi tuota jugurttia.
pujottelija kirjoitti:
Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi
Tulipa sitten ostettua lakritsijogurttia, en oo vielä maistanut
Söin juuri paistettua lohta ja salaattia.
pujottelija kirjoitti:
En muista milloin oisin salaattia syönyt
En minäkään sitä syönyt nelikymppiseksi saakka kuin pakon edessä. Sitten kesähelteillä innostuin sen syönnistä ja nyt syön sitä joka päivä. Lihaa ja salaattia, kanaa ja salaattia tai kalaa ja salaattia. Olen siis ollut jonkin sortin karppaaja vähän kuin vahingossa.
- xxxzzzccc
Söin rahkaa ja marjoja... sun eväät kuulosti paljon paremmalta.
- eka.ateria.tänään
Kalapuikkoja, muusia ja karjalanpiirakoita.
- 2626
Omena päivässä pitää lääkärin loitolla.
- The_Ultimate_Veggie
Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!
The_Ultimate_Veggie kirjoitti:
Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!
Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.
Siis ainakin suutelijat, piti kirjoittaa. Vissiin sitten kaikki muutkin kanssaihmiset. Tosin vaikka pidän valkosipulin mausta, saan sen jälkeen ikäviä valkosipuliröyhtäisyjä, jotka häiritsevät itseänikin. Hyi!
- pikku_nälkä
Olen syönyt tänään aamiaiseksi: kaksi kananmunaa, vadelma kevyt-keittoa, kahvi makeutusaineella.
lounas: vihreä tee ja viili, jossa mustikoita
päivällinen keitetty kananmuna, kurkkupastilli
illallinen: vihreää teetä.
Vettä monessa välissä-
Olen 5:2 dieetillä, että saan pidettyä linjani. Eli painoindeksini 21:na. Huomenna ja viikonloppuna syön taas normaalisti, maanantaina taas paastotaan.- pikku_nälkä
MGTOW kirjoitti:
No ihan varmaan on "pikku nälkä"... ;P
Taidampa paistaa broiskua iltapalaksi... ;DItse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.
Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla. pikku_nälkä kirjoitti:
Itse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.
Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla.No sulla on pieni masu sitten... ;P
Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..- tutkittua-tietoa
MGTOW kirjoitti:
No sulla on pieni masu sitten... ;P
Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.
tutkittua-tietoa kirjoitti:
Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.
Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....
- pysyänormipainossa
MGTOW kirjoitti:
Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....
Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.
pysyänormipainossa kirjoitti:
Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.
Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...
- jajeesboxitpäälle
MGTOW kirjoitti:
Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...
Oukki doukki.
Olen juonut tänään jaffaa 5 pulloa
Tällä viikolla ollut hyvät eväät, parsaa, lohta ja parmankinkkua, kuhaa ja porkkanoita, tänään joku leike.. Välillä taas tulee niitä päiviä, ettei juurikaan syö; ei muista, ei ole nälkä jne. Keho aika hyvin tietää itse, kuinka paljon tarvitsee.
Mä söin äsken pyllyn muotoisen pähkinävoi täytteisen pullan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
