Syömiset--

Meinaan tässä illan aikana syödä litran uuniomena jogurttia. Terveysvaikutuksista viis veisaan

34

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua alkoi vähän kiiinnostaa, että sanotaanko tuoteselosteessa että siinä on uuniomenoita?

      • Omena vaan mainittiin, ilmeisesti muilla aineilla tavoitellaan uuniomenan makua


    • atännä

      Söin jo 2 tippaleipää ja levyn suklaata. Tai tuo suklaa nyt oli joku Fazerin valkosuklaa lakritsilla ja vadelman esansseilla maustettuna. En suosittele. Jatkossa jää hyllyyn.

      • Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi


      • täytyypämaistaa
        pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Vau!! Semmosiakin sitten tullut markkinoille.


      • 2626

        Keskikokoinen latte, kermavaahdolla ja vaniljakastikkeella täytetty croissant. Puolitoistapussia karkkia, muutama suolapähkinä, appelsiini. Ihan kivasti mennyt päivä. Ja kahdet uudet kengät. Niitä en syönyt.


      • vihatipunen
        pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.


      • vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

        Kenen valmistajan se oli? En ainakaan kuukkelilla löytänyt mitään.

        Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.


      • lakrich
        vihatipunen kirjoitti:

        Löysinkin..Joku Affenanmaalainen meijeri. Pitääpä ostaa jos näen jossain kaupassa.

        Pistäkkö linkin meille lakritsin ystävillekin, kiitos.


      • vihatipunen

      • herkkupepa

      • pujottelija kirjoitti:

        Minä näin kaupassa lakritsijogurttia, hyllyyn jäi toistaiseksi

        Tulipa sitten ostettua lakritsijogurttia, en oo vielä maistanut


    • Söin juuri paistettua lohta ja salaattia.

      • En muista milloin oisin salaattia syönyt


      • pujottelija kirjoitti:

        En muista milloin oisin salaattia syönyt

        En minäkään sitä syönyt nelikymppiseksi saakka kuin pakon edessä. Sitten kesähelteillä innostuin sen syönnistä ja nyt syön sitä joka päivä. Lihaa ja salaattia, kanaa ja salaattia tai kalaa ja salaattia. Olen siis ollut jonkin sortin karppaaja vähän kuin vahingossa.


    • xxxzzzccc

      Söin rahkaa ja marjoja... sun eväät kuulosti paljon paremmalta.

      • Kuulostaa jo liian terveelliseltä


    • eka.ateria.tänään

      Kalapuikkoja, muusia ja karjalanpiirakoita.

    • 2626

      Omena päivässä pitää lääkärin loitolla.

      • The_Ultimate_Veggie

        Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!


      • The_Ultimate_Veggie kirjoitti:

        Valkosipuli päivässä pitää kaikki loitolla!

        Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Valkosipuli päivässä pitää suutelijat loitolla.

        Siis ainakin suutelijat, piti kirjoittaa. Vissiin sitten kaikki muutkin kanssaihmiset. Tosin vaikka pidän valkosipulin mausta, saan sen jälkeen ikäviä valkosipuliröyhtäisyjä, jotka häiritsevät itseänikin. Hyi!


    • pikku_nälkä

      Olen syönyt tänään aamiaiseksi: kaksi kananmunaa, vadelma kevyt-keittoa, kahvi makeutusaineella.
      lounas: vihreä tee ja viili, jossa mustikoita
      päivällinen keitetty kananmuna, kurkkupastilli
      illallinen: vihreää teetä.

      Vettä monessa välissä-

      Olen 5:2 dieetillä, että saan pidettyä linjani. Eli painoindeksini 21:na. Huomenna ja viikonloppuna syön taas normaalisti, maanantaina taas paastotaan.

      • No ihan varmaan on "pikku nälkä"... ;P

        Taidampa paistaa broiskua iltapalaksi... ;D


      • pikku_nälkä
        MGTOW kirjoitti:

        No ihan varmaan on "pikku nälkä"... ;P

        Taidampa paistaa broiskua iltapalaksi... ;D

        Itse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
        Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.

        Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla.


      • pikku_nälkä kirjoitti:

        Itse asiassa tähän tottuu. Olen jo pari vuotta elänyt näin. Paastopäivät ovat valittu sen mukaan, että silloin ei ole houkutuksia. Huomennakaan ei vielä tee mieli kovin paljon ruokaa. Viikonloppuna sitten jo syön reippaammin. Sunnuntai-illalla kaipaan jo kevennystä, maanantain paastoa.
        Tämä on hyvä keino olla lihomatta ja pystyä silti syömään herkkuja viikonloppuisin ja viikollakin.

        Eikö ole hyvä, että nainen pyrkii pysymään hoikkana? Tämä vielä vähällä vaivalla.

        No sulla on pieni masu sitten... ;P

        Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..


      • tutkittua-tietoa
        MGTOW kirjoitti:

        No sulla on pieni masu sitten... ;P

        Parempi, ehkä olisi sitten vaikka kuluttaa enemmän vaikka liikkumalla niin voi syödä vapaammin, mutta jokainen tyylillään...ja jos tuo ei sinusta pahalle tunnu, niin toimivahan tuokin on.....jos se taas tuntuisi pahalta ja aiheuttaisi kiukkua sun muuta, niin sitten ei kannata....sitten ennemmin liikkuu enemmän..

        Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.


      • tutkittua-tietoa kirjoitti:

        Ihmisen paino putoaa vähällä/oikeanlaisella syömisellä. Saa liikkua todella paljon, että laihtuu. Kyllä tämä alkaa olla jo kaikkien tiedossa.

        Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....


      • pysyänormipainossa
        MGTOW kirjoitti:

        Jaa siis pudotat painoa?....mutta ei silloin liho, jos kuluttaa sen mitä syö....

        Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.


      • pysyänormipainossa kirjoitti:

        Mutta jos on valmiiksi lihava niin, eikös se pysy vaaan mittari samassa koko ajan sitten. Pitää kuluttaa enemmän kun syö jotta laihtuu ja sitten vasta toi mitä sanoit.

        Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...


      • jajeesboxitpäälle
        MGTOW kirjoitti:

        Joo...tarkoitin samaa, mutta kirjoitin epäselvästi...eli tarkoitin juuri sitä, että jos ei ole pudottamassa painoa, niin silloin ei liho jos kuluttaa sen minkä syö...esitin vain kysymyksen ensin ja sitten jatkoin vastausta epäselvästi, kun en ollut varma siitä, että ollaanko siinä painossa missä halutaan pysyä vai ollaanko pudottamassa painoa...

        Oukki doukki.


    • Olen juonut tänään jaffaa 5 pulloa

    • Tällä viikolla ollut hyvät eväät, parsaa, lohta ja parmankinkkua, kuhaa ja porkkanoita, tänään joku leike.. Välillä taas tulee niitä päiviä, ettei juurikaan syö; ei muista, ei ole nälkä jne. Keho aika hyvin tietää itse, kuinka paljon tarvitsee.

    • Mä söin äsken pyllyn muotoisen pähkinävoi täytteisen pullan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe