koska ei pomo suostunut nostamaan palkkaa 4 vuotta sitten kun aloitin työt tein vaa pelkästään putkihitsaus ja asennus hommia palkka oli 16.10€/h meni noin puoltoista vuotta siitä kun aloitin työt niin kävin hitsaamassa luokat mustalle putkelle sekä rst putkelle, sen jälkee pomo antoi vaativampaa työtä mutta palkka ei noussut, mutta yhdelle toiselle palkka nuosi vaikka hänellä ei ollut minkään laisia luokkia hitsattuna, onhan toi kyllä aika väärin.
Kolme kertaa kysyin että saanko lisää palkka koska työtehtävät meni vaativammaksi koska ne luokatkin oli hitsattuna ei vaan tullut, joten päätin sanoa itteni irti, kyllä tommoisessa tilanteessa kuuluisi jo saada palkkaa enemmin
otin lopputilin
5
358
Vastaukset
- Hyvä_sinä
No, nyt se elämä on yhtä juhlaa.
Kärsit karenssin pois ja alat eleleen leveesti tukiaisilla.
Ei tartte nousta aamulla ylös. Kalsarikännejä vetelet.
Sinussa on mallia muille. - Elämän_hallinta
Palkka nousee kun vaihtelee työpaikkoja. Jos samassa mestassa pysyy kuin tatti, niin helposti jää tienestit polkemaan paikoillensa. Oikein teit. Työpaikkoja vaihtelemalla ammattitaito myös kehittyy huomaamatta. Näkee uusia naamoja ja tekemisen kulttuureja. Hallitset itse omaa elämääsi. Se on se tärkein pointti.
- Puikkohitsari
Oliko jo uusi paikka katsottuna, kun läksit litomaan ? Tyhjän päälle ei kannata hypätä. Oli miten oli, niin uutta duunia hakemaan heti. Ammattihitsareista on jopa kysyntää. Monessa muussa ammatissa on valtava ylitarjonta. Tai menet takaisin vähän paremalla liksalla jos pyytävät palaamaan. Elämää tää vaan on.
- tvgbk
Muakin ottaa päähän, kun eivät palkanneet työpaikalla mua kantahenkilökuntaan. Ei ole muka rahaa, pakko teettää työharjoitteluna (saatiin isot lahjoitukset RAY:ltä, veikkaukselta ja eri säätiöiltä eli paskaa puhuu!) Olen harkinnut työpaikan vaihtoa, työkokemus on mulle tärkeää, joten en ota uudelleen asiaa puheeksi.
Ottaa päähän tää köyhyys ja ennakkoasenteet minua kohtaan. - joo0o
mullakin oli sama ongelma, mutta sitten perustin oman firman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513705Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172708Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6102364Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202067KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar831957Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431708- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421632Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476