otin lopputilin

ei-kannatanut

koska ei pomo suostunut nostamaan palkkaa 4 vuotta sitten kun aloitin työt tein vaa pelkästään putkihitsaus ja asennus hommia palkka oli 16.10€/h meni noin puoltoista vuotta siitä kun aloitin työt niin kävin hitsaamassa luokat mustalle putkelle sekä rst putkelle, sen jälkee pomo antoi vaativampaa työtä mutta palkka ei noussut, mutta yhdelle toiselle palkka nuosi vaikka hänellä ei ollut minkään laisia luokkia hitsattuna, onhan toi kyllä aika väärin.

Kolme kertaa kysyin että saanko lisää palkka koska työtehtävät meni vaativammaksi koska ne luokatkin oli hitsattuna ei vaan tullut, joten päätin sanoa itteni irti, kyllä tommoisessa tilanteessa kuuluisi jo saada palkkaa enemmin

5

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä_sinä

No, nyt se elämä on yhtä juhlaa.
      Kärsit karenssin pois ja alat eleleen leveesti tukiaisilla.
      Ei tartte nousta aamulla ylös. Kalsarikännejä vetelet.
      Sinussa on mallia muille.

• Elämän_hallinta

Palkka nousee kun vaihtelee työpaikkoja. Jos samassa mestassa pysyy kuin tatti, niin helposti jää tienestit polkemaan paikoillensa. Oikein teit. Työpaikkoja vaihtelemalla ammattitaito myös kehittyy huomaamatta. Näkee uusia naamoja ja tekemisen kulttuureja. Hallitset itse omaa elämääsi. Se on se tärkein pointti.

• Puikkohitsari

Oliko jo uusi paikka katsottuna, kun läksit litomaan ? Tyhjän päälle ei kannata hypätä. Oli miten oli, niin uutta duunia hakemaan heti. Ammattihitsareista on jopa kysyntää. Monessa muussa ammatissa on valtava ylitarjonta. Tai menet takaisin vähän paremalla liksalla jos pyytävät palaamaan. Elämää tää vaan on.

• tvgbk

Muakin ottaa päähän, kun eivät palkanneet työpaikalla mua kantahenkilökuntaan. Ei ole muka rahaa, pakko teettää työharjoitteluna (saatiin isot lahjoitukset RAY:ltä, veikkaukselta ja eri säätiöiltä eli paskaa puhuu!) Olen harkinnut työpaikan vaihtoa, työkokemus on mulle tärkeää, joten en ota uudelleen asiaa puheeksi.

Ottaa päähän tää köyhyys ja ennakkoasenteet minua kohtaan.

• joo0o

mullakin oli sama ongelma, mutta sitten perustin oman firman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      65
      5265
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2426
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      111
      2219
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1905
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1859
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1770
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1214
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      262
      1202
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      51
      1094
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      72
      980
    Aihe